ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در سایت ایران مدرس در کنار تدریس خصوصی سایر دروس و مقاطع، تدریس خصوصی دروس دانشگاهی با قیمت و هزینه مناسب هم ارائه شده است. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاه و برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید.

در سایت ایران مدرس، اساتید و مدرسین زیادی که خود آنها فارغ التحصیل دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر، دانشگاه تبریز و سایر دانشگاههای دولتی هستند در زمینه آموزش خصوصی دروس دانشگاهی و سایر مقاطع فعالیت دارند. کافی است بر روی لینک معرفی شده در بالا کلیک نموده و اسم درس مورد نظر خودتان را وارد کنید تا لیست مدرسین آن درس نمایش داده شود. به عنوان مثال اگر برای یادگیری درس استاتیک قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استاتیک استفاده نمائید به این ترتیب عمل کنید: بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجوی آن کلمه استاتیک را وارد نمائید و بر روی کلید "بگرد" کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین هر درس دیگری در مقطع دانشگاه از جمله ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی، تدریس فیزیک دانشگاه و فیزیک هالیدی، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی، مدار الکتریکی، تحقیق در عملیات، مکانیک خاک، مقاومت مصالح، دینامیک و ... هم می توانید به همین شکل عمل کنید.

اگر دانشجوی مقطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و یا دکتری هستید و در دانشگاه دولتی، دانشگاه آزاد، علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور، غیر انتفاعی و یا هر دانشگاه دیگری مشغول به تحصیل هستید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در مقطع دانشگاه برای یادگیری بهتر دروس و ارتقای معدل می تواند کاملا مفید و موثر باشد. برای مطالعه در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی دانشگاهی مقاله نرخ و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی را مطالعه نمائید. در مقطع دانشگاه بسیاری از دروس برای درسهای دیگر پیش نیاز هستند و اگر در ترمهای قبل دروس پیش نیاز را خوب یاد نگرفته اید با در کنار داشتن یک استاد خصوصی خوب می توانید هم دروس این ترم را خوب یاد بگیرید و هم اشکالاتی که از ترمهای قبل برای شما باقی مانده است را برطرف نمائید. اکثر دانشجویان برای یادگیری دروس تخصصی خودشان و برای یادگیری دروسی مانند ریاضی و فیزیک عمومی و .... از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و دروس تخصصی استفاده می نمایند. اگر می خواهید درمقطع دانشگاه معدل بالایی داشته باشید و حتی معدل الف باشید مقاله چگونه معدل الف دانشگاه شویم را بخوانید.








نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی