ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۸۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر برای یادگیری درس تحقیق در عملیات و یا پژوهش عملیاتی قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید .... اگر می خواهید در این درس مهم نمره خوبی بگیرید و مفاهیم ان را به درستی درک کنید .... در هر صورت برای مشاهده لیست کامل اساتید فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی تحقیق در عملیات و پژوهش عملیاتی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی تحقیق در عملیات کلیک کنید.

تحقیق در عملیات (به انگلیسی: Operations research) یا پژوهش عملیاتی، یکی از زیرشاخه‌های ریاضیات کاربردی است، که جنبه‌های کاربردی آن در مهندسی صنایع مورد توجه قرار می‌گیرد. تحقیق در عملیات تکنیکی است به منظور بکار بستن روش‌های تحلیلی توسعه یافته، برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر. تحقیق در عملیات با استفاده از روش‌هایی نظیر، مدل‌سازی ریاضی، به منظور تحلیل شرایط پیچیده، همواره به مدیران اجرایی توانایی اتخاذ تصمیم‌های مناسب‌تر و ایجاد سیستم کارا، بهینه و ثمر بخش را خواهد داد.

دانلود خلاصه جزوه تحقیق در عملیات

تحقیق در عملیات شاخه‌ای میان‌رشته‌ای از ریاضیات است که برای یافتن نقطه بهینه در مسائل بهینه‌سازی، از گرایش‌هایی مانند برنامه‌ریزی ریاضی، آمار و طراحی الگوریتم‌ها استفاده می‌کند. یافتن نقطه بهینه براساس نوع مسئله مفاهیم مختلف دارد و در تصمیم‌سازی‌ها استفاده می‌شود. مسائل تحقیق در عملیات بر بیشینه‌سازی (مانند سود بیشتر، سرعت خط تولید بالاتر یا پهنای باند بیشتر) یا کمینه‌سازی (مانند هزینه کمتر یا کاهش ریسک) با استفاده از یک یا چند قید، تمرکز دارند. ایدهٔ اصلی تحقیق در عملیات یافتن بهترین پاسخ برای مسائل پیچیده‌ای است که با زبان ریاضی مدل‌سازی شده‌اند و باعث بهبود یا بهینه‌سازی عملکرد یک سامانه می‌شوند.

تحقیق در عملیات پیشرفته ۱

کاربرد تحقیق در عملیات در سیستم های خدمات درمانی ایران

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در سایت ایران مدرس (www.IranModares.com) تدریس شیمی در تهران توسط مدرسین مجرب و با سابقه خانم و آقا انجام می پذیرد. اگر می خواهید برای قبولی در امتحان شیمی و یا کسب درصد بالا در شیمی کنکور در تهران یک معلم خوب و با تجربه داشته باشید و از کلاسهای تدریس خصوصی برای این منظور استفاده کنید، برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک نمائید. با کلیک بر روی عبارت ذکر شده می توانید لیست مدرسین شیمی فعال در تهران، کرج و کل کشور را می توانید مشاهده نمائید و با مشاهده رزومه و سابقه تدریس مدرسین معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه در تهران: قیمت و هزینه تدریس خصوصی شیمی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در همان سایت ایران مدرس وقتی بر روی عبارت ارائه شده در بالا کلیک می کنید و لیست مدرسین را مشاهده می نمائید، در ادامه وقتی بر روی آگهی تدریس هر کدام از اساتید و معلمان کلیک می کنید، هر استاد در متن آگهی تدریس خودش در رابطه با هزینه ای که برای کلاسها در نظر دارد توضیح داده است و یا قیمت را ارائه نموده است. بنابراین با مراجعه به ایران مدرس و مشاهده لیست مدرسین به صورت کلی در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی شیمی می توانید اطلاعاتی را کسب نمائید. قیمت تدریس شیمی در تهران و یا هر جای دیگر ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله اینکه مدرسین با سابقه و تجربه بالاتر قیمت های بالاتری برای کلاسهای خودشان در نظر می گیرند. اگر تعداد جلسات بیشتر باشد قیمت کلاسها معمولا کمتر خواهد بود. نکته دیگر اینکه هزینه تدریس شیمی کنکور به نسبت دبیرستان و دانشگاه بالاتر است. مجموعه این عوامل در تعیین نرخ کلاسهای شیمی موثر است.

تدریس خصوصی شیمی دبیرستان و کنکور و دانشگاه + قیمت تدریس

استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی شیمی در تهران: برای اینکه کلاسهای خصوصی شیمی برای شما مفید و موثر باشد باید زودتر شرکت در این کلاسها را شروع کنید. اگر فقط قصد دارید به صورت رفع اشکالی استفاده نمائید ایرادی ندارد ولی اگر تعداد جلسات بالایی لازم است و می خواهید مفهومی و عمقی درس را یاد بگیرید ویا در کلاسهای خودتان غایب بوده اید و باید آن راجبران نمائید و .... در این حالت سعی کنید شرکت در این کلاسها را زودتر شروع کنید. در کنار شرکت در کلاسهای شیمی خودتان هم درس بخوانید. برای موفقیت در امتحان شیمی و یا کسب درصد بالا در کنکور حضور ذهن خیلی مهم است. پس تا جایی که می توانید درس را مرور نموده و تمرین و مسئله حل کنید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی لیست بهترین معلم های ریاضی تهران هستید .... اگر می خواهید با بهترین دبیران و مدرسین ریاضی و فیزیک در تهران (خانم و یا آقا) در ارتباط باشید .... اگر قصد دارید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را بسیار خوب یاد بگیرید .... در هر صورت، برای مشاهده لیست کامل تعدادی از بهترین معلمان و دبیران ریاضی و فیزیک در تهران بر روی عبارت های معلم خصوصی ریاضی و معلم خصوصی فیزیک کلیک نمائید. با کلیک بر روی عبارتهای ذکر شده وارد سایت ایران مدرس (بزرگترین سایت تدریس ایران) می شوید و لیست مدرسین را مشاهده خواهید کرد. برای اینکه بهترین معلم ریاضی و فیزیک را در تهران متناسب با شرایط خودتان انتخاب نمائید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1-      بعد از کلیک بر روی عبارتهایی که در بالا ذکر شده است لیست مدرسین نمایش داده خواهد شد. می توانید در لیست مدرسین بر روی عکس و یا عنوان آگهی هر کدام از اساتید کلیک نمائید و توضیحات بیشتری در رابطه با دروس تدریسی استاد، قیمتی که برای کلاسهای فیزیک و ریاضی در نظر دارد، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها، سوابق تدریس ایشان و .... مشاهده نمائید. در نهایت، بعد از آنکه رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین مختلف را مشاهده نمودید می توانید برای برگزاری کلاسها با یکی از اساتید که برای شرایط شما می تواند بهترین گزینه باشد هماهنگ نمائید.

2-      اینکه بهترین معلم ریاضی و فیزیک در تهران چه ویژگی هایی دارد و کدامیک از مدرسین می تواند به شما بهتر در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کند به خودتان و همچنین به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در مرحله اول اگر شما محدودیت هزینه دارید خوب مسلما باید با مدرسی کلاسها را هماهنگ کنید که قیمت مناسب تری را برای کلاسهای ریاضی و یا فیزیک درخواست می کند. البته توصیه می شود بیشتر دنبال این باشید که با یک مدرس و معلم خوب و مجرب کلاس داشته باشید تا اینکه سعی کنید کلاسها خیلی ارزان برای شما تمام شود. نکته ای را در نظر داشته باشید که همانطور که در بازار جنس خوب و با کیفیت با قیمت پایین ارائه نمی شود ولی اگر جنس خوب را با قیمت کمی بالاتر خریداری کنید در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد، برای خدمات تدریس خصوصی هم اساتید با تجربه و کاربلد خیلی ارزان کار نمی کنند ولی در نهایت داشتن کلاس با این اساتید می تواند به نفع شما باشد.

قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی

3-      اگر خودتان درس نخوانید و تمرین و مسئله حل نکنید داشتن کلاسهای خصوصی با بهترین معلم ریاضی و یا فیزیک تهران که هیچ، اگر با بهترین معلم ایران و جهان هم کلاس داشته باشید فایده ندارد. پس حتما خودتان درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید. برای دروس ریاضی و فیزیک حل تمرین و مسئله کاملا ضروری است. بنابراین این نکته را در نظر داشته باشید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید درآمد بسیار بالایی از تدریس خصوصی بدست آورید و درآمد خوبی داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. فکر می کنید مهمترین عامل برای اینکه جزو مدرسین پردرآمد باشید چه عاملی است؟ در مرحله اول باید بخواهید این اتفاق بیافتد. در مرحله دوم باید برای خودتان مشخص کنید چه درآمدی می خواهید بدست آورید. از نظر شما درآمد بالا و خوب چه درآمدی است؟ در نهایت فکر می کنید در ماه چه درامدی بتوانید از کار تدریس بدست آورید؟ درست است که باید عملا وارد کار شوید و شروع به جذب شاگرد نمائید. ولی در نظر داشته باشید کارهایی که انجام می دهید، شاگردهایی که جذب می کنید و روشهایی که استفاده می کنید به نحوه تفکر شما بستگی دارد. با یک ذهنیت متفاوت قطعا کارهای متفاوتی انجام خواهید داد و نتایج متفاوتی هم خواهید گرفت.

برای اینکه از کار تدریس خصوصی و یا هر کار دیگری درآمد خوبی بدست آورید در مرحله اول تصمیم بگیرید و برای خودتان هدف گذاری انجام دهید. در حال حاضر چقدر درآمد دارید؟ اگر در شروع کار هستید باید با یک درامدی که به نظر خودتان دست یافتنی است شروع کنید. مثلا ممکن است در شروع کار به درآمد 2 میلیون تومان در ماه فکر کنید. این را به عنوان یک هدف در نظر بگیرید و با جذب شاگردهای بیشتر در ترمهای اینده و ارائه تدریس با کیفیت تر سعی کنید هر سال 20، 30 یا حتی 50 درصد درآمد خودتان را افزایش دهید. این مرحله تصمیم گرفتن و هدف گذاری را دست کم نگیرید.

جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

در مرحله بعد باید عملا سراغ روشهای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی بروید. در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی در رابطه با روشهای مختلف جذب شاگرد توضیحات مفصلی ارائه شده است. با آموزشگاهها در ارتباط باشید، در روزنامه تبلیغ بدهید، تراکت چاپ و توزیع کنید، در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com ، سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com ایران کنکور  www.IranKonkur.com و یا سایتهای عمومی آگهی اینترنتی مانند ایستگاه، ایران تجارت، دیوار، شیپور، سودایران www.soodiran.com و .... تبلیغ خودتان را درج کنید، از تلگرام و اینستاگرام استفاده نمائید و هر روش خلاقانه دیگری که به نظرتان می رسد را امتحان کنید. به صورت مداوم در زمینه جذب شاگرد فعالیت داشته باشید. حتی اگر همین الان به تعداد کافی شاگرد دارید باز هم برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. ممکن است شاگردهای بهتری را با قیمت بالاتر جذب نمائید.

20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

هوای شاگردهای خودتان را داشته باشید. برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از آن این نکته خیلی مهم است. وقتی هوای شاگردهای خودتان را دارید و انها را حمایت می کنید و با ارائه تدریس با کیفیت و مشاوره و راهنمایی درست باعث می شوید بهتر نتیجه بگیرند، در نهایت ترمهای بعد هم همین شاگردهای فعلی برای درسهای دیگرشان در ترمهای بعدی با شما تماس می گیرند و در نتیجه تعداد شاگردهای شما هر ترم بیشتر می شود. در نظر داشته باشید کم هزینه ترین روش برای جذب شاگرد، برگشت شاگردهای قدیمی شما است و این در صورتی اتفاق می افتد که خوب نتیجه گرفته باشند.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین مدرسین و معلمان ریاضی و فیزیک تهران (خانم و آقا) هستید .... اگر می خواهید ریاضی و یا فیزیک را خیلی خوب یاد بگیرید و عمقی و مفهومی آموزش ببینید و در عین حال در امتحان و کنکور هم در این دو درس بسیار مهم عملکرد عالی داشته باشید .... اگر قصد دارید به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدرسین ریاضی و فیزیک در تهران، اساتید تدریس خصوصی که در دانشگاه سابقه تدریس دارند، دبیران و معلمان رسمی اموزش و پرورش، مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی که در مدارس و آموزشگاههای تهران سابقه تدریس بالایی دارند و ... در ارتباط باشید ... و در نهایت اگر می خواهید کاملترین لیست مدرسین ریاضی و فیزیک که در آن رزومه اساتید، سوابق تدریس آنها، قیمت درخواستی هر استاد برای کلاسها، جزوات ثبت شده توسط هر استاد، نظرات شاگردهای قبلی اساتید و از همه مهمتر شماره تماس مستقیم اساتید بدون واسطه ارائه شده است را مشاهده نمائید .... در هر صورت بر روی لینکهای مشاهده لیست مدرسین ریاضی و مشاهده لیست مدرسین فیزیک کلیک کنید تا لیست اساتید را در بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) مشاهده کنید.

راهنمایی برای انتخاب مدرس خوب ریاضی و فیزیک: با کلیک بر روی عبارتهای بالا لیست مدرسین ریاضی و فیزیک در تهران و کل کشور را مشاهده می کنید. برای اینکه معلم خصوصی خوبی برای خودتان انتخاب کنید و نتیجه مناسبی از کلاسها بگیرید لیست ارائه شده را با دقت مشاهده نمائید. تعدادی از مدرسین که در کار تدریس جدی تر هستند آگهی ویژه ثبت نموده اند (پس زمینه آگهی های تدریس ویژه با رنگ نقره ای و طلایی مشخص شده است). در صورت تمایل، می توانید کلاسها را با این اساتید بررسی کنید. در لیستی که مشاهده می کنید وقتی بر روی عکس یا عنوان آگهی هر استاد کلیک می کنید توضیحات کامل در رابطه با آن استاد ارائه شده است. می توانید رزومه کامل و سوابق کاری که توسط خود ایشان ثبت شده است را مشاهده کنید. هر استاد برای کلاسهای خودش قیمتی را در نظر دارد که در متن آگهی ذکر کرده است. در ضمن بعضی از اساتید به صورت تضمینی هم کار می کنند. این موارد در متن آگهی های اساتید ذکر شده است. بعضی از اساتید جلسه اول را نیم بها کار می کنند و بعضی دیگر در صورتیکه رضایت نداشته باشید جلسه اول هزینه ای دریافت نمی کنند.

استفاده بهتر از کلاسهای خصوصی: برای اینکه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک بیشترین استفاده را داشته باشید خودتان هم در کنار شرکت در این کلاسها درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. ریاضی و فیزیک را بدون حل تمرین و مسئله نمی توان یاد گرفت. برای موفقیت در ریاضی و فیزیک کنکور هم می توان از کلاسهای خصوصی استفاده کرد. کلاسهای خصوصی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد و با درس خواندن و تلاش و کوشش خود دانش آموز و دانشجو همراه باشد در نهایت می تواند برای موفقیت در درس و تحصیل کاملا موثر باشد. هر جای تهران و یا هر جای ایران که ساکن هستید با استفاده از خدمات تدریس خصوصی ارائه شده توسط بهترین مدرسین و معلمان ریاضی و فیزیک تهران (خانم و آقا) می توانید معدل خودتان را ارتقا دهید، در امتحان نمره های بالا بگیرید و در کنکور هم رتبه خوبی بدست آورید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ر ایران مدرس بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در آستانه شروع امتحانات میان ترم: با یک تیر دو نشان بزنید و شاگرد جذب کنید (مدت محدود) - کاربر گرامی - با سلام و احترام

به اطلاع می رساند در آستانه شروع امتحانات میان ترم و برای آخرین بار در ترم دوم سال تحصیلی 96 -97 برنامه ویژه ای برای ثبت آگهی تدریس ویژه ارائه شده است. در قالب این برنامه در صورتیکه در فاصله زمانی 29 تا 31 فرورین 97 آگهی تدریس ویژه 2 یا 3 ماهه در سایت ایران مدرس www.IranModares.com ثبت نمائید، بدون دریافت هزینه اضافه تر یک آگهی ویژه تدریس در سایت www.Tadris-Riazi.com هم برای شما ثبت می گردد. به این ترتیب، فقط با پرداخت هزینه آگهی تدریس در سایت ایران مدرس در سایت تدریس ریاضی هم آگهی تدریس ویژه خواهید داشت.

به عنوان مثال، اگر در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ویژه 3 ماهه 7 ستاره ثبت نمائید، معادل با آن، در سایت تدریس ریاضی هم یک آگهی 3 ماهه 7 ستاره برای شما ثبت می گردد. سایت تدریس ریاضی برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی از نظر گوگل کاملا بهینه است و در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.

همانطور که می دانید، هم اکنون بهترین زمان برای درج تبلیغات تدریس خصوصی است و چون امتحانات میان ترم در آستانه شروع شدن است و دانش آموزان و دانشجویان شروع به درس خواندن کرده اند، تقاضا برای کلاسهای تدریس خصوصی به سرعت در حال افزایش است.

مهلت استفاده از این برنامه 31 فروردین 97 است. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان و همواره در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرند. آگهی مدرسین ویژه در بخش دانلود و مقالات ایران مدرس (بیش از 5000 مطلب دانلودی و مقاله آموزشی) هم به تناسب دروسی که تدریس می کنند به کاربران نمایش داده خواهد شد. برای ثبت تبلیغات تدریس ویژه از طریق کنترل پنل اقدام کنید. به منظور ویرایش و به روز رسانی آگهی تدریس خودتان در ایران مدرس و یا درج آگهی ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

www.IranModares.com

با تشکر و احترام

مدیریت سایت ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی اساتید تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در تهران و کرج هستید .... اگر می خواهید در تهران و کرج برای یادگیری بهتر دروس دانشگاهی، ریاضی و فیزیک عمومی 1 و 2 دانشگاه و یا شیمی در مقطع دانشگاه از کلاسهای تدریس خصوصی که توسط اساتید مجرب و با سابقه برگزار می شود استفاده کنید ... در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاه بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی لینک زیر کلیک کنید:


https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php


مدرسین و اساتید ثبت نامی در ایران مدرس که در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاه فعالیت دارند از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، تبریز، اصفهان، علم و صنعت، شریف، امیرکبیر و .... فارغ التحصیل شده اند و در جزئیات آگهی خودشان در ایران مدرس دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، قیمت کلاسها و ... را ذکر نموده اند. در ایران مدرس شماره تماس اساتید ارائه شده است و به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای می توانید با این اساتید در ارتباط باشید. در هر کدام از دانشگاههای دولتی، آزاد، تهران شمال، تهران مرکز، پیام نور، علمی کاربردی و یا هر دانشگاه دیگری که فارغ التحصیل شده اید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس دانشگاهی، پاس کردن دروس با موفقیت و افزایش معدل کاملا موثر است.

در مقطع دانشگاه بسیاری از دانشجویان برای یادگیری دروس عمومی مانند ریاضی 1 و 2 و یا دروس تخصصی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی مانند استاتیک، مقاومت مصالح، دینامیک، مدار، کنترل، تحقیق در عملیات، مکانیک خاک، سیگنال و سیستم و یا انواع نرم افزارهای عمومی و تخصصی مانند آباکوس، انسیس، سالید ورکس، ایتبس، اتوکد، مطلب و .... از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده می کنند. برای اینکه استفاده بهتری از کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشید سعی کنید این کلاسها را در طول ترم برگزار کنید و برای ایام امتحانات خواندن دروس را باقی نگذارید. در ضمن در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. شرکت در کلاسهای اصلی خودتان را هم از دست ندهید. جزوه ای که در کلاسهای اصلی خودتان یادداشت می کنید بهترین منبع برای کلاسهای تدریس خصوصی است.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

دانلود فرمولهای انتگرال گیری و مشتق گیری با فرمت pdf در این بخش ارائه شده است. برای دانلود فرمولهای انتگرال گیری و مشتق گیری بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


فرمولهای مشتق گیری

فرمولهای مشتق گیری pdf ، فرمول های مشتق مثلثاتی، روابط مشتق e و مشتق ln

در این بخش فرمولهای مشتق گیری در قالب یک فایل با فرمت pdf ، فرمول های مشتق مثل



دانلود پرکاربردترین فرمولهای مشتق گیری و انتگرال گیری

در این بخش پرکاربردترین فرمولهای مشتق گیری و انتگرال گیری


دانلود کل فرمولهای پایه انتگرال گیری و مشتق گیری

در این بخش می توانید کل فرمولهای انتگرال گیری و مشتق گیری را به صورت یکجا و در یک صفحه دانلود نمائید. فایل ارائه شده فرمولهای اساسی و پایه انتگرال و مشتق توابع چند...



  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین جزوات و سوال امتحانی ریاضی نهم در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان بهترین جزوات و سوال امتحانی ریاضی نهم بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید. اگر می خواهید لیست کامل جزوات آموزشی و سوالات امتحانی مرتبط با ریاضی پایه نهم را مشاهده نمائید بر روی لینک جزوه و سوال ریاضی نهم کلیک نمائید. به منظور مشاهده لیست مدرسین و معلمانی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی نهم و سایر پایه ها فعالیت دارند و می توانند به شما در یادگیری بهتر این درس کمک کنند بر روی عبارت تدریس ریاضی نهم کلیک کنید. در نهایت، به منظور دانلود کتاب ریاضی پایه نهم بر روی لینک کتاب ریاضی نهم کلیک نمائید.

دانلود کل کتابهای پایه نهم (دوره اول متوسطه جدید)

دانلود رایگان جزوه تکمیلی فصل اول ریاضی نهم

دانلود رایگان سوالات المپیاد ریاضی پایه نهم

سوالهای امتحانی درس ریاضی نهم (ریاضی 9) خردادماه

دانلود رایگان سوالات امتحانی فصل به فصل ریاضی پایه نهم

مقالات زیر هم در زمینه آموزش و یادگیری بهتر ریاضی نهم مفید است.

چگونه ریاضی نهم را خوب یاد بگیریم؟

اموزش ریاضی 9 و تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی و آموزش زبان در زمان کم روشهای مختلفی وجود دارد. از جمله روشهایی که می تواند به یادگیری بهتر و سریعتر زبان توسط شما کمک زیادی بکند می توان به مطالعه زبان در طول ترم و قطع نکردن آموزش آن، استفاده از سی دی ها و دی وی دی های آموزش زبان، شرکت در کلاسهای گروهی برگزار شده در آموزشگاهها، شرکت در کلاسهای فری دیسکاشن، گوش دادن به موسیقی به زبان انگلیسی و دیدن فیلم های زبان انگلیسی، گوش دادن به اخبار حین رانندگی، شرکت در کلاسهای خصوصی زبان و .... اشاره کرد. برای مشاهده لیست مدرسین زبان خانم و آقا که در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند و می توانند به یادگیری بهتر و سریعتر زبان توسط شما کمک کنند بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. کلاسهای تدریس خصوصی یکی از بهترین امکانات و روشهایی است که می تواند با یادگیری زبان در زمان کم توسط شما کمک کند. - مطالعه کنید:چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟

مزیت اصلی کلاسهای تدریس خصوصی زبان و جلسات تدریس خصوصی به صورت کلی این است که این کلاسها کاملا قابل تنظیم است و از پیش تعیین نشده است که چه مطلبی در ان ارائه گردد. اگر در کلاسهای گروهی حضور داشته باشید مطالبی که در کلاس ارائه می شود از قبل مشخص شده است و ممکن است برای شما مفید، خسته کننده و یا سخت باشد. در کلاسهای خصوصی زبان اگر درس را متوجه نشوید می توانید از معلم زبان خودتان بخواهید که بیشتر توضیح دهد و مطالب ساده تر و سطح پایین تری را ارائه نماید. اگر مطالبی که استاد شما در حال ارائه است برای شما پیش پا افتاده باشد می توانید از ایشان بخواهید مطالب سطح بالاتری را درس دهد.

زبان انگلیسی یکی از دروس بسیار مهم در تمامی مقاطع است. با توجه به اهمیت این درس والدین از همان دوران کودکی سعی می کنند زبان انگلیسی را به بچه های خودشان آموزش دهند. در دوره ابتدایی و متوسطه هم در مدرسه و یا در آموزشگاههای زبان یادگیری این زبان بین المللی ادامه پیدا می کند و در مقطع دانشگاه هم بسیاری از کتابهای درسی و مراجع به زبان اصلی تالیف شده است. بعد از فارغ التحصیلی هم برای بحث های تجارت و مهاجرت و .... بلد بودن زبان کاملا مهم است. با توجه به مطالب ارائه شده یادگیری زبان کاملا مهم است. در مقطع متوسطه و دانشگاه هم یکی از دغدغه های دانش آموزان و دانشجویان قبولی در امتحان زبان با نمره خوب است و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در کنار سایر مواردی که باید در نظر گرفته شود یک راه حل خوب برای رسیدن به این هدف می باشد.

برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی و گرفتن نمره بیست در این درس باید مجموعه ای از عوامل را در نظر داشته باشید. در کلاسهای آموزش زبان در مدرسه و دانشگاه به صورت کامل حاضر باشید و غیبت نکنید و در کلاس فعالانه به مطالب گوش دهید و سوال بپرسید. در طول ترم درس بخوانید و لغات و کلمات جدید را در داخل متن آموزش ببینید. گرامر را خوب یاد بگیرید و تمرینات آن را انجام دهید. از کلاسهای تدریس خصوصی در کنار موارد گفته شده به عنوان یک امکان خوب برای رسیدن به هدف خودتان استفاده کنید. مزیت دیگری که این کلاسهای خصوصی دارد این است که در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال یک مدرس خوب و با تجربه را در کنار خودتان دارید و با اطمینان خاطر بیشتری می توانید در امتحان شرکت کنید و نمره بسیار خوب و حتی 20 بگیرید.
از فیلم های آموزشی برای یادگیری زبان استفاده کنید. می توانید به صورت رایگان فیلم های آموزشی زبان را در یوتیوب مشاهده کنید. فیلم های آموزشی از ساده برای مبتدی ها تا پیشرفته سطح بندی شده اند.
یک معلم خصوصی بگیرید. یک استاد راهنما می تواند قواعد زبان را یک به یک به شما آموزش دهد تا سبب درک بهتر شما از آن گردد. همچنین می تواند به شما نوشتن و صحبت کردن را بیاموزد.  قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی
لغات و کلمات جدید را در قالب جمله و در متن یاد بگیرید. هر لغت جدیدی را که یاد گرفتید نحوه کاربرد و استفاده آن را در جمله بررسی نمائید و یاد بگیرید. لغات جدید را همواره مرور کنید و در مکالماتتان از انها استفاده نمائید. حین گوش دادن به اخبار و داستانهای انگلیسی دقت کنید که لغات جدید را تشخیص دهید.
هر چه بیشتر به اخبار، فیلم و ... زبان انگلیسی گوش دهید. در گوشی موبایل خود مطالب صوتی آموزش زبان انگلیسی داشته باشید و هر جا که فرصت شد به آن گوش دهید.
لغات جدید را در متن یاد بگیرید. برای هر لغت جدیدی که یاد می گیرید حداقل یک جمله که نحوه کاربرد آن لغت را نشان می دهد بلد باشید. لغات جدید را در متن یاد بگیرید و با نحوه کاربرد آنا در متن و در مکالمه آشنا باشید.
در مکالمات روزانه از اصطلاحات و لغاتی که یاد می گیرید استفاده کنید. اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان می روید می توانید در مسیر رفت و برگشت کلاس به زبان انگلیسی صحبت کنید و از اصطلاحات جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.
با توریست ها حرف بزنید. اگر شهر و محل اقامت شما به گونه ای است که توریست ها به آنجا مراجعه می کنند از این فرصت می توانید استفاده نمائید. به بهانه راهنمایی آنها چند ساعت می توانید به زبان انگلیسی حرف بزنید و خودتان را هم محکی بزنید. این واقعا یک تمرین خوب است.
برای موفقیت در آزمونهای زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل هم باید در سطح بالاتری سعی کنید دایره لغات خودتان را افزایش دهید و بر گرامر و قواعد زبان مسلط باشید. در سایت (ایران مدرس) جزوه های بسیار خوبی برای آموزش مبحثی گرامر زبان انگلیسی ارائه شده است. برای دانلود این جزوات بر روی لینک جزوه آموزشی گرامر زبان کلیک کنید. برای موفقیت در آزمونهای آیلتس و تافل می توانید از مدرسین خصوصی فعال در این زمینه هم کمک بگیرید. بر روی عبارت های تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل کلیک نمائید.
ممکن است بعضی از افراد در حال مطالعه زبان انگلیسی برای کسب درصد بالا در کنکور باشند و یا بخواهند در کنکور زبان انگلیسی شرکت کنند. اگر می خواهید در کنکور زبان انگلیسی را خوب زنید و حتی 100 درصد بزنید در مرحله اول کتاب درسی را خوب بخوانید. البته قبل از آن شرکت در کلاسهای آموزش زبان مدرسه بسیار مفید است. یادگیری زبان انگلیسی در کلاس مدرسه و به صورت گروهی بازدهی بالایی دارد. چرا که در کلاس درس مدرس یا معلم شما مهمترین نکات را ارائه می کند و ممکن است روی قواعد و گرامر و ... بحث شود. همین بحث ها کاملا آموزنده است و پایه ی محکمی برای مطالعات بعدی شما خواهد شد.
اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی در مقطع متوسطه و دانشگاه شرکت کنید، برای یادگیری زبان در کلاسهای خودتان شرکت نمائید. در ادامه در منزل درس را مرور کنید و کتاب درسی را به خوبی بخوانید. هر چه در طول ترم زمان بیشتری برای یادگیری زبان انگلیسی در نظر بگیرید بهتر برای شما جا می افتد.
در یادگیری زبان بخش درک مطلب هم بخش بسیار مهمی است. چرا که لغات جدید درآن مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید در زبان انگلیسی پیشرفت داشته باشیدباید در منزل برای یادگیری آن وقت بگذارید. با یک برنامه ریزی خوب پیش بروید و زبان انگلیسی را در کنار سایر دروس مطالعه کنید.

در انجمن ها و فرومهایی که به زبان انگلیسی است نظر بدهید و در شبکه های اجتماعی فعال باشید. با فعالیت در انجمن ها و فرومهایی که به زبان انگلیسی هستند می توانید خودتان را امتحان کنید. در رابطه با موضوع کاری خودتان و یا هر موضوعی که به آن علاقه دارید به زبان انگلیسی جستجو کنید و فرومهای مرتبط را پیدا کنید. در مکالمات و سوال و جوابها شرکت کنید و نظر بدهید. نظرات دیگران را بخوانید و به لغات و کلماتی که استفاده کرده اند دقت کنید. به این ترتیب می توانید هم در زمینه کاری و یا در زمینه مورد علاقه خودتان اطلاعات کسب کنید و هم زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید.
برای یادگیری و آموزش بهتر زبان انگلیسی در منزل روش های مختلفی وجود دارد. می توانید فیلم ببینید، داستان بخوانید، از کلاسهای خصوصی استفاده کنید، گوش دهید و یا هر روش دیگری را مورد استفاده قرار دهید. در حقیقت، همانطور که گفته شد، نکته اصلی این است که در اطراف خودتان محیطی را فراهم کنید که در همه ی حالتها به یادگیری زبان انگلیسی شما کمک کند و از هر فرصتی برای آموزش بهتر زبان انگلیسی استفاده نمائید. روشی که بسیاری از افراد استفاده می کنند و می خواهند با اختصاص زمان مثلا یک ساعت در روز به یادگیری زبان آن را یاد بگیرند، نمی تواند خیلی موثر باشد و باید تلاش کنید در طول روز با یادگیری زبان درگیر باشید و در ضمن انجام کارهای معمولی روزانه خودتان زبان را هم آموزش ببینید.
چگونه گرامر زبان را یاد بگیریم؟ مسلما روندی که برای یادگیری مکالمه زبان باید در پیش گرفت با کارهایی که برای یادگیری مکالمه زبان باید انجام داد متفاوت است. برای شرکت در امتحان زبان، آزمونهای بین المللی زبان، موفقیت در کنکور زبان و بعضا برای تسلط بیشتر بر مکالمه زبان آموزش و یادگیری گرامر و قواعد زبان انگلیسی لازم است. برای آموزش گرامر زبان در مرحله اول خود قواعد را باید خوب مطالعه کنید. سعی کنید با مطالعه گرامر آن را درک نمائید. در ادامه مثالهای حل شده را خوب بررسی کنید. نحوه استفاده از گرامر را در عمل ببینید. در مرحله بعد سراغ تمرینات بروید و با انجام تمرینات تکمیلی تلاش کنید بر گرامر و قواعد مورد مطالعه مسلط شوید.

  • محمد محمدی