ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی در سال 97 و 98، نرخ کلاس های ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست شناسی متوسطه و کنکوری، دروس دانشگاهی و کنکوری، انواع نرم افزارها، قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی اتوکد Autocad و سایر نرم افزارهای مهندسی، اکسل، ورد، فوتوشاپ و .... توضیح داده شده است و مقالات خوبی هم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه معرفی شده است.

قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی سال تحصیلی 97 – 98

در حقیقت کلاس های تدریس خصوصی قیمت و هزینه بسیار مشخصی ندارد و در سال 97 و 98 مثلا برای درس ریاضی ممکن است استادی با هزینه 20 هزار تومان برای یک جلسه تدریس کند و استاد دیگری هزینه 150 هزار تومان را به شما بگوید. بنابراین اینکه بتوانید کلاس های خصوصی را با قیمت مناسب و با یک استاد خوب داشته باشید بسیار مهم است. از طرفی ممکن است کلاس ها را ارزان بتوانید هماهنگ کنید ولی مدرس، مدرس خوبی نباشد و نتیجه نگیرید و از طرفی ممکن است حتی با پرداخت هزینه خیلی بالا کلاس ها خیلی با کیفیت نباشد. اینطور نیست که اگر بیشتر پرداخت کنید حتما نتیجه بگیرید ولی به هر حال اساتید خوب خیلی ارزان هم تدریس نمی کنند. یک راهکار خوب این است که به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس ایران مراجعه کنید (مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس) و پس از مشاهده لیست اساتید و مشاهده رزومه و سوابق کاری هر استاد و در کنار آن با مشاهده قیمت کلاس های تدریس خصوصی در نهایت استاد و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی در سال 97 و 98 مطالعه مقالات زیر هم بسیار مفید است.

نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی

نظرات (۱)

  • حسین رحمانی
  • لایک داری عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی