ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه از تدریس خصوصی درس ریاضی درآمد بالایی کسب کنیم؟ - اگر قصد دارید از تدریس ریاضی درآمد خوبی بدست آورید ... اگر می خواهید در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی کسب کنیم؟

پارامترهای مهم و کلیدی برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا

درس ریاضی یکی از دروس بسیار مهم در تمامی مقاطع است. به عنوان مثال شاید تقاضا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم خیلی زیاد باشد ولی به هر حال در دوره ابتدایی تقاضای کمی برای اموزش زبان وجود دارد. درس ریاضی در هر مقطعی از جمله در مقطع دبستان، دبیرستان و متوسطه، دانشگاه و پیش دانشگاهی، کنکور، المپیاد و .... برای کلاسهای خصوصی متقاضی دارد. البته در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید، اگر یک مدرس خوب باشید در نهایت درآمد خوبی کسب خواهید کرد. ولی به هر حال نمی توان منکر این قضیه شد که ریاضی یکی از بهترین زمینه هایی است که به عنوان مدرس و معلم خصوصی می توانید در آن زمینه فعالیت داشته باشید. اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید، برای جذب شاگرد در زمینه آموزش ریاضی و یا هر درس دیگری در اگهی در اینترنت و خصوصا در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران را از دست ندهید. البته باید خودتان تبلیغات تدریس ریاضی در اینترنت را جدی بگیرید. بسیاری از مدرسین و یا افرادی که قصد دارند در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشند، چون ثبت اگهی تدریس در اینترنت و در همین سایت رایگان است آن را جدی نمی گیرند. مطمئن باشید ثبت آگهی تدریس در این وب سایت و یا هر سایت دیگری به نسبت آن که چقدر آن را جدی بگیرید برای شما جواب خواهد داد. افرادی که این روش را بسیار جدی می گیرند و به آن اعتقاد دارند حتی برای ثبت تبلیغات هزینه هم پرداخت می کنند و تبلیغات خودشان را ویژه می نمایند. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی خودشان را ویژه کرده اند حتی بیش از 20 بار تبلیغات تدریس خودشان را به صورت ویژه تمدید کرده اند. پس اگر تبلیغات تدریس ریاضی را جدی بگیرید و برای نوشتن عنوان آگهی و متن آگهی وقت بگذارید و خصوصا متن آگهی را خوب بنویسید، مطمئن باشید به احتمال زیاد نتیجه خواهید گرفت. بعضی از مدرسین در عنوان آگهی یکی دو کلمه و در متن تبلیغ یکی دو جمله می نویسند و در ادامه انتظار دارند جواب هم بگیرند. برای مطالعه در زمینه نحوه خوب نوشتن تبلیغات تدریس ریاضی و جذب شاگرد از طریق آن مقاله نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی یا 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید.

از تدریس خصوصی ریاضی چه درآمدی می توان کسب کرد؟ اینکه از تدریس خصوصی ریاضی بتوانید چه درآمدی کسب کنید به عوامل مختلفی از جمله شهر محل زندگی شما، نحوه فعالیت شما برای جذب شاگرد، چگونگی ارائه درس توسط شما در جهت حفظ شاگردهایتان و .... بستگی دارد. ممکن است یک مدرس ریاضی 2 میلیون تومان در ماه بتواند درامد کسب کند و مدرس دیگری 5 میلیون تومان و حتی بیشتر. بهترین راهکار این است که درآمدی که خودتان تا تا به حال از تدریس خصوصی و تدریس ریاضی داشته اید را ملاک قرار دهید و سعی کنید هر ترم 10 تا 15 درصد درآمد خودتان را افزایش دهید. کار تدریس ریاضی مزیتی که دارد این است که مثل کارهای کارمندی نیست که کنترلی روی درآمد و حقوق دریافتی خودتان نداشته باشید. به وضوح اگر در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید در نهایت درامد شما از کار تدریس بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال اگر روی نحوه تدریس خودتان کار کنید و مسلط تر شوید و یا روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و شاگردهای بیشتری جذب کنید، در این حالت درامد شما به تدریج می تواند از کار تدریس بیشتر و بیشتر شود. بنابراین برای میزان درامدی که از کار تدریس ریاضی بدست می آورید سقفی قائل نشوید. نکته دیگر اینکه می توانید خودتان را کپی کنید و به این ترتیب بازهم بیشتر پول در بیاورید. در همین سایت (ایران مدرس) در کنترل پنل و در بخش فروشگاه می توانید جزواتی برای فروش ثبت نمائید و از این طریق هم درامد کسب کنید. یه به صورت دیگر با بعضی از موسسات که در زمینه تولید فیلم آموزشی تدریس ریاضی فعالیت دارند همکاری کنید و با تولید فیلم آموزش ریاضی به شکل دیگری هم درامد کسب کنید.
تدریس خصوصی ریاضی در چه مقطعی درآمد بیشتری دارد؟ اگر شما به صورت کامل و از ابتدایی تا دانشگاه بر درس ریاضی مسلط هستید بهتر است در متن اگهی تدریس خودتان بنویسید که در تمامی مقاطع ریاضی را تدریس می کنید. به صورت معمول هر چه درسی که قرار است تدریس شود سخت تر باشد و مقطع تحصیلی آن هم بالاتر باشد هزینه تدریس آن درس هم بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی مهندسی به نسبت هزینه کلاسهای خصوصی تدریس ریاضی متوسطه اول معمولا بالاتر است. یا نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی کنکور به نسبت ریاضی متوسطه بیشتر است. ولی به هر حال این قاعده همیشه صادق نیست. در بسیاری از موارد یک معلم با سابقه اموزش و پرورش و یا یک دبیر خصوصی که در مقط ابتدایی یا متوسطه اول و دوم تدریس می کند ممکن است هزینه بالاتری را به نسبت شخصی که ریاضیات دانشگاهی تدریس می کند را برای کلاسهای خصوصی در نظر داشته باشد. به صورت کلی می توان گفت اگر بتوانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید (هر چند فعالیت در این زمینه راحت نیست و والدین دانش اموزان به دلیل حساسیت بالای کنکور خیلی سخت اعتماد می کنند) به نسبت تدریس ریاضی در سایر مقاطع درآمد بیشتری خواهید داشت. بعد از ان احتمالا فعالیت در زمینه آموزش ریاضی دانشگاه می تواند درامد خوبی برای شما داشته باشد. البته توجه داشته باشید که بهتر است در هر زمینه ای که مسلط تر هستید کار کنید و اگر ریاضی متوسطه را عالی درس می دهید همان را ادامه دهید.
نکات تکمیلی برای ثبت تبلیغات موفق تدریس ریاضی و فیزیک:
- برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر و سریعتر تبلیغ شما توسط گوگل کمک می کند و باعث می شود آگهی شما در صفحات آرشیوی ایران مدرس هم نمایش داده شود.
- با آگهی تدریس خودتان از سایت یا وبلاگ خودتان، از شبکه های اجتماعی، فرومها و انجمن ها و .... لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار صفحه آگهی شما نزد گوگل افزایش خواهد یافت و بازدید بیشتری می گیرد.
- در صورت تمایل، آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و در صفحات مقالات آموزشی و جزوه و سوال امتحانی و ... هم نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر موفقیت در جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، عوامل دیگری هم بر موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و کسب درامد بالا از کار تدریس ریاضی موثر است. اگر می خواهید جزو مدرسین پردرآمد باشید و پول خوبی از تدریس ریاضی بدست آورید، باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. هندسه، جبر، حسابان، دیفرانسیل، ریاضی دبیرستان، ریاضی دانشگاهی، ریاضی مهندسی، معادلات، محاسبات عددی و یا هر درس دیگری را که تدریس می کنید، در مرحله اول باید خودتان به صورت کامل بر آن مسلط باشید. هر چه میزان تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان بیشتر باشد، در کار تدریس موفق تر خواهید بود و فن بیان شما هم بهتر خواهد شد. چون به جای اینکه حین تدریس ریاضی خودتان درگیر فهمیدن مطلب باشید، کلمات و اصطلاحات مناسبتری را انتخاب می کنید و مطالب را بهتر و در زمان کمتری ارائه خواهید کرد. در مرحله بعد، اگر می خواهید شاگردهای زیادی داشته باشید و واقعا از تدریس ریاضی درامد بالایی بدست آورید باید نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. سعی کنید روند برگزاری کلاسها، مطالبی که ارائه می کنید، تمریناتی که به شاگرداهایتان میدهید و راهنمایی ها و مشاوره های شما به گونه ای باشد که در نهایت شاگردهایتان نتیجه بگیرند و در امتحان ریاضی و یا کنکور ریاضی بهترین نتیجه را بگیرند. به این ترتیب هم ترمهای بعد برای تدریس سایر دروسشان با شما تماس می گیرند و هم شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی خواهند کرد. برای موفقیت در تدریس ریاضی، تلاش کنید شاگردهایتان موفق شوند.
یکی از ویژگیهای برتر تدریس خصوصی ریاضی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی این است که بسیار پرمتقاضی می باشد. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را تایپ کنید و بعد از آن کلید اسپیس صفحه کلیدی را بزنید. خود گوگل یکی از عبارتهایی که به شما پیشنهاد می دهد، در کنار تدریس خصوصی زبان، که آن هم بسیار پرمتقاضی می باشد، عبارت تدریس خصوصی ریاضی است. گوگل معمولا عبارتهایی را پیشنهاد می دهد که بیشتر جستجو شده باشد. به عنوان یک مدرس اگر بتوانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید، از این کار می توانید پول خوبی در بیاورید. البته باید رضایت شاگردهایتان را جلب کنید و در جذب شاگرد هم موفق باشید.
ریاضی و زبان دروسی هستند که در فصل تابستان هم متقاضی برای تدریس خصوصی آنها وجود دارد. با فعالیت در زمینه آموزش ریاضی ابتدایی، ریاضی متوسطه و دبیرستان، ریاضی دانشگاهی، زبان انگلیسی دبیرستان و دانشگاه، زبان فرانسه و آلمانی و سایر زبانهای خارجی می توانید درامد خوبی بدست آورید و در زمینه تدریس خصوصی موفق شوید. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در درس ریاضی اشکال دارند و اشکالات هم به صورت پایه ای و مفهومی می باشد و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه قابل رفع کردن نیست. کلاسهای خصوصی ریاضی فرصت مناسبی برای یادگیری و آموزش بهتر درس ریاضی است. زبان انگلیسی هم در مقطع دبیرستان و دانشگاه و هم برای کنکور و موفقیت در کنکور درس مهمی است. در کلاسهای خصوصی زبان بهتر می توان این درس را یاد گرفت.
در سایت ایران مدرس بیش از 10000 مقاله آموزش در زمینه یادگیری بهتر ریاضی و سایر دروس (مطالعه کنید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !)، مطاب دانلودی، جزوات آموزشی و تست کنکور (کلیک کنید: دانلود سوال و جزوه ریاضی)، حل تمرینات کتاب درسی ریاضی و سایر دروس و ... ارائه شده است. در صورتیکه آگهی تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید در کنار این مطالب آموزشی نیز تبلیغات شما نمایش داده شده و بازدهی آن بیشتر و بیشتر می گردد. آگهی تدریس ویژه مدرسین، در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد (مشاهده کنید: سایت کنکور ایران مدرس). برای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهای خودتان و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس، فرصت درج اگهی در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید. ایران مدرس از نظر گوگل هم بهینه است و با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و ... ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. به این ترتیب متقاضیان آموزش و تدریس خصوصی ریاضی به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. تقاضا برای تدری خصوصی ریاضی به نسبت سایر دروس بالاتر است. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس به راحتی می توانید در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید و کسب درآمد نمائید.
در این بخش در زمینه موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی مطالبی ارائه می گردد. برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- کلاسهای تدریس ریاضی خودتان را با کیفیت بالا برگزار نمائید. در کلاسهای تدریس ریاضی تنوع ایجاد کنید. نحوه تدریس را به گونه ای تنظیم کنید که کلاس خسته کننده نباشد. هم درس بدهید و هم تمرین حل کنید. بعضا از خود شاگردتان بخواهید تمرین یا مثالی را حل کند.

2- در کلاسهای تدریس ریاضی همزمان با ارائه درس ارزیابی هم داشته باشید. سوال بپرسید و میزان یادگیری شاگردهایتان را بسنجید. به انها تمرین بدهید و حل تمرینات را بررسی نمائید. اگر شاگرد شما درس ریاضی را خوب یاد نگرفته است در روند تدریس خودتان تغییری ایجاد کنید.

3- فقط تدریس نکنید. مشاوره بدهید و برای شاگردانتان برنامه ریزی کنید. کاملا پیگیر میزان پیشرفت انها باشید. دلسوزانه و متعهدانه برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان بکوشید. اگر روند پیشرفت مناسب نیست مسئولیت آن را بپذیرید و با ایجاد تغییر مناسب شرایط را بهبود ببخشید.


4- مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ریاضی ویژه ثبت نموده اند بارها و بارها آگهی خودشان را تمدید کرده اند. برای جذب شاگرد، درج اگهی ویژه تدریس ریاضی در ایران مدرس مفید و موثر است.

5- ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس دارد. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس از تدریس ریاضی درآمد کسب کنید.

6-برای موفقیت در تدریس ریاضی و جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر باید آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب و موثر بنویسید.

7- برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی تدریس ریاضی موثر و پربازده مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یا آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

8- برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از آموزش ریاضی کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را بالا نگه دارید و بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید. قبل از جلسات تدریس ریاضی سعی کنید که خودتان حتما بر مطلب مسلط باشید. اگر به جای بلد بودن مبحث بر آن مسلط باشید، در زمان کمتر مطلب بیشتری را با کیفیت بالاتر ارائه خواهید داد. به نظر می رسد که بهتر است بر روی چند درس متمرکز شوید و در انها به تسلط برسید. کسانی که تعداد زیادی درس را تدریس می کنند معمولا نمی توانند بر همه ی آنها مسلط شوند.
تدریس خصوصی ریاضیات
اکثر دانش آموزان و دانشجویان در زمینه آموزش و یادگیری ریاضی اشکال دارند و با درج تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و درامد بالایی کسب کنید. درس ریاضی در تمامی مقاطع و حتی برای کنکور هم بسیار مهم است. اگر بتوانید در زمینه ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید، درامد بسیار بهتری هم می توانید کسب کنید. البته برای ریاضی کنکور والدین سخت تر اعتماد می کنند و برای فعالیت در این زمینه باید رزومه بسیار خوبی داشته باشید و عملکرد عالی ارائه دهید.  تدریس خصوصی ریاضیات

منبع: ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، موفقیت در یادگیری و آموزش دروس دانشگاه و .... مطالبی ارائه می شود. برای موفقتیت در تحصیل در مقطع دانشگاه و برای یادگیری بهتر دروس دانشگاهی باید سعی کنید در طول ترم درس بخوانید و وقت را از دست ندهید. باید در کلاسهای دانشگاه حضور کامل و فعال داشته باشید و جزوه بنویسید. در کلاسها هر سوالی که پیش امد را بپرسید و مشتاق یاد گیری باشید. مثل بسیاری از دانشجویان فقط برای بحث حضور غیاب در کلاس نباشید بلکه در کلاس حاضر باشید که درس را یاد بگیرید. بالاخره شما برای حضور در کلاس وقت می گذارید و همانطور که گفته شده است وقت طلاست. حیف است فقط برای اینکه در لیست حضور غیاب غیبت نخورید در کلاس باشید. هر چه در کلاسهای درس فعالتر باشید و به درس اهمیت بیشتری بدهید سریعتر درس را یاد خواهید گرفت و بعدا  حین مطالعه و مرور درس کار خودتان راحت تر خواهد بود. در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. مداومت داشته باشید و در طول ترم با برنامه ریزی و پشتکار به پیش بروید. سعی کنید درس خواندن خودتان را در اولویت اول قرار دهید و با نظم و اراده به نسبت ترمهای قبل عملکرد بهتری داشته باشید. همانطور که گفته شد در آینده هم برای موفقیت در بازارکار و برای موفقیت در پیدا کردن یک شغل خوب متناسب با رشته تحصیلی خودتان و یا حتی برای ادامه تحصیل داشتن معدل بالا مهم است. پس سعی کنید با در نظر گرفتن موارد گفته شده هم درسها را خوب آموزش بینید و هم معدل بالایی داشته باشید.
- اگر در بعضی ار دروس اشکالات پایه ای دارید و یا پیش نیازهای بعضی از دروس را خوب یاد نگرفته اید از اساتید خصوصی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین دانشگاهی بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و برای مشاهده لیست کامل اساتید بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. - مطالعه کنید: نرخ و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در صورتیکه ساکن تهران، کرج و یا شهرهای بزرگ ایران باشید که دانشگاههای زیادی در آن شهر های وجود دارد کار شما راحت تر خواهد بود. در تهران چون تعداد دانشگاهها خیلی به نسبت جاهای دیگر بیشتر است تقاضا برای تدریس خصوصی هم خیلی بالا می باشد. به هر حال، هر جا که ساکن هستید می توانید در زمینه تدریس دروس دانشگاهی فعالیت کنید و اگر ساکن یکی از شهرهای کوچک ایران می باشید حتی می توانید به صورت آنلاین شاگرد جذب کنید و با نرم افزارهایی مانند اسکایپ به صورت انلاین کار تدریس را انجام دهید. حتی در بعضی ازموارد مدرسین و اساتید تدریس خصوصی به صورت اینترنتی به دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند درس داده اند. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی اگر خود شما دانشجو هستید می توانید در دانشکده و یا دانشگاه محل تحصیل خودتان تراکت توزیع کنید و به دانشجویانی که در درس ضعیف هستند تدریس کنید. می توانید در سایر دانشگاهها، دانشگاه آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و .... هم برای کار خودتان تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید. در هر صورت یک راهکار برای جذب شاگرد همین موردی است که گفته شد. روش های دیگری هم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و کسب درآمد از آن وجود دارد. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای تدریس دروس دانشگاهی اعلام آمادگی کنید. اگر حضوری سر بزنید که بهتر است. معمولا در آموزشگاهها یک منشی کار هماهنگ کردن کلاسها را انجام می دهد که اگر به ایشان به صورت کلی بگویید مثلا مهندسی برق تدریس می کنید شاید اگر تقاضایی برای تدریس یکی از دروس مهندسی برق وجود داشته باشد ایشان به خوبی شما متوجه نشوند. پس بهتر است اسم تک تک دروسی که تدریس می کنید را به ایشان بگویید. چون به هر حال برای تدریس بعضی از دروس مدرسین کمتری توانای دارند و اعلام آمادگی می کنند و اگر شما بتوانید این دروس را پوشش دهید راحت تر شاگرد جذب خواهید کرد.

اگر در بعضی از دروس اشکالات پایه ای دارید که ممکن است از دوران دبیرستان برای شما باقی مانده باشد می توانید از اساتید تدریس خصوصی کمک بگیرید. برای مشاهده کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی ایران مدرس کلیک کنید. در سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید تدریس خصوصی را خواهید دید و با مشاهده رزومه مدرسین به راحتی می توانید استاد مورد نظر خودتان را پیدا کنید. اگر قصد دارید برای درس خاصی استاد خصوصی داشته باشید (مثلا به معلم خصوصی فیزیک و یا استاد خصوصی ریاضی نیاز دارید) در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود نام درس مورد نظرتان را تایپ کنید و بر روی عبارت "بگرد" کلیک نمائید تا لیست مدرسین را مشاهده کنید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی هم برای موفقیت در دروس دانشگاهی و امتحانات دانشگاه می تواند کاملا موثر باشد خصوصا اگر در طول ترم از این کلاسها استفاده کنید و برگزاری کلاسها را همانند مطالعه و حل تمرین و .... به ایام امتحانات موکول ننمائید. استفاده از کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و جمع بندی کاملا مفید است. بهترین روش تدریس در دانشگاه و آموزش دروس دانشگاهی

فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی می تواند درآمد خوبی داشته باشد. دروس دانشگاهی درسهای راحتی نیستند و افراد زیادی نمی توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند. به عبارت دیگر، به نسبت دروسی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی مقطع دبیرستان، برای تدریس دروس مقطع دانشگاه متقاضیان کمتری وجود دارد و بنابراین رقیبهای کمتری هم خواهید داشت. نکته دیگری که وجود دارد چون سطح دروس دانشگاه بالاتر است و تدریس آنها هم کار آسانی نیست، معمولا هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی این دروس بالاتر است و اگر بتوانید در این زمینه فعالیت داشته باشید درآمد خوبی در انتظار شما خواهد بود. اگر به تدریس دروس رشته دانشگاهی خودتان علاقه دارید و در درسهای خودتان نمرات خوبی گرفته اید و توانایی تدریس و انتقال مفاهیم را دارید، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی این دروس به عنوان کار پاره وقت و یا تمام وقت می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. البته اویل کار ممکن است تعداد شاگردهای شما خیلی زیاد نباشد و درامد شما محدود باشد ولی به هر حال در ادامه، اگر خوب تدریس کرده باشید و شاگردهای شما نتیجه بگیرند، شاگردهای ثابت خودتان را خواهید داشت و در نتیجه درامد قابل توجهی بدست خواهید آورد. نکته خوب دیگری که در رابطه با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی وجود دارد این است که اگر شما به عنوان مثال ترم اول کلاس تدریس خصوصی استاتیک را با دانشجویی داشته باشید و ایشان نتیجه خوبی بگیرد، این دانشجو در طول 4 سال تحصیل برای دروس دیگر خودش هم با شما تماس خواهد گرفت و تعداد جلسات زیادی را می توانید به این ترتیب تنها با یکی از شاگردهایتان داشته باشید. به این ترتیب شاگردهای ثابت خودتان را خواهید داشت و درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می توانید درس را بهتر و عمقی تر یاد بگیرید. البته در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم غیبت نکنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ممکن است همکلاسی های شما یا خود شما سوالاتی بپرسید و باعث شود روی مطالب بحث شود و بتوانید درس را بهتر یاد بگیرید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه جزوه می نویسید و این جزوه را در ایام امتحانات و کلاسهای خصوصی و در طول ترم برای مرور می توانید استفاده کنید. نکته دیگر اینکه بالاخره امتحانات را مدرس و استاد فیزیک اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه خواهد گرفت و بنابراین حضور شما در کلاس برای آشنایی با سلیقه استاد و تمریناتی که می دهید و مطالبی که بیشتر روی آن تاکید دارد مهم است. در نتیجه، با وجود اینکه ممکن است یادگیری در کلاسهای خصوصی فیزیک بهتر اتفاق بیافتد و شاید تنها با شرکت در کلاسهای خصوصی از پس امتحان به خوبی بر بیائید، باز هم در کلاسهای اصلی خودتان حضور داشته باشید.

برای موفقیت در تدریس خصوصی به صورت کلی و در تدریس فیزیک به صورت خاص باید در مرحله اول خودتان بر درسی که تدریس می کنید مسلط باشید. البته یک مرحله قبل از آن هم وجود دارد. اگر به درس فیزیک  علاقه دارید، فیزیک تدریس کنید. اگر فیزیک را دوس ندارید و به عنوان مثال به زیست یا عربی علاقه بیشتری دارید در زمینه تدریس خصوصی زیست و یا تدریس خصوصی عربی فعالیت کنید. بنابراین در مرحله اول باید بگوییم اگر به تدریس فیزیک علاقه دارید و از تدریس آن لذت می برید در این زمینه فعالیت کنید. تمامی افراد موفق به کار خودشان علاقه دارند. اگر به تدریس فیزیک علاقه داشته باشید حین تدریس هم لذت می برید و هم درآمد کسب می کنید. در مرحله دوم کاملا مسلط باشید. به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و بهتر و بهتر شوید. روشهای تدریس موفق را آموزش ببینید و مطالب و خلاصه جزواتی برای شاگردهایتان تهیه کنید. در مرحله بعد خوب شاگرد جذب کنید. روشهای مختلف جذب شاگرد، تماس با آموزشگاهها و موسسات، تبلیغات تراکتی، روزنامه، تبلیغات در اینترنت و سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت (ایران مدرس)، ایجاد ارتباط با همکاران و .... را امتحان کنید. در نهایت سعی کنید شاگردهای خودتان را حفظ کنید و کلاسهای خودتان را آنقدر خوب و با کیفیت برگزار نمائید، که شاگردهای این ترم شما برای ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند. اگر عالی تدریس کنید و کاری کنید که شاگردهای شما عالی نتیجه بگیرند به تدریج معروف می شوید و شاگردهای شما بدون آنکه شما از آنها خواسته باشید، شما را به آشنایان، فامیلها و همکلاسی هایشان معرفی می کنند. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی سعی کنید به هر ترتیبی که ممکن است شاگردهای خودتان را به نتیجه مطلوب برسانید.
با شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک می توانید هر اشکالی که دارید را بپرسید و درس را کاملا متوجه شوید. اگر مبحثی را در کلاس اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه خوب متوجه نشده اید و فرصت برای پرسیدن سوال وجود نداشته است، در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می توانید از مدرس خصوصی خودتان هر سوالی را بپرسید. کلاسهای تدریس خصوصی به صورت کلی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفیدتر و پربازده تر است. در حقیقت فرمولهای فیزیک باید خوب توضیح داده شود و مسائلی مختلفی با استفاده از آنها حل شود تا دانش آموز یا دانشجو درس را خوب متوجه شود. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ممکن است زمان کافی برای این کار وجود نداشته باشد و یا مدرس فیزیک شما به صورت فیزیک درس ندهد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید مسائل متعددی را با کمک مدرس خصوصی فیزیک حل کنید و درس را به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید.
اگر می خواهید ریاضی 1 دانشگاه، ریاضیات 2 مقطع دانشگاه، ریاضی عمومی 1 و 2، ریاضی مهندسی، ریاضی مهندسی پیشرفته و یا دروس تخصصی رشته ریاضی را خوب یاد بگیرید و یا در دروسی مانند معادلات دیفرانسیل، آمار و احتمال، محاسبات عددی و ... اشکالات پایه ای دارید، در هر صورت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند برای شما مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در تمامی مقاطع و مدرسین ریاضی مهندسی به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کلیک نمائید. یا اگر می خواهید برای دروس معادلات دیفرانسیل و محاسبات عددی از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و تدریس خصوصی محاسبات عددی کلیک کنید.


زمان مناسب شروع کلاسهای خصوصی فیزیک کی است؟ زمان مناسب برای شروع کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به سطح دانسته های شما بستگی دارد. اگر درس فیزیک را خوب بلد هستید و در کلاسهای فیزیک مدرسه و دانشگاه حاضر بوده اید و فقط اشکالات جزئی دارید و چند تمرین را بلد نیستید حل کنید، در این حالت می توانید بر گزاری کلاسهای خصوصی فیزیک را به ایام امتحانات برگزار کنید و با دو یا سه جلسه اشکالات خودتان را برطرف نمائید. اگر در درس فیزیک اشکالات زیادی دارید و تعداد غیبت های شما در کلاسهای مدرسه و دانشگاه زیاد است، بهتر است هر چه زودتر کلاسهای خصوصی فیزیک را شروع کنید.
چند جلسه کلاس خصوصی برای یادگیری درس فیزیک لازم است؟ تعداد جلسات لازم برای آموزش و یادگیری درس فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به مقطع تحصیلی، اینکه کلاسها برای کنکور است یا امتحان، به میزان بلد بودن خودتان و ... بستگی دارد. به صورت کلی می توان گفت اگر درس فیزیک را اصلا بلد نیستید حدود 15 جلسه کلاس خصوصی برای یادگیری ان لازم است. اگر به صورت متوسط بلد هستید 5 تا 10 جلسه کلاس خصوصی فیزیک لازم دارید و اگر درس فیزیک را خودتان خوانده اید برای رفع اشکال و جمع بندی 3 تا 5 جلسه کلاس کفایت می کند. البته در هر کدام از حالتهای ذکر شده اگر بخواهید تمرین و مسئله حل کنید، تعداد جلسات و کلاسهای خصوصی بیشتری را می توانید برگزار نمائید. یکی دو روز قبل از امتحان فیزیک حتما یک جلسه برای رفع اشکال و جمع بندی برگزار نمائید.
چنانچه قصد دارید از جزوه های آموزشی و سوالات امتحانی فیزیک که به صورت رایگان در ایران مدرس ارائه شده است استفاده نمائید بر روی عبارت دانلود سوال و جروه فیزیک کلیک کنید و در نهایت اگر قصد دارید تست های کنکور فیزیک را به صورت رایگان دانلود نمائید، بر روی عبارت تست کنکور فیزیک و یا سوالات کنکوری فیزیک کلیک نمائید.
منبع: ایران مدرس


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰
دانلود رایگان بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان بهترین جزوات آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. با استفاده از جزوه های ارائه شده می توانید گرامر و قواعد زبان انگلیسی در زمینه نحوه مطابقت فعل با فاعل، چگونگی بیان انواع کمیت در زبان انگلیسی با استفاده از some و any، نکات مهم بیان انواع کمیتها در زبان انگلیسی، استفاده بنیانی از حروف تعریف ( a, an, the)،  اسم های قابل شمارش و غیر قابل شمارش در زبان انگلیسی، اسم مالکیت در زبان انگلیسی (possessive noun)، دانلود رایگان جزوه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی (دستور زبان انگلیسی) - اسم به عنوان توصیف کننده اسم Noun as modifier، اسم جمع در زبان انگلیسی، کاربرد، تلفظ و املای – s پایانی در کلمات زبان ،  عبارت قیدی زمان (جمله واره های قیدی زمان)،  املا و تلفظ افعال انگلیسی وقتی که به –ing یا –ed ختم می شوند،  افعال با قاعده و بی قاعده در زبان انگلیسی، چهار وجه اصلی فعل در زبان انگلیسی، افعال حالتی یا stative و افعال کنشی action در انگلیسی، Simple future in the past tenses: زمان آینده در گذشته ساده، زمان گذشته کامل استمراری (ماضی بعید استمراری)، زمان حال کامل استمراری (ماضی نقلی استمراری)، Future perfect: زمان آینده کامل، Past perfect : زمان گذشته کامل (ماضی بعید)، بیان درجه اطمینان به کمک افعال کمکی در زمان آینده، بیان درجه اطمینان به کمک افعال کمکی در زمان گذشته، جزوه گرامر زبان انگلیسی - توصیه کردن به کمک افعال کمکی should , ought to و had better، معرفی افعال کمکی همراه با مثال و کاربرد، دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی و .... را آموزش ببینید.  برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید خانم و آقا در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران که در زمینه تدریس زبان فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


برای دانلود جزوات بیشتر گرامر زبان انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود کتاب گرامر زبان انگلیسی


دانلود کتاب گرامر زبان

جزوه گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی



گرامر


با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان (انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ....) می توانید زبان انگلیسی را در زمان کمتری آموزش ببینید و گرامر و قواعد زبان را به خوبی یاد بگیرید و زبان را به راحتی حرف بزنید.
....

بازدید: 50

در این بخش در مورد نحوه تدریس زبان انگلیسی و چگونگی تدریس لغت و قواعد و گرامر زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می گردد.
....

بازدید: 107


اگر قصد دارید گرامر و قواعد زبان انگلیسی را در مدت زمان کمی یاد بگیرید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.
....

بازدید: 357



سوال امتحانی و جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. در این وب سایت (ایران مدرس) سوال امتحانی و جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی زیادی برای دانلود رایگان ارائه شده است.
....

بازدید: 283

کتابهای آموزشی گرامر و مکالمه زبان های انگلیسی و عربی و همچنین سوال امتحانی و جزوات آموزشی قواعد و گرامر زبان انگلیسی زیادی در این وب سایت (ایران مدرس) برای دانلود رایگان ارائه شده است.
....

بازدید: 982

اگر در جستجوی یک سایت تدریس و آموزش زبان انگلیسی و گرامر زبان هستید، این وب سایت (ایران مدرس) بهترین گزینه برای شما است.
....

بازدید: 806

در صورتیکه در زمینه تدریس زبان انگلیسی دبیرستان به مدرس خصوصی احتیاج دارید و یا تدریس زبان انگلیسی دبیرستان انجام می دهید ...
....

بازدید: 831

یکی از افعالی که در ماکالمات روزمره کاربرد فراوانی دارد. فعل make است. در اینجا به چند مورد از معانی مختلف آن همراه با توضیحات مختصر اشاره میشود: ....

بازدید: 2284

همانطور که می دانیم افعال کمکی نقش مهمی در گرامر زبان انگلیسی داشته و یادگیری درست این زبان مشروط به استفاده درست از افعال کمکی است. در این قسمت 4 نکته مهم در رابطه با حذف (و جانشینی) با افعال کمکی ارائه می شود. ....

بازدید: 1532

ضمایر در حالت کلی به دو دسته ضمایر مفعولی و ضمایر فاعلی تقسیم بندی می شوند. در زبان انگلیسی نیز این ضمایر کاربردهای زیادی دارند. در ادامه ضمایر فاعلی و مفعولی در زبان انگلیسی معرفی می شوند. ....

بازدید: 5379

کارشناسان زبان‌های خارجی به عنوان پل ارتباطی بین زبان‌ها، فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف، نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند و ما را با اندیشه‌ها و آثار نویسندگان،‌ دانشمندان‌، متفکران و فیلسوفان جهان آشنا می‌سازند. به همین دلیل رشته‌های زبان خارجی در کشور ما اهمیت ویژه‌ای دارد یکی از این رشته‌ها، زبان آلمانی است که دارای‌ دو گرایش‌ ادبیات‌ و مترجمی‌ است‌. ....

بازدید: 289

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با موفقیت در درس و تحصیل و نمره خوب امتحانات با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و ... توضیحاتی ارائه می گردد. کلاسهای تدریس خصوصی معمولا به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه بازدهی بالاتری دارد. شاید در بسیاری از اوقات چون برای دانش آموزان و دانشجویان آخرین گزینه است و چون می دانند برای برگزاری این کلاسها هزینه پرداخت شده است، در آنها تعهد ایجاد می کند و باعث می شود خودشان هم درس بخوانند. دانش آموزان  دانشجویان در بسیاری از اوقات قربانی آموزش نادرست هم هستند. البته اینکه خود این افراد هم درس نمی خوانند و تنبلی می کنند هم دلیل دیگری است. ولی به هر حال در بسیاری از موارد معلم و مدرس در مدرسه و استاد در دانشگاه خوب تدریس نمی کند و یا در حالت دیگر تعداد بسیار زیاد دانش اموزان و دانشجویان در کلاس باعث می شود بازدهی کلاسها کم شود. کلاسهای تدریس خصوصی شرایط کاملامتفاوتی با کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه دارد. در کلاسهای خصوصی فقط مدرس و استاد و شاگرد حضور دارد. در این کلاسها دیگر بهانه ای برای گوش ندادن درس قابل قبول نیست. مدرس خصوصی به صورت کامل بر کلاس احاطه دارد و فقط با یک نفر به عنوان شاگرد سر و کار دارد و با در اختیار داشتن زمان کافی می تواند هر سوال و مشکلی را برطرف نماید. دانش آموزان و دانشجویان هم وقتی در کلاسهای خصوصی شرکت می کنند می دانند که باید درس بخوانند و می خواهند که یاد بگیرند. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی هزینه دارد و دانش آموز و دانشجو علاوه بر اینکه زمان می گذارد و در کلاس شرکت می کند، هزینه کلاس را هم باید به مدرس پرداخت نماید (برای مشاهده قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی بر روی عبارت هزینه تدریس خصوصی کلیک کنید). بنابراین همین موارد ایجاد تعهد می کند و باعث می شود افرادی که در مدرسه درس نمی خوانند و گوش نمی دهند در کلاسهای خصوصی خوب به تدریس گوش می دهند. البته کلاسهای خصوصی وقتی برای موفقیت در تحصیل موثر است که استفاده از این کلاسها خیلی دیر نشده باشد. بسیاری از افراد چند روز مانده به فکر شرکت در کلاسهای خصوصی می افتند که ممکن است فایده نداشته باشد. استفاده از کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال و جمع بندی درس در ایام امتحانات هم می تواند مفید باشد.

در کلاسهای گروهی مدرس و استاد با تعداد زیادی از دانش آموزان یا دانشجویان سر و کار دارد. در این کلاسها اگر یکی از دانش آموزان یا دانشجویان در بخشهایی از درس اشکال داشته باشد ممکن است حتی فرصت برای سوال پرسیدن هم نداشته باشد. در کلاسهای گروهی نمی توان سوالاتی از مقاطع قبلی پرسید. به عنوان مثال در درس ریاضی بسیاری از اشکالات دانش آموزان و دانشجویان به این دلیل است که در مقاطع قبلی درس را خوب متوجه نشده اند. به عنوان مثال اضافه تر، در درس ریاضی تعریف مشتق با استفاده از حد انجام می گردد و حتی سوالاتی به صورت مستقیم از این بحث ممکن است مطرح گردد. حال اگر دانش آموزی بحث حد را خوب یاد نگرفته باشد، در یادگیری مشتق هم مشکل خواهد داشت و ممکن است در نهایت به حفظ کردن فرمولها روی بیاورد. یا بحث انتگرال گیری و مشتق گیری کاملا با هم مرتبط هستند و اگر مبحث مشتق به خوبی آموزش دیده نشود یادگیری بحث انتگرال هم با مشکل روبه رو خواهد شد. در کلاسهای گروهی ریاضی وقتی مدرس یا استاد در حال درس دادن انتگرال است ممکن است یکی از دانش آموزان و دانشجویان به این دلیل درس را متوجه نشود که در فرمولهای مشتق مشکل دارد. ولی در این کلاسها حین تدریس انتگرال نمی توان از مشتق سوال پرسید و مدرس شخصی که سوال پرسیده است را به مباحث قبلی و پایه های قبلی ارجاع می دهد. بقیه همکلاسی های این شخص هم ترجیح می دهند با این اوضاع دیگر سوالی نپرسند. البته مدرس یا استاد هم حق دارد و در زمان کوتاهی که در طول ترم در اختیار دارد باید سر فصلها را پوشش دهد. در کلاسهای تدریس خصوصی چون تعداد جلسات تدریس خصوصی را خود مدرس و شاگردش تعیین می کنند نگرانی از بابت تعداد جلسات وجود ندارد (البته اگر کلاسها به اندازه کافی زود شروع شده باشد). در ضمن اگر مثلا در بحث انتگرال دانش آموز یا دانشجو درس را متوجه نشود مدرس خصوصی با پرسیدن سوال خواهد فهمید  که اشکال مزبور به تدریس همین مبحث است و یا به پایه های قبلی بر می گردد. اگر اشکال به پایه های قبلی برگردد در همان جلسه اشکال را برطرف کرده و بعد دوباره سراغ بحث انتگرال خواهد رفت.
برای عملکرد بهتر در امتحانات به نسبت ترمهای قبل؛ علاوه بر اینکه در طول ترم باید درس بخوانید ممکن است لازم باشد در زمینه های دیگری هم تغییرات اساسی ایجاد کنید. به عنوان مثال اگر قبلا تا جایی که می توانستید از غیبت های خودتان استفاده می کردید و در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه فقط به خاطر حضور غیاب شرکت می کردید، این ترم باید دیدگاه خودتان نسبت به کلاسها را تغییر دهید. حیف نیست وقت شما در کلاس به بطالت بگذرد و بعدا برای همان مطلبی که در کلاس ارائه شده است کلی وقت بگذارید تا بلکه آن را یاد بگیرید؟! برای آموزش و یادگیری بهتر دروس در مرحله اول باید خودتان علاقه نشان دهید. تصمیم بگیرید تا جایی که ممکن است در کلاسها غیبت نکیند. در ضمن، وقتی در کلاس حضر هستید از وقت خودتان بهترین استفاده را داشته باشید. خوب گوش بدهید و جزوه بنویسید. نوشتن جزوه بسیار مهم است. نوشتن جزوه باعث می شود تمرکز بیشتری روی مطالب داشته باشید و درس را خوب یاد بگیرید. در ضمن، همین جزوه بعدا در ایام امتحانات بهترین منبع برای مطالعه خواهد بود. با انگیزه در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر شوید و در صورت لزوم برای یادگیری بهتر دروس از مدرسین تدریس خصوصی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه اموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. اگر شما همان روندی که در ترمهای قبل برای درس خواندن و یادگیری دروس مختلف در پیش گرفته بودید را ادامه دهید به همان نتایجی می رسید که قبلا رسیده بودید. برای ایجاد تغییرات مثبت در نتایج، باید در ابتدای کار خودتان تغییر کنید. حتما بخوانید: راهکارهای عالی برای موفقیت در امتحانات و کسب نمرات عالی

همانطور که می دانید برای یادگیری بهتر دروس و موفقیت در امتحانات و کنکور روشها و راهکارهای مختلفی را می توان امتحان کرد. از بین روشهای مختلف یکی از بهترین راهکارهایی که وجود دارد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی است. شما برای موفقیت در امتحان و کنکور می توانید به صورت مرتب در کلاسهای مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید، بعد از کلاسها درس را مرور کنید، کتاب درسی را خوب بخوانید، در طول ترم با برنامه ریزی درس بخوانید و مطالعه دروس را به شب امتحان موکول نکنید، تمرین و مسئله حل کنید و در کل تمامی روشهای مفید را به کار ببندید. در کنار استفاده از این روشها روی کلاسهای تدریس خصوصی هم برای آموزش و یادگیری بهتر دروس می توانید حساب کنید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و سایر دروس فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی و یا معلم خصوصی کلیک کنید. کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری و آموزش بهتر دروس، آموزش پایه ای و عمقی و مفهومی دروس مختلف، یادگیری بهتر درسها در زمان کمتر، گرفتن نمرات خوب در امتحان و کسب درصدهای بالاتر در کنکور، جبران غیبت ها و عقب افتادگی ها  و یادگیری دروس در زمان کمتر، آموزش سریعتر زبانهای خارجی و .... می تواند مفید تر و موثر باشد. میزان موفقیت شما در درس و تحصیل به میزان زیادی به این بستگی دارد که کلاسهای مدرسه یا دانشگاه چقدر برای شما مفید است. میزان مفید بودن این کلاسها تا حدی به نحوه تدریس معلم و استاد شما بر می گردد ولی به میزان خیلی بیشتر هم به این بستگی دارد که خودتان در کلاسها چقدر با تمرکز و حواس جمع به مطالب گوش می دهید. حتما دقت کرده اید که دانش آموزان و دانشجویان زرنگ و موفق همیشه در ردیف های جلو می نشینند و افراد تنبل و بازیگوش کلاس به ردیف های آخر کلاس پناه می برند. برای موفقیت در امتحان در کلاس در ردیف جلو بشینید. اگر می خواهید مانند افراد موفق در تحصیل خیلی راحت از پس امتحانات بربیایید و به راحتی تمرینات و مثالها را حل کنید، باید تلاش کنید  زحمت بکشید. موفقیت در هیچ کاری بدون تلاش ممکن نیست. فکر نکنید که افرادی که در امتحانات عملکرد خوبی دارند و نمرات بهتری می گیرند از شما باهوش تر هستند. پشت این نمرات خوب و این تسلط بالا بر درسها تلاش و کوشش و پشتکار وجود دارد. بنابراین فکر اینکه بدون تلاش موفق شوید را از سرتان بدر کنید. می توانید روشهای مطالعه و یادگیری با بازدهی بالا را امتحان کنید ولی به هر حال تلاش و کوشش همواره لازم است.

همانطور که گفته شد کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات میان ترم و گرفتن نمره خوب امتحانات پایان ترم و قبولی در هر امتحان و آزمونی با نمره خوب مفید و موثر است. اگر می خواهید در امتحانات عملکرد خوبی داشته باشید استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را به عنوان یک گزینه خوب در نظر داشته باشید. البته باید به درستی از این کلاسها هم استفاده نمائید تا نتیجه مورد نظر را بگیرید. در مرحله اول به امید شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه غیبت نکنید. کلاسهای اصلی خودتان را از دست ندهید و غیبت نکنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر باشید و جزوه بنویسید. همین جزوه ای که در کلاسهای اصلی خودتان می نویسید هم در کلاسهای تدریس خصوصی و هم در ایام امتحانات بهترین منبع برای مطالعه است. پس کلاسهای تدریس خصوصی را در کنار کلاسهای اصلی خودتان و به عنوان کلاسهای تقویتی داشته باشید و نه کلاسهای جایگزین. اگر در درسی اشکالات زیادی دارید برای موفقیت در امتحان میان ترم یا پایان ترم ان درس باید زودتر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را شروع کنید. در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویان همه ی کارها و درس خواندن و شرکت در کلاسهای خصوصی و .... را به ایام امتحانات و ایام فرجه ها موکول می کنند. این کار درستی نیست. اگر درسی را خوب بلد هستید برای رفع اشکال برگزاری یکی دو جلسه کلاس خصوصی در ایام امتحانات کفایت می کند اما اگر در درسی ضعف دارید و اشکالات پایه ای زیادی دارید از همان اوایل و یا اواسط ترم شروع کنید. کلاسهای تدریس خصوصی برای قبولی در امتحانات و گرفتن نمره خوب و ... وقتی موثر است که زمان کافی داشته باشید و بتوانید در کنار آن درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید.
پس همانطور که گفته شد، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی برای قبولی و موفقیت در امتحانات مفید و موثر است ولی معجزه نمی کند. باید خودتان هم فعال باشید و نکاتی را در نظر بگیرید. نکته بعدی که برای استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت و قبولی در امتحانات مد نظر داشته باشید این است که به امید و یا به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی کلاسهای اصلی خودتان را از دست ندهید و غیبت نکنید. کلاسهای خصوصی به عنوان یک امکان اضافی برای یادگیری بهتر دروس و رفع اشکال و پرسیدن سوالاتی که در کلاسهای خودتان وقت نمی شود بپرسید می تواند کاملا مفید باشد ولی این کلاسها نباید جایگزین کلاسهای اصلی خودتان شود. در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه می توانید پایه درس را آموزش بیینید و جزوه خوبی بنویسید. در کلاسهای اصلی خودتان 50 درصد مطلب را هم یاد بگیرید باز هم بسیار خوب است. در کلاسهای گروهی ممکن است روی مباحث ارائه شده بحث شود و همکلاسی های شما سوالاتی بپرسند که باعث شود درس بسیار بهتر برایتان جا بیافتد. بنابراین، در کلاسهای خودتان هم حاضر باشید و به تناسب نیاز هفته ای یکی دو جلسه کلاس تدریس خصوصی هم برگزار نمائید. لازم نیست برای تمام درسهای خودتان کلاس خصوصی برگزار نمائید. اگر در درسی خودتان قوی هستید می توانید در ایام امتحانات فقط یکی دو جلسه کلاس برای رفع اشکال ان برگزار نمائید. اگر مثلا برای درس زبان انگلیسی تعداد جلسات بیشتری لازم است هفته ای یک بار در طول ترم از کلاسهای خصوصی زبان استفاده نمائید. ممکن است برای بعضی از دروس هم هیچ کلاس خصوصی ای لازم نباشد.
- در کلاسهای تدریس خصوصی مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه با جدیت و تمرکز بالا به مطالب گوش دهید. کلاسهای تدریس خصوصی را مانند یک فرصت عالی برای یادگیری ببینید و سوالاتتان را بپرسید.
- به بهانه و یا امید شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای اصلی خودتان غیبت نکنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه کامل حاضر باشید و از جزوه کلاسی در کلاسهای خصوصی استفاده نمائید.
- در ایام امتحانات هم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی را ادامه دهید. اگر در طول ترم درس را تمام کرده اید، در این ایام برای رفع اشکال، جمع بندی و حل سوال امتحانی کلاسهای خصوصی مفید است.
- برای گرفتن بهترین نتیجه از این کلاسها سعی کنید جلسات تدریس خصوصی را با مدرسین با تجربه و با سابقه برگزار نمائید. اگر از عملکرد مدرس خودتان راضی نبودید کلاسها را با مدرس دیگری بگیرید.
- در طول ترم برنامه ریزی داشته باشید و شرکت در کلاسهای خصوصی باید بخش از آن باشد. درس بخوانید، مرور کنید، تمرین و مسئله حل نمائید، در کلاسهای اصلی شرکت کنید و هر کاری که لازم است انجام دهید.

1- کلاسهای تدریس خصوصی را مانند یک فرصت عالی و خوب ببینید که می تواند برای پیشرفت تحصیلی شما مفید باشد و از آن نهایت استفاده را ببرید. هر سوال یا اشکالی را از مدرس تدریس خصوصی خودتان بپرسید.

2- برنامه ریزی داشته باشید. برای شرکت در کلاسها، مطالعه، حل تمرین و مسئله، مرور مطالب و حتی برای استراحت و تفریح برنامه ریزی داشته باشید. داشتن هر برنامه ای از بی برنامگی بهتر است.

3- لازم نیست برای تمام درسهای خودتان معلم خصوصی داشته باشید. درسهایی که خودتان خوب بلد هستید را در طول ترم بخوانید و در ایام امتحانات برای رفع اشکال یکی دو جلسه کلاس برگزار نمائید.

4- در کلاسهای تدریس خصوصی با تمرکز با مطالبی که ارائه می شود گوش دهید. هر سوالی که برای شما پیش آمد را بپرسید. اشکالات باقی مانده از پایه های قبل را هم در کلاس می توانید برطرف کنید.

5- در زمانهای بین جلسات تدریس خصوصی درس بخوانید. این کلاسها نمی تواند جایگزین درس خواندن شما باشد. شرکت در این کلاسها بسیار کمک کننده است ولی درس خواندن خودتان همواره لازم است.

6- به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه غیبت نکنید. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه هم به نوعی متفاوت می توانید مطالب را آموزش ببینید.

- در طول ترم در کلاسهای خودتان در مدرسه یا دانشگاه به صورت کامل حضور داشته باشید. با حضور کامل در کلاسهای درس در کمترین زمان درس را یاد می گیرید و از درس عقب نمی افتید. هر جلسه که در کلاسها غیبت کنید جبران آن جلسه خیلی سخت خواهد شد و وقت زیادی می گیرد.

-به خودتان نظم بدهید. نظم برای موفقیت در هر کاری بسیار مهم است. هر چه منظم تر باشید و برنامه منسجم تر و بهتری داشته باشید بهتر به درسهای مختلف می رسید. اگربعضا حال و حوصله درس خواندن نداشتید به این حال و حوصله اهمیت ندهید و با اراده ی قوی درس خواندن را ادامه دهید.
تدریس پژوهی
- برای خودتان برنامه ریزی داشته باشید. ممکن است ترمهای قبل هم سعی کرده باشید برنامه ریزی کنید ولی بعد از مدتی چون برنامه پیش نرفته است از انجام آن نا امید شده اید و آن را کنار گذاشته اید. داشتن هر برنامه ای از بی برنامگی مفید تر است. برنامه خودتان را اصلاح کنید ولی کنار نگذارید.

- درسها را به صورت عمقی، پایه ای و مفهومی بخوانید. سعی کنید در دروس مختلف معنی و مفهوم فرمولها را یاد بگیرید و فقط این طور نباشد که بخواهید روابط را حفظ کنید. خودتان در جستجوی یاد گیری پایه ای باشید و هر سوالی که پیش آمد را بپرسید و اشکالات را برطرف نمائید.

- در جستجوی راهکارهای مختلف موفقیت در تحصیل باشید. برای مطالعه مقالات مرتبط با موفق شدن در درس و تحصیل بر روی عبارت موفقیت تحصیلی کلیک کنید. استفاده از جزوات آموزشی و نمونه سوالات اموزشی موجود در سایت (ایران مدرس) هم می تواند مفید باشد. کلیک کنید: دانلود رایگان جزوه و سوال

منبع: ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه تدریس موفق و موفقیت در تدریس و آموزش در منزل مطالبی ارائه شده است. برای موفقیت در کار تدریس خصوصی تعهد به کار خیلی مهم است. خیلی مهم است که پیش خودتان فکر کنید کلاسها تضمینی است و با این دید سعی کنید شاگردهایتان را به نتیجه برسانید. اگر شاگردهایتان و خصوصا والدین آنها احساس کنند که شما متعهدانه تدریس می کنید و از آنها حمایت و پشتیبانی می کنید حاضر نخواهند بود مدرس دیگری را جایگزین شما کنند. میزان موفقیت شما در کار تدریس و تدریس خصوصی نسبت مستقیم دارد با میزان موفقیت شاگردهایتان در امتحان، کنکور و یا هر آزمونی که در حال تلاش برای موفقیت در آن هستند. تشخیص درست شما برای هر کدام از شاگردهایتان و اینکه برای هر کدام از آنها چه کاری بهتر است و اینکه بتوانید برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه و روند مشخصی را ارائه کنید که در نهایت هم منجر به یادگیری و هم منجر به موفقیت آنها شود نیز بسیار مهم است. توجه کنید که کلاسهای تدریس خصوصی با کلاسهای مدرسه و دانشگاه که به صورت گروهی برگزار می شود متفاوت است. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه شما به عنوان یک مدرس خوب و موفق باز هم بهترین تدریس را ارائه می کنید ولی به هر حال واقعا روی تک تک شاگردهایتان نمی توانید کنترل داشته باشید و بعضی از آنها ممکن است نتیجه نگیرند. در کلاسهای خصوصی باید سعی کنید با ارائه تدریس عالی و برنامه ریزی و حمایت و پشتیبانی درست کاری کنید که شاگردهایتان حتما و 100 درصد نتیجه بگیرند.
در کلاسهای تدریس خصوصی باید شما مورد به مورد متفاوت عمل کنید. به عنوان مثال اگر یکی از شاگردهایتان در مباحث پایه ای فیزیک، به عنوان مثال، اشکال دارد در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک باید سعی کنید همزمان با ارائه مباحث این ترم هر از چند گاهی گریزی به مطالب پایه ای بزنید تا برای ایشان یادآوری شود. یا می توانید در همان ابتدای کار یکی دو جلسه برای یادآوری مباحث پایه ای برگزار کنید. همین شاگرد شما اگر در ترم های قبل خوب درس نخوانده باشد احتمالا خیلی عادت به درس خواندن و تمرین حل کردن و ... ندارد. اگر دیدید که کارها خوب پیش نمی رود باید سعی کنید با ارائه تمرینات برای زمانهای بین کلاسهای تدریس خصوصی ایشان را در جهت درست هدایت کنید تا در طول ترم درس بخوانند. یک مدرس و معلم خصوصی خوب با پذیرفتن مسئولیت کامل نتایج کلاسها سعی می کند به هر ترتیبی که هست روی شاگردهایش کنترل داشته باشد و آنها را هم حمایت کند و هم در جهت موفقیت در تحصیل هدایت نماید. ممکن است یکی دیگر از شاگردهای شما اشکالات پایه ای نداشته باشد ولی در حل تمرینات درس ترم حاضر مشکل داشته باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی که برای ایشان برگزار می کنید باید سعی کنید خیلی سریع درس را در زمان کم ارائه نموده و اکثر وقت کلاس را به حل تمرین و مسئله اختصاص دهید.
هر چه میزان مشارکت شاگردهای شما در کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی بیشتر باشد و هر چه کلاسهای شما بیشتر حالت دو طرفه به خودش بگیرد بازدهی آن هم بیشتر خواهد شد. به هر حال، هدف از برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی در نهایت یادگیری شاگردهای شما است. اگر بخواهید خودتان به صورت مداوم فقط حرف بزنید مشخص نیست که شاگردهای شما چه میزان از مطالب را یاد می گیرند. ولی وقتی در کلاسهای شما از شاگردانتان سوال پرسیده می شود و پاسخ ها و توضیحات آنها را می شنوید بازخورد مناسبی می گیرید و متوجه خواهید شد که آیا مطالب ارائه شده برای آنها مفید بوده است یا نه. از طرفی وقتی شاگردهای شما خودشان در برگزاری کلاس مشارکت می کنند کلاش جذابتر شده و درصد یادگیری بسیار افزایش خواهد یافت. در کلاسهای تدریس خصوصی هم به عنوان یک معلم خصوصی موفق همین روند را در پیش بگیرید. اتفاقا در کلاسهای تدریس خصوصی این کار فایده بیشتری هم خواهد داشت. در کلاسهای خصوصی شما کنترل بیشتری بر کلاس دارید و فقط با یک نفر شاگرد سر و کار دارید. می توانید هر جلسه برای جلسه بعد مبحثی را تعیین کنید که شاگرد شما توضیح دهد و در ضمن حین تدریس به صورت مداوم سوال بپرسید و توضیح بخواهید. در این کلاسها هم سعی کنید تا جایی که ممکن است کلاس دو طرفه باشد و شاگرد شما در مباحث شرکت داده شود.
نکته ای که باید خیلی به آن توجه کنید این است که اگر شاگردهای شما راضی باشند و نتیجه بگیرند و در امتحان فیزیک و کنکور فیزیک موفق باشند موفقیت شما در تدریس فیزیک و سایر دروش و کسب درامد بالای شما تضمین شده است. اگر شاگردهای شما راضی باشند شاگردهای جدید به شما معرفی می کنند. اگر شاگردهای شما راضی باشند ترمهای بعد هم برای برگزاری کلاس برای سایر دروش خودشان پیش شما بر می گردند. حتی اگر قیمت تدریس خصوصی فیزیک را بیشتر کنید باز هم حاضر خواهند بود با شما کلاس داشته باشند. پس کیفیت کار خودتان را در اولویت اول قرار دهید و تا جایی که می توانید عالی تدریس کنید. بنابراین از بین همه ی روشهای ذکر شده می توان گفت کسب رضایت شاگردهای فعلی خودتان بهترین روش برای موفقیت در تدریس فیزیک است. برای پیدا کردن شاگردهای خصوصی جدید می توانید برای خودتان یک سایت یا وبلاگ بزنید و مطالب آموزشی در زمینه فیزیک ارائه کنید و در کنار آن برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. می توانید در رزونامه یا از طریق تراکت برگزاری یکی دو جلسه کلاس فیزیک کنکور را به صورت رایگان اعلام کنید و در ادامه از بین شرکت کنندگان شاگرد جذب کنید. با همکارانتان در ارتباط باشید. فرض کنید شما با مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی و ... در ارتباط باشید و به آنها شاگرد معرفی کنید و از آنها برای درس فیزیک شاگرد بگیرید. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. دامنه ارتباطات خودتان را گسترش دهید. فراموش نکنید با درج تبلیغات تدریس فیزیک در سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس شما توسط هزاران متقاضی تدریس فیزیک دیده خواهد شد. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید ان نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود.
در کلاسهای تدریس جدی باشید ولی کلاس خشکی نداشته باشید: در کلاسهای گروهی در مدرسه، دانشگاهها و یا آموزشگاهها برای اینکه کنترل کلاس را به صورت کامل در اختیار داشته باشید باید خودتان کلاس را جدی بگیرید و قوانین مشخصی را برای شاگردهایتان در نظر بگیرید. به عنوان مثال می توانید هر جلسه بحث حضور غیاب را داشته باشید و یا برای ورود شاگردهایتان به کلاس و زمان حضور در کلاس قوانینی را وضع کنید. اگر خودتان در ارائه درس تلاش کنید و شاگردهایتان احساس کنند که خودتان درس را جدی گرفته اید، آنها هم کلاس را جدی گرفته و به مطالبی که ارائه می کنید با علاقه بیشتری گوش خواهند داد. در کنار جدی بودن در کلاس درس، باید سعی کنید کلاس شما خشک و بی روح هم نباشد. همانطور که گفته شد، هر چه کلاس بیشتر به سمت حالت دو طرفه بودن پیش برود بازدهی بالاتری خواهد داشت و در ضمن متنوع تر و جذاب تر هم خواهد بود. از وسایل کمک آموزشی، عکس و فیلم، پاورپوینت و .... برای ارائه بهتر و جذابتر درس استفاده کنید. از اول تا آخر کلاس فقط تدریس نکنید بلکه بخش از کلاس را درس بدهید، بخشی دیگر را تمرین حل کنید و بعضا از شاگردهایتان بخواهید خودشان تمرین حل کنند.  
در کلاسهای تدریس خصوصی جلسه اول بسیار مهم است. اهمین جلسه اول در این کلاسها به قدری است که می توان گفت جلسه اول تدریس خصوصی تعیین می کند که کلاسها جلسه دومی هم خواهد داشت یا نه. بارها اتفاق افتاده است که بعد از جلسه اول کلاس خصوصی، کلاسها دیگر ادامه پیدا نکرده است و مدرس دیگری جایگزین شده است. اگر می خواهید شاگردهایتان را حفظ کنید و در کار تدریس خصوصی موفق شده و درامد خوبی بدست آورید، باید در جلسه اول فوق عالی باشید. جلسه اول موثر عمل کنید. با تسلط کامل در کلاس درس حاضر شوید و به نسبت حالت معمول خودتان هم چند سطح بالاتر تدریس کنید. البته در جلسات بعدی هم کیفیت کلاسها را حفظ کنید ولی به هر حال وقتی شاگرد شما در همان جلسه اول به شما اعتماد کرد، احتمال کنسل کردن کلاسها در جلسات بعدی تدریس خصوصی بسیار پایین می آید. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه هم جلسه اول بسیار خوب عمل کنید. جلسه اول تدریس در دید دانشجویان و دانش آموزان نسبت به شما بسیار موثر است. البته در کلاسهای مدرسه و دانشگاه جلسه اول خیلی خوب نباشید، کلاسها کنسل نمی شود ولی به هر حال بعدا باید خیلی تلاش کنید تا دید منفی ای که ایجاد شده است را از بین ببرید. بنابراین چه در کلاسهای گروهی و چه در کلاسهای تدریس خصوصی روی جلسه اول تدریس حساب ویژه ای باز کنید و تا جایی که ممکن است خوب تدریس کنید.
عوامل موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی : در مرحله اول باید تعریف خودتان را از موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی مشخص کنید. ممکن است بسیاری از مدرسین زبان همین که شاگردهای راضی ای داشته باشند و در کلاسهای خصوصی شاگردهای آنها نتیجه ی خوبی در امتحان زبان و کنکور زبان بگیرند و یا اگر مکالمه تدریس می کنند شاگردهای آنها در نهایت بتوانند خوب حرف بزنند، این حالت را به عنوان موفقیت در تدریس زبان تعبیر کنند و خودشان را یک مدرس موفق زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری بدانند. این مدرسین به لحاظ درآمد مبلغ مشخصی را دریافت می کنند و شاید موفقیت در تدریس خصوصی زبان را خیلی مرتبط با افزایش درآمد و بدست آوردن درآمد بالا از تدریس ندانند و به این اعتقادی نداشته باشند. برای تعدادی  دیگر از مدرسین شاید موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی را معادل با کسب درآمد بالا از تدریس زبان و بدست آوردن پول زیاد از این کار در نظر بگیرند و تلاش کنند روز به روز درآمد بالاتری بدست آورند و اگر شاگردهای خیلی راضی ای هم نداشته باشند ممکن است برایشان خیلی مهم نباشد و سراغ شاگردهای جدیدی بروند. در حقیقت موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی هر دو حالت را شامل می شود و داشتن شاگردهای راضی، اگر در سایر زمینه ها هم خوب عمل کنید، می تواند منجر به داشتن درآمد بالا شود. در حقیقت اگر شاگردهای شما از کار شما رضایت نداشته باشند و در امتحان زبان انگلیسی و کنکور زبان و یا هر آزمون دیگری که در حال آمادگی برای آن هستند، نتیجه مطلوبی نگیرند، شما به صورت دائم باید شاگردهای جدیدی جذب کنید و به این ترتیب کارتان برای بدست آوردن درآمد بالا سخت خواهد شد. نکته دیگر اینکه در نهایت رضایت مشتریان در هر کاری بسیار مهم است. اگر شاگردهای شما، که در کار تدریس خصوصی مشتریان شما به حساب می آیند، از شماو نحوه تدریس شما راضی باشند و خوب نتیجه بگیرند، هم خودتان حس خوبی خواهید داشت و به لحاظ اخلاقس و وجدانی از خودتان راضی خواهید بود و هم ترمهای بعد همین شاگردهای شما دوباره برای درسهای دیگرشان و برای آموزش زبان پایه های بالاتر پیش شما برخواهند گشت و حتی شاگردهای دیگری به شما معرفی خواهند نمود. بنابراین موفقیت در تدریس زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری جدا از رضایت و خوب نتیجه گرفتن شاگردهایتان نیست و کسب درآمد بالا از این کار هم با داشتن شاگردهای راضی و موفق راحت تر خواهد بود. 

برای تبدیل شدن به یک مدرس موفق زبان باید عادتهای مثبتی در خودتان ایجاد کنید. به صورت مداوم باید روی خودتان و تسلط خودتان بر دروی تدریسی مورد نظرتان کار کنید. به صورت مداوم در حال یادگیری باشید. حتی اگر همین الان مدرس زبان موفقی هستید باز هم می توانید بهتر شوید. می توانید روشهای مختلف تدریس موثر را یاد بگیرید. می توانید در سمینارها و کنفرانسهایی که در زمینه انواع روشهای موفق تدریس برگزار می شود شرکت کنید. با همکاران خودتان تبادل نظر کنید و در اینترنت و مجلات تخصصی مرتبط با رشته خودتان در زمینه نحوه تدریس موفق زبان و .... مطالعه کنید. اگر به عنوان مثال مکالمه زبان انگلیسی تدریس می کنید، می توانید به صورت مداوم لغات و اصطلاحات جدید و ضرب المثلها و .... را مرور کنید تا در کلاسهای خودتان حداکثر حضور ذهن را داشته باشید. می توانید در هفته یکی دو فیلم زبان اصلی نگاه کنید و تسلط خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. به عنوان مثال دیگر اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان کنکور فعالیت دارید می توانید روی انواع روشهای آموزش سریع و پایه ای کار کنید و روشهای پاسخ دادن سریع به تست های کنکور را خودتان بهتر یاد بگیرید و به شاگردهایتان انتقال دهید. خلاصه اینکه زمانی که فکر کنید که خیلی عالی هستید و از یادگیری دست بردارید روند افت شما و بازگشت به عقب شما شروع شده است. در زندگی توقفی در کار نیست. یا بهتر می شوید و یا بدتر. سعی کنید با مطالعه مداوم توانایی های خودتان را مرتبا افزایش دهید.
در کلاسهای گروهی مدیریت کلاس را خوب انجام دهید: در کلاسهای گروهی باید سعی کنید کنترل کلاس را به طور کامل در دست داشته باشید. البته باید حد وسط را رعایت کنید. نه در کلاس آنقدر جدی و سخت گیرانه عمل کنید که شاگردهای شما جرات اظهار نظر نداشته باشند و نه آنقدر در کلاس انعطاف به خرج دهید که بعضی از شاگردها کلاس را به هرج و مرج بکشند به طور که افراد علاقه مند به درس هم نتوانند هیچ استفاده ای از مطالب بکنند. در عین حال که یک فضای آزادی باید وجود داشته باشد، دانش آموزان و دانشجویان حاضر در کلاس باید مرزهایی را که توسط شما تعیین شده است به رسمیت بشناسند و در زمینه شوخی کردن و .... خیلی زیاده روی نکنند. به عبارت دیگر جو و فضای کلاس برای اظهار نظر، پرسیدن سوالات درسی و بعضا غیر درسی، شوخی کردن در حد متعارف و معمول و.... باید به صورت کامل فراهم باشد و شاگردهای شما احساس کنند که اگر مطلبی به نظر انها رسید می توانند بیان نمایند. در عین حال باید از شما حساب ببرند و احترام کلاس را نگه دارند. می توانید همان اول ترم قوانینی که  انتظار دارید شاگردهای شما در کلاس رعایت کنند را بگوئید. مثلا اینکه اول کلاس بیش از 10 دقیقه تاخیر مجاز نیست و یا در امتحانات و کوئیزها و میان ترم و ... استفاده از گوشی موبایل مجاز نیست و یا هر قانونی که فکر می کنید برای کنترل و اداره بهتر کلاس لازم است. - مطالعه کنید: تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری
اولین ویژگی که باید برای موفق شدن در تدریس فیزیک و کسب درآمد بالا از آن داشته باشید این است ذهنیت درستی داشته باشید و بر محدودیتهای ذهنی خودتان غلبه کنید. به عنوان مثال اگر از نظر یک معلم فیزیک داشتن درآمد ماهیانه 1 و نیم میلیون تومان خوب و داشتن درامد 2 میلیون تومان درآمد ایده آل باشد، این مدرس حداکثر درآمدی که می تواند به آن برسد همان 2 میلیون تومان در ماه است. محدودیت ذهنی ایشان این است که در بهترین حالت درآمد تدریس فیزیک 2 میلیون تومان در ماه است و بیشتر از آن نمی توان درآمد کسب نمود. این مدرس قبل از انجام هر کاری برای بدست آوردن درامد بیشتر باید روی این محدودیت کار کند و آن را برطرف نماید. شما نیز اگر به عنوان مثال تا به حال حداکثر درآمد ماهیانه ای برابر 3 میلیون تومان از تدریس خصوصی فیزیک داشته اید، می تواند با در نظر گرفتن هدفی برای خودتان حداکثر درامدتان را افزایش دهید. مثلا اگر در یک ترم یا دوره 6 ماهه حداکثر درآمدی برابر 12 میلیون تومان از تدریس فیزیک یا سایر دروس کسب کرده اید، می توانید هدفی برای خودتان در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید درامد شما از تدریس فیزیک در این ترم یا ترم آینده 15 میلیون تومان باشد و روی برگه ای بنویسید " من مطمئن هستم درآمد این ترم من از تدریس فیزیک 15 میلیون تومان یا بیشتر است". در ادامه درآمد روزانه خودتان را یادداشت کنید و بر روی آن تمرکز کنید تا به هدف خودتان برسید. بنابراین قبل از این که در جستجوی راهکارها برای موفقیت در تدریس فیزیک و یا هر درس دیگری باشید، در مرحله اول باید ذهنیت خودتان را اصلاح کنید و برای خودتان هدف واضح و مشخصی در نظر بگیرید. اکثر افرادی که در کار خودشان موفق نیستند هیچ هدف واضحی ندارند و به صورت پراکنده و جسته و گریخته کارهایی را انجام می دهند. درست است که برای موفقیت در هر کاری باید در جستجوی راهکارهای انجام موثرتر و بهتر ان کار باشید ولی به هر حال در مرحله اول داشتن یک ذهنیت درست کاملا لازم است. در همین سایت یا در سایتهای دیگر ممکن است در زمینه نحوه جذب شاگرد و کسب درامد بالاتر از تدریس فیزیک و یا در زمینه موفقیت شغلی و راهکارهای مختلف آن مطالب زیادی را مطالعه کرده باشید و روش های زیادی به شما پیشنهاد داده شده باشد ولی همه ی آن موارد وقتی موثر است که شما بر محدودیتهای ذهنی خودتان غلبه کنید و سعی کنید هر ترم 15 یا 20 درصد درآمد خودتان را بیشتر کنید و برای درآمد هر ترم خودتان هدف واضح و مشخصی در نظر بگیرید.
نکات مهم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: برای شروع و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی در ادامه نکات مهمی گفته می شود. در قدم اول اگر به کار تدریس خصوصی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. اگر تدریس را دوست دارید و از آن لذت می برید در نهایت در ان موفق هم خواهید بود. ممکن است شخصی بیشتر از انکه به کارهای آموزشی و تدریس علاقه داشته باشد از فعالیت در زمینه کارهای پژوهشی بیشتر لذت ببرد و یا کارهای صنعتی را بیشتر دوست داشته باشد. ممکن است شخصی کلا با درس و دانشگاه میانه خوبی نداشته باشد و از سر اجبار و بیکاری بخواهد به سمت تدریس روی بیاورد. در این حالتها کار تدریس خصوصی برای شما مناسب نیست و بهتر است کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که دروسی را تدریس کنید که خودتان در دوران دانشجویی و دانش اموزی در آن دروس خوب بوده اید و یا اگر در حال حاضر دانشجو هستید در آن دروس عملکرد خوبی دارید. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید. به این ترتیب هم کار برای خودتان راحت تر خواهد بود و چون به درس علاقه دارید زودتر و بهتر بر آن مسلط خواهید شد و هم شاگردهای شما از تدریس شما لذت خواهند برد و کلاسها برای انها هم مفیدتر خواهد بود. اگر دانشجو هستید می توانید در زمینه تدریس خصوصی دروس تخصصی رشته خودتان فعالیت کنید تا هم پایه خودتان قوی تر گردد و هم درامد کسب کنید. مثلا اگر در رشته مهندسی برق فعالیت دارید می توانید در زمینه تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی کنترل و .... فعالیت کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که دروسی که تدریس می کنید باید پرمتقاضی باشد تا بتوانید شاگرد جذب نمائید. به عنوان مثال دروس ریاضی، فیزیک، زبان، شیمی، دروس دانشگاهی، نرم افزارها، دروس کنکوری و .... متقاضی بالایی برای تدریس خصوصی دارد. در هر زمینه ای که تصمیم به شروع فعالیت گرفتید سعی کنید بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید به گونه ای که رضایت شاگردهایتان تامین شود و نتیجه خوبی بگیرند. فقط تدریس نکنید بلکه شاگردهای خودتان را به سمت موفقیت در تحصیل هدایت کنید. حامی و پشتیبان شاگردهایتان باشید و برای موفقیت در تدریس و کسب درامد بالا از ان به کار خودتان و نتیجه گرفتن شاگردهایتان متعهد باشید.
با توجه به مطالب گفته شده برای موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی موارد زیر می تواند کاملا موثر باشد:

1- دروس تدریسی خودتان را درست انتخاب کنید به گونه ای که هم خودتان به آن دروس علاقه مند باشید و هم متقاضی زیادی برای آن دروس وجود داشته باشد.

2- روشهای مختلف جذب شاگرد خصوصی را امتحان کنید (از جمله ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس) و با حفظ رضایت شاگردهای قبلی خودتان سعی کنید ترمهای بعد هم با انها کلاس داشته باشید.

3- بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید و به تدریج بهتر و بهتر شوید. اجازه ندهید اطلاعات شما و روش تدریس شما قدیمی و کم بازده گردد.

4- به کار تدریس متعهد باشید و با ایجاد تمایزهای مثبت سعی کنید منحصر به فرد شوید و شاگردهای شما هیچ وقت به فکر جایگزین کردن شما نباشند.

در پایان این نکته را به خاطر داشته باشید که در کار تدریس خصوصی وظیفه شما هدایت شاگردهایتان به سمت موفقیت و به نتیجه رساندن انها است. ارائه درس و تدریس در کلاس فقط بخشی از کار می باشد.

منبع: ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و .... مطالبی ارائه شده است. اگر به تدریس ریاضی و فیزیک علاقه دارید با درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید و از کاز تدریس خصوصی درامد خوبی بدست آورید. درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید.
ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. با درج تبلیغات تدریس ریاضی و فیزیک در این وب سایت، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده  متقاضی واقعی تدریس خصوصی قرار می گیرد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و فیزیک متوسطه، کنکوری و دانشگاهی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. اگر شما هم می خواهید در زمینه آموزش و تدریس ریاضی و فیزیک فعالیت داشته باشید، ثبت تبلیغات اینترنتی در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس فعالیت دارد گزینه بسیار خوبی است. مزایای ثبت تبلیغات تدریس به نسبت سایر انواع روشها برای جذب شاگرد به صورت زیر است:
- درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس کاملا رایگان است. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.
- ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت گسترده توانایی های شما را تبلیغ می کند و حتی از شهرهای دیگر هم می توانید شاگرد جذب کنید و به صورت آنلاین به تدریس خصوصی بپردازید.
- آگهی تدریس خصوصی شما در این وب سایت تا زمانی که خودتان ان را حذف نکنید باقی می ماند و در نتیجه مانند تبلیغات روزنامه  و تراکت موقتی و یک روزه نیست.


نکات تکمیلی برای ثبت تبلیغات موفق تدریس ریاضی و فیزیک:

- برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر و سریعتر تبلیغ شما توسط گوگل کمک می کند و باعث می شود آگهی شما در صفحات آرشیوی ایران مدرس هم نمایش داده شود.

- با آگهی تدریس خودتان از سایت یا وبلاگ خودتان، از شبکه های اجتماعی، فرومها و انجمن ها و .... لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار صفحه آگهی شما نزد گوگل افزایش خواهد یافت و بازدید بیشتری می گیرد.

- در صورت تمایل، آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و در صفحات مقالات آموزشی و جزوه و سوال امتحانی و ... هم نمایش داده خواهد شد.


برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی از طریق ثبت تبلیغات اینترنت دو عامل مهم را باید در نظر بگیرید: 1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات تدریس درج نمائید. ایران مدرس برای این هدف کاملا مناسب است و به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. سایت www.Tadris-riazi.com هم برای ثبت آگهی تدریس ریاضی کاملا مفید و پربازده است. اگر در زمینه کنکور و تدریس دروس کنکوری می خواهید فعالیت داشته باشید، سایت www.IranKonkur.com هم گزینه خوبی برای ثبت آگهی تدریس است. در همه ی این سایتها به صورت رایگان می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. در سایتهای عمومی آگهی مانند سایت سودایران (www.soodiran.com) هم می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید. البته همانطور که گفته شد، سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس برای درج اگهی تدریس موثر تر است و بازدهی بالاتری دارد. 2- در هر سایتی که آگهی تدریس خودتان را ثبت کردید، برای موفقیت در جذب شاگرد باید تبلیغات خودتان را خوب و موثر بنویسید. مهمترین ویژگی خودتان (دبیر رسمی، رتبه خوب کنکور یا المپیاد، معدل بالا، استاد دانشگاه و ....) را در عنوان آگهی ارائه کنید. متن آگهی تدریس را کامل و قانع کننده بنویسید. سوابق تدریس خودتان را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. برای نوشتن تبلیغات تدریس خودتان وقت بذارید و آن را کامل بنویسید. به متن آگهی های تدریس ثبت شده در همین سایت نگاهی بیندازید. آگهی هایی که بازدید بالا گرفته اند متن کامل و منحصر به فردی دارند. آگهی های تدریس سایر مدرسین را کپی نکنید. هر چه متن آگهی تدریس شما کاملتر نوشته شده باشد بازدهی آن هم بیشتر خواهد شد.


برای کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت کنید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نمائید.

2- آگهی تدریس خودتان را به مرور تکمیل کنید. آگهی های تدریس کاملتر بازدهی بالاتری دارند. از نظر گوگل این آگهی ها معتبرتر به حساب می اید و از نظر کاربران هم متقاعد کننده تر خواهد بود.

3- آگهی تدریس خودتان را در صورت تمایل ویژه کنید. آگهی های ویژه بازدهی بالاتری دارند.

4- دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید. دروسی را انتخاب نمائید که به تدریس آنها علاقه دارید و از تدریس آنها لذت می برید.


شما بسته به شرایط خودتان و بسته به تجربه ای که از جذب شاگرد و .... دارید می توانید راه حلهای بسیار زیادی ارائه کنید. همانطور که گفته شد باید خلاقیت به خرج دهید، راهکارهای جدید ارائه دهید و راه حلها را با هم ترکیب کنید و در نهایت تا جایی که ممکن است جوابهای بیشتری ارائه نمائید. در مراحل اولیه کار اصلا به این فکر نکنید که این جوابهایی که ارائه می کنم ممکن است عملی نباشد و یا جواب خوبی نباشد و .... . فقط روی افزایش تعداد جوابها کار کنید و در مراحل بعد بهترین جوابها را انتخاب نمائید. سعی کنید هم در زمینه جذب شاگرد خصوصی و هم در زمینه نحوه ارائه درس و داشتن جلسات تدریس خصوصی فیزیک راهکارهای موثرتری پیدا کنید و در طول ترم همواره هدف خودتان را در معرض دید قرار دهید و برای رسیدن به ان تلاش نمائید. راهکاری که گفته شد کاملا عملی و امتحان شده است و برای موفقیت در تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری می تواند کاملا موثر باشد. برای جذب شاگرد می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران ثبت کنید. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. اگر می خواهید آگهی تدریس شما برای جذب شاگرد و موفقیت در تدریس فیزیک موثر باشد حتما این مقاله را بخوانید. البته روشهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی به صورت کامل توضیح داده شده است.


- می توانید به شاگردهای خودتان بسپارید که شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند. اگر خوب تدریس کنید این اتفاق به صورت خود به خود می افتد. ولی به هر حال کارت برای خودتان چاپ کنید و به شاگردهایتان بدهید. حتی می توانید از انها بخواهید کارت شما را در کلاس خودشان توزیع نمایند.

- اگر بتوانید از هر روشی کلاس نیمه خصوصی و یا کلاس گروهی برگزار کنید در این حالت درامد شما خیلی بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال به شاگردهایتان پیشنهاد دهید با دوستانشان در کلاس شرکت کنند و در عوض به جای اینکه از ایشان مثلا 50 تومن بگیرید از هر نفر 30 تومن بگیرید. هم به نفع آنها است و هم به نفع شما.

- بعد از امتحانات هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید. این نشان می دهد که نتیجه گرفتن آنها برایتان مهم است. شما اگر هر ترم بخواهید از صفر شروع کنید و تمامی شاگردهای شما جدید باشند مسلما موفق نخواهید شد وقت خودتان را پر کنید. در هر کاری وقتی درآمد بالا خواهید داشت که مشتری های قدیمی برگردند.


- در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک درس را به صورت مفهومی توضیح دهید و مثالهای عملی و کاربردی استفاده نمائید. شاگردهای شما چنین حالتی را دوست خواهند داشت و از اینکه به صورت عملی می توان از این روابط استفاده کرد لذت خواهند برد.

-برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری باید کاری کنید که غیر قابل جایگزین شوید و شاگردهای شما هیچ وقت به ذهنشان خطور نکند مدرس دیگری را جایگزین شما کنند. کار اضافه انجام دهید. پشتیبان و حمایتگر باشید و به کار تدریس متعهد.

- با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. به عنوان مثال اگر با یک مدرس تدریس خصوصی شیمی خوب ارتباط داشته باشید شما می توانید شاگردهای خودتان را به ایشان معرفی کنید و از ایشان برای دروس ریاضی و فیزیک شاگرد بگیرید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید.


برای کلاسهای خصوصی ریاضی چه قیمتی تعیین کنیم؟ یکی از مهمترین مواردی که در موفقیت شما در کار تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی نقش مهمی دارد همین تعیین قیمت کلاسها است. اگر قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی را خیلی پایین تعیین کنید، ممکن است تعداد شاگردهای زیادی جذب نمائید ولی آخر ماه ویا آخر ترم وقتی به درامدی که کسب کرده اید توجه می کنید، خواهید دید که با وجود تلاش و کوشش زیاد درامد شما خیلی بالا نبوده است. اگر قیمتها را خیلی بالا در نظر بگیرید تعداد شاگردهای کمی جذب می کنید و در نتیجه دوباره نمی توانید درامد خوبی بدست آورید. بنابراین باید قیمتهای کلاسهای ریاضی را منطقی تعیین کنید. البته خود متقاضیان تدریس هم می دانند که همه ی مدرسین قیمت های یکسانی را ارائه نمی کنند و مدرسین با سابقه نرخ کلاسهای تدریس ریاضی بالاتری دارند. ولی به هر حال متناسب با سابقه کاری و متناسب با رزومه ای که ارائه کرده اید قیمت کلاسها را تعیین کنید. اگر در سایت (ایران مدرس) تبلیغات تدریس ثبت می کنید یا کرده اید و قیمت متوسط به بالایی برای کلاسها در نظر گرفته اید، برای اینکه بتوانید شاگرد جذب کنید باید رزومه خودتان را خوب بنویسید و آگهی تدریس شما باید کامل و جامع باشد. به تدریج که شاگردهای بیشتری جذب کردید می توانید قیمتهای بالاتری هم برای کلاسهای خودتان در نظر بگیرید ولی به هر حال در ابتدای کار قیمتها را در حد متوسط نگه دارید. اگر به مدرسینی که در همین سایت ایران مدرس تبلیغات تدریس ویژه ثبت نموده اند و به صورت جدی در زمینه آموزش خصوصی فعالیت دارند نگاهی بیندازیذ (بر روی عبارت لیست اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید) خواهید دید که اکثر آنها در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نمود اند. شما هم می توانید از این عبارت در آگهی خودتان استفاده کنید. بعضی از مدرسین جلسه اول را رایگان برگزار می کنند و این هم در جذب شاگرد موثر است.
چه افرادی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مناسب هستند؟ در این زمینه در بخشهای قبل هم به صورت مفصل توضیحاتی ارائه شده است. در مرحله اول افرادی که به ریاضی علاقه دارند و از تدریس و یادگیری آن لذت می برند برای فعالیت در این زمینه مناسب تر هستند. در ضمن افرادی که قصد دارند در زمینه آموزش ریاضی فعالیت کنند باید توانایی کافی در این زمینه داشته باشند. البته این دو عامل جدا از هم نیستند. معمولا وقتی شما از درسی خوشتان می آید آن درس را خوب بلد هستید. برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی به صورت کلی داشتن فن بیان خوب لازم است. البته اشتیاق برای تدریس و تسلط بر درس باعث می شود فن بیان خوبی هم داشته باشید. وقتی شما مطلبی را بسیار خوب بلد هستیدو از هر جنبه ای بر ان احاطه دارید و در کنار آن از آموزش دادن آن لذت می برید، در این حالت فرد یا افراد حاضر در کلاس از نحوه تدریس شما لذت خواهند برد.


برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فیزیک علاوه بر موارد گفته شده باید در طول برگزاری کلاسها کلا عملکرد بسیار خوبی داشته باشید. در هر کاری شما وقتی به درامد های خوب خواهید رسید که مشتریان قدیمی شما دوباره پیش شما برگردند. در کار تدریس و تدریس خصوصی هم وقتی موفق خواهید شد و درامد خوبی بدست خواهید آورد که شاگردهای قبلی شما دوباره برای درسهای دیگر خودشان و یا برای همان درس فیزیک در پایه های بعدی با شما تماس بگیرند. بنابراین به قول معروف تمرکز خودتان را روی رضایت شاگردهایتان بگذارید و سعی کنید شاگردهای راضی و موفقی داشته باشید. به کار تدریس متعهد باشید و هر کاری که از دستتان بر می آید تا شاگردهای شما در امتحان فیزیک و یا کنکور فیزیک نتیجه خوبی بگیرند دریغ نکنید. این حمایت، پشتیبانی و تعهد کاری شما را شاگردهایتان و والدین آنها درک خواهند کرد و به این ترتیب شاگردهایی خواهید داشت که در هیچ شرایطی حاضر نخواهند بود کلاسها را با مدرس دیگری داشته باشند. علاوه بر ارائه درس در کلاسها سعی کنید به شاگردهایتان مشاوره بدهید و برای هر کدام از انها بسته به وضعیت تحصیلی و درسیشان توصیه هایی بکنید که در امتحان یا کنکور موفق باشند. پیش خودتان اینطور فرض کنید که اگر شاگرد شما نتیجه خوبی نگیرد شما پولی دریافت نخواهید کرد. یکی از مهمترین و موثرترین روشهای جذب شاگرد همان حفظ شاگردهای قدیمی است.


منبع: ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر قصد درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی ریاضی را دارید .... اگر می خواهید با ثبت آگهی رایگان در اینترنت در زمینه تدریس ریاضی در تهران، کرج و یا هر جای ایران شاگرد جذب کنید ..... اگر می خواهید در تبلیغات تدریس ریاضی موفق باشید و از طریق درج آگهی تدریس ریاضی درآمد خوبی کسب کنید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را در سایت معتبر آگهی اینترنتی ثبت کنید. سایتهای زیر برای این هدف مناسب است.
سایت ایران مدرس - بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران - www.IranModares.com
سایت تدریس ریاضی - سایت تخصصی اگهی و تبلیغ تدریس ریاضی - www.tadris-riazi.com
سایت ایران کنکور - مناسب برای ثبت تبلیغات تدریس ریاضی کنکور - www.IranKonkur.com
سایت سودایران - یکی از سایتهای معتبر تبلیغات و آگهی اینترنتی با بخش اختصاصی برای آگهی تدریس ریاضی و سایر دروس - teaching.soodiran.com
.....
2- عنوان اگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب بنویسید. در عنوان تبلیغات تدریس مهمترین ویژگی خودتان (دبیر رسمی، رتبه خوب کنکور، سابقه کار بالا و ....) را بنویسید.
3- به آگهی تدریس خودتان از سایتها و وبلاگهای مختلف و از فرومها و انجمن ها و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکداین، فیس نما و ..... لینک بدهید و اعتبار آن را از نظر گوگل افزایش دهید.
4- متن آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب بنویسید و تا جایی که ممکن است متن آگهی را کامل و قانع کننده بنویسید. در متن آگهی رزومه کاملی از خودتان ارائه دهید و سوابق تدریس خودتان را ذکر نمائید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی (نیمه وقت و تمام وقت - دانشجویی) و .... مطالبی ارائه می گردد. اگر به کار تدریس علاقه دارید و از تدریس و تدریس خصوصی لذت می برید، می توانید در این زمینه فعالیت کنید و موفق باشید. شرط اولیه موفقیت در هر کاری و از جمله تدریس خصوصی داشتن عشق و علاقه به ان است. اگر می خواهید شاگردهای زیادی داشته باشید و در زمینه تدریس خصوصی یکی از افراد موفق باشید دروسی را تدریس کنید که خودتان نمرات خوبی در آنها گرفته اید و به تدریس آنها علاقه مند هستید. البته تقاضا برای تدریس خصوصی هر درسی وجود ندارد. باید از بین دروس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی (مانند زبان، تدریس ریاضی، عربی، تدریس خصوصی فیزیک، شیمی، زیست، نرم افزارهای مختلف عمومی و تخصصی، آموزش کامپیوتر، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی و سایر رشته ها، دروس کنکوری و المپیادی و ....) درس یا دروس مورد علاقه خودتان را انتخاب نمائید و در آن زمینه کار تدریس را انجام دهید. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. در سایت (ایران مدرس) که بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا مرداد96 بیش از 16500 مدرس ثبت نام دارد، مقالات زیادی در زمینه نحوه جذب شاگرد خصوصی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از آن ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله روش های مختلف جذب شاگرد و یا چگونگی جذب شاگرد خصوصی را مطالعه کنید. قدم اول برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی جذب شاگرد است و تا شاگردی نداشته باشید از درامد هم خبری نیست. پس باید انواع روشها را برای پیدا کردن شاگرد خصوصی امتحان کنید تا کم کم راه بیافتید. حتما مقالاتی که در زمینه انواع راهکارهای جذب شاگرد معرفی شد را مطالعه نمائید.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کرده و درآمد کسب کنید، فرصت درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در تماس خواهند بود. شما می توانید آگهی تدریس خودتان را در زمینه آموزش ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زیست، زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، انواع نرم افزارها، کامپیوتر، دروس تخصصی دانشگاه، ریاضی و فیزیک دانشگاه، ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل، ریاضی 1 و 2 عمومی دانشگاه، محاسبات عددی، آیلتس و تافل و .... در ایران مدرس درج نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی تدریس موثر و موفق مقاله آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید. کار تدریس خصوصی خصوصا در شهرهای بزرگ گزینه بسیار خوبی برای کسب درآمد است. در شهرهای بزرگ مانند تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و ... تقاضا برای تدریس خصوصی بیشتر است و می توانید با فعالیت در این زمینه کسب درآمدنمائید. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت حالتی که از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب کنید هم بهتر است. چون در حالت اول لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد درآمد خودتان را به آموزشگاه پرداخت نمائید. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. خوب تدریس کنید و به نتیجه گرفتن شاگردانتان فکر کنید تا ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر شده و درامد شما از تدریس خصوصی افزایش می یابد. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید. اگر این کار را انجام دهید هم خودتان از تدریس لذت می برید و هم موفق تر خواهید بود.

درآمد تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و .... به زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی هم بستگی دارد. معمولا در ایام تابستان و اوایل ترم که متقاضی برای تدریس و تدریس خصوصی کمتر است، مدرسین قیمتهای پایینتری را پیشنهاد می دهند و به کسب درآمد پایینتر از کار تدریس هم راضی هستند. در ایام امتحانات درآمد مدرسین تدریس خصوصی به شدت افزایش پیدا می کند و حتی بعضا کلاسهای بیشتر را نمی پذیرند. درآمد مدرسین به سابقه کار و مدرک تحصیلی مدرس و دانشگاه محل تحصیل ایشان هم بستگی دارد. دبیران و معلمان رسمی هم معمولا قیمتهای بالاتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند و والدین هم چون به آنها بیشتر اعتماد می کنند مبالغ بالاتری می پردازند. در نتیجه دبیران رسمی و معلمان آموزش و پرورش در کنار کلاسهای اصلی خودشان از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی می توانند بدست بیاورند. درآمد تدریس خصوصی دروس کنکوری (اگر بتوانید در این زمینه فعالیت کنید و اعتماد والدین دانش اموزان را جلب کنید که فرزندانشان را برای قبولی به شما بسپارند) به نسبت تدریس دروس متوسطه و ابتدایی و دانشگاهی خیلی بالاتر است ولی کار کردن و جذب شاگرد در این زمینه هم سخت تر می باشد.
در مرحله اول باید میزان درآمدی که می خواهید از تدریس خصوصی بدست آورید را مشخص نمائید و به تدریج آن را افزایش دهید. مثلا اگر تا به حال در یک ترم (5 ماه) از تدریس خصوصی 10 میلیون تومان درامد کسب نموده اید، تصمیم بگیرید ترم آینده آن را به 15 میلیون تومان برسانید و در این راستا هر کاری که می توانید را انجام دهید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید (مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را در این زمینه مطالعه کنید) و رضایت شاگردهایتان را جلب کنید. هر چه شاگردان راضی تری داشته باشید که بهتر نتیجه بگیرند در کار تدریس موفق تر خواهید بود و درآمد بیشتری بدست خواهید آورد. رضایت و نتیجه گرفتن شاگردهایتان مهمترین عامل برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی است. چون به این ترتیب ترمهای بعد هم با شما برای درسهای دیگرشان تماس خواهند گرفت و دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد.  در ابتدای کار انتظار زیادی نداشته باشید. همانطور که می دانید هر کاری در شروع آن ممکن است درآمد بالایی نداشته باشد. شما هم ممکن است در ابتدای راه از کار تدریس خصوصی درآمد خیلی خوبی نداشته باشید. اگر خوب تدریس کنید و عملکرد خوبی داشته باشید، به تدریج شاگردهایتان در ترمهای اینده هم دوباره با شما تماس می گیرند و تعداد شاگردهایتان بیشتر و بیشتر خواهد شد. در ابتدای کار شاگردهایی ندارید که بخواهید دوباره برای انها کلاس برگزار کنید و تمامی شاگردهایتان را باید برای اولین بار جذب نمائید. خوب ممکن است در ابتدای کار شاگردهای زیادی نداشته باشید و درامدتان هم خیلی بالا نباشد. در این حالت باید مداومت به خرج دهید و بر روی بهتر کردن عملکرد خودتان متمرکز باشید. روشهای مختلف جذب شاگرد را به صورت مداوم امتحان کنید و تلاش کنید همین شاگردهایی که دارید را هم کاملا راضی نگه دارید و به نتیجه گرفتن آنها کمک کنید. اگر شما با تعهد و علاقه تدریس کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد را به صورت مداوم امتحان کنید و تلاشتان راضی نگه داشتن و نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشد، به تدریج درامد شما از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد.
اگر شما می خواهید به گونه ای عمل کنید که شاگردهایتان حتی با افزایش قیمت کلاسها توسط شما حاضر نشوند شما را با مدرس دیگری جایگزین کنند، باید از انتظار آنها قراتر بروید. این موارد اگر بسیار کوچک هم باشد در ذهن شاگردهایتان و والدین آنها باقی می ماند و تعهد شما را به تدریس خصوصی نشان می دهد. برای شاگردهایتان سوال امتحانی ببرید. کتاب کمک آموزشی که فکر می کنید واقعا می تواند برای آنها مفید باشد به انها هدیه بدهید. در ایام امتحانات با آنها در تماس باشید و به انها روحیه مثبت تزریق کنید. حتی بعد از امتحانات هم پیگیری نتیجه گرفتن آنها باشید. برای شاگردهایتان برنامه ریزی کنید و به انها خارج از وقت کلاس مشاوره بدهید. به این ترتیب به سرعت پله های ترقی را طی خواهید کرد. در این صورت، نه تنها شاگردهایتان ترمهای بعد دوباره برای درسهای دیگرشان با شما تماس می گیرند، بلکه شما را به دوستان، آشنایان و فامیل هایشان معرفی خواهند کرد. و این یعنی جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی.
دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید. اگر هنوز کار تدریس را شروع نکرده اید و می خواهید اولین قدم ها را بردارید، دروسی که می خواهید تدریس کنید را با دقت انتخاب نمائید. در زمینه هایی فعالیت کنید که خودتان به انها علاقه مند هستید. دروسی را تدریس کنید که هم متقاضی تدریس خصوصی بالایی داشته باشد (مانند ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، عربی، زیست، کامپیوتر، پیانو، دروس تخصصی رشته های دانشگاهی، انواع نرم افزار و ....) و هم خودتان بر آن دروس مسلط باشید. دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که خودتان در ایام تحصیل در ان دروس نمره خوبی گرفته اید. اگر درسهایی را تدریس کنید که به آنها علاقه مند هستید، از تدریس آنها خسته نمی شوید و در کل شاگردهای راضی تری هم خواهید داشت. همانطور که می دانید موفقترین افراد در هر شغل و حرفه ای عاشق کارشان هستند. شما نیز دروسی را تدریس کنید که خودتان به انها علاقه مند هستید.

چگونه تعداد شاگردهای خودم را افزایش دهم؟ در مورد روشهای مختلف جذب شاگرد توضیحات کافی ارائه شد و در مقالاتی که در همین سایت ارائه شده است هم می توانید در این زمینه بیشتر مطالعه کنید. اگر در حال حاضر تعداد مشخصی شاگرد خصوصی دارید، برای افزایش تعداد شاگردهایتان می توانید راهکارهای مختلفی را پیش بگیرید. مطمئن ترین راهکار برای افزایش تعداد شاگردها و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی "خوب تدریس کردن" است. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهایتان را به نتیجه ای که مد نظر دارند برسانید، هم همین شاگردها دوباره برای سایر درسهایشان با شما تماس می گیرند و هم دوستان، همکلاسی ها و آشنایانشان را به شما معرفی خواهند کرد. اگر به کار تدریس و تدریس خصوصی متعهد باشید و تنها دغدغه شما نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشد به تدریج شاگردهای بیشتر و بیشتری خواهید داشت. روشهای دیگری هم برای افزایش تعداد شاگردهایتان وجود دارد. بیشتر و بهتر تبلیغ کنید. در همین سایت تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید. کارت خودتان را به شاگردهای فعلیتان بدهید و از آنها بخواهید به دوستانشان بدهند. ایمیل دوستان شاگردهایتان را از آنها بگیرید و ایمیل برای جذب شاگرد ارسال کنید و ..... . حداکثر درآمد تدریس خصوصی چقدر است؟ کار تدریس خصوصی کار خوب و پردرآمدی است. تدریس خصوصی به نسبت زمانی که از شما می گیرد درآمد بالایی دارد. البته همانطور که می دانید در هر کاری بعضی از افراد درامدهای بسیار خوبی دارند و افراد دیگری هم در همان حرفه از شرایط و اوضاع بد کاری می نالند. بنابراین درامد تدریس خصوصی به خود مدرس هم بستگی دارد. در حقیقت درامد مدرسین تدریس خصوصی می تواند در زمره شغلهای پردرآمد ایران قرار بگیرد. در تهران و شهرهای بزرگ مدرسین تدریس خصوصی به خوبی از کار تدریس خصوصی پول در می آورند. بعضی از مدرسین که معروف شده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری (تدریس ریاضی کنکور، تدریس زیست کنکور، تدریس فیزیک کنکور و ....) فعالیت دارند ممکن است برای هر جلسه تدریس مبلغ 300000 تومان و حتی بیشتر هم دریافت کنند. اگر در روز به صورت متوسط سه کلاس داشته باشند، می توان گفت که درامد ماهانه آنها می تواند به 30 میلیون تومان هم برسد. البته تعداد این مدرسین که چنین درآمد های بالایی دارند کم است و حتی تعداد بسیار کمتری از اساتید ممکن است درآمدهای بالاتری هم داشته باشند. تعداد بیشتری از مدرسین به نسبت مبلغ گفته شده درامد پایینتری دارند ولی هنوز درآمد آنها از کار تدریس قابل توجه است. مدرسین تدریس خصوصی به صورت متوسط می توانند از 5 تا 10 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشند. البته درامد کار تدریس در ایام امتحانات بیشتر شده و در مقاطع دیگری ممکن است کمی کمتر باشد.


برای جذب شاگرد راهکارهای مختلفی به صورت زیر وجود دارد:

1- تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه آموزش در منزل

2- ثبت آگهی تدریس خصوصی در روزنامه و نیازمندیهای روزنامه

3- چاپ و توزیع تراکت و تبلیغ برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی از این طریق در محلات مورد نظر خودتان

4- چاپ و توزیع تراکت در دانشگاهها و مدارس

5- ایجاد وبلاگ و سایت برای خودتان و تبلیغات برای تدریس خصوصی در اینترنت

6- درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

7- درج اگهی تدریس در سایتهای تبلیغاتی تدریس دیگر مانند www.tadris-riazi.com و www.irankonkur.com

8- ثبت تبلیغات تدریس در سایتهای عمومی ثبت آگهی مانند سایت www.soodiran.com

9- همکاری با سایر مدرسین و معرفی شاگرد به انها و گرفتن شاگرد از انها

10- سپردن به شاگردهایتان که شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند و در عوض از شما تخفیف بگیرند ....


همانطور که گفته شد، رمز موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی داشتن شاگردهای موفق و راضی است. اگر می خواهید خودتان در کار تدریس موفق باشید کاری کنید که شاگردهایتان در درس و تحصیل موفق باشند. وقتی شما به کار تدریس و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان احساس تعهد می کنید، این احساس تعهد در تمامی گفتار و کلمات شما خودش را نشان می دهد و شاگردهایتان و والدین آنها این را درک می کنند و به شما اعتماد خواهند کرد. دقت کنید که در همه ی روابط اعتماد حرف اول را می زند. اگر شاگردهای شما به شما اعتماد کنند دیگر حاضر نخواهند بود با مدرس دیگری کلاس داشته باشند. اگر شاگردهای شما موفق و راضی باشند، ترمهای بعد برای دروس دیگرشان هم با شما تماس خواهند گرفت و حتی فامیل، دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد. در کار تدریس خصوصی حفظ شاگرد اگر از جذب شاگردهای جدید مهمتر نباشد کم اهمیت تر نیست. در هر کاری وقتی شما درآمد خوبی خواهی داشت که مشتری های شما (که در کار تدریس خصوصی همان شاگردهای شما هستند) دوباره برای دریافت خدمات پیش شما برگردند. در کنار تلاش برای جذب شاگردهای بیشتر و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی و امتحان کردن انواع روشهای جذب شاگرد، باید خیلی حواستان به شاگردهای فعلی هم باشد و رضایت انها را به صورت کامل کسب کنید.





1-کار اضافه انجام دهید: انجام کار اضافه یکی از روشهایی است که می توانید با استفاده از ان تمایز ایجاد کنید و در نتیجه جایگزینی خودتان را سخت تر کنید. مثلا اگر کلاسهای تدریس خصوصی را یک ساعت و نیم هماهنگ کرده اید یک ساعت و 45 دقیقه در کلاس بمانید. کتاب کمک اموزشی و یا نمونه سوال امتحانی به شاگردهایتان هدیه بدهید. به صورت تلفنی مشاوره بدهید و ....

2- با شاگردهایتان در ارتباط باشید: این هم یک روش دیگر برای ایجا تمایز مثبت و در نتیجه کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی است. حتی در زمانهای خارج از کلاس با شاگردهای خودتان در ارتباط باشید. اگر سوال داشتند از طریق تلفن به انها پاسخ دهید. در ایام امتحانات پیگیر وضعیت آنها باشید و حتی بعد از امتحان هم از نحوه امتحان دادن و نمره ای که گرفته اند خبر بگیرید.

3- کلاسهای نزدیک به هم را در زمانهای یکسان هماهنگ کنید: یک راهکار دیگر برای افزایش تعداد کلاسهای تدریس خصوصی در یک روز و کسب درامد بالاتر این است که کلاسهایی که به هم نزدیکتر هستند را با هم هماهنگ کنید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و دو نفر از شاگردهای شما حول و حوش ونک هستند، کلاس انها را پشت سر هم و در صبح شنبه (به عنوان مثال) هماهنگ کنید.

4- کلاسهای نیمه خصوصی و گروهی برگزار کنید: کلاسهای نیمه خصوصی هم برای شاگردهای شما هزینه کمتری دارد و هم درامد بالاتری را نصیب شما می کند. اگر شما هر جلسه تدریس را با قیمت 60 هزار تومان برگزار می کنید، می توانید در یک کلاس دو نفر شاگرد داشته باشید و از هر کدام از انها 40 هزار تومان بگیرید. هم برای شما بهتر خواهد بود و هم برای شاگردهایتان.

موفقیت در کار تدریس خصوصی زبان و کسب درآمد بالا از تدریس زبان را می توان در چند زمینه مورد بررسی قرار داد. در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب کنید. روش های مختلفی که برای پیدا کردن شاگرد خصوصی وجود دارد را امتحان کنید. اگر تعداد شاگردهای شما خوب است که همین روندی که تا به حال داشته اید را امتحان کنید. اگر تعداد شاگردهای شما کم است یا قیمتی که کلاسها را با آنها هماهنگ کرده اید مناسب نیست و کم است و می خواهید شاگردهای جدیدی داشته باشید، در هر صورت باید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. مطالعه این مقاله برای جذب شاگرد بیشتر می تواند کاملا موثر باشد. بعد از جذب شاگرد به تعداد کافی، برای کسب درامد بالا از تدریس انگلیسی باید رضایت شاگردهایتان را کامل جلب نمائید. اکثر مدرسینی که وقتشان به صورت کامل پر است و از تدریس درامد بالایی دارند، تعداد زیادی از شاگردهایشان را از ترمهای قبل دارند. یا ترمهای قبل با هیمن شاگردهایشان کلاس داشته اند و یا شاگردهای قبلی خودشان چون راضی بوده اند این شاگردهای جدید را به آنها معرفی کرده اند. پس شاگردهای راضی و شاگردهایی که در امتحان زبان انگلیسی، کنکور زبان، مکالمه زبان و .... خوب نتیجه گرفته اند رمز موفقیت در تدریس زبان هستند. شما باید به صورت مداوم روی خودتان و توانایی های خودتان کار کنید  و به صورت مداوم بهتر و بهتر شوید. برای اینکه شرایط بیرونی تغییر کند و درآمد شما بیشتر شود، در ابتدای کار باید تغییرات به صورت درونی اتفاق بیافتد. باید بخواهید که درآمد بالاتری داشته باشید و برای آن برنامه داشته باشید و با مطالعه بیشتر توانایی های خودتان را بیشتر کنید به گونه ای که کلاسهای شما بهترین بازدهی را برای شاگردهایتان داشته باشد. کار دانشجویی نیمه وقت - شغل دانشجویی
برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی از طریق ثبت تبلیغات اینترنت دو عامل مهم را باید در نظر بگیرید: 1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات تدریس درج نمائید. ایران مدرس برای این هدف کاملا مناسب است و به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. سایت www.Tadris-riazi.com هم برای ثبت آگهی تدریس ریاضی کاملا مفید و پربازده است. اگر در زمینه کنکور و تدریس دروس کنکوری می خواهید فعالیت داشته باشید، سایت www.IranKonkur.com هم گزینه خوبی برای ثبت آگهی تدریس است. در همه ی این سایتها به صورت رایگان می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. در سایتهای عمومی آگهی مانند سایت سودایران (www.soodiran.com) هم می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید. البته همانطور که گفته شد، سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس (همین سایت) برای درج اگهی تدریس موثر تر است و بازدهی بالاتری دارد. 2- در هر سایتی که آگهی تدریس خودتان را ثبت کردید، برای موفقیت در جذب شاگرد باید تبلیغات خودتان را خوب و موثر بنویسید. مهمترین ویژگی خودتان (دبیر رسمی، رتبه خوب کنکور یا المپیاد، معدل بالا، استاد دانشگاه و ....) را در عنوان آگهی ارائه کنید. متن آگهی تدریس را کامل و قانع کننده بنویسید. سوابق تدریس خودتان را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. برای نوشتن تبلیغات تدریس خودتان وقت بذارید و آن را کامل بنویسید. به متن آگهی های تدریس ثبت شده در همین سایت نگاهی بیندازید. آگهی هایی که بازدید بالا گرفته اند متن کامل و منحصر به فردی دارند. آگهی های تدریس سایر مدرسین را کپی نکنید. هر چه متن آگهی تدریس شما کاملتر نوشته شده باشد بازدهی آن هم بیشتر خواهد شد.


نکات مهم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: برای شروع و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی در ادامه نکات مهمی گفته می شود. در قدم اول اگر به کار تدریس خصوصی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. اگر تدریس را دوست دارید و از آن لذت می برید در نهایت در ان موفق هم خواهید بود. ممکن است شخصی بیشتر از انکه به کارهای آموزشی و تدریس علاقه داشته باشد از فعالیت در زمینه کارهای پژوهشی بیشتر لذت ببرد و یا کارهای صنعتی را بیشتر دوست داشته باشد. ممکن است شخصی کلا با درس و دانشگاه میانه خوبی نداشته باشد و از سر اجبار و بیکاری بخواهد به سمت تدریس روی بیاورد. در این حالتها کار تدریس خصوصی برای شما مناسب نیست و بهتر است کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که دروسی را تدریس کنید که خودتان در دوران دانشجویی و دانش اموزی در آن دروس خوب بوده اید و یا اگر در حال حاضر دانشجو هستید در آن دروس عملکرد خوبی دارید. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید. درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی
تدریس خصوصی بهترین و یا حداقل یکی از بهترین کارهایی است که می توانید به صورت پاره وقت یا تمام وقت و یا در دوران دانشجویی انجام دهید. شغل تدریس خصوصی مزایای زیادی دارد و آن را به عنوان یک کار پاره وقت جذاب می کند. برای شروع یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توانید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و به عنوان یکی از بهترین روشهای پیدا کردن شاگرد خصوصی تبلیغات تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

منبع: ایران مدرس


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در زمینه هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک با نرخ ارزان و .... ارائه می شود.

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک مقدار ثابتی ندارد و به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد (مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟). برای مطالعه در زمینه عوامل موثر بر قیمت کلاسهای فیزیک این مقاله را بخوانید. هزینه و نرخ کلاسهای فیزیک از 20 یا 30 هزار تومان به ازای یک جلسه شروع می شود و تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر می تواند در نظر گرفته شود. مدرسین فیزیک با توجه به سابقه کاری خودشان و سایر پارامترها قمیت و هزینه ای را برای کلاسهای فیزیک در نظر می گیرند. در سایت ایران مدرس مدرسین فیزیک از متوسطه تا دانشگاه در زمینه آموزش فیزیک فعالیت دارند (برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید). مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در جزئیات آگهی تدریس خودشان رزومه کاملی از خودشان ارائه نموده اند و همچنین قیمتی که برای کلاسهای خصوصی فیزیک در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. بنابراین با مشاهده لیست مدرسین فیزیک ایران مدرس به راحتی می توانید در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک هم اطلاعات خوبی بدست آورید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و برای اطلاع از قیمت کلاسها باید با آنها تماس بگیرید. بعضی از مدرسین جلسه اول را رایگان کار می کنند. توصیه می شود با مدرسین نقره ای و و ویژه برای کلاسهای فیزیک تماس بگیرید چرا که این مدرسین در کار تدریس جدی تر هستند. قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک به عوامل مختلفی از جمله سابقه کاری مدرس، مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی مدرس، شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسها (در طول ترم یا ایام امتحانات)، تضمینی و غیر تضمینی بودن کلاسها، تعداد جلسات و .... بستگی دارد. خوب است که کلاسهای فیزیک را با قیمت مناسب هماهنگ کنید ولی قبل از آن کیفیت کلاس را مد نظر داشته باشید و کلاسها را با یک مدرس خوب و مجرب برگزار نمائید هر چند هزینه ها کمی بالاتر باشد.

همانطور که قبلا گفته شد، هزینه تدریس فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان یک تخمین سرانگشتی از ساعتی 10 هزار تومان برای تازه کارها و یا برای کسانی که ساکن شهرهای کوچک هستند شروع شده و تا ساعتی 60 یا 70 هزار تومان می تواند باشد. البته تعداد محدودی از مدرسان که در زمینه کنکور کار می کنند و سابقه بالایی دارند ممکن است با مبالغی بیشتر از اینها کار کنند.
درس فیزیک یکی از دروس مهم دبیرستان و متوسطه برای رشته های ریاضی فیزیک و تجربی است. اگر در دوران متوسطه و دبیرستان فیزیک را خوب یاد بگیرید، علاوه بر اینکه در امتحان نمره خوبی می گیرید و معدل شما هم ارتقا پیدا می کند، با یادگیری خوب فیزیک در کنکور هم موفق تر خواهید بود. فیزیک درس مهم و قشنگی است. سعی کنید روابط و فرمولهایی که در فیزیک وجود دارد را خوب بفهمید و معنی فیزیک آنها را هم درک کنید. تنها به حفظ کردن روابط اکتفا نکنید. اگر روابط فیزیک را بفهمید و درک کنید، هم در امتحان نمره خوبی می گیرید و هم چون تستهای کنکور در سالهای اخیر مفهومی شده است، به سوالات کنکور هم به خوبی می توانید پاسخ دهید. برای مسائل و سوالهای فیزیک سعی کنید چند راه حل یاد بگیرید. اگر روابط را درک کرده باشید و فهمیده باشید برای هر تست کنکور شاید دو یا سه راه حل به نظرتان برسد. برای موفقیت در امتحان فیزیک و کسب نمره بالا در درس فیزیک هم در کلاسهای تدریس مدرسه شرکت کنید و هم در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک استفاده نمائید. در ضمن بعد از کلاسهای تدریس فیزیک درس را مرور نموده و تمرین و مسئله حل کنید. هر چه بیشتر وقت بذارید و تعداد تمرینات بیشتری حل کنید موفق تر خواهید بود. مطالعه و خواندن فیزیک را از اول ترم شروع نموده و به آن را به ایام امتحانات موکول ننمائید. اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک استفاده کنید هم هر چه زودتر شروع کنید. اگر می خواهید در درس فیزیک 20 بگیرید مقاله چگونگی کسب نمره عالی در درس فیزیک را مطالعه نمائید.


مقالات مرتبط با هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک و سایر دروس در تهران و کرج: علاوه بر لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک و مدرسین تدریس خصوصی سایر دروس که در سایت ایران مدرس تا تیر 96 به حدود 16500 مدرس می رسد (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس در تهران و کرج و کل ایران بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید)، در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک، ریاضی، شیمی و .... ، عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی، نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی با قیمت مناسب و .... ارائه شده است. هر چند که بهترین روش برای کسب اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی همان روش مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی است ولی به هر حال در مقالاتی که ارائه شده در زمینه پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی (از جمله سابقه کاری مدرس، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، شهر محل تدریس و زمان برگزاری کلاسهای خصوصی و ....) توضیحات کاملی ارائه شده است. برای مطالعه بیشتر در زمینه عوامل موثر بر قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران مقاله هزینه تدریس خصوصی فیزیک را مطالعه نمائید.

در ادامه نکته مهمی را یادآور می شویم. قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران برای بسیاری از افراد مهم است و همه سعی دارند کلاسهای خصوصی را با قیمت پایینتری برگزار نمایند. مسلما اگر بتوان مبلغ کمتری پرداخت کرد بسیار خوب است. ولی در کنار ان باید به نتیجه گرفتن خودتان هم فکر کنید. سعی کنید کلاسهای خصوصی فیزیک را با مدرسین با سابقه و مجرب برگزار نمائید حتی اگر لازم شد کمی هزینه بالاتری پرداخت کنید. در سایت ایران مدرس، مدرسین آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. کلاسهای خصوصی را با مدرسین ویژه که حاضر شده اند برای ثبت آگهی تدریس خصوصی هزینه پرداخت کنند و در کار تدریس جدی تر هستند، هماهنگ نمائید (پس زمینه آگهی های ویژه به رنگ طلایی یا نقره ای است و آگهی رایگان پس زمینه سفید دارند). برای موفقیت در درس فیزیک و امتحان فیزیک و یا کنکور فیزیک سعی کنید در طول ترم درس بخوانید. همانطور که گفته شد، کلاسهای خصوصی فیزیک را هم از اوایل ترم شروع نمائید و برای ایام امتحانات فقط مرور و رفع اشکال و حل تمرین و سوالات اضافه تر را باقی بگذارید.

کتاب فیزیک 2

خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاس فیزیک: قیمت کلاسهای نیمه خصوصی فیزیک در کل به نسبت کلاسهای خصوصی فیزیک بالاتر است ولی در نهایت سهم هر کدام از شاگردها از هزینه کلاس کمتر خواهد بود. فرض کنید مدرس فیزیکی برای کلاس خصوصی فیزیک مبلغ 50000 تومان و برای کلاسهای نیمه خصوصی دو نفره مبلغ 70000 تومان را درخواست می کند. اگر شما با این مدرس کلاس خصوصی داشته باشید، مبلغی که برای هر جلسه پرداخت می کنید همان 50000 تومان است و در صورتیکه با یکی از دوستانتان در کلاسهای نیمه خصوصی شرکت کنید هر کدام از شما مبلغ 35000 تومان را پرداخت خواهید کرد. بنابراین در کل قیمت کلاسهای نیمه خصوصی فیزیک برای هر کدام از شما پایین تر خواهد بود. البته بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان کلاسهای خصوصی را ترجیح می دهند. چون در کلاسهای نیمه خصوصی ممکن است سوالات و اشکالاتی که دوست شما در زمینه مسائل و تمرینات فیزیک می پرسد برای شما حل شده باشد و به این ترتیب این بخش از کلاس که به رفع چنین اشکالاتی اختصاص پیدا می کند برای شما مفید نخواهد بود. اگر بتوانید در کلاسهای نیمه خصوصی با یکی از دوستانتان که سطح علمی و تحصیلی ایشان هم تقریبا مانند شما باشد شرکت کنید، کلاسهای نیمه خصوصی فیزیک هم می تواند مفید و موثر باشد.


قیمت تدریس خصوصی فیزیک به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. همانطور که گفته شد، بهترین راهکار برای اطلاع از هزینه کلاسهای خصوصی فیزیک مشاهده لیست مدرسین فیزیک (بر روی عبارت مدرس خصوصی فیزیک کلیک کنید) و مشاهده قیمتهایی است که مدرسین برای کلاسها ثبت نموده اند. در نهایت سعی کنید کلاسهای خصوصی فیزیک را با مدرسی هماهنگ کنید که رزومه کاری و سابقه کاری بهتری دارد و مطمئن هستید که با ایشان نتیجه مورد نظر خودتان را خواهید گرفت.

چگونه کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک را با قیمت مناسب و ارزان هماهنگ کنیم؟ اگر می خواهید این کلاسها را با یک مدرس خوب، با سابقه و مجرب داشته باشید و از طرفی قیمت مناسبی هم پرداخت نمائید توضیحاتی که در ادامه ارائه شده است را مد نظر قرار دهید. در مرحله اول سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسین که به خودتان نزدیکتر هستند هماهنگ کنید. اگر ساکن شرق تهران هستید، با مدرسینی هماهنگ کنید که ساکن شرق تهران هستند. مدرس وقتی ببینید وقت کمتری از ایشان در مسیر رسیدن به کلاس تلف می شود، قیمت کلاس را پایینتر خواهد آورد. اگر تعداد واحدهای زیادی ندارید و می توانید در محل تدریس پیشنهادی مدرس برای برگزاری کلاسها حاضر شوید، باز هم می توانید تخفیف بیشتری بگیرید. هم برای ارزان تر هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی و هم برای اطمینان از نتیجه گرفتن خودتان، کلاسهای خصوصی را از همان اوایل و یا حداکثر اواسط ترم شروع کنید. در ایام امتحانات مدرس خوب ریاضی و فیزیک را به سختی می توانید پیدا کنید، ریسک قبول نشدن شما بیشتر هم خواهد شد و در ضمن در این ایام قیمتهای بالاتری برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کنند. چون به هر حال در ایام امتحانات تقاضا برای تدریس خصوصی خیلی بالا است. اگر باز هم می خواهید قیمت کلاسها مناسبتر و ارزان تر باشد، با یک دو نفر از دوستانتان که سطح تحصیلی انها تقریبا مشابه خودتان است هماهنگ کنید و کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. اگر برای یک جلسه کلاس نیمه خصوصی 100 هزار تومان هم پرداخت کنید و 2 نفر در کلاس حاضر باشید هر نفر 50 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. همان مدرس برای کلاس خصوصی ممکن است 80 هزار تومان از شما بگیرد. پس کلاس نیمه خصوصی ریاضی و فیزیک به لحاظ هزینه هم به نفع شما است و به لحاظ درآمدی هم به نفع مدرس می باشد. اگر همزمان با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید در نهایت هم با ضریب اطمینان بالاتری در امتحان یا کنکور قبول خواهید شد و هم تعداد جلسات تدریس خصوصی کمتری لازم خواهید داشت و هزینه کلاسها برای شما پایینتر خواهد بود.


قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟

تعداد جلسات تدریس خصوصی فیزیک: قیمتهای کلاسهای خصوصی فیزیک و سایر دروس به شدت تابع تعداد جلسات است. هر چه تعداد جلساتی که برای یادگیری فیزیک نیاز دارید بالاتر باشد، قیمت کلاسها پایینتر خواهد بود. البته ممکن است بعضی از مدرسین با سابقه که سرشان خیلی شلوق است در هر حال قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک را خیلی پایین نیاورند ولی اکثر مدرسین اگر به آنها بگویید که جلسات تدریس زیادی لازم دارید با شما راه خواهند آمد.


منبع: ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین اساتید، معلمان و مدرسین تدریس خصوصی تهران، کرج و کل کشور در این بخش معرفی می شود. برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و زبان انگلیسی در تهران، کرج و یا هر جای ایران بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.
با کلیک بر روی عبارتهای ذکر شده لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده خواهید کرد که در زمینه تدریس و آموزش دروس مزبور فعالیت دارند و می توانید با بررسی رزومه مدرسین بهترین استاد و مدرسی که با شرایط شما سازگارتر است و هم رزومه خوبی ارائه نموده است و هم قیمت مناسبی را برای کلاسها در خواست کرده است، را پیدا کنید و برای کلاسها با ایشان هماهنگ نمائید.
در سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده خواهید کرد (بیش از 17000 مدرس ثبت نامی تا پاییز 96) برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

لیست کامل اساتید و مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی

ویژگیهای بهترین مدرسین تدریس خصوصی و مدرسان موفق

کسانی که در کار تدریس موفق هستند خوب درس می دهند. فن بیان قوی ای دارند و مطالب را از دید شاگردشان می بینند. شما هم اگر می خواهید در تدریس موفق باشید باید حین تدریس از شاگرد خودتان سوال بپرسید و تشخیص دهید که نقطه ضعف آنها کجاست؟ هر کدام از شاگردهای شما ممکن است در بخشی از درس اشکال داشته باشند و این جز با سوال پرسیدن مشخص نخواهد شد. شما باید خوب تشخیص دهید که شاگرد شما چه اشکال اساسی ای دارد و چه روندی را باید پیش گرفت تا در تحصیل موفق شود. باید جلسات تدریس خصوصی را به گونه ای پی ببرید که موفقیت شاگرانتان حتمی باشد. به شاگردهای خودتان مشاوره بدهید و در طول ترم و تا شب امتحان پشتیبان آنها باشید.
برای استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی سعی کنید این کلاسها را در طول ترم برگزار نموده و برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم هم به اندازه کافی فرصت حل تمرین و مسئله خواهید داشت و هم استرس ایام امتحانات را نخواهید داشت. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم بازدهی بالاتری دارد و به نتیجه گرفتن بهتر شما کمک می کند. مطلب دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در کنار کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، خواندن کتاب درسی، حل مثالهای حل شده در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه و حل تمرین و مسائل بیشتر را هم در نظر بگیرید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم و حیاتی است. در وب سایت ایران مدرس مطالب زیادی در زمینه راهکارهای موفقیت در درس ریاضی، نحوه حل تمرین و مسئله درس ریاضی، راهکارهای کسب نمره 20 در درس ریاضی و ... ارائه شده است.


iranmodares


اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی برای شما مهم است، برای کسب اطلاعات در زمینه عوامل موثر بر قیمتهای کلاسهای خصوصی و هزینه جلسات تدریس خصوصی بر روی عبارت قیمت تدریس خصوصی کلیک کنید و برای کسب اطلاع در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات بالا، ارتقای معدل و موفقیت در کنکور می تواند موثر و مفید باشد. برای مطالعه در زمینه مزایا و فواید کلاسهای خصوصی مقاله مزیتهای کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی و برای مطالعه در زمینه استفاده صحیح از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل مقاله چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر استفاده کنیم؟ را مطالعه نمائید. اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، این کلاسهای را در کنار کلاسهای تدریس خودتان در مدرسه و دانشگاه داشته باشید و نه به جای آنها. به امید شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. کلاسهای تدریس خصوصی قرار است علاوه بر کلاسهای اصلی شما به پیشرفت تحصیلی شما کمک کند. در ضمن این کلاسهای را در طول ترم برگزار کنید. اگر فقط برای رفع اشکال قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید می توانید در ایام امتحانات هم در این کلاسها شرکت کنید. توصیه می شود یکی دو روز قبل از امتحان و برای جمع بندی مطالب خوانده شده و رفع اشکال یک جلسه کلاس خصوصی داشته باشید.
بهترین مدرسین، اساتید و معلمین تدریس خصوصی نتیجه گرا هستند. خوب تدریس کردن و علاقه به تدریس و بقیه عوامل مهم است ولی در نهایت باید شاگردهای شما نتیجه بگیرند.شما هم در طول جلسات تدریس و تدریس خصوصی همواره این نکته را مد نظر داشته باشید و با توجه به هدف نهایی ای که برای شاگرد خودتان در نظر گرفته اید و آن هم نتیجه گرفتن در امتحان یا آزمون مورد نظر است، جلسات را برنامه ریزی کنید. در طول ترم و در طول جلسات تدریس خصوصی همواره معیار را برای خودتان این در نظر بگیرید که آیا با این روندی که پیش می رویم شاگرد من نتیجه خواهد گرفت یا نه. حتی اگر تقصیر شما نباشد ولی روند خوب نیست هم باید مسئولیت را بپذیرید. هر از چند گاهی امتحان کوچکی بگیرید و حین تدریس و تدریس خصوصی سوالاتی بپرسید تا متوجه شوید که آیا شاگرد شما درس را خوب یاد گرفته است یا نه. باید حین برگزاری جلسات تدریس خصوصی ارزیابی داشته باشید و به صورت مداوم روند پیشرفت شاگرد یا شاگردهایتان را چک کنید. به شاگردهایتان تمرین بدهید و جلسات بعد تدریس حل تمرینات را بخواهید. یا بخشی از درس را مشخص کنید که جلسه بعد خودش تدریس کند. به این ترتیب شاگرد شما مجبور به درس خواندن خواهد بود. در کلاسهای تدریس خصوصی شما هم باید درس بدهید و هم باید شاگردتان را هدایت و راهنمایی کنید. به شاگردهایتان مشاوره بدهید و در صورت لزوم در برنامه ریزی و ... به آنها کمک کنید. در نهایت، نتیجه گرا بودن شما و تعهد شما برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان می تواند کلید موفقیت در کار تدریس باشد.
در ایران مدرس در هر زمینه ای می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی، آموزش خصوصی زیست، تدریس خصوصی حسابان و یا هر زمینه دیگری به ارائه خدمات نیاز دارید، در ایران مدرس می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، تدریس دروس ابتدایی، تدریس دروس کنکوری و .... هم در این وب سایت مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند.
مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر ارائه سوابق کاری و رزومه کاری خودشان و علاوه بر ارائه توضیحات کامل در زمینه نحوه تدریس و شرایط کلاسهای خصوصی خودشان، بعضا برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزواتی هم ثبت نموده اند. با مشاهده این جزوات و خلاصه جزوات می توانید با روند کار و نحوه تدریس مدرس تا حدودی آشنا شوید و در ضمن برای مرور دروس و آمادگی امتحان هم از این جزوات استفاده نمائید.
راههای ارتباطی مختلفی برای هماهنگی کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس فراهم شده است. برای تمامی مدرسین، در صورتیکه خود مدرس اطلاعات تماس را کامل وارد کرده باشد، می توانید از طریق شماره تماس همراه یا ثابت و یا از طریق ایمیل در ارتباط باشد. در ضمن در پایین صفحه آگهی تدریس هر مدرس فرمی وجود دارد و از طریق آن می توانید برای مدرس مورد نظر خودتان پیام ثبت کنید.


منبع: ایران مدرس

  • محمد محمدی