ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در رابطه با نحوه آموزش و یادگیری بهتر دروس استاتیک و مقاومت مصالح ارائه شده و جزوات و سوالات امتحانی این دو درس برای دانلود رایگان هم معرفی می گردد. برای درس مقاومت مصالح درسی که پیش نیاز است و باید خوب یاد گرفته شود در استاتیک می باشد. در مقاله چگونه استاتیک بخوانیم و آن را یاد بگیریم و پاس کنیم؟ در رابطه با نحوه مطالعه صحیح و درست درس استاتیک هم توضیحات زیادی ارائه شده است. بنابراین اگر می خواهید درس مقاومت مصالح را خوب یاد بگیرید و در امتحان آن هم نمره خوبی بگیرید بسیار مهم است که استاتیک را خوب بلد باشید.  در صورت لزوم از مدرسین و اساتید مقاومت مصالح کمک بگیرید (مشاهده مدرسین مقاومت مصالح).

چگونه مقاومت مصالح بخوانیم

برای درس مقاومت مصالح معمولا کتاب بیرجانسون تدریس می شود. در این کتاب هم تمرینات حل شده بسیاری وجود دارد و هم تمرینات اضافه تر که حل نشده است. بعد از حضور در کلاس ها مطالعه این کتاب می تواند بسیار مفید و موثر باشد. دانلود رایگان جزوات و سوالات امتحانی مقاومت مصالح
دانلود جزوه کامل درس مقاومت مصالح

این دروس دروسی هستند که باید برای آنها وقت گذاشت و تمرینات را مورد بررسی و تحلیل قرار داد. چنین دروسی نه حفظ کردنی هستند و نه فرمول های خیلی زیادی دارند. برای یادگیری بهتر مقاومت مصالح باید سر فرصت تمرینات آن را مورد بررسی قرار دهید و راه حل ها را یاد بگیرید. مطالعه  این درس را به ایام امتحانات موکول نکنید. یادگیری درست درس استاتیک به آموزش صحیح دروس دیگری همچون مقاومت مصالح کمک بسیاری می کند. در اصل، برای حل کردن بسیاری از مسائل مقاومت مصالح بلد بودن استاتیک لازم است.
اگر در زمینه تدریس دروس مهندسی مکانیک فعالیت دارید، بدون شک، بهترین سایت برای درج آگهی تدریس و جذب شاگرد وب سایت ایران مدرس است. بسیاری از مدرسانی که در زمینه تدریس دروس مهندسی مکانیک در این سایت آگهی درج نموده اند بارها و بارها آگهی خود را تمدید نموده اند.
در مرحله اول باید سعی کنید به صورت مرتب در کلاسهای دانشگاه حاضر باشید. وقتی در کلاس حاضر هستید نحوه برخورد استاد خودتان با مسائل را می بینید و استدلال هایی که ایشان انجام می دهد را مشاهده خواهید کرد. در نتیجه وقتی در ادامه خودتان هم می خواهید مسئله ای را حل کنید به همان روش عمل خواهید کرد. برای این درس حضور در کلاسها بسیار مفید است. اگر در درس استاتیک اشکالات پایه ای دارید از مدرسین و اساتید خصوصی فعال در این زمینه کمک بگیرید (مشاهده مدرسین تدریس خصوصی استاتیک).
یادگیری و پاس کردن درس استاتیک به تلاش و کوشش و ممارست نیاز دارد. درس استاتیک را باید عمقی و مفهومی خواند و روی تمرینات آن تامل و تفکر کرد. باید تحلیل کردن را خوب یاد بگیرید و تلاش کنید ذهن خودتان را به گونه ای عادت دهید که روی سوالات فکر کند و راه حل ارائه دهد. در کار مهندسی ذهن هایی که به ارائه راه حل و حل کردن مسائل جدید عادت کرده باشند به نسبت ذهن هایی که فقط فرمول و رابطه حفظ کرده اند بسیار ارزشمندتر و موفق تر است. دانلود رایگان جزوه و سوال استاتیک

منبع: ایران مدرس

  • ۹۷/۰۳/۱۴
  • محمد محمدی

استاتیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی