ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق و پربیننده توضیحات مفصلی ارائه می گردد. البته در سایت ایران مدرس در این مقاله و در سایت تدریس ریاضی هم در این مقاله توضیحات بسیار خوبی در این زمینه ارائه شده است. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که شما به هر میزان تلاش کنید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را در یک سایت خوب و معتبر ثبت نمائید اگر متن تبلیغ شما خوب نوشته نشده باشد در نهایت در جذب شاگرد موفق نخواهید بود. بسیاری از مدرسین می بینند که آگهی تدریس خصوصی آنها بازدید بالایی می گیرد ولی از تماس خبری نیست. در این حالت متقاضیان تدریس خصوصی وقتی متن آگهی تدریس خصوصی این استاد را مشاهده می کنند، چون خوب نوشته نشده است، متقاعد نمی شوند با ایشان تماس بگیرند و سراغ اساتید دیگر می روند.

در حال حاضر مدرسین زیادی متقاضی فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هستند و شاگردها گزینه های زیادی را در مقابل خودشان می بینند. یک حالت رقابتی وجود دارد و شما وقتی موفق خواهید شد شاگردهای بسیاری جذب کنید که متن آگهی شما نشان دهنده این باشد که بسیار شخص موفق و با سوادی هستید، تجربه زیادی در زمینه تدریس خصوصی دارید و می توان به شما برای خوب نتیجه گرفتن در امتحان و یا کنکور اعتماد کرد. بنابراین متن آگهی بسیار بسیار مهم است. در سایت ایران مدرس و در بخش تدریس خصوصی این سایت که آدرس ان به صورت https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php می باشد آگهی های تدریس خصوصی زیادی ثبت شده است (بیش از 18000 آگهی تا اردیبهشت 97) و می توانید برای نوشتن متن تبلیغ خودتان از این آگهی ها ایده بگیرید. خصوصا مدرسین ویژه و نقره ای که پس زمینه آگهی های آنها به رنگ طلایی و یا نقره ای است چون در کار تدریس خصوصی جدی تر می باشند متن های بهتری برای آگهی های خودشان نوشته اند و می توانید با مشاهده آنها برای تبلیغ خودتان هم ایده بگیرید. البته اصلا توصیه نمی شود که متن آگهی های تدریس سایر اساتید را کپی کنید. چرا که گوگل متن های کپی شده را تشخیص می دهد و برای صفحه آگهی شما در صورتیکه کپی باشد اعتباری در نظر نخواهد گرفت. متن آگهی تدریس خصوصی سایر اساتید را ببینید و برای تبلیغ خودتان از آن ایده بگیرید. -

این مقاله عالی را از دست ندهید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

در متن آگهی تدریس خصوصی چه مواردی را ذکر کنیم؟ مهمترین افتخارات و ویژگی هایی که دارید را در پاراگراف اول ذکر نمائید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، چنانچه در دوران تحصیل شاگرد اول بوده اید و یا معدل شما الف بوده است، اگر در مدارس و دانشگاههای زیادی درس داده اید و سابقه تدریس بالایی دارید، چنانچه دبیر رسمی هستید و یا در دانشگاه تدریس می کنید و .... را در متن تبلیغ ارائه کنید. از طولانی شدن متن تبلیغ هراسی نداشته باشید. هر چه طولانی تر بنویسید بهتر است. البته مطالب مهمتر و حائز اهمیت تر را بالاتر بنویسید. ولی به هر حال هر موردی که وجود دارد را ذکر کنید. اگر ثبت اختراعی دارید و یا در مجلات معتبر مقالات علمی ارائه نموده اید هم ذکر نمائید. حتی می توانید نظرات شاگردهای فعلی خودتان را بپرسید و در متن تبلیغ ثبت نمائید تا شاگردهای جدیدی جذب کنید. به عنوان مثال، اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی می خواهید فعالیت داشته باشید مطالعه مقاله تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نمونه آگهی تدریس زبان در این زمینه بسیار مفید است. مقاله آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی هم که از سایت ایران مدرس گرفته شده است نکات خوبی دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی