ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در زمینه نحوه مطالعه درس شیمی برای موفقیت در کنکور و امتحان ارائه شده است. در مطالعه درس شیمی پایه درس خیلی مهم است در شیمی یک سری مطالب مهم پایه‌ای وجود دارد که مهترین این مطالب می‌توان به فلزات، نا فلزات، ظزفیت‌های آنها، بنیانهای اسیدی و بازی و... . اشاره کرد و این مطالب را باید حفظ کرد. مطالعه مفهومی کتاب درسی شیمی: مطالب ارائه شده در کتاب درسی شیمی را با دقت بخوانید سپس به سراغ کتابهای غیر درسی بروید. کتاب درسی شیمی در اولویت قرار دارد. نحوه مطالعه درس شیمی برای کنکور
مرور درسهای مطالعه شده شیمی در بازه های زمانی مناسب: برای یادگیری و تمامی دروس، از جمله شیمی، مرور بسیار مهم است. مرورهای منظم باعث می شود در جلسه امتحان حضور ذهن کافی داشته باشید.

دانلود نمونه سوالات امتحانی فصل به فصل شیمی 1 دبیرستان

در کلاس شیمی به مطالب ارائه شده به دقت گوش دهید. به هر حال شما وقتی را در کلاس سپری خواهید کرد. بنابراین سعی کنید از زمان خودتان استفاده بهینه کنید.
درس شیمی را همانند سایر دروس در طول ترم بخوانید. با مطالعه شیمی در طول ترم هم نمره بهتری در امتحان کسب می کنید و هم در کنکور نیز درصد بالاتری کسب خواهید کرد. خواندن شیمی در طول ترم ماندگاری آن را برای شما بیشتر خواهد کرد.
در کلاسهای شیمی حضور فعال داشته باشید و جزوه خودتان را یادداشت نمائید. مطالب را به صورت مفهومی یاد بگیرید و نکات مهم را یادداشت نمائید. جزوه های کلاسی شیمی و جزوه هایی که خودتان حین مطالعه، حل تمرین و حین تست زنی یادداشت می کنید در دوران جمع بندی و دوران نزدیک به کنکور بسیار مفید خواهد بود. جزوه ای که خودتان در کلاس شیمی یا حین مطالعه یادداشت می کنید به نسبت جزواتی که از دیگران کپی بگیرید خیلی ارزشمندتر است. چون هم حین یادداشت جزوه خودتان درس را بهتر یاد می گیرید و هم نکاتی که از نظر خودتان مهم است در جزوه یادداشت می شود.
از تست های کنکور شیمی که به صورت رایگان در همین سایت ارائه شده است استفاده نمائید. بر روی لینک تست کنکور شیمی کلیک کنید. البته برای موفقیت در کنکور شیمی و کسب درصد بالای شیمی به این تست ها اکتفا نکنید. بلکه از کتابهای معتبر و تست های کنکورهای سراسری و آزاد شیمی سالها گذشته استفاده نمائید.
تا جایی که می توانید تست کنکور شیمی از کتابهای معتبر بزنید. بعد از شرکت در کلاسهای شیمی، خواندن کتاب درسی و حل تمرین و مسئله، تست زنی مهم و ضروری است.
در بازه های زمانی مشخص شیمی را مرور کنید. شیمی درس فراری است و اگر به صورت مداوم مرور نشود در کنکور چیزی یادتان نمی ماند.
برای دانلود رایگان جزوات آموزشی و جزوات کنکوری شیمی، دانلود رایگان سوال امتحانی و نمونه سوالهای امتحانات شیمی، دانلود تست کنکور و سوالات کنکور شیمی و ... بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال شیمی کلیک نمائید.
در کلاس شیمی جزوه خوبی بنویسید. جزوه مرتب و خوانایی بنویسید. البته مثل افرادی نباشید که آنقدر سرشان به نوشتن جزوه گرم می شود که وقتی سرشان را از روی جزوه بر می دارند معلم دو یا سه بحث دیگر را هم تدریس کرده است. باید تیز و فرز باشید. تند تند بنویسید و در عین حال به مطالبی که ارائه می شود گوش دهید. دقت کنید که همین جزوه نوشتن به افزایش تمرکز و موفقیت شما در یادگیری درس کمک زیادی خواهد کرد. جزوه ای که خودتان می نویسید از جزوه دیگران خیلی بهتر است پس سعی کنید در کل طول ترم در کلاس شیمی جزوه خوبی بنویسید. این جزوه در ایام امتحانات در کنار کتاب درسی منبع بسیار خوبی برای مطالعه خواهد بود.
از کلاسهای تدریس خصوصی شیمی استفاده کنید. یکی از بهترین امکاناتی که برای آموزش بهتر و عمقی تر درس شیمی وجود دارد استفاده از کلاسهای خصوصی است خصوصا در مواقعی که نتوانسته اید به هر دلیل در کلاسهای اصلی خودتان حاضر باشید و یا در درس شیمی اشکالات عمقی و پایه ای دارید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی شیمی متوسطه و دانشگاهی و .... فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید. با شرکت در کلاسهای خصوصی شیمی در طول ترم در کنار کلاسهای اصلی خودتان می توانید درس را بهتر و مفهومی تر یاد بگیرید. شرکت در این کلاسها در ایام امتحانات برای رفع اشکال و حل سوالات امتحانی نیز بسیار مفید است.
اگر می خواهید در درس شیمی در کنکور موفق باشید کتاب درسی را دست کم نگیرید. شیمی یک درس نیمه تحلیلی و نیمه حفظیات است. ممکن است تست هایی که در کنکور مشاهده می کنید حالت حفظی داشته باشد و یا لازم باشد مسئله ای را حل کنید و تحلیلی را انجام دهید. بنابراین باید تلاش کنید در هر دو زمینه عملکرد خوبی داشته باشید. مرور برای موفقیت در کنکور بسیار مهم است. در برنامه روزانه و هفتگی خودتان مرور را هم در نظر داشته باشید. حضور ذهن در کنکور حرف اول را می زند. اگر تمامی مطالب درس شیمی را نصفه نیمه بلد باشید خیلی مفید نیست ولی اگر 50 درصد آن را به صورت کامل یاد بگیرید به نسبت حالت نصفه نیمه بلد بودن نتیجه بهتری خواهید گرفت. پس اگر 60 یا 70 درصد مطالب را هم می خوانید سعی کنید به صورت صد در صدی بر ان مسلط باشید. این خیلی مهم است. تسلط بر درس حرف اول را در موفقیت در کنکور می زند. کتاب درسی را خوب بخوانید و نکات آن را بلد باشید. در مرحله اول قبل از تست زنی باید به خوبی بتوانید تمرینات کتاب را حل کنید. کتابهای زیادی را دور خودتان جمع نکنید. خیلی از این کتاب به آن کتاب نپرید. کتاب درسی بهترین منبع برای یادگیری است. (شیمی آلی)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی