ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی شیمی و کسب درآمد از تدریس شیمی توضیحاتی ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت تدریس خصوصی شیمی و کسب درآمد از تدریس شیمی و .... ادامه این مطلب را بخوانید. پیشنهاد می شود مقاله معلم شیمی برای تدریس خصوصی را هم بخوانید.

مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه شیمی را 100 بزنیم

مطالعه نمائید: چگونه شیمی بخوانیم

برای موفقیت در یادگیری و آموزش درس شیمی موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- متن کتاب درسی را بدقت بخوانید.
2- حین مطالعه درس شیمی و سایر دروس تمرکز داشته باشید.
3- برای مطالعه شیمی در طول ترم و نه فقط در ایام امتحانات برنامه داشته باشید.

تدریس خصوصی و آموزش شیمی 1 اول دبیرستان - شیمی نهم ،همانند سایر دروس، در وب سایت ایران مدرس مورد توجه قرار گرفته است. شیمی 1 اول دبیرستان (شیمی نهم) یکی از دروس مهم دوران متوسطه است. با مطالعه و یادگیری صحیح این درس پایه شیمی شما محکم بوده و در سالهای بعد نیز برای یادگیری شیمی و همچنین برای بدست آوردن درصد بالای درس شیمی در کنکور مشکلی نخواهید داشت.
پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی را هم بخوانید.

ایران مدرس بزرگترین، معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید این سایت در ایام امتحانات به 15000 تا 20000 بازدید در روز می رسد. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی دارد. اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی شیمی فعالیت داشته باشید، به جمع مدرسان ایران مدرس بپیوندید. برای ثبت آگهی و تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی شیمی یا هر زمینه دیگری، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی رایگان تدریس خودتان را ثبت کنید.

کلمات کلیدی: قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، تدریس خصوصی شیمی کنکور، تدریس خصوصی شیمی در رشت، تدریس خصوصی شیمی دانشگاه، مدرس شیمی، معلم خصوصی شیمی، تدریس شیمی در منزل
علاوه بر موارد گفته شده جزوات آموزشی، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور هم برای درس شیمی دهم و سایر مقاطع در همین سایت ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات آموزشی و جزوات کنکوری شیمی، دانلود رایگان سوال امتحانی و نمونه سوالهای امتحانات شیمی، دانلود تست کنکور و سوالات کنکور شیمی و ... بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال شیمی کلیک نمائید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی شیمی و استفاده از جزوات و سوالات امتحانی شیمی موجود در همین سایت و البته با تلاش و پشتکار خودتان می توانید در درس شیمی دهم، شیمی متوسطه و دانشگاه نمره خوبی بگیرید.
نکته 1: برای هر مدرس قیمت کلاس خصوصی را در کنار سابقه کاری و رزومه ای که ارائه کرده است ببینید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتر و رزومه بهتری دارند قیمت بیشتری مطالبه می کنند و خودتان باید مدرس مناسب را انتخاب کنید. ممکن است برای یک مدرس که رزومه ای دقیقا مشابه آنچه مد نظر شماست دارد، حاضر باشید قیمت بیشتری بپردازید.
نکته 2: برخی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. این مدرسین سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه با شما به توافق خواهند رسید. باید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسها با این مدرسین حرف بزنید.
نکته 3: تعدادی از مدرسین عبارت "جلسه اول رایگان" را هم در متن آگهی و یا عنوان آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند. این مدرسین می خواهند بگویند که از نحوه تدریس خودشان مطمئن هستند و اگر راضی نبودید جلسه اول وجهی از شما دریافت نکرده و کلاسها ادامه پیدا نمی کند. در صورت تمایل می توانید با این مدرسین تماس بگیرید.

آیا در کل طول سال می توان از تدریس شیمی درآمد کسب کرد؟ همانطور که در بخش های قبل هم گفته شد کار تدریس شیمی به صورت خصوصی ممکن است در بعضی از ایام سال تقاضای بیشتری داشته باشد و در بعضی از ایام دیگر تقاضا برای تدریس ان کم باشد. در ایام امتحانات و نزدیک به امتحانات تقاضا برای تدریس خصوصی شیمی بالاتر است. در این ایام دانش آموزان و دانشجویانی که در طول ترم نتوانسته اند به صورت کامل در کلاسهای اصلی خودشان شرکت کنند و یا به هر دلیل در طول ترم درس شیمی را نخوانده اند برای جبران درسهایی که نخوانده اند از کلاس خصوصی استفاده می کنند. البته تعدادی از دانش آموزان هم از اوایل یا اواسط ترم به فکر استفاده از کلاسهای خصوصی خواهند بود. در ایام فرجه ها و خصوصا ایام امتحانات تقاضا برای تدریس خصوصی شیمی برای رفع اشکال و جمع بندی خیلی بالا است و به تناسب آن درآمد مدرسین شیمی هم بیشتر خواهد شد. اگر در زمینه تدریس خصوصی شیمی کنکور فعالیت داشته باشید، در این حالت تقریبا در کل طول سال شاگردهای خودتان را خواهید داشت چون به هر حال تقاضا برای تدریس شیمی کنکور و معلم خصوصی شیمی کنکور همیشه وجود دارد. به طور متوسط کار تدریس درآمد خوبی دارد ولی به هر حال در طول سال درآمد آن در مقاطعی بیشتر و در مقاطعی دیگر کمتر خواهد بود.

مشاهده کنید: دانلود رایگان تست های کنکور فصول اول تا سوم شیمی 1 اول دبیرستان
http://phch-old.alzahra.ac.ir/tabid/81/Default.aspx
منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت ایران مدرس مجاز است)

  • ۹۷/۱۰/۱۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی