ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

معرفی اساتید، اعضای هیات علمی و دانشکده های فیزیک دانشگاههای ایران در این بخش ارائه شده است.

1- دانشکده فیزیک دانشگاه تبریز http://physics.tabrizu.ac.ir/fa رشته فیزیک در سال یکهزار و سیصد و سی و نه در دانشگاه تبریز دایر شد و تا سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار  تحت عنوان گروه فیزیک بعنوان یکی از پنج گروه آموزشی دانشکده علوم به فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و تربیت نیروهای متخصص در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این شاخه پرداخت. با توجه به پتانسیل های بسیار بالای علمی ، گروه فیزیک در سال 1374 به دانشکده فیزیک ارتقائ یافت که در آن چهار گروه آموزشی فیزیک اتمی و مولکولی ،فیزیک حالت جامد و الکترونیک ، فیزیک نظری و اختر فیزیک و فیزیک هسته ای فعالیت می کنند. دانشکده فیزیک علاوه بر پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (در همه گرایشها) در گرایشهای اطلاعات کوانتومی ، فیزیک نظری ،لیزر ،پلاسما ،حالت جامد و اختر فیزیک نیز در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد.

2- دانشکده فیزیک دانشگاه سمنان http://physics.semnan.ac.ir/ گروه آموزشی فیزیک از بهمن ماه سال 1376 به عنوان یکی از گروه های دانشکده علوم پایه اقدام به پذیرش دانشجوی کارشناسی فیزیک کاربردی کرد. این گروه در مهر ماه 1381 با جذب اولین گروه دانشجویان کارشناسی ارشد و در بهمن ماه سال 1386 با پذیرش اولین گروه دانشجویان دکتری، فعالیت‌های خود را در مقاطع تحصیلات تکمیلی آغاز نمود. گروه فیزیک از سال 1390 به دانشکده فیزیک ارتقاء یافت و در حال حاضر حدود 425 دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف در این دانشکده مشغول به تحصیل می­باشند.

مشاهده لیست اساتید خصوصی فیزیک

3- دانشکده فیزیک دانشگاه شریف http://phys.sharif.edu/ From the beginning of the establishment of the department of physics in 1967, the department tried to conform all the educational programs to creditable departments of physics around the world. We see that the number of graduate students published theses in international journals exceed one hundred. The faculty include leaders in major areas of physics in Iran. Today more than 350 undergraduates and 250 plus graduate students are being supervised by 31 faculty members, sometimes invited professors from inside or outside of the country.

4- دانشکده فیزیک امیرکبیر http://nep.aut.ac.ir/autcms/energy-engineering-and-physics/fa/home در این دانشکده افراد متخصصی گرد هم آمده‌اند و تلاش می‌کنند تا خدمات آموزشی و پژوهشی برجسته‌ای در رشته‌های فیزیک و مهندسی هسته‌ای ارایه دهند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی معمولاً فعالیت‌های تحقیقاتی خود را بعد از اتمام سال اول تحصیلشان آغاز می‌کنند. برای آنها امکان شرکت و ارایة مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی وجود دارد. به‌طور کلی دانشکده سعی می‌کند تا یک محیط آموزشی عالی با پروژه‌ها و رساله‌های کاملاً مرتبط با استانداردهای علوم نوین و مهندسی ارایه نماید.

5- دانشکده فیزیک شهید بهشتی https://www.sbu.ac.ir/Cols/Physics/Pages/default.aspx گروه فیزیک دانشگاه شهید بهشتی به عنوان زیر مجموعه­ای از دانشکده علوم طی سال­های 1346 الی 1348 شمسی تأسیس گردید. این گروه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش­های ماده چگال، اتمی- ملکولی(لیزر و پلاسما)، ذرات بنیادی و نظریه میدان­ها، گرانش و کیهان‌شناسی و اخیراً سیستم­های پیچیده فعالیت می‌کند. با هدف بنیان و توسعه شاخه‌های پژوهشی بنیادی، کاربردی و توسعه­ای ارتقاء گروه فیزیک به یک دانشکده­ مستقل با عنوان "دانشکده فیزیک" در حال پی‌گیری است.

سوالات امتحان فیزیک 1 نیمسال اول 94 دانشگاه ازاد واحد تهران مرکز

تدریس خصوصی و آموزش ریاضی و فیزیک دانشگاهی

  • ۹۷/۰۷/۰۴
  • محمد محمدی

تدریس فیزیک دانشگاه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی