ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۳۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان سوالات امتحانی و جزوات آموزشی استاتیک و دینامیک در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان سوالات امتحانی و جزوات آموزشی استاتیک و دینامیک بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. اگر در زمینه آموزش و یادگیری درس استاتیک اشکال دارید برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی درس استاتیک بر روی عبارت تدریس خصوصی استاتیک کلیک کنید. تعدادی از مدرسین استاتیک در پایین همین مطلب هم نشان داده شده اند.



  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

چگونه با ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنیم؟ در چه زمینه هایی می توان در سایت ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ثبت کرد؟ در سایت ایران مدرس در هر زمینه ای می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. به عنوان مثال، علاوه بر موارد گفته شده در بالا، در هر کدام از زمینه های تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی برنامه نویسی، تدریس خصوصی پیانو، تدریس خصوصی کامپیوتر، تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، تدریس خصوصی گیتار و ... می توانید آگهی خودتان را ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس تخصصی رشته های دانشگاهی، دروس مهندسی برق، مکانیک، عمران، معماری، مهندسی شیمی و ... هم فعالیت دارید، باز هم ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت اگهی و تبلیغات شما است. ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی مدار،  تدریس خصوصی کنترل، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی مکانیک خاک، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و ... هم در نتایج جستجوی گوگل در صدر نتایج و در صفحه اول گوگل قرار دارد. در هر زمینه ای که متقاضی برای تدریس خصوصی وجود داشته باشد، می توانید در آن زمینه در ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و درج اگهی در این سایت موثر و مفید است.
نکته دیگری که در نهایت باید برای موفقیت در تدریس خصوصی فیزیک و کسب درامد بالا از آن مد نظر داشته باشید این است که بعد از جذب شاگرد سعی کنید رضایت شاگردهایتان را بدست آورید. اگر نکته ای که در ابتدای کار گفته شد را در نظر داشته باشید و بر درس فیزیک به صورت کامل مسلط باشید قدم اول را در این راه بر داشته اید. به هر حال این مرحله لازم است ولی کافی نیست. برای اینکه رضایت شاگردهایتان را به صورت کامل داشته باشید باید روی دیدگاه خودتان نسبت به کلاسهای خصوصی و جلسات آموزش در منزل کار کنید. فرض را بر این بگذارید که کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک شما تضمینی است. پیش خودتان اینطور فکر کنید که اگر شاگرد یا شاگردهای شما در امتحان فیزیک نمره خوبی نگیرد و یا در کنکور درصد بالایی برای درس فیزیک کسب نکند مبلغی به شما پرداخت نخواهد شد. با داشتن چنین فکر و ذهنیتی تمام تلاش خودتان را برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان خواهید کرد. لازم نیست حتما به شاگردهایتان و یا والدین آنها بگویید که کلاسها تضمینی است (هر چند بعضی از مدرسین به صورت واقعی تضمینی هم کار می کنند)، همین که به کار خودتان متعهد باشید و تمام تلاش خودتان را برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان انجام دهید در موفقیت شما در کار تدریس فیزیک بسیار موثر است. هر کدام از شاگردهای شما ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشد و نقاط ضعف و قوت مختلفی داشته باشند. شما باید با توجه به شرایط و وضعیت تحصیلی و میزان بلد بودن هر کدام از شاگردهایتان به گونه ای آنها را هدایت کنید که حتما نتیجه مورد نظرشان را بگیرند. پیش خودتان مسئولیت صد در صد نتیجه گرفتن شاگردهایتان در امتحان فیزیک و یا فیزیک کنکور را به عمده بگیرید و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.
چگونه بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی خودم را افزایش دهم؟ راهکارهای زیادی برای افزایش بازدهی و اثرگذاری تبلیغات تدریس خصوصی وجود دارد. یکی از راهکارهایی که می توانید در نظر بگیرید همان ویژه کردن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. ویژه کردن آگهی تدریس خصوصی بازدهی آن را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد. راهکار دیگری که می توانید در نظر بگیرید این است که در عنوان آگهی مهمترین ویژگی و مشخصه برجسته خودتان را بنویسید تا وقتی کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی بین آگهی های مختلف آگهی شما را می بینند ترغیب شوند بر روی آن کلیک کنند. عنوان آگهی خیلی مهم است و اگر جذاب نوشته شده باشد به افزایش بازدهی تبلیغات شما خیلی کمک خواهد کرد. در عنوان آگهی لازم نیست اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید. اسم مهمترین دروسی که تدریس می کنید را در عنوان اگهی بنویسید و در کنار آن مهمترین ویژگی خودتان که برای متقاضیان تدریس خصوصی می تواند جذاب باشد را بنویسید. اسم دروس مختلف با تمام جزئیات را می توانید در متن آگهی بنویسید (حتما در متن آگهی اسم تک تک دروسی تدریس خودتان را بنویسید تا بازدهی آن بیشتر شود). در عنوان آگهی عبارتهایی مانند دبیر رسمی آموزش و پرورش، جلسه اول کاملا رایگان، تدریس تضمینی با قرارداد کتبی، مدرس و استاد دانشگاه، 15 سال سابقه تدریس خصوصی، عدم دریافت هزینه در صورت عدم رضایت و .... برای افزایش بازدهی آگهی های شما می تواند کاملا موثر باشد. از این عبارتها در عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان حتما استفاده کنید. یا اگر مثلا در کنکور و یا المپیاد و .... رتبه خوبی کسب کرده اید در عنوان آگهی بنویسید. به عنوان مثال دیگر، اگر در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و یا تدریس خصوصی تافل فعالیت دارید و خودتان در این آزمونها نمره خوبی کسب کرده اید در عنوان آگهی این نمره را ذکر نمائید. خلاصه اینکه عنوان آگهی مانند دروازه ورود آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی شماست و هر چه بهتر و جذاب تر باشد در جذب شاگرد خصوصی موثرتر است. علاوه بر موارد گفته شده، برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر در متن آگهی توضیحات بسیار کاملی ارائه کنید. رزومه قوی ای از خودتان ارائه نمائید و آگهی خودتان را متقاعد کننده بنویسید. متن آگهی تدریس را به گونه ای بنویسید که هر شخصی که آن را مطالعه کرد متقاعد شود با شما تماس بگیرد. در متن آگهی اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید. برای آگهی تدریس خودتان یک عکس مناسب پرسنلی از خودتان ارائه دهید و برای تبلیغ خودتان کلمات کلیدی تعیین نمائید. - مطالعه کنید: بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی

با توجه به مطالب ارائه شده، می توان گفت که درس فیزیک یکی از دروس مهم و پایه ای است. در کنار درس ریاضی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی (که شاید از نظر اهمیت در درجه اول قرار داده باشد چون برای تعداد بیشتری از رشته ها حتی رشته انسانی درس ریاضی مهم است ولی شاید فیزیک اینطور نباشد) می توانید فیزیک را هم به عنوان یک درس خوب و پرمتقاضی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در نظر داشته باشید. اکثر مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارند درس ریاضی هم تدریس می کنند. اگر شما هم توانایی تدریس هر دو درس را دارید می توانید این دو درس را تدریس کنید ولی در حالت دیگر هم می توانید به صورت تخصصی فقط در زمینه تدریس فیزیک و یا مثلا به صورت تخصصی فقط در زمینه تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی و .... فعالیت کنید. در ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت معلم خصوصی و برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در زمینه یادگیری فیزیک اشکال دارند. فیزیک یک درس مفهومی است. ممکن است در ترمهای گذشته خود دانش آموز یا دانشجو درس را خوب نخوانده باشد و اشکالاتی که هر ترم برایش باقی مانده است روی هم انباشت شده و در حال حاضر واقعا در کلاسهای مدرسه و دانشگاه این درس را متوجه نشود. یا در حالت دیگر ممکن است دانشجو یا دانش آموز مدرس و استاد فیزیک خوبی نداشته باشد و در کلاسهای با تعداد بالای شاگرد از درک مطالب باز بماند. در هر صورت، تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک هستند و فعالیت در این زمینه به شرطی که خوب تدریس کنید و کلاسهای شما موثر واقع شود، می تواند درآمد بالایی داشته باشد. بسیاری از دانش آموزان برای موفقیت در فیزیک کنکور از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده می کنند و جذب شاگرد در این زمینه هم ممکن است ولی نسبت به فیزیک متوسطه و دانشگاهی ممکن است والدین دیرتر به شما اعتماد کنند. اگر بتوانید وارد این حوزه کاری شوید و در زمینه تدریس فیزیک کنکور مشهور شوید، درآمد بالایی در انتظار شماست. در این بخش در زمینه روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی مطالبی ارائه شده است. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس می توانید از روشهای زیر استفاده کنید.

1- ثبت آگهی تدریس در نیازمندیهای روزنامه: یکی از روشهای که برای تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد می توانید از آن استفاده کنید، ثبت تبلیغات در بخش نیازمندی روزنامه ها است. بسیاری از مدرسین در تهران، کرج و ... از این روش شاگرد جذب می کنند. این روش می تواند در ایام امتحانات برای گرفتن شاگرد خوب باشد ولی در ایام دیگر ممکن است مفید باشد و یا نباشد.

2- چاپ و توزیع تراکت در محلات مختلف و مدارس و دانشگاهها: این روش هم بعضا می تواند برای تبلیغات تدریس خوب باشد. البته چاپ و توزیع ترامت هزینه بالایی دارد و بیشتر آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی از این روش استفاده می کنند. شما هم اگر محدوده کمی در حد یکی دو محله را در نظر دارید و یا می خواهید در دانشگاه یا مدرسه خاصی تبلیغ کنید، می توانید از این روش استفاده نمائید.

3- چاپ کارت و دادن آن به شاگردهای فعلی: اگر شما شاگردهای راضی ای داشته باشید به احتمال زیاد خودشان برای شما تبلیغ می کنند و از همین طریق شاگردهای دیگری هم جذب خواهید کرد. اگر می خواهید به این روند سرعت ببخشید، برای خودتان کارت چاپ کنید و به شاگردهایتان بدهید تا اگر کسی به مدرس خصوصی خوب نیاز داشت کارت شما را به انها بدهند.

4- ارتباط گرفتن با سایر مدرسین تدریس خصوصی: اگر می خواهید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد بیشتر تبلیغ کنید، یکی از راهکارها این است که با سایر مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ارتباط داشته باشید. کافی است اگر شما تدریس ریاضی انجام می دهید به مدرسین تدریس خصوصی فیزیک شاگرد معرفی کنید و آنها هم به شما شاگرد معرفی نمایند.

بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی را دارد: در سایت ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس مختلف فعالیت دارند. این تعداد مدرس ثبت نامی را به صورت یک جا در هیچ سایت تدریس دیگری نمی توانید مشاهده کنید. این تعداد مدرس ثبت نامی در ایران مدرس باعث شده است که این وب سایت از نظر گوگل هم اعتبار بالایی داشته باشد و متقاضیان تدریس خصوصی هم در هر زمینه ای و در هر جای ایران بتوانند مدرس مورد نظر خودشان را پیدا کنند.

محیط کاملا آموزشی دارد و به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کند: در سایت ایران مدرس محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. ممکن است سایتهای آگهی عمومی دیگری وجود داشته باشد که به نسبت این وب سایت بازدید بالایی داشته باشند ولی به هر حال هیچ کدام از این سایتها به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعال نیستند و در نتیجه آگهی تدریس شما در چنین سایتهایی در بین انبوهی از آگهی های مختلف که غیر مرتبط با تدریس خصوصی هستند گم خواهد شد.

هزینه ثبت آگهی ویژه تدریس در آن بسیار مناسب است: یکی از ویژگی هایی که باعث شده است سایت ایران مدرس بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران باشد و بهترین گزینه برای جذب شاگرد شما به حساب آید این است که هزینه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در این سایت کاملا مناسب است. با هزینه ثبت آگهی تدریس در روزنامه برای یک روز، یک ماه می توانید در این وب سایت آگهی تدریس ویژه داشته باشید. برای مشاهده شرایط ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ویژه و برای کسب اطلاع از هزینه تبلیغات تدریس ویژه بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.

ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، علاوه بر ارزانترین، بهترین روش برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی هم می باشد. در ادامه در این رابطه توضیحات کافی ارائه می گردد. با درج تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی رایگان و یا آگهی ویژه تدریس خصوصی در سایت (ایران مدرس) و یا سایتهای تبلیغات عمومی مانند سایت www.soodiran.com آگهی و تبلیغات تدریس شما بدون محدودیت زمانی و بدون محدودیت مکانی در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات اینترنتی کاملا گسترده است. شما حتی اگر در یک شهر کوچک سکونت دارید و در شهر محل سکونت شما متقاضی زیادی برای تدریس خصوصی وجود ندارد، می توانید از طریق اینترنتی برای خدمات تدریس خودتان تبلیغ کنید و از تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران شاگرد خصوصی به صورت آنلاین جذب نمائید. چه نوع تبلیغات دیگری این مزیت و این گستردگی را دارد. در تبلیغات اینترنتی می توانید هر مقدار توضیح در زمینه رزومه کاری و سوابق تدریس خودتان ارائه دهید. هیچ محدودیت کاراکتری وجود ندارد. در تبلیغات روزنامه و مجله و تراکت و .... مرتبا باید نگران این باشید که با تعداد کاراکتر محدودی که در اختیار دارید چه چیزهایی را باید در آگهی بنویسید و کدام ها را حذف نمائید. سایت ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و آگهی و تبلیغات تدریس شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی واقعی تدریس خصوصی قرار می دهد. در ایران سایتهای بسیاری وجود دارد که بازدید آنها از سایت ایران مدرس بالاتر است ولی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی، ایران مدرس پربیننده ترین سایت تدریس ایران می باشد. در سایت ایران مدرس علاوه بر لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی، سوالات امتحانی، تست های کنکوری، مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه دروس مختلف، افزایش معدل، موفقیت در کنکور و .... ارائه شده است. در این وب سایت یک محیط کاملا اموزشی فراهم شده است و با درج تبلیغات تدریس در این وب سایت می توانید به راحتی شاگرد جذب کنید. بازدید های ایران مدرس یا برای بحث تدریس خصوصی است که مستقیما با تبلیغات مدرسین در ارتباط می باشد و یا برای مطالب آموزشی و دانلودی می باشد که در کنار این مطالب نیز آگهی های تدریس خصوصی ویژه مدرسین نمایش داده خواهد شد. (در سایت ایران مدرس بیش از 10000 مطلب آموزشی اعم از مقالات، تست کنکور، سوالات امتحانی، جزوه های آموزشی و کنکوری و .... ارائه شده است). علاوه بر موارد گفته شده در این وب سایت یک بخش کاملا مجزا برای ارائه مطالب کنکوری ارائه شده است. برای مشاهده این بخش بر روی عبارت سایت کنکور ایران مدرس کلیک کنید. در بخش مزبور هم آگهی های تدریس خصوصی مدرسین ویژه ای که درمتن آگهی خودشان ذکر کرده باشند که در زمینه کنکور هم تدریس می کنند نمایش داده خواهد شد. همین الان در گوگل عبارت "تدریس خصوصی کنکور" را جستجو کنید خواهید دید که ایران مدرس در صدر نتایج و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد. به این ترتیب افرادی که متقاضی تدریس خصوصی کنکور هستند، به راحتی آگهی  تدریس شما را پیدا خواهند کرد (البته اگر شما در متن آگهی و یا عنوان آگهی خودتان ذکر کرده باشید که در زمینه تدریس دروس کنکوری هم فعالیت دارید).

ایران مدرس بزرگترین، پربازدیدترین و قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تعداد زیادی از مدرسینی که در این وب سایت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه درج نموده اند بارها و بارها تبلیغ خودشان را تمدید کرده اند.
در این وب سایت مطالب زیادی در زمینه نحوه ثبت تبلیغ تدریس خصوصی و چگونگی نوشتن متن تبلیغات تدریس ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه این مقاله در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی کاملا مفید است.
تبلیغات در ایران مدرس و تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت مزایای زیادی دارد. برای آگهی خودتان می توانید عکس انتخاب کنید و متن آگهی شما می تواند کاملا مفصل باشد به گونه ای که متقاضیان تدریس را متقاعد کند با شما برای کلاس تماس بگیرند. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است.
با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس تبلیغ شما را افراد متقاضی تدریس از کل ایران مشاهده خواهند کرد و حتی از شهرهای دیگر هم می توانید شاگرد جذب کنید و از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ کلاس خصوصی را به صورت آنلاین برگزار نمائید.
در سایت ایران مدرس از طریق کنترل پنل می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید و علاوه بر ان اگر کتاب تالیفی دارید کتاب یا کتابهای خودتان را به صورت رایگان معرفی نمائید.
ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس با هزینه مناسبی انجام می گیرد. با پرداخت هزینه 1 روز تبلیغات در روزنامه، در ایران مدرس می توانید به مدت یک ماه آگهی ویژه داشته باشید و اگر آگهی خودتان را خوب نوشته باشید و رزومه خوبی ارائه کرده باشید به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

با توجه به موارد ذکر شده واضح است که ثبت آگهی تدریس خصوصی برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و سایر دروس در ایران مدرس می تواند کاملا موثر و به صرفه باشد. روشهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که با کلیک بر روی این لینک به صورت کامل می توانید مطالعه کنید ولی به هر حال ثبت اگهی تدریس خصوصی در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس به نسبت سایر انواع روشها مزیتهای زیادی دارد که در همان مقاله ذکر شده این مزیتها بیان شده است. تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه آموزش خصوصی ریاضی و فیزیک در منزل می تواند کاملا موثر باشد به شرطی که آگهی خودتان را خوب بنویسید و این نوع تبلیغات را جدی بگیرید. بعضی از مدرسین متن آگهی خودشان را در حد یکی دو خط ثبت می کنند و انتظار دارند سیل تماسها به سمت انها سرازیر شود. هر کاری به نسبت اینکه چقدر آن را جدی بگیرید برای شما بازدهی خواهد داشت. اگر واقعا قصد دارید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید و در این زمینه قصد دارید از طریق ثبت تبلیغات در اینترنت فعالیت کنید، آگهی خودتان را باید خوب، کامل و قانع کننده بنویسید. مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه می تواند کاملا موثر باشد.

سایت درج آگهی تدریس خصوصی

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

راهکارهایی برای مطالعه صحیح و آموزش پایه ای و مفهومی درس فیزیک در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید فیزیک را عمقی یاد بگیرید و در امتحان هم نمره خوبی بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید. در کلاس تدریس فیزیک (چه در خود مدرسه و چه در کلاسهای خصوصی فیزیک) باید به دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید. دبیر فیزیک و یا معلم خصوصی فیزیک شما مطالبی را که ارائه میکند حاصل سالها تجربه است و شما اگر بخواهید همان مطالب را خودتان یاد بگیرید زمان بیشتری از شما می برد.
البته مدرس خصوصی فیزیک داشتن برای همه لازم نیست و اگر شما در درس فیزیک مشکلی دارید و در کلاس مدرسه یا دانشگاه نمی توانید آن را یاد بگیرید در آن صورت داشتن یک مدرس خصوصی فیزیک در منزل می تواند گزینه خوبی باشد.
اگر در درس فیزیک اشکال دارید و برای امتحان فیزیک هنوز مشکلاتی وجود دارد که آنها را حل نکرده اید، راهکارهایی که در ادامه ارائه شده ممکن است بتواند به رفع اشکال شما در درس فیزیک کمک کند.
1- یکبار دیگر متن کتاب درسی فیزیک را با دقت بخوانید. بسیاری از سوالات و اشکالاتی که در درس فیزیک وجود دارد را با یکبار دیگر مطالعه دقیق کتاب فیزیک می توانید حل کنید.
2- جزوه یادداشت شده در کلاس تدریس فیزیک یا جزوه کلاس خصوصی فیزیک خود را مرور کنید. در کلاسهای مدرسه (یا اگر به صورت خصوصی برای فیزیک مدرس دارید در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک) جزوه خوانا و دقیقی یادداشت کنید تا اگر بعدا جایی از درس را نفهمیدید بتوانید به آن مراجعه کنید.
3- از کتابهای کمک درسی معتبر و مناسب کمک بگیرید. بسیاری از کتابهای کمک درسی مثالهای حل شده یا توضیح درسهای مفصلی دارند که با مراجعه به آنها می توانید اشکالات درس خود را برطرف نمائید. برای کسب نمره بالا در درس فیزیک موارد زیر می تواند کمک کننده باشد:

1- تمرکز در کلاس درس: در کلاسهای تدریس فیزیک مدرسه و یا کلاسهای خصوصی فیزیک با تمرکز کامل به مطالب گوش دهید.

2- مرور بعد از کلاس درس: بعد از کلاس درس سعی کنید در حد یک ربع مرور مختصری داشته باشید.

3- حل تمرین و سوال کافی: سوالات و تمرینات حل شده در کلاس درس را خودتان یکبار دیگر حل کنید.

4- مرورهای دوره ای: در بازه های زمانی مختلف (میان ترم و ...) درس را مرور کنید.

5- حل مسائل اضافی: مسائل اضافی که در کتابهای کمک آموزشی وجود دارد، یا استاد و معلم فیزیک به شما داده است را حل نمائید.
برای یادگیری دروس مانند ریاضی و فیزیک داشتن تمرکز بسیار مهم است.گوش دادن به درس در کلاسهای ریاضی و فیزیک (یا جلسات تدریس خصوصی ریاضی و تدریس فیزیک در منزل) با تمرکز بالا، مطالع ریاضی و فیزیک با تمرکز زیاد و حتی داشتن تمرکز حین حل سوالات و مسائل ریاضی و فیزیک در گرفتن نمره خوب و یا کسب درصد بالا در کنکور بسیار تاثیر گذار است.

قبل از کلاس فیزیک مطلبی که قرار است مدرس یا استاد شما تدریس کند را به صورت مختصر مطالعه کنید. این امر باعث می شود یک ذهنیت اولیه نسبت به درس داشته و در کلاس بهتر آن را بفهمید.

بعد از کلاس فیزیک نیز حتما مرور را انجام دهید. همین که بعد از کلاس درس را مرور نمائید، ماندگاری مطالب تدریس شده برای شما بیشتر خواهد بود.

مثالها و تمرینات حل شده در کلاس را یک بار دیگر حل کنید. تمرینات را برای خودتان توضیح دهید. در بسیاری از موارد مسائل فیزیک به یک درک فیزیکی نیز نیاز دارد. بنابراین فقط فرمولها را به کار نبرید بلکه آنها را درک نمائید. مطالعه مطالب زیر در زمینه آموزش فیزیک نیز می تواند مفید باشد.
مطالب را به صورت مفهومی بخوانید. از مطالعه سطحی پزهیز کنید. سوالات و تمرینات را برای خودتان تشریح کنید. اگر در طول ترم درس بخوانید به  اندازه کافی وقت خواهید داشت که این کار را انجام دهید ولی اگر مطالعه دروس را به ایام امتحانات موکول کنید، مجبورید سطحی درس را یاد بگیرید. چون وقت کافی نخواهید داشت.

به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید. دروسی مانند ریاضی و فیزیک را با مطالعه عمیق و حل تمرین و مسئله می توان به خوبی یاد گرفت. حین حل تمرین و مسئله، نکات مهم تمرینات را در یک جزوه یادداشت نمائید.

قبل از مراجعه به کتابهای کمک درسی، کتاب درسی خودتان را بخوانید. کتابهای کمک درسی هم بر مبنای کتاب درسی شما نوشته شده است. اگر خود کتاب درسیتان را به خوبی مطالعه کرده باشید، استفاده از کتابهای کمک درسی و فهم آنها هم راحتتر است.

بعد از کلاسهای فیزیک درس را مرور کنید: مرور درس فیزیک یا سایر درسها را در برنامه درسی خودتان بگنجانید. یکی از مهمترین مواردی که باید در طول ترم در نظر داشته باشید این است که درسها را به صورت مداوم مرور کنید. درسهایی که در اوایل ترم گفته می شود را اگر مرور نکنید در ایام امتحانات اصلا به یاد نخواهید داشت. بهترین مرور برای یادگیری بهتر دروس این است که بعد از هر جلسه تدریس فیزیک درس را مرور کنید. وقتی بعد از کلاسهای فیزیک درس را مرور می کنید چند فایده برای شما دارد. اولا درس بهتر برای شما جای می افتد و به بهترین شکل می توانید مفاهیم را یاد بگیرید و ثانیا اگر اشکالی باقی مانده است حین مرور متوجه شده و یادداشت می کنید تا بعدا بپرسید. حتما بخوانید: چگونگی کسب نمره عالی در درس فیزیک

تمرینات و مسائل زیادی حل کنید: دروسی مانند ریاضی و فیزیک برای اینکه خوب یاد گرفته شوند نیازمند حل تمرین و مسئله هستند. تنها با حضور در کلاس و یا خواندن متن کتاب درسی فیزیک نمی توانید بر این درس مسلط شوید. اگر می خواهید فیزیک را خوب یاد بگیرید در مرحله اول با دقت کامل به نحوه حل تمرینات و مثالهای فیزیک توسط استاد و مدرس فیزیک خودتان دقت کنید. در مرحله بعد خودتان در منزل یا خوابگاه همان مثالها و تمرینات را یکبار دیگر حل کنید و مرور نمائید. در نهایت سراغ تمرینات و مسائل جدید بروید. سوال را روی کاغذ بنویسید و راه حلی ارائه دهید. به هر سوال حداقل 10 دقیقه فکر کنید. خیلی سریع سراغ حل المسائل و حل تمرین نروید.

با دوستانتان گروهی مطالعه کنید: در بسیاری از مواقع می توانید با دوستانتان به صورت گروهی درس بخوانید و فیزیک را بهتر یاد بگیرید. به صورت گروهی خواندن فیزیک هم می تواند مفید و موثر باشد. البته توصیه می شود همیشه دوستانتان را اط بین اقرادی انتخاب کنید که به لحاظ درسی و تحصیلی از خود شما بهتر باشند و در نهایت باعث پیشرفت شما شوند. اگر با افرادی که از لحاظ درسی از شما ضعیفتر هستند دوستی کنید و با آنها گروهی درس بخوانید نه تنها چیز جدیدی یاد نمی گیرید بلکه شما را به صورت تنبلی و درس نخواندن هم سوق می دهند. در مطالعه گروهی فیزیک می توانید روی راه حلهای مختلف مسائل و تمرینات بحث کنید و درس را بهتر آموزش ببینید.

برای یادگیری پایه ای و مفهومی درس فیزیک راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. باید از تمامی امکانات موجود برای آموزش بهتر این درس استفاده کنید. درس فیزیک هم در دوران متوسطه برای رشته های ریاضی و تجربی مهم است و هم در دانشگاه هم بسیاری از رشته های دانشگاهی این درس را دارند و دانشجویان باید آن را پاس کنند. برای دانشجویان رشته های فنی مهندسی درس فیزیک عمومی 1 و 2 که معمولا فیزیک هالیدی هم تدریس می شود ارائه می گردد. برای دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی عمران و معاری و بعضی از رشته های دیگر حتی به نظر می رسد که تعدادی از درسهای آنها ادامه همان مباحث ارائه شده در درس فیزیک است. به عنوان مثال بحث تعادل که در درس استاتیک مطرح می شود قبلا در درس فیزیک متوسطه به صورت خلاصه تر ارائه شده است. برای دانش اموزان رشته تجربی هم به منظور کسب رتبه خوب در کنکور زدن درصد بالای درس فیزیک مهم است. بنابراین با توجه به مطالب ارائه شده می توان گفت برای بسیاری از رشته ها درس فیزیک یک درس مهم است و برای موفقیت در تحصیل و داشتن معدل بالا و .... خوب یاد گرفتن و خوب بلد بودن ان اهمیت زیادی دارد. نکته دیگر اینکه درس فیزیک یک درس مفهومی و معنی دار است. به این معنی که نباید فکر کرد که در درس فیزیک یک سری فرمول و رابطه به صورت انتزاعی ارائه می شود و باید آنها را حفظ کرد و مسائل را با استفاده از انها حل نمود. به خاطر سپردن فرمولها و روابط خوب و لازم است ولی در کنار آن باید معنی فیزیکی این فرمولها را هم فهمید و درک کرد. فیزیک یک درس کاملا مفهومی است و هر کدام از روابط ارائه شده در آن با یک پدیده فیزیک واقعی در ارتباط است و اگر می خواهید در این درس نمره خوبی بگیرید و واقعا به یادگیری فیزیک علاقه دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید.  تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه
بهترین و مهمترین نکات برای آموزش و یادگیری بهتر درس فیزیک در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید درس فیزیک را خوب یاد بگیرید و در این درس نمره عالی بگیرید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- در کلاسهای تدریس فیزیک در مدرسه و دانشگاه به صورت کامل شرکت کنید. تا جایی که ممکن است در این کلاسها حاضر باشید و غیبت نکنید.

2- قبل از شرکت در کلاسهای تدریس فیزیک درس را مطالعه کنید. پیش مطالعه درس در شما آمادگی ایجاد می کند و باعث می شود درس را خوب متوجه شوید.

3- در کلاسهای فیزیک فقط حضور فیزیک نداشته باشید. وقتی در کلاس حاضر هستید با تمرکز کامل گوش دهید و از مطالب ارائه شده استفاده نمائید.

4- در کلاس فیزیک جزوه بنویسید. نوشتن جزوه باعث می شود با تمرکز بالاتری به مطالب گوش دهید و بعدا یک منبع خوب برای مطالعه داشته باشید.

5- در جزوه نوشتن در کلاس فیزیک خیلی حساسیت به خرج ندهید. لازم نیست همه ی مطالب را بنویسید. مهمترین مطالب را بنویسید و همزمان گوش دهید.

با توجه به انعطافی که کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس در انتخاب مدرس، انتخاب محل و زمان برگزاری کلاس، انتخاب سطح کلاس و مطالبی که ارائه می شود و ..... دارد، این کلاسها به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه می تواند بسیار مفیدتر باشد و بازدهی بالاتری داشته باشد.

منبع: ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با موفقیت در امتحان و قبولی در امتحانات با کلاسهای تدریس خصوصی و .... توضیحاتی ارائه می گردد. کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل می تواند کاملا مفید و موثر باشد. اما اگر می خواهید این کلاسها بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد، موارد زیر را در نظر بگیرید.
1- تعداد جلسات لازم کلاسهای تدریس خصوصی به وضعیت تحصیلی شما بستگی دارد. اگر در درسی که می خواهید برای یادگیری بهتر آن از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید اشکالات اساسی دارید زودتر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را شروع کنید و این کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید.
2- به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه را ترک نکنید و در این کلاسها هم غیبت ننمائید. در نهایت معلم یا استاد اضلی خودتان از شما امتحان خواهد گرفت. بنابراین بهتر است در کلاسهای خودتان به صورت کامل حاضر باشید و از کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان امکان اضافه برای یادگیری بهتر استفاده کنید.

در سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی شیمی و .... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در این وب سایت که تا پاییز 96 به بیش از 17000 مدرس می رسد بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.


بعد از تصمیم گیری در رابطه با اینکه واقعا قصد دارید در درس های ریاضی و فیزیک و شیمی موفق شوید و تعیین کردن نمره ای که می خواهید بگیرید، نوبت به این می رسد که روشهای رسیدن به این هدف را مشخص کنید. روی کاغذ بنویسید چگونه می توانم در درس های ریاضی و فیزیک و شیمی نمره خوبی بگیرم (نمره های مورد نظر خودتان) و چگونه این ترم معدل بالاتری داشته باشم. تعدادی از جوابهایی که ممکن است روی کاغذ بنویسید به صورت زیر است:

1- در این ترم سعی می کنم از وقت خودم استفاده بهتری داشته باشم. برای خودم برنامه ریزی می کنم و به نسبت ترمهای قبل بیشتر درس می خوانم. سعی می کنم کمتر وقت تلف کنم و بیشتر روی درس متمرکز باشم

2- در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه به صورت کامل شرکت می کنم. سعی می کنم در همان کلاس درس، مباحث را به خوبی یاد بگیرم تا بعدا لازم نباشد خودم از اول درس را بخوانم.

3- در کلاسهای ریاضی، فیزیک و شیمی جزوه می نویسم. جزواتی که ترمهای قبل از بقیه می گرفتم خیلی کامل نبود و بعضا اشتباه داشت. جزوه ای که خودم بنویسم مطمئن تر است.

4- سعی می کنم در طول ترم درسها را بخوانم. ترمهای قبل تا نزدیک ایام امتحانات درس نمی خواندم و این باعث می شد در ایام امتحانات استرس زیادی را متحمل شوم.


اگر در کلاسهای ریاضی حاضر بوده اید و خودتان درس را خوانده اید و اشکالات محدودی دارید: در این حالت مسلما تعداد جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی که لازم دارید خیلی زیاد نخواهد بود. اگر به صورت کامل در کلاسهای ریاضی حاضر بوده اید و درس خوانده اید و اشکالات محدودی دارید، ایرادی ندارد که برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به ایام امتحانات و یا یکی دو هفته مانده به امتحانات موکول کنید. البته نکته ای را در نظر داشته باشید که در این حالت هم برگزاری کلاسها در طول ترم بهتر جواب خواهد داد. البته ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی بسیار خوب است ولی به هر حال در طول ترم زمان بیشتری برای یادگیری وجود دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی سوالاتی که در کلاسهای اصلی خودتان برایتان پیش آمده است را می توانید بپرسید. بسیاری از سوالات را در کلاسهای مدرسه و دانشگاه نمی توان پرسید. نکته دیگری که وجود دارد، موکول کردن کلاسهای خصوصی ریاضی به ایام امتحانات باعث می شود مدرس خوب ریاضی را سخت تر بتوانید پیدا کنید. مدرسین خوب و با سابقه در ایام امتحانات معمولا وقتشان پر است و هماهنگ کردن کلاس با آنها سخت تر می شود. در ضمن، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در ایام امتحانات بالاتر خواهد بود. بنابراین در این حالت هم که ممکن است 3 تا 5 جلسه کلاس خصوصی لازم داشته باشید، باز هم بهتر است برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید.

اگر خودتان در طول ترم درس فیزیک را خوانده باشید، برای رفع اشکال و جمع بندی می توانید به این شکل از کلاسهای فیزیک استفاده نمائید. اما اگر درس فیزیک را خوب نخوانده اید و احتمالا تعداد جلسات زیادی در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه غایب بوده اید، بهتر است زودتر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک را شروع کنید. تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین می کنید و این یکی از مزایای مهم این کلاسها است. اگر توضیحات بیشتر لازم دارید، در مباحث فیزیک اشکالات پایه ای دارید، می خواهید با مدرس خصوصی فیزیک خودتان نمونه سوال امتحانی و تمرینات بیشتری حل کنید و .... می توانید تعداد جلسات بیشتری برگزار نمائید. می توانید در یک روز دو یا سه جلسه داشته باشید و یا به هر شکل دیگری که می دانید مناسب است. در ایام امتحانات که با جدیت در حل مطالعه دروس هستید اگر سوال و اشکالی داشته باشید چون به مدرس اصلی خودتان دسترسی ندارید و در ضمن به پاسخ های همکلاسی ها هم نمی توان 100 درصد اطمینان کرد، در این حالت در کنار داشتن یک مدرس خصوصی فیزیک خوب و با سابقه می تواند کاملا مفید باشد. در کلاسهای خصوصی فیزیک می توانید این درس را عمقی تر و مفهومی تر آموزش بیینید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه اموزش و تدریس خصوصی فیزیک متوسطه و دبیرستان؛ فیزیک دانشگاهی، فیزیک هالیدی، فیزیک کنکور و .... فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. - مطالعه کنید: چگونه در درس فیزیک نمره 20 بگیریم؟

اگر می خواهید کلاسها و جلسات تدریس خصوصی برای شما کاملا مفید باشد و اگر به عنوان مثال از کلاسهای خصوصی تدریس زبان انگلیسی استفاده می کنید، در امتحان زبان نمره بسیار خوبی بگیرید، در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید و مطالبی که ارائه می شود را مرور نمائید. برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی تمرین و مسئله هم حل کنید. خلاصه اینکه برای خوب نتیجه گرفتن فقط شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی کافی نیست، بلکه باید خودتان هم تلاش کنید و خوب درس بخوانید. اتفاقا وقتی درس می خوانید و تمرین و مسئله حل می کنید، اشکالات شما خودش را نشان خواهد داد و همین اشکالات را می توانید در کلاسهای تدریس خصوصی بپرسید. هر چند بهتر است استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید، ولی بهتر است در ایام امتحانات هم چند جلسه کلاس تدریس خصوصی برای جمع بندی و رفع اشکال داشته باشید. برای استفاده بهتر از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی باید این کلاسها را جدی بگیرید و اگر تمرین و مسئله ای به شما داده می شود آن را انجام دهید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان تمرینات را برای گرفتن نمره آن انجام می دهند و چون در کلاسهای تدریس خصوصی نمره ای در کار نیست شاید تمرینات را جدی نگیرید.

زمان مناسب برای شرکت در کلاسهای خصوصی انگلیسی کی است؟ اگر می خواهید برای امتحان زبان انگلیسی متوسطه و دانشگاه آماده شوید بهتر است در طول ترم زبان انگلیسی را مطالعه کنید و کلاسهای تدریس خصوصی را هم در طول ترم برگزار نمائید. اگر خودتان بر درس زبان مسلط هستید، می توانید در ایام امتحانات برای رفع اشکال از این کلاسها استفاده نمائید. به هر حال، بهتر است زبان انگلیسی مانند سایر دروس در طول زمان خوانده شود و اگر در این درس اشکالات زیادی دارید مطالعه ان را به ایام امتحانات موکول نکنید. اگر قصد دارید مکالمه زبان آموزش ببینید و یا هر هدف دیگری دارید باز هم بهتر است به جای برگزاری مقطعی کلاسها در زمان کوتاه و به صورت فشرده، این کلاسها در طول زمان برگزار گردد.

چند راهکار برای رسیدن به موفقیت تحصیلی

آیا کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی تضمینی است؟ در حالت کلی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی تضمین صد در صد برای قبولی شما نیست. البته اگر در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید و مطالعه کنید و پشتکار داشته باشید به احتمال زیاد نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت. در حالت کلی شرکت در 100 جلسه کلاس هم نمی تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند مگر اینکه خودتان هم تلاش کنید و در بین جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی درس بخوانید. البته بعضی از مدرسین ثبت نامی در سایت (ایران مدرس) در عنوان یا متن آگهی تدریس خودشان ممکن است عبارت تضمینی را ذکر کرده باشند و به صورت تضمینی هم تدریس کنند. در نهایت مطمئن باشید مدرسینی که به صورت تضمینی کار می کنند هم سعی خواهند کرد شما را به سمت مطالعه و درس خواندن هدایت کنند و چنین انتظاری را از شما خواهند داشت.

- برای هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی زبان با بهترین قیمت سعی کنید با مدرسینی کلاس را هماهنگ کنید که به شما نزدیکتر هستند. به عنوان مثال اگر خودتان ساکن غرب تهران هستید بهتر است با مدرسی کلاسهای خصوصی زبان را هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن غرب تهران است. به این ترتیب مسیر برای ایشان هم نزدیکتر بوده و هزینه کمتری مطالبه می کند.

- به منظور ارزانتر هماهنگ کردن کلاسهای زبان می توانید با یکی از دوستانتان به صورت نیمه خصوصی در این کلاسها شرکت کنید. اگر مدرس برای کلاس خصوصی زبان مبلغ 50 تومان را درخواست کند کلاس نیمه خصوصی را با 60 تومان برگزار خواهد کرد. بنابراین هر کدام از شما 30 تومان پرداخت خواهید کرد و این یعنی 40 درصد ارزانتر به نسبت کلاس خصوصی.

- مدرسین به تعداد جلسات بالای کلاسهای تدریس خصوصی تخفیف می دهند. اگر خودتان تعداد جلسه بالا لازم ندارید می توانید به مدرس زبان خودتان شاگرد جدید معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. در نظر گرفتن همه ی موارد ذکر شده می تواند باعث شود کلاسهای انگلیسی را با بهترین قیمت داشته باشید.

در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می توانید درس را بهتر و عمقی تر یاد بگیرید. البته در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم غیبت نکنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ممکن است همکلاسی های شما یا خود شما سوالاتی بپرسید و باعث شود روی مطالب بحث شود و بتوانید درس را بهتر یاد بگیرید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه جزوه می نویسید و این جزوه را در ایام امتحانات و کلاسهای خصوصی و در طول ترم برای مرور می توانید استفاده کنید. نکته دیگر اینکه بالاخره امتحانات را مدرس و استاد فیزیک اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه خواهد گرفت و بنابراین حضور شما در کلاس برای آشنایی با سلیقه استاد و تمریناتی که می دهید و مطالبی که بیشتر روی آن تاکید دارد مهم است. در نتیجه، با وجود اینکه ممکن است یادگیری در کلاسهای خصوصی فیزیک بهتر اتفاق بیافتد و شاید تنها با شرکت در کلاسهای خصوصی از پس امتحان به خوبی بر بیائید، باز هم در کلاسهای اصلی خودتان حضور داشته باشید. حضور در کلاسهای اصلی خودتان باعث می شود تعداد جلسات خصوصی کمتری هم لازم داشته باشید و در نتیجه در هزینه ها هم صرفه جویی خواهد شد. کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه و کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک هر کدام مزایای خودشان را دارند. در این مقاله مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

آیا قیمت کلاسهای تضمینی بیشتر است؟ تعدادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند. برخی از مدرسین کیفیت کلاسهای خصوصی خودشان را تضمین می کنند و تعدادی دیگر نتیجه گرفتن شاگرهایشان را. مدرسینی که نتیجه گرفتن را تضمین می کنند برای کلاسهای خصوصی قیمتهای بالاتری هم درخواست می کنند. البته این مدرسین 50 درصد یا کل مبلغ را بعد از قبولی شاگرد خودشان دریافت می کنند.

رمز موفقیت در تحصیل چیست؟

آیا لزوما پرداخت هزینه بیشتر احتمال نتیجه گرفتن را افزایش می دهد؟ نکته ای که باید به ان توجه داشته باشید این است که لزوما پرداخت هزینه بیشتر به معنی احتمال بالاتر نتیجه گرفتن شما در امتحان، کنکور و یا هر آزمون دیگری نیست. درست است که مدرسین با سابقه برای کلاسهای خصوصی هزینه بالاتری هم درخواست می کنند ولی به هر حال مدرسین تازه کار هم بعضا خیلی خوب تدریس می کنند و کلاسهای مفیدی را برگزار می نمایند. در هر صورت، برای نتیجه گرفتن در امتحان خودتان هم باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید و با پرداخت هزینه بیشتر تلاش و کوشش خودتان حذف نمی شود.

در زمانهایی که سر حال تر هستید در کلاس شرکت نمائید. ممکن است در یک روز شما در مدرسه یا دانشگاه کلاسهای زیادی داشته باشید. برگزاری کلاس تدریس خصوصی در همان روز نمی تواند برای شما مفید باشد. با مدرس خصوصی خودتان کلاسهای خصوصی را به گونه ای هماهنگ کنید که برای شما بیشترین تاثیر را داشته باشد. روزهای آخر هفته و روزهای تعطیل اگر برنامه تفریحی خاصی نداشته باشید بهترین فرصت برای استفاده از این کلاسها و یادگیری بهتر دروس است.
در کنار کلاسهای خصوصی درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. یکی از مهمترین نکات که می تواند بیشترین تاثیر را در نتیجه گرفتن شما داشته باشد و شاید از همه ی موارد ذکر شده مهمتر است این است که در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید و در طول ترم با برنامه ریزی درسها را مطالعه نموده و مرور نمائید. نه تنها کلاسهای تدریس خصوصی بلکه هیچ کلاس دیگری نمی تواند جای درس خواندن خود شما را بگیرد. بنابراین این را به عنوان یک اصل مهم در نظر داشته باشید که شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی وقتی مفید و موثر است که خودتان هم در طول ترم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید و درس را مرور نمائید.


- در ایام امتحانات هم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی را ادامه دهید. اگر در طول ترم درس را تمام کرده اید، در این ایام برای رفع اشکال، جمع بندی و حل سوال امتحانی کلاسهای خصوصی مفید است.

- برای گرفتن بهترین نتیجه از این کلاسها و موفقیت در امتحانات سعی کنید جلسات تدریس خصوصی را با مدرسین با تجربه و با سابقه برگزار نمائید. اگر از عملکرد مدرس خودتان راضی نبودید کلاسها را با مدرس دیگری بگیرید.

- در طول ترم برنامه ریزی داشته باشید و شرکت در کلاسهای خصوصی باید بخش از آن باشد. درس بخوانید، مرور کنید، تمرین و مسئله حل نمائید، در کلاسهای اصلی شرکت کنید و هر کاری که لازم است انجام دهید.

با توجه به مطالب ارائه شده، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل می تواند کاملا موثر باشد به شرط آنکه به اندازه کافی شرکت در این کلاسها را زود شروع کرده باشید و در کنار آن خودتان هم درس بخوانید و با برنامه ریزی برای موفقیت در تحصیل تلاش کنید.

منبع: ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربیننده در این بخش ارائه می گردد.

مطالعه کنید: چگونه در ثبت آگهی تدریس ریاضی موفق باشیم؟

مطالعه کنید: سایت درج آگهی تدریس خصوصی

برای جذب شاگرد روشهای مختلفی وجود دارد. در این زمینه مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی مفید است. مثلا می توانید تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید. البته باز هم تبلیغات اینترنتی به نسبت چاپ تراکت بهتر است. اولا چاپ و توزیع تراکت برای جذب شاگرد هزینه دارد. هم برای چاپ تراکت باید هزینه بپردازید و هم برای توزیع ان. نکته دیگر اینکه با چاپ و توزیع تراکت فقط می توانید چند محله را پوشش بدهید و این نوع تبلیغات گستردگی تبلیغات اینترنتی را ندارد. نکته مهمتر اینکه تبلیغات اینترنتی هدفمنداست. افرادی در گوگل برای تدریس خصوصی جستجو می کنند و به سمت آگهی تدریس شما هدایت می شوند که واقعا نیازمند دریافت خدمات تدریس خصوصی هستند. تراکتهایی که توزیع می کنید ممکن است از هر 10 تراکت 1 عدد ان بدست شخصی برسد که واقعا تدریس خصوصی لازم دارد. در ضمن، عمر تراکت کوتاه است. یک یا دو روز بیشتر دوام نمی آورد. تبلیغات تدریس شما در ایران مدرس تا وقتی که خودتان ان را حذف نکنید باقی می ماند و برای جذب شاگرد شما موثر خواهد بود. بنابراین برای جذب شاگرد، ثبت تبلیغات در این وب سایت به نسبت تراکت مزایای خیلی زیادی دارد. اگر بخواهید در روزنامه برای جذب شاگرد تبلیغ کنید باز هم هزینه بالایی دارد. هزینه ای که برای ثبت اگهی یک روزه در روزنامه پرداخت می کنید را می توانید برای ثبت آگهی ویژه تدریس یک ماهه در ایران مدرس نگه دارید. تبلیغات در روزنامه هم عمر کوتاهی دارد و بعد از یکی دو روز دور انداخته می شود.

تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس پربازده، مفید و موثر است. اگر برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی جدی هستید، فرصت ثبت اگهی و تبلیغ در اینترنت و در سایت تخصصی آگهی تدریس خصوصی ایران (سایت: ایران مدرس) را از دست ندهید. تبلیغات اینترنتی باقی می ماند و مانند تبلیغات و آگهی روزنامه و تراکت موقتی نیست. تبلیغات اینترنتی 24 ساعته است. در تمام ایام شبانه روز افراد متقاضی تدریس ممکن است آگهی شما را مشاهده کرده و با شما تماس بگیرند. در حال حاضر تمامی افراد از طریق کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی های هوشمند به اینترنت و سایتهای اینترنتی دسترسی دارند و برای دریافت خدمات و جستجوی انواع خدمات از جمله تدریس خصوصی در اینترنت جستجو می کنند. ثبت آگهی تدریس در روزنامه به این اندازه در دسترس افراد نخواهد بود. همه ی افراد روزنامه نمی خرند و به روزنامه دسترسی ندارند. تراکت ها را هم که خودتان می بینید. اکثرا دور انداخته می شود.

برای ثبت آگهی و تبلیغات موفق در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان بهترین ویژگی خودتان را بنویسید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید و یا در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا .... در عنوان آگهی بنویسید.

2- در متن آگهی اسم تمامی دروس تدریس خودتان را بنویسید. حتی اگر فقط ریاضی تدریس می کنید و مثلا توانایی تدریس هندسه و جبر و احتمال را هم دارید، در متن آگهی اسم این دروس را هم بنویسید.

3- متن آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. متن آگهی را به گونه ای بنویسید که اگر متقاضیان تدریس و یا والدین آنها آگهی شما را دیدند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.

در سایت ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه یا خلاصه جزواتی ثبت کنید و در جزوه ثبت شده خودتان شماره تماس و مشخصات خودتان را هم قرار دهید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی با مشاهده جزوه شما با نحوه کار شما تا حدودی اشنا شده و احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر می شود. در ضمن، این جزوات باعث افزایش صفحه آگهی شما هم می شود و در نتیجه باز هم ممکن است شاگردهای بیشتری جذب نمائید.

چگونه بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی خودم را افزایش دهم؟ راهکارهای زیادی برای افزایش بازدهی و اثرگذاری تبلیغات تدریس خصوصی وجود دارد. یکی از راهکارهایی که می توانید در نظر بگیرید همان ویژه کردن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. ویژه کردن آگهی تدریس خصوصی بازدهی آن را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد. راهکار دیگری که می توانید در نظر بگیرید این است که در عنوان آگهی مهمترین ویژگی و مشخصه برجسته خودتان را بنویسید تا وقتی کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی بین آگهی های مختلف آگهی شما را می بینند ترغیب شوند بر روی آن کلیک کنند. عنوان آگهی خیلی مهم است و اگر جذاب نوشته شده باشد به افزایش بازدهی تبلیغات شما خیلی کمک خواهد کرد. در عنوان آگهی لازم نیست اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید. اسم مهمترین دروسی که تدریس می کنید را در عنوان اگهی بنویسید و در کنار آن مهمترین ویژگی خودتان که برای متقاضیان تدریس خصوصی می تواند جذاب باشد را بنویسید. اسم دروس مختلف با تمام جزئیات را می توانید در متن آگهی بنویسید (حتما در متن آگهی اسم تک تک دروسی تدریس خودتان را بنویسید تا بازدهی آن بیشتر شود). در عنوان آگهی عبارتهایی مانند دبیر رسمی آموزش و پرورش، جلسه اول کاملا رایگان، تدریس تضمینی با قرارداد کتبی، مدرس و استاد دانشگاه، 15 سال سابقه تدریس خصوصی، عدم دریافت هزینه در صورت عدم رضایت و .... برای افزایش بازدهی آگهی های شما می تواند کاملا موثر باشد. از این عبارتها در عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان حتما استفاده کنید. یا اگر مثلا در کنکور و یا المپیاد و .... رتبه خوبی کسب کرده اید در عنوان آگهی بنویسید. به عنوان مثال دیگر، اگر در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و یا تدریس خصوصی تافل فعالیت دارید و خودتان در این آزمونها نمره خوبی کسب کرده اید در عنوان آگهی این نمره را ذکر نمائید.

تبلیغات تدریس در سایت ایستگاه برق: اگر در زمینه تدریس دروس تخصصی برق، آموزش دروس مهندسی برق، تدریس خصوصی الکترونیک و مدار، آموزش نرم افزارهای برق و صنعت برق و .... فعالیت دارید هم می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را در سایت www.IstgaheBargh.com که یک بخش تخصصی برای تبلیغ تدریس برق دارد ثبت نمائید.

تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی: این راهکار در حقیقت روشی برای تبلیغ تدریس خصوصی نیست ولی به هر حال می توانید از این طریق هم شاگرد جذب نمائید. در روزنامه و یا در اینترنت آموزشگاههای تدریس خصوصی را جستجو کنید و با آنها تماس بگیرید. در هر زمینه ای که تدریس می کنید با معرفی خودتان به آموزشگاهها می توانید شاگرد خصوصی جذب کنید.

تبلیغات در مجلات محلی: در بسیاری از محلات در تهران، کرج و اکثر شهرستانها مجلات محلی تبلیغات شما در زمینه تدریس خصوصی و آموزش را چاپ می کنند. می توانید در محلاتی که مد نظر دارید جستجو کنید ببینید چه مجلاتی در حال پخش و توزیع است و تبلیغات تدریس خودتان را در آن ثبت نمائید. در این حالت تبلیغ شما هم چاپ خواهد شد و هم توزیع و می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

در تبلیغات اینترنتی امکانات زیادی برای معرفی خودتان دارید و هر مقدار که بخواهید می توانید در زمینه سوابق تدریس، رزومه کاری، مزایای کلاسهای خصوصی خودتان و ... توضیح دهید. در تبلیغات روزنامه و تراکت توضیحات مختصری می توانید ارائه کنید. در همین سایت برای آگهی های تدریس خصوصی خودتان می توانید عکس انتخاب نمائید و توضیحات کامل در زمینه سوابق تدریس خودتان ارائه کنید تا دانش آموزان و والدین آنها با اطمینان با شما تماس بگیرند. در این سایت می توانید نظرات شاگردهایتان را ثبت کنید و برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید.
ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی و آگهی تدریس ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود هم کاملا رایگان است. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل تبلیغات خودتان را درج نمائید. البته در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. ولی به هر حال، به صورت رایگان هم می توانید تبلیغ درج نموده و شاگرد جذب کنید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و صفحات داخلی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات موفق تدریس خصوصی که برای جذب شاگرد شما کاملا موثر باشد مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را بخوانید. برای حصول بهترین نتیجه و موفقیت در جذب شاگرد باید سعی کنید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را خوب بنویسید. تبلیغات تدریس شما هر چه متقاعد کننده تر نوشته شود و توضیحات آن کاملتر باشد، برای جذب شاگرد شما موثرتر خواهد بود. در عنوان آگهی تدریس خودتان عبارتهایی مانند جلسه اول رایگان، رتبه برتر کنکور، معلم و دبیر رسمی، تدریس خصوصی تضمینی، تدریس یا قیمت توافقی و ... می تواند کاملا موثر باشد (مهمترین ویژگی خودتان که شما را از سایر مدرسین متمایز می کند و می تواند باعث شود از بین آگهی های تدریس خصوصی مختلف بر روی آگهی شما کلیک شود را در عنوان آگهی بنویسید). در عنوان آگهی اسم مهمترین دروس تدریسی را بنویسید ولی به هر حال لیست کاملتر دروس تدریسی را در متن آگهی ارائه کنید. متن آگهی باید کامل و منحصر به فرد باشد. برای حصول بهترین نتیجه در متن آگهی سوابق کاری، دانشگاهها و مدارسی که قبلا تدریس کرده اید و هر مدرک و نوشته ای که به جلب اعتماد دانش آموزان و دانشجویان یا والدین آنها کمک می کند را ارائه نمائید. برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی و عکس انتخاب کنید. یک عکس پرسنلی از خودتان می تواند بسیار خوب باشد. چون وقتی متقاضیان تدریس خصوصی عکس خودتان را ببینند بیشتر اعتماد می کنند. متن آگهی را خودتان بنویسید و از آگهی های سایر مدرسین کپی نکنید چون گوگل تشخیص می دهد و اعتبار آگهی شما کم خواهد شد.

تبلیغات در ایران مدرس و تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت مزایای زیادی دارد. برای آگهی خودتان می توانید عکس انتخاب کنید و متن آگهی شما می تواند کاملا مفصل باشد به گونه ای که متقاضیان تدریس را متقاعد کند با شما برای کلاس تماس بگیرند. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است.

با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس تبلیغ شما را افراد متقاضی تدریس از کل ایران مشاهده خواهند کرد و حتی از شهرهای دیگر هم می توانید شاگرد جذب کنید و از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ کلاس خصوصی را به صورت آنلاین برگزار نمائید.

در سایت ایران مدرس از طریق کنترل پنل می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید و علاوه بر ان اگر کتاب تالیفی دارید کتاب یا کتابهای خودتان را به صورت رایگان معرفی نمائید.

ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس با هزینه مناسبی انجام می گیرد. با پرداخت هزینه 1 روز تبلیغات در روزنامه، در ایران مدرس می توانید به مدت یک ماه آگهی ویژه داشته باشید و اگر آگهی خودتان را خوب نوشته باشید و رزومه خوبی ارائه کرده باشید به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

در سایت ایران مدرس پس از هر بار ثبت تبلیغات تدریس ویژه تخفیف شما برای ثبت آگهی ویژه افزایش پیدا می کند. مدرسینی که 5 و بیش از 5 بار آگهی تدریس خودشان را ویژه نموده اند در حال حاضر 30 درصد تخفیف برای ثبت آگهی ویژه دارند.

برای موفقیت در تدریس خصوصی و جذب شاگردهای بیشتر تبلیغات تدریس خودتان را در سایتهای www.soodiran.com - www.tadris-riazi.com - www.irankonkur.com و یا سایتهای تبلیغاتی دیگر هم ثبت نمائید. تنها به ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس اکتفا نکنید. ثبت آگهی تدریس در سایتهای مزبور هم رایگان است و برای جذب شاگرد موثر می باشد.

در سایت (ایران مدرس) و سایتهای تبلیغاتی دیگر هم امکانی با عنوان ثبت کلمات کلیدی وجود دارد. برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس، برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی انتخاب نمائید. کلمات کلیدی بازدید تبلیغات شما را افزایش می دهد و به سریعتر ایندکس شدن آن توسط گوگل کمک می کند. اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید کلمات کلیدی می تواند عبارتهایی مانند تدریس ریاضی ششم، تدریس تضمینی ریاضی و .... باشد.

در نهایت برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خودتان در همین سایت، تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. در ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی و کنکوری، سوال امتحانی، حل تمرین، تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس خصوصی ویژه مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای ثبت تبلیغات موفق عنوان آگهی و متن آگهی خودتان را مناسب و خوب بنویسید. آگهی خودتان را کاربر پسند و گوگل پسند بنویسید. رزومه کاملی از خودتان ارائه نمائید. به تبلیغ خودتان لینک بدهید و به صورت مداوم آن را کامل کنید. متن تبلیغات خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید و در نهایت در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.

منبع: ایران مدرس


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین اخبار اساتید حق التدریس و جذب هیات علمی سال 96 و 97 در این بخش ارائه شده است. برای کسب اطلاعات در زمینه جدیدترین اخبار اساتید حق التدریس و جذب هیات علمی سال 96 و 97 و .... ادامه این مطلب را بخوانید.


چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را گسترش دهیم؟

رئیس هیئت عالی جذب وزارت علوم گفت: سالانه بین ۲ هزار تا ۲۵۰۰ نفر به تعداد اعضای هیئت علمی وزارت علوم اضافه می‌شود.
حجت الاسلام رضوان طلب رئیس هیئت عالی جذب وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص افزایش جذب در فراخوان آینده این هیئت توضیح داد: مشکلاتی در جذب هیئت علمی در وزارت علوم وجود دارد که با برنامه یک ساله آن را نمی‌توان برطرف کرد و باید گام‌های اساسی در این خصوص برداشت در حال حاضر نسبت استاد به دانشجو در هر دانشگاه تقریبا یک به ۲۳ یا یک به ۲۴ می‌باشد.

وی افزود: این در حالی است که متوسط مطلوب برای نسبت استاد به دانشجو یک سیزدهم می‌باشد که ما با این عدد فاصله زیادی داریم.

رضوان طلب ادامه داد: اگر بخواهیم به میانگین مطلوب برسیم طبیعتا یک دوره زمانی طولانی را نیاز داریم که هنوز امکانات برای ان فراهم نشده است، اما هر سال تعدادی را اضافه می‌کنیم.

رئیس هیئت عالی جذب وزارت علوم در ادامه تاکید کرد: البته امکانات مالی فراهم شده، اما همچنان این امکان وجود ندارد تا بتوانیم میزان جذب استاد و هیئت علمی را افزایش دهیم با این حال سالانه بین ۲ هزار تا ۲۵۰۰ نفر به تعداد اعضای هیئت علمی وزارت علوم اضافه می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال ۹۶ و ۹۷ هم این نسبت حفظ خواهد شد و پیش بینی کرده ایم که نظام مدرسی ایجاد کنیم تا بتوانیم اطلاعات اساتید حق التدریس را هم جمع آوری کنیم.
جلسه هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.در ابتدای این جلسه دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از برخی تغییرات در حوزه جذب این وزارتخانه ارائه کرد و بعد از ارائه این گزارش اعضاء ضمن تأکید بر لزوم اجرای کامل قوانین و مقررات برخورداری از هرگونه اقدامی که منجر به تضعیف روند جذب اعضای هیئت علمی تأکید کردند.

همچنین اعضاء با اشاره به لزوم چابک‌سازی تشکیلات اداری مربوط به جذب اعضای هیئت علمی، تسریع در این روند را نیز مورد تأکید قرار دادند.

در ادامه جلسه گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و اقدامات کارگروه رسیدگی به شکایات ارائه شد و سپس مقرر شد تا فرم‌های مربوط به ارزیابی با توجه به آخرین اصلاحات صورت گرفته در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد استفاده قرار گیرد.

دستور بعدی جلسه هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، بررسی پیشنهاد دانشگاه‌های وابسته به نیروهای نظامی و انتظامی مبنی بر تخصیص شرایط خاص برای جذب اعضای هیئت علمی در این دانشگاه‌ها به پرسنل این نیروها بود و پس از طرح موضوع مقرر شد تا با دعوت از روسای دانشگاه‌های ذیربط پرونده افراد مزوبر بررسی شود.

همچنین با رأی مثبت اعضای هیئت عالی جذب نماینده دانشگاه آزاد اسلامی به عضویت هیئت مرکزی جذب وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب شد.

در ادامه جلسه، گزارش دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون برنامه‌های این دانشگاه در حوزه جذب اعضای هیئت علمی در سال آینده ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به عضویت بیش از 24 هزار عضو هیئت علمی در این دانشگاه اعلام شد 5025 نفر در فراخوان سال جاری این دانشگاه ثبت نام کرده‌اند که صلاحیت علمی و عمومی این متقاضیان در دست بررسی است.

در ادامه این گزارش با اشاره به صدور بیش از 25 هزار که شناسایی تدریس برای اعضای هیئت علمی تمام وقت این دانشگاه، اعلام شد بیش از 64 هزار کد شناسایی تدریس برای اساتید حق‌التدریس صادر شده است.

در بخش دیگری از گزارش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به ساماندهی اعضای هیئت علمی با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های واحدهای این دانشگاه، تسریع در روند رسیدگی به پرونده متقاضیان مورد تأکید قرار گرفته است.

در ادامه جلسه کی‌نژاد طی سخنانی گفت: هیئت عالی جذب خود را متعهد به کمک به دانشگاه آزاد اسلامی می‌داند.
نحوه فعالیت اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی فرهاد رهبر رئیس دانشگاه اصلاح شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو بخشنامه ۸ شهریورماه ۹۵ دانشگاه آزاد با موضوع نحوه فعالیت اساتید حق التدریس این دانشگاه اصلاح و به روسای واحدهای مراکز استان (دبیران هیات امنای استان ها)، واحدهای جامع مستتقل، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه در ۲۲ شهریورماه ۹۶ بخشنامه مربوط به ۸ شهریورماه ۹۵ با موضوع نحوه همکاری اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت نیمه وقت قراردادی یکساله در گروه‌های غیر پزشکی واحد‌ها به شرح زیر اصلاح می‌شود:

اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت تمام وقت یا نیمه وقت فعالیت کرده و لذا احکام قرار داد نیمه وقت اعضای هیات علمی تمام وقت کان لم یکن تلقی می‌شود.

تمدید قرار داد یا انعقاد قرارداد جدید با سایر اعضا منوط به ارائه گزارش توجیهی توسط واحدهای آموزشی و تایید معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مرکزی دانشگاه (سازمان مرکزی) است.
انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس استان کردستان با برگزاری اولین مجمع و رای ‌گیری برای انتخاب هیئت‌ مدیرە، بە صورت رسمی قانونی شد.

تدریس خصوصی
به گزارش خبرنگار روه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دیروز دشنبه 30 مردادماه انجمن صنفی استادان حق‌التدریس استان کردستان با برگزاری اولین مجمع و رای‌گیری برای انتخاب هیأت‌ مدیرە، بە صورت رسمی قانونی شد.

در این جلسه مهندس مجید شاە ویسی از اعضای شورای شهر سنندج، دکتر اردلان رئیس دانشگاە توسعه دانش، دکتر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان، دکتر احمدی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سنندج، دکتر عزیزی معاونت دانشگاه پیام نور مرکز سنندج بە عنوان مهمانان ویژە حامی کارِ قانونیِ ثبت انجمن استادان حق‌التدریس دانشگاه‌های استان کردستان شدند.

بعد از انجام رای‌گیری، شاهو عباسی، نوشین باباخانی، جمشید شیخی، محمد سیف ‌پناە، پریسا عبدالخالقی به عنوان اعضای اصلی و عیسی کرمی، روژین توکلی به عنوان اعضای علی البدل و سوما انصاریان به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

حق‌التدریس چه بر سر دانشگاه می‌آورد؟

«بی‌تجربه و بی‌کیفیت» توصیف یکی از اعضا هیئت علمی دانشگاه از برخی اساتید حق‌التدریس است. وی که دانشیار با سابقه دانشگاه آزاد است می‌گوید: «حق‌التدریسی که دانشیار یا استادیار نامدار باشد بسیار امتیاز خوبی برای دانشگاه و دانشجویان است، ولی مشکل این است که خیلی از اساتید فعلی حق‌التدریس هنوز مدرک ارشدشان را نگرفته‌اند به دلیل پرستیژ اجتماعی استادی مشغول به تدریس در دانشگاه‌ها شده‌اند. این‌ها سابقه تدریس ندارند و روش تدریس بلد نیستند که این مسائل باعث چالش‌های فراوان در سیستم آموزشی شده است.»



از نظر این استاد برجسته سیستم حق‌التدریس فعلی مشکلاتی، چون نمره‌دهی بی‌حساب و کتاب، دریافت پول برای نمره دادن و رواج کلاس‌های خصوصی را برای دانشگاه بوجود آورده و در حال حاضر حواشی‌اش بیشتر از فوایدش است. وی می‌گوید: «در حال حاضر در دانشگاه، ما حق‌التدریس‌هایی داریم که همه هیئت علمی‌های دانشگاه‌های بزرگ هستند و خیلی خوب هستند. عمده مشکل ما با حق‌التدریس‌های جوان است که تازه وارد سیستم آموزشی می‌شوند. مسئله دیگر این است که این اساتید معمولا دروس متنوع و در دانشگاه‌های زیاد تدریس می‌کنند در صورتی که بنده خودم هیئت علمی و دانشیار پایه ۱۹ هستم تن‌ها چهار درس را تدریس می‌کنم، در حالی که این اساتید تمام دروس دوره کارشناسی را تدریس می‌کنند، این به دلیل مشکل معیشتی است و به شدت افت آموزشی را موجب شده است.»

حق‌التدریس در دانشگاه علاوه بر ضربه شدید به آموزش کشور به امور پژوهشی هم ضربه وارد کرده است، این اساتید معمولا وقت کافی برای دانشجویان ندارند و جهت کسب درآمد بیشتر از کلاسی به کلاس دیگر کوچ می‌کنند. دانشگاه‌ها هم اساتیدی را می‌خواهند که به اصطلاح دانشجو بیاورد و اگر استاد حق‌التدریسی سخت گیر باشد بلافاصله عذرش را می‌خواهند. در چنین شرایطی دانشگاه هرگز نمی‌تواند نیروی مورد نیاز کشور را تربیت کند.
بدون شک یکی از دانشگاه‌هایی که معضل اساتید حق‌التدریس در آن مشهود است دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. هفته پیش بود که دانشگاه آزاد در ابلاغیه‌ای بکار گیری اساتید حق‌التدریس را برای برخی رشته‌ها ممنوع اعلام کرد. دکتر علیرضا رهایی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است حق‌التدریسی مطلوب سیستم آموزشی نیست و مشکلات فراوانی را بوجود آورده است. وی می‌گوید: «این اساتید در یک فاصله زمانی کوتاه می‌آیند و کلاسشان را برگزار می‌کنند و می‌روند و برای دانشجو امکان مشورت، طرح سوال علمی و تعریف پروژه‌های تحقیقاتی فراهم نیست. اگر ما این امکان را داشته باشیم که در واحد‌ها بر حسب نیازمان دروس را توسط اساتید تمام وقت ارائه کنیم از این جنبه که این افراد برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان و انجام پروژه‌های تحقیقاتی تمام وقت در دانشگاه حضور دارند خیلی مفید و موثر است. بعضا در یک واحد امکان تامین هیئت علمی تمام وقت برای ارائه دروس نیست در چنین شرایطی مجبوریم از اساتید حق‌التدریس استفاده کنیم تا زمانی که امکان تامین هیئت علمی تمام وفت فراهم شود.»

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

چگونه از تدریس خصوصی درامد بسیار خوبی بدست آوریم؟ - اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید و درآمد بالایی کسب نمائید، مقالات زیر را مطالعه کنید.


با توجه به مطالب ارائه شده، برای شروع قعالیت و یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در مرحله اول وقتی به صورت جدی سراغ این کار بیائید که به آن علاقه دارد. در ادامه دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید به نحوی که هم خودتان به آن دروس علاقه داشته باشید و هم تقاضای خوبی برای تدریس آن دروس وجود داشته باشد. در ادامه روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی را امتحان کنید و در همین سایت (ایران مدرس) یا سایتهای مشابه مانند www.tadris-riazi.com تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از آن باید بر دروس تدریسی خودتان به صورت 100 درصدی مسلط باشید و دائما به این فکر کنید که چگونه شاگردهایتان را به نتیجه مطلوب برسانید. شاگردهای شما وضعیتشان با یکدیگر فرق می کند و برای هر کدام باید نسخه متفاوتی بپیچید به گونه ای که تلاش کنید همه ی آنها نتیجه مطلوب را بگیرند. در کلاسهای تدریس خصوصی مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید و از هر روشی برای هدایت انها در مسیر صحیح یادگیری استفاده کنید. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند و ترمهای بعد برای سایر دروس خودشان با شما تماس بگیرند، در این صورت در کار تدریس موفق خواهید بود. شما نمی توانید فقط روی شاگردهای جدید حساب کنید. شاگردهای قدیمی شما اگر برنگردند، کسب درامد بالا از تدریس سخت خواهد شد.

برای فعالیت مداوم و مستمر در زمینه تدریس و تدریس خصوصی باید تلاش کنید به صورت مداوم برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. با سایر مدرسین و اساتید هم در ارتباط باشید. اگر شما در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارید می توانید با مدرسین ریاضی، شیمی، فیزیک و .... ارتباط بگیرید. اگر شاگرد شما که زبان انگلیسی را به ایشان آموزش می دهید به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارد یک مدرس ریاضی خوب به ایشان معرفی کنید (با مدرسین خوب و توانا و با تجربه در ارتباط باشید تا به شاگردهایتان بتوانید مدرسین خوبی معرفی کنید) در عوض همان مدرس ریاضی اگر شاگردهایش به معلم زبان نیاز داشتند شما را معرفی خواهد کرد. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما افزایش خواهد یافت. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس  و ایجاد ارتباط با تعدادی از آنها بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. اگر می خواهید کار تدریس خصوصی را با جدیت بیشتری دنبال کنید در همین سایت تبلیغات خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری به نسبت آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهد شد. در ضمن، متقاضیان تدریس خصوصی به آگهی های تدریس ویژه اعتماد بیشتری می کنند. چون به هر حال وقتی یک مدرس حاضر شده است برای تبلیغ کار خودش هزینه پرداخت کند و آگهی ویژه ثبت نماید مسلما در کار تدریس جدی تر است. در ایران مدرس آگهی های تدریس ویژه علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی در کنار بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی و تست کنکور هم نمایش داده خواهند شد و بازدید بالاتری هم خواهند گرفت.


موفقیت در کار تدریس خصوصی زبان و کسب درآمد بالا از تدریس زبان را می توان در چند زمینه مورد بررسی قرار داد. در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب کنید. روش های مختلفی که برای پیدا کردن شاگرد خصوصی وجود دارد را امتحان کنید. اگر تعداد شاگردهای شما خوب است که همین روندی که تا به حال داشته اید را امتحان کنید. اگر تعداد شاگردهای شما کم است یا قیمتی که کلاسها را با آنها هماهنگ کرده اید مناسب نیست و کم است و می خواهید شاگردهای جدیدی داشته باشید، در هر صورت باید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. مطالعه این مقاله برای جذب شاگرد بیشتر می تواند کاملا موثر باشد. بعد از جذب شاگرد به تعداد کافی، برای کسب درامد بالا از تدریس انگلیسی باید رضایت شاگردهایتان را کامل جلب نمائید. اکثر مدرسینی که وقتشان به صورت کامل پر است و از تدریس درامد بالایی دارند، تعداد زیادی از شاگردهایشان را از ترمهای قبل دارند. یا ترمهای قبل با هیمن شاگردهایشان کلاس داشته اند و یا شاگردهای قبلی خودشان چون راضی بوده اند این شاگردهای جدید را به آنها معرفی کرده اند. پس شاگردهای راضی و شاگردهایی که در امتحان زبان انگلیسی، کنکور زبان، مکالمه زبان و .... خوب نتیجه گرفته اند رمز موفقیت در تدریس زبان هستند. شما باید به صورت مداوم روی خودتان و توانایی های خودتان کار کنید  و به صورت مداوم بهتر و بهتر شوید. برای اینکه شرایط بیرونی تغییر کند و درآمد شما بیشتر شود، در ابتدای کار باید تغییرات به صورت درونی اتفاق بیافتد. باید بخواهید که درآمد بالاتری داشته باشید و برای آن برنامه داشته باشید و با مطالعه بیشتر توانایی های خودتان را بیشتر کنید به گونه ای که کلاسهای شما بهترین بازدهی را برای شاگردهایتان داشته باشد.

ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی است. ممکن است روشهای دیگری مانند تبلیغات در روزنامه، تبلیغات تراکتی، همکاری با آموزشگاهها و ... برای جذب شاگرد وجود داشته باشد ولی هیچکدام از روشهای مزبور بازدهی ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را ندارد. وقتی از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب می کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد درامد تدریس را به انها پرداخت کنید و در نتیجه درامد شما محدود خواهد شد. در ضمن در این حالت قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین نخواهید کرد. همکاری با اموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی برای شروع کار خوب است ولی در ادامه با ثبت تبلیغ در همین سایت می توانید به صورت مستقل کار کنید. درج اگهی تدریس در سایتهای آگهی عمومی هم به اندازه درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس مفید نخواهد بود. البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید. برای تبلیغات تدریس خودتان یک عکس پرسنلی مرتب انتخاب کنید. عکس در افزایش بازدهی آگهی کاملا موثر است. اگر می خواهید در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید باید برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. رزومه کاملی ارائه دهید و اسم تمام دروس تدریسی را بنویسید. از شاگردهایتان نظر خواهید کنید و نظرات مثبت انها را در متن آگهی بنویسید. (مثلا این آگهی را ببینید). برای دروس تدریسی خودتان جزوه یا خلاصه جزوه ثبت کنید و به صورت مداوم آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را به روز کنید. هر چه آگهی تدریس شما کاملتر و متقاعد کننده تر باشد احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. در ایران مدرس ما تلاش خواهیم کرد آگهی شما دیده شود. اینکه آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید به گونه ای که افرادی که تبلیغ شما را می بینند متقاعد شوند برای کلاسهای تدریس خصوصی با شما تماس بگیرند به عهده خود شما است.
منبع: ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم و برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟ در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. اگر قصد دارید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنید .... اگر می خواهید تعداد شاگردهای بیشتری داشته باشید و از کار تدریس درامد بالایی بدست آورید .... اگر به تدریس علاقه دارید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید و با درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی در این زمینه شاگرد جذب نمائید .... در هر صورت، به بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) مراجعه نمائید. سایت ایران مدرس بازدید بالایی دارد و برای ثبت تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی کاملا بهینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.


تبلیغات تدریس خصوصی


اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ کنید .... اگر قصد دارید درآمد خودتان را از کار تدریس بیشتر و بیشتر کنید .... اگر به تدریس علاقه دارید و گروه آموزشی و یا حتی آموزشگاه تدریس خصوصی دارید .... در هر صورت تبلیغ خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. دلایل زیر نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت برای درج آگهی و تبلیغات تدریس شما است.
....


اگر قصد درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان با بازدهی بالا و تاثیر بسیار زیاد را دارید ....
....


ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت بهترین روش برای جذب شاگرد خصوصی، پیدا کردن شاگرد و کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی است. تبلیغات اینترنتی در حال حاضر نه تنها برای ارائه خدمات تدریس خصوصی بلکه برای معرفی بسیاری از انواع خدمات دیگر هم بهترین روش می باشد.
....


در این بخش در رابطه با افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی، نحوه درج آگهی و تبلیغات موثر تدریس، چگونگی ثبت تبلیغ تدریس خصوصی مفید و موفق، نحوه جذب شاگرد بیشتر و افزایش تعداد شاگردها و .... توضیحاتی ارائه شده است.
....


اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا هستید، آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. دلایل زیر نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا است.
....


اگر می خواهید شاگرد خصوصی جذب کنید و از کار تدریس درامد بالایی بدست آورید، ثبت تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش و راهکار برای شما است. با درج تبلیغات و آگهی در زمینه تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید.
....


اگر در جستجوی بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی هستید، سایت ایران مدرس (همین سایت) بهترین گزینه برای شما است.
....


اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا هستید ....
....


در این بخش در زمینه متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس و .... مطالبی ارائه شده است. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید، شاگردهای زیادی جذب نموده و درامد بالایی داشته باشید، باید خوب تبلیغ کنید. برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و موثر ادامه این مطلب را بخوانید.
....


اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی هستید و می خواهید با ثبت اگهی و تبلیغ در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب نموده و از کار آموزش ریاضی درامد خوبی بدست آورید، در هر صورت، آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید.
....


در این بخش در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدید توضیحاتی ارائه می گردد. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربیننده و پربازدید موارد زیر را در نظر داشته باشید.
....


به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس (همین سایت) امکان جدیدی برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی و افزایش احتمال جذب شاگرد توسط شما فراهم شده است.

....

اگر در جستجوی بهترین سایت درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در تهران، کرج و کل ایران هستید ....
....


اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی تهران و ایران هستید ....
....


جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس با درج تبلیغات تدریس خصوصی ممکن، راحت و به نسبت بسیاری از روشهای دیگر بهتر و به صرفه تر می باشد. در ادامه جذب شاگرد از طریق درج تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با سایر روشها مقایسه می گردد.
....

http://www.iranmodares.com/index.php
http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس ریاضی و فیزیک، تدریس دروس دانشگاهی، تدریس خصوصی ابتدایی و تدریس کنکور و .... درامد خوبی بدست آورید .... چنانچه قصد دارید با راهکارهای مختلف کسب درامد بالا از تدریس آشنا شوید .... اگر می خواهید از کار تدریس پول خوبی در بیاورید .... اگر در جستجوی روشهای مختلف جذب شاگرد هستید و قصد دارید به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید .... در هر صورت، بر روی لینکهای زیر کلیک کنید (مقالات ارائه شده از سایت ایران مدرس گرفته شده است) و مقالات را مطالعه کنید.

برای فعالیت مداوم و مستمر در زمینه تدریس و تدریس خصوصی باید تلاش کنید به صورت مداوم برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. با سایر مدرسین و اساتید هم در ارتباط باشید. اگر شما در زمینه تدریس انگلیسی فعالیت دارید می توانید با مدرسین ریاضی، شیمی، فیزیک و .... ارتباط بگیرید. اگر شاگرد شما که زبان انگلیسی را به ایشان آموزش می دهید به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارد یک مدرس ریاضی خوب به ایشان معرفی کنید (با مدرسین خوب و توانا و با تجربه در ارتباط باشید تا به شاگردهایتان بتوانید مدرسین خوبی معرفی کنید) در عوض همان مدرس ریاضی اگر شاگردهایش به معلم زبان نیاز داشتند شما را معرفی خواهد کرد. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما افزایش خواهد یافت. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس و ایجاد ارتباط با تعدادی از آنها بر روی لینک http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php کلیک کنید. اگر می خواهید کار تدریس خصوصی را با جدیت بیشتری دنبال کنید در همین سایت تبلیغات خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری به نسبت آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهد شد. در ضمن، متقاضیان تدریس خصوصی به آگهی های تدریس ویژه اعتماد بیشتری می کنند. چون به هر حال وقتی یک مدرس حاضر شده است برای تبلیغ کار خودش هزینه پرداخت کند و آگهی ویژه ثبت نماید مسلما در کار تدریس جدی تر است. در ایران مدرس آگهی های تدریس ویژه علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی در کنار بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی و تست کنکور هم نمایش داده خواهند شد و بازدید بالاتری هم خواهند گرفت.

برای افزایش درامد خودتان از تدریس خصوصی، یک و نیم و یا دو برابر کردن درامد خودتان از تدریس و .... راهکارهای مختلفی وجود دارد. شما می توانید راهکارهای بسیار بیشتری ارائه کنید. به صورت مداوم به هدف خودتان فکر کنید و هر راه حل جدیدی که به نظرتان رسید را به لیست اضافه نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغات خودتان را ثبت کنید و یا اگر قبلا ثبت نموده اید آگهی تدریس خودتان را کاملتر بنویسید و یا در صورت تمایل آن را ویژه کنید. در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه ثبت کنید و بازدید آگهی تدریس خودتان را افزایش دهید و تعداد شاگرد بیشتری جذب کنید. می توانید علاوه بر ایران مدرس در سایتهای آگهی و تبلیغات دیگر مانند سایت www.tadris-riazi.com (تبلیغات تخصصی در زمینه تدریس ریاضی) ، سایت www.irankonkur.com (تبلیغات در زمینه تدریس کنکور)، سایت www.soodiran.com (سایت پربازدید تبلیغات اینترنتی) و .... نیز آگهی خودتان را درج نمائید. همین که هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن متعهد شوید برنامه روزانه و فعالیتهای شما هم نسبت به قبل تغییر خواهد کرد و کارهایی انجام خواهید داد که به احتمال زیاد شما را به هدف خودتان می رساند. پس رقم دقیق درآمدی که می خواهید از تدریس خصوصی در ترم حاضر کسب کنید را بنویسید، راه حلهای مختلفی ارائه دهید و با پشتکار و دید مثبت برای رسیدن به هدف خودتان تلاش کنید. درآمد فعلی شما از تدریس خصوصی هر مقداری که باشد، اگر هر ترم درامد خودتان را 50 درصد افزایش دهید، بعد از 3 یا 4 سال درآمد عالی ای خواهید داشت.
علاوه بر روشهای بررسی شده، راهکارهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقالات معرفی شده می توانید با آن روشها آشنا شوید. تبلیغات در سایت ایران مدرس بدون اغراق به نسبت همه ی این روشها بازدهی بهتری دارد به شرطی که آگهی و تبلیغات خودتان را خوب بنویسید (برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس موثر مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید). ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. در این وب سایت بیش از 10000 سوال امتحانی، تست کنکور، جزوات آموزشی و کنکوری، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور، نحوه مطالعه دروس و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس خصوصی ویژه در کنار این مطالب هم نمایش داده خواهد شد. ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری دارد و تبلیغات تدریس در این بخش هم نمایش داده می شود. برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد یا آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه کنید. سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهنیه است. همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی کنکور، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست شناسی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج (جایگاه اول تا سوم) قرار دارد. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت اگهی تدریس شما هدایت می شوند.
راهکارهای زیر هم برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی مفید است.
اگر به تدریس علاقه دارید کار تدریس را انجام دهید: برای موفقیت در هر کاری علاقه به آن کار مهم است. درست است که شما اگر واقعا به تدریس هم علاقه نداشته باشید باز هم می توانید درآمد کسب کنید. ولی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدرسین و کسب درآمد بالا و در عین خال لذت بردن از کارتان، داشتن علاقه مهم است. دروسی را تدریس کنید که به آن دروس علاقه دارید. مطالعه کنید: چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟
کار اضافه انجام دهید: انجام کار اضافه یکی از روشهایی است که می توانید با استفاده از ان تمایز ایجاد کنید و در نتیجه جایگزینی خودتان را سخت تر کنید. مثلا اگر کلاسهای تدریس خصوصی را یک ساعت و نیم هماهنگ کرده اید یک ساعت و 45 دقیقه در کلاس بمانید. کتاب کمک اموزشی و یا نمونه سوال امتحانی به شاگردهایتان هدیه بدهید. به صورت تلفنی مشاوره بدهید و ....
با شاگردهایتان در ارتباط باشید: این هم یک روش دیگر برای ایجا تمایز مثبت و در نتیجه کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی است. حتی در زمانهای خارج از کلاس با شاگردهای خودتان در ارتباط باشید. اگر سوال داشتند از طریق تلفن به انها پاسخ دهید. در ایام امتحانات پیگیر وضعیت آنها باشید و حتی بعد از امتحان هم از نحوه امتحان دادن و نمره ای که گرفته اند خبر بگیرید.
کلاسهای نزدیک به هم را در زمانهای یکسان هماهنگ کنید: یک راهکار دیگر برای افزایش تعداد کلاسهای تدریس خصوصی در یک روز و کسب درامد بالاتر این است که کلاسهایی که به هم نزدیکتر هستند را با هم هماهنگ کنید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و دو نفر از شاگردهای شما حول و حوش ونک هستند، کلاس انها را پشت سر هم و در صبح شنبه (به عنوان مثال) هماهنگ کنید.
کلاسهای نیمه خصوصی و گروهی برگزار کنید: کلاسهای نیمه خصوصی هم برای شاگردهای شما هزینه کمتری دارد و هم درامد بالاتری را نصیب شما می کند. اگر شما هر جلسه تدریس را با قیمت 60 هزار تومان برگزار می کنید، می توانید در یک کلاس دو نفر شاگرد داشته باشید و از هر کدام از انها 40 هزار تومان بگیرید. هم برای شما بهتر خواهد بود و هم برای شاگردهایتان.
با توجه به مطالب ارائه شده، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید در مرحله اول خوب شاگرد جذب کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد، از جمله ثبت آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس)، را امتحان کنید. در ادامه باید با ارائه تدریس خوب و با کیفیت شاگردهایتان را حفظ کنید و به این ترتیب درامد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید.
منبع: ایران مدرس
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین و پربازدیدترین سایت تدریس و تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) در این بخش معرفی می گردد. سایت ایران مدرس بازدید بالایی دارد. در حقیقت سایت ایران مدرس پربیننده ترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی در سایت ایران مدرس در هر زمینه دیگری می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت کنید. خصوصا برای ثبت اگهی و تبلیغ تدریس ریاضی ایران مدرس بسیار مفید و موثر است. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند (تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی جبر و احتمال، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... ) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج قرار دارد. به این معنی که اگر شما هر کدام از عبارتهای ذکر شده را در گوگل جستجو کنید، سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوو خواهید دید. به این ترتیب، متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل وقتی در گوگل خدمات تدریس خصوصی ریاضی را جستجو می کنند سایت ایران مدرس را در صدر نتایج دیده و به سمت آگهی شما هدایت می شوند.
اگر می خواهید از تدریس ریاضی درامد بالایی بدست آورید و قصد دارید در بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی ایران تبلیغات خودتان را ثبت کنید، فرصت درج اگهی در ایران مدرس را از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس پربازدیدترین و قدیمی ترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و با ارائه محیط کاملا اموزشی بهترین جایگاه را برای ثبت تبلیغات مدرسین ریاضی و سایر دروس فراهم کرده است.
اگر می خواهید برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی آگهی تدریس خصوصی درج نمائید و درآمد کسب کنید، ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معلادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج (جایگاه 1 تا 3) قرار دارد. به این ترتیب وقتی متقاضیان تدریس ریاضی در جستجوی مدرس ریاضی در گوگل این عبارتها را وارد کنند، ایران مدرس را در صدر نتایج خواهند دید و با کلیک بر روی آن به سمت تبلیغات شما هدایت خواهند شد. ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و آگهی تدریس ریاضی شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. علاوه بر موارد گفته شده، در این وب سایت بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی، مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه ریاضی و سایر دروس و .... نیز ثبت شده است و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما علاوه بر صفحه اصلی و صفحات داخلی بخش تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری هم وجود دارد و آگهی های تدریس ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور هم شاگرد جذب کنید. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی فرصت درج اگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.

بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

برای ثبت آگهی و تبلیغات موفق در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان بهترین ویژگی خودتان را بنویسید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید و یا در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا .... در عنوان آگهی بنویسید.

2- در متن آگهی اسم تمامی دروس تدریس خودتان را بنویسید. حتی اگر فقط ریاضی تدریس می کنید و مثلا توانایی تدریس هندسه و جبر و احتمال را هم دارید، در متن آگهی اسم این دروس را هم بنویسید.

3- متن آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. متن آگهی را به گونه ای بنویسید که اگر متقاضیان تدریس و یا والدین آنها آگهی شما را دیدند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.

4- در همین سایت می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید. اگر می خواهید صفحه تبلیغات تدریس ریاضی شما بازدید بالایی بگیرد ثبت جزوه هم می تواند موثر باشد.

5- از شبکه های اجتماعی، سایت و وبلاگ خودتان، فرومها و ... به آگهی تدریس خودتان لینک بدهید. به این ترتیب صفحه آگهی شما از نظر گوگل جایگاه بهتری پیدا می کند.
اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا هستید، آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. دلایل زیر نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا است.

1- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید این سایت در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود. در ایام عادی هم حدود 15000 بازدید روزانه دارد. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و .... قرار می گیرد.

2- همانطور که می دانید در حال حاضر بسیاری از افراد خدمات مورد نیاز خودشان را از طریق گوگل جستجوی می کنند. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان و .... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. بنابراین، با ثبت تبلیغات در این وب سایت متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی و تلیغ شما هدایت می شوند.

3- در سایت ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه مطالعه دروس مختلف و .... ثبت شده است ودر صورتیکه اگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی، آگهی تدریس شما در کنار این مطالب آموزشی هم به کاربران نشان داه خواهد شد. به عنوان مثال اگر در متن آگهی شما عبارت تدریس ریاضی وجود داشته باشد و در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید و آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده باشید، در کنار سوالات امتحانی ریاضی، جزوات ریاضی و ... هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد.
روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد

در این بخش در زمینه روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی مطالبی ارائه شده است. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس می توانید از روشهای زیر استفاده کنید.

1- ثبت آگهی تدریس در نیازمندیهای روزنامه: یکی از روشهای که برای تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد می توانید از آن استفاده کنید، ثبت تبلیغات در بخش نیازمندی روزنامه ها است. بسیاری از مدرسین در تهران، کرج و ... از این روش شاگرد جذب می کنند. این روش می تواند در ایام امتحانات برای گرفتن شاگرد خوب باشد ولی در ایام دیگر ممکن است مفید باشد و یا نباشد.

2- چاپ و توزیع تراکت در محلات مختلف و مدارس و دانشگاهها: این روش هم بعضا می تواند برای تبلیغات تدریس خوب باشد. البته چاپ و توزیع ترامت هزینه بالایی دارد و بیشتر آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی از این روش استفاده می کنند. شما هم اگر محدوده کمی در حد یکی دو محله را در نظر دارید و یا می خواهید در دانشگاه یا مدرسه خاصی تبلیغ کنید، می توانید از این روش استفاده نمائید.

3- چاپ کارت و دادن آن به شاگردهای فعلی: اگر شما شاگردهای راضی ای داشته باشید به احتمال زیاد خودشان برای شما تبلیغ می کنند و از همین طریق شاگردهای دیگری هم جذب خواهید کرد. اگر می خواهید به این روند سرعت ببخشید، برای خودتان کارت چاپ کنید و به شاگردهایتان بدهید تا اگر کسی به مدرس خصوصی خوب نیاز داشت کارت شما را به انها بدهند.

4- ارتباط گرفتن با سایر مدرسین تدریس خصوصی: اگر می خواهید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد بیشتر تبلیغ کنید، یکی از راهکارها این است که با سایر مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ارتباط داشته باشید. کافی است اگر شما تدریس ریاضی انجام می دهید به مدرسین تدریس خصوصی فیزیک شاگرد معرفی کنید و آنها هم به شما شاگرد معرفی نمایند.

http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است: در این وب سایت می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت کاملا رایگان درج کنید و به راحتی شاگرد جذب کنید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید. ثبت اگهی تدریس زبان، ریاضی، فیزیک، شیمی، هندسه، حسابان، جبر، عربی، زیست یا هر درس دیگری در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی ان را افزایش دهید.
راهکارهای متنوعی برای نمایش تبلیغات مدرسین فراهم شده است: در سایت ایران مدرس آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی نمایش داده می شوند. اگرآگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. در ضمن در بخش مقالات، دانلود جزوه و سوال و در بخش کنکور هم آگهی های تدریس شما نمایش داده خواهد شد. البته همانطور که گفته شد، به شرطی که تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کرده باشید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید در کنار جزوات و سوالات امتحانی و مقالات آموزشی مرتبط با زبان انگلیسی هم آگهی تدریس شما نمایش داده خواهد شد.
محیط کاملا آموزشی دارد و به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کند: در سایت ایران مدرس محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. ممکن است سایتهای آگهی عمومی دیگری وجود داشته باشد که به نسبت این وب سایت بازدید بالایی داشته باشند ولی به هر حال هیچ کدام از این سایتها به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعال نیستند و در نتیجه آگهی تدریس شما در چنین سایتهایی در بین انبوهی از آگهی های مختلف که غیر مرتبط با تدریس خصوصی هستند گم خواهد شد.
برای کسب درآمد بالا و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی تری دی مکس و انواع نرم افزارها، تدریس خصوصی دروس ابتدایی و دروس کنکوری و دانشگاهی و .... و جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارها و روشهای مختلفی وجود دارد. می توانید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید، با سایر مدرسین همکاری کنید، سایت و وبلاگ بزنید، در روزنامه و مجلات مختلف تبلیغ کنید، در مدارس و دانشگاهها و یا محلات مورد نظرتان تراکت توزیع نمائید و یا از هر روش دیگری استفاده کنید. برای مطالعه کامل در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد خصوصی مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. از بین روشهای ذکر شده، ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد است. خصوصا اگر آگهی تدریس خودتان را در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت: ایران مدرس) درج کنید، می تواند بازدهی بسیار خوبی برای شما داشته باشد و در جذب شاگرد شما کاملا موثر باشد. اینکه گفته می شود درج تبلیغات در اینترنت در زمینه تدریس خصوصی و برای جذب شاگرد ارزانترین روش است این است که در همین سایت (ایران مدرس) یا سایتهای دیگری که در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند سایتهای www.Tadris-Riazi.com که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعال است و یا سایت www.IranKonkur.com که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات کنکور و تدریس دروس کنکوری فعالیت دارد) تبلیغات تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید. آیا از رایگان ارزانتر سراغ دارید؟
درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و خصوصا در سایتهایی مانند ایران مدرس (همین سایت) که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی فعالیت دارند، به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی برای جذب شاگرد بسیار مفیدتر و موثر تر است. در حال حاضر استفاده از اینترنت کاملا فراگیر شده است و تقریبا همه ی افراد جامعه روی گوشی های خودشان اینترنت دارند. استفاده از اینترنت و تبلیغات اینترنتی به گونه ای توسطعه پیدا کرده است که استفاده از روزنامه و درج تبلیغات بر روی کاغذ دیگر توجیه چندانی ندارد. تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد و یا ارائه هر نوع کالا و خدمات دیگر کاملا موثر و پربازده است. تبلیغات در اینترنت محدودیت زمانی ندارد. آگهی خودتان را در هر زمانی و سریعتر از هر نوع تبلیغات دیگر می توانید منتشر کنید. آگهی شما در هر زمانی (حتی ساعت 2 نصف شب) قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات شما اینطور نیست که برای زمان محدودی باقی بماند و تا زمانی که خودتان آگهی تدریس را حذف نکرده اید در ایران مدرس و یا سایر سایتهای تبلیغاتی باقی می ماند. پس اگر دقت کرده باشید، تبلیغات اینترنتی به لحاظ زمانی هیچ محدودیتی ندارد. به لحاظ مکانی هم آگهی اینترنتی به نسبت انواع تبلیغات دیگر کاملا دارای مزیت است. شما ممکن است ساکن تبریز باشید و برای اموزش (به عنوان مثال) و تدریس خصوصی تری دی مکس از تهران، کرج، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگر ایران شاگرد جذب کنید و به صورت آنلاین تدریس کنید. این مزیت را نه تبلیغات روزنامه دارد و نه تبلیغات تراکت و نه هیچ نوع تبلیغات دیگری.
ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی است. ممکن است روشهای دیگری مانند تبلیغات در روزنامه، تبلیغات تراکتی، همکاری با آموزشگاهها و ... برای جذب شاگرد وجود داشته باشد ولی هیچکدام از روشهای مزبور بازدهی ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را ندارد. وقتی از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب می کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد درامد تدریس را به انها پرداخت کنید و در نتیجه درامد شما محدود خواهد شد. در ضمن در این حالت قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین نخواهید کرد. همکاری با اموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی برای شروع کار خوب است ولی در ادامه با ثبت تبلیغ در همین سایت می توانید به صورت مستقل کار کنید. درج اگهی تدریس در سایتهای آگهی عمومی هم به اندازه درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس مفید نخواهد بود. البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید. برای تبلیغات تدریس خودتان یک عکس پرسنلی مرتب انتخاب کنید. عکس در افزایش بازدهی آگهی کاملا موثر است. اگر می خواهید در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید باید برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. رزومه کاملی ارائه دهید و اسم تمام دروس تدریسی را بنویسید. از شاگردهایتان نظر خواهید کنید و نظرات مثبت انها را در متن آگهی بنویسید.
http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

  • محمد محمدی