ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۵۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فکر می کنید آیا می توان از تدریس خصوصی درآمد بالای 10 میلیون در ماه کسب کرد؟ به نظر شما آیا چنین هدفی عملی است؟ مطمئن باشید همین الان مدرسینی هستند که این میزان درآمد را کسب می کنند و بعضی از مدرسین حتی خیلی بیشتر از این مقدار پول در می آورند. برای اینکه در این زمینه اطلاعات خوبی کسب کنید حتما مقاله درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی را بخوانید. با یک حساب و کتاب سر انگشتی می توان فهمید که آیا می توان این میزان درآمد را از تدریس خصوصی کسب کرد یا نه؟

فرض کنید که هزینه هر جلسه کلاس تدریس خصوصی را 70 هزار تومان در نظر بگیریم. 70 هزار تومان قیمت متوسطی برای کلاسهای خصوصی در سال 97 است. حال اگر به صورت متوسط 4 کلاس در روز داشته باشید (بعضی از مدرسین تدریس خصوصی شاید 6 یا 7 جلسه کلاس در روز هم برگزار نمایند) با این هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر گرفته اید ماهیانه حدودا 9 میلیون تومان ذرامد خواهید داشت. اگر تکان کوچکی به خودتان بدهید درامد بالاتری هم می توانید بدست آورید. یعنی مثلا کیفیت کلاسهای خودتان را افزایش دهید و یا بعضی از کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار کنید تا بتوانید قیمت بالاتری برای کلاسهای خودتان در نظر بگیرید. به این ترتیب بدست آوردن درآمد 10 میلیون تومان در ماه کاملا عملی است. به هر حال در مرحله اول باید بخواهید تا این اتفاق بیافتد و در مرحله بعد باید باور کنید امکان دارد.

همانطور که گفته شد همین الان هم مدرسینی هستند که درامد بیشتری حتی به نسبت 10 میلیون تومان در ماه کسب می کنند و حتی در بعضی مواقع ممکن است درامد بالاتری هم بدست آورند. در ایام امتحانات درآمد خیلی بیشتر هم خواهد شد. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در این زمینه کاملا مفید است. در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند https://www.iranmodares.com/index.php و http://www.tadris-riazi.com/ و .... تبلیغ بدهید. با آموزشگاههای مختلف در تماس باشید و سایت و وبلاگ برای خودتان بزنید. کسب درآمد بالاتر از 10 میلیون هم از کار تدریس خصوصی کاملا ممکن است.


20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

قیمت تدریس خصوصی

در این بخش مطالبی در رابطه قیمت تدریس خصوصی دروس مختلف از جمله زبان انگلیسی به صورت ساعتی، هزینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و دروس مختلف ارائه می گردد. اگر می خواهید در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی اطلاعات خوبی را بدست بیاورید در سایت ایران مدرس توضیحات بسیار خوبی در این زمینه ارائه شده است و مقالات بسیار کامل و جامعی ارائه شده است که عوامل مختلف موثر بر قیمت این کلاسها را مورد بررسی قرار داده است. در آخر همین مطلب مقالاتی که در این زمینه بسیار مفید هستند ارائه می گردد. از طرفی در سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند (بیش از 18000 مدرس تا اردیبهشت 97) و علاوه بر اینکه می توانید از این سایت معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید (مشاهده لیست کامل اساتید) مدرسین در متن آگهی خودشان قیمتی که برای کلاسها در نظر دارند را هم اعلام نموده اند. در نتیجه می توانید از بین مدرسین مختلف کلاسهای خصوصی خودتان را با استادی برگزار کنید که هم رزومه خوبی را ارائه کرده است و هم قیمت مناسبی برای کلاسهای خودش در نظر دارد.

در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی دروس مختلف مطالعه مقالات زیر می تواند بسیار مفید و موثر باشد.


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در رابطه با نحوه موفقیت در شیمی کنکور ارائه می گردد. درس شیمی یکی از دروس مهم در کنکور است. خصوصا برای رشته های ریاضی و تجربی، اگر در درس شیمی درصد خوبی بزنید می تواند بر روی رتبه کنکور شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. اتفاقا درس شیمی به نسبت دروس ریاضی و فیزیک راحت تر است و می توان درصد خوبی در ان کسب کرد و حتی 100 درصد زد. برای کسب درصد بالا در درس شیمی کنکور راهکارهای مختلفی وجود دارد. در مرحله اول باید در کلاسهای تدریس شیمی به صورت کامل حاضر باشید. در کلاسهای شیمی مدرسه خوب گوش دهید و مطالب را یاد بگیرید. از معلم شیمی خودتان سوال بپرسید و به سوالهایی که دیگران می پرسند هم خوب گوش دهید. جدول تناوبی و فرمولهای شیمیایی را به خوبی یاد بگیرید. برای خودتان جزوه داشته باشید و مهمترین نکات درس شیمی را در آن یادداشت نمائید. در جزوه خودتان هم نکات مهم کلاسهای شیمی، هم نکات مهم تمریناتی که حل کرده اید و هم نکات مهم و کنکوری تست ها را یادداشت نمائید. به صورت مداوم جزوه خودتان را مرور نمائید و تمرین حل کنید و تست بزنید. با برنامه ریزی پیش بروید. برای مرورهای منظم می توانید از جعبه لایتنر استفاده کنید. اگر در درس شیمی اشکال دارید و یا بعضی از فصول را خوب متوجه نمی شوید می توانید از کلاسهای خصوصی شیمی استفاده نمائید (برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک نمائید). کتاب درسی را برای خودتان ملاک قرار دهید و برای مطالعه درس شیمی از آن استفاده کنید. از کتابهای کمک آموزشی معتبر استفاده کنید. بهترین تست هایی که برای درس شیمی و سایر دروس می توانید بزنید، تست های کنکورهای سراسری گذشته و کنکور آزاد است. اگر این تست ها را زدید بعد می توانید بروید سراغ تست های تالیفی.

حتما بخوانید: 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس شیمی

همانطور که می دانید در سالهای اخیر تست های کنکور شیمی و تست های کنکور به صورت کلی مفهومی شده است. اگر می خواهید در شیمی درصد بالایی بزنید و حتی 100 درصد بزنید، از خواندن نکته ای و فرمولهای میانبر و ... اجتناب کنید. حداقل در مراحل اولیه کار درس را به صورت مفهومی و عمقی بخوانید. در ادامه اگر روابط مختصری هم بود می توانید از انها استفاده نمائید. ولی به هر حال در مراحل اولیه کار درس را و کتاب درسی شیمی را خوب بخوانید. اگر فقط فرمول حفظ کنید، ممکن است تستهایی را در کنکور ببینید که با فرمولهای حفظ شده شما حل نشوند. ولی اگر درس شیمی را به صورت مفهومی و عمقی بلد باشید، هر تستی که به شما داده شود، بالاخره راه حلی پیدا خواهید کرد. برای دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی و تست کنکور شیمی بر روی عبارت دانلود شیمی کلیک کنید.


در کلاسهای شیمی حضور فعال داشته باشید و جزوه خودتان را یادداشت نمائید. مطالب را به صورت مفهومی یاد بگیرید و نکات مهم را یادداشت نمائید. جزوه های کلاسی شیمی و جزوه هایی که خودتان حین مطالعه، حل تمرین و حین تست زنی یادداشت می کنید در دوران جمع بندی و دوران نزدیک به کنکور بسیار مفید خواهد بود. جزوه ای که خودتان در کلاس شیمی یا حین مطالعه یادداشت می کنید به نسبت جزواتی که از دیگران کپی بگیرید خیلی ارزشمندتر است. چون هم حین یادداشت جزوه خودتان درس را بهتر یاد می گیرید و هم نکاتی که از نظر خودتان مهم است در جزوه یادداشت می شود.
از تست های کنکور شیمی که به صورت رایگان در همین سایت ارائه شده است استفاده نمائید. بر روی لینک تست کنکور شیمی کلیک کنید. البته برای موفقیت در کنکور شیمی و کسب درصد بالای شیمی به این تست ها اکتفا نکنید. بلکه از کتابهای معتبر و تست های کنکورهای سراسری و آزاد شیمی سالها گذشته استفاده نمائید.
تا جایی که می توانید تست کنکور شیمی از کتابهای معتبر بزنید. بعد از شرکت در کلاسهای شیمی، خواندن کتاب درسی و حل تمرین و مسئله، تست زنی مهم و ضروری است.
درست است که تست زنی برای موفقیت در شیمی کنکور و کسب درصد بالا در آن کاملا لازم است اما صدها تست را هم اگر کار کنید اگر پایه و مبنای محمکی نداشته باشد و قبل از آن درس را خوب یاد نگرفته باشید می تواند نتیجه بسیار خوبی نداشته باشد. افرادی که درس شیمی را برای کنکور فقط با تست زنی یاد می گیرند فقط به تست هایی می توانند پاسخ دهند که مشابه تست های خودشان باشد که قبلا کار کرده اند. اگر تستی کمی متفاوت باشد نمی توانند به آن پاسخ دهند. ولی اگر ابتدا کتاب درسی شیمی را به صورت پایه ای و مفهومی بخوانید و خوب یاد بگیرید و هنوز اگر کلاسهای مدرسه تمام نشده است در کلاسها شرکت کنید و در ضمن در ادامه به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید، بعد از طی این مراحل تست زنی برای درس شیمی هم بسیار موثر و مفید خواهد بود. برای یادگیری بهتر هر درسی و برای کسب درصد بالا در کنکور تست زنی کاملا لازم است ولی لازم است به صورتی که گفته شد روی تست ها کار کنید. بنابراین به صورت خلاصه می توان گفت روند مناسب برای موفقیت در شیمی کنکور به صورت مقابل است: شرکت در کلاسهای شیمی و خواندن متن کتاب درسی، حل تمرین و مسئله، تست زدن برای تسلط بیشتر و مرور مداوم. - حتما بخوانید: نحوه مطالعه شیمی برای کنکور

مطالب متن درس را کاملا مفهومی بخوانید تا درک درستی از آن داشته باشید. در ادامه، روابط ارائه شده را یاد بگیرید و مثال و مسئله به اندازه کافی حل نمائید.

برای یادگیری کامل درس شیمی و توانایی پاسخگویی کامل به تست های کنکور آن، حل تست های کنکور موضوعی و مجموعه ای نیز بسیار مفید است.

برای خیلی از افراد، کسب درصد بالا در درس شیمی از ریاضی و فیزیک آسانتر است. بنابراین، شیمی را برای کنکور خوب بخوانید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر مدرس یا معلم خصوصی هستید و می خواهید در زمینه کلاسهای خصوصی و نحوه برگزاری این کلاسها و اینکه برای چه درسهایی چنین کلاسهایی مفیدتر است و متقاضی بالاتری دارد اطلاعاتی بدست آورید .... اگر قصد دارید با بهترین سایت فعال در زمینه تدریس خصوصی آشنا شوید و تبلیغ بدهید و از طریق آن شاگرد جذب کنید و درآمد بالایی بدست آورید .... چنانچه قصد دارید در رابطه با دلایل استفاده از کلاسهای خصوصی اطلاعاتی بدست آورید و با استفاده از آن بتوانید کار خودتان را رونق بدهید .... اگر می خواهید د زمینه افزایش بازدهی کلاسهای خصوصی که در نهایت منجر به موفقیت دانش آموزان و دانشجویان و شاگردهای شما گردد اطلاعات خوبی بدست آورید .... و به صورت کلی چنانچه قصد دارید در مورد تدریس خصوصی بیشتر بدانید .... در هر صورت مطالعه مقالات زیر در این زمینه مفید و موثر است.

کلاسهای تدریس خصوصی و موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان

کلاسهای تدریس خصوصی و 3 راهکار برای افزایش بازدهی این کلاسها

5 دلیل برای استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی

کلاس و جلسات تدریس خصوصی برای چه درسهایی مفیدتر است؟

برای مشاهده لیست کامل مقالات مرتبط با تدریس خصوصی بر روی عبارت مطالب کلی تدریس خصوصی کلیک کنید. منبع این مقالات سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php است. در ضمن در ایران مدرس مقالات بسیار خوب دیگری هم در رابطه با تدریس موفق و موفقیت در تدریس خصوصی ارائه شده است که تعدادی از آنها را در ادامه مشاهده می کنید.

7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی

چگونه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثرتری ثبت کنیم و در جذب شاگرد موفق شویم؟

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مقالات در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل در این بخش ارائه شده است. برای مطالعه جدیدترین مقالات در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. اگر می خواهید در زمینه دلایل استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی اطلاعاتی کسب کنید و یا راهکارهای افزایش بازدهی این کلاسها را بدانید .... اگر می خواهید بدانید چرا تعداد متقاضی برای کلاسهای خصوصی ریاضی خیلی بالا است و چگونه از این کلاسها برای موفقیت در درس و تحصیل می توان استفاده کرد .... چنانچه در رابطه با بهترین زمان برگزاری کلاسهای خصوصی سوال دارید و می خواهید بدانید این کلاسها چکونه در موفقیت در تحصیل موثر می باشد .... برای کسب اطلاعات در رابطه با موارد ذکر شده و همچنین در رابطه با نحوه استفاده بهتر از کلاسهای خصوصی، هزینه کلاسهای خصوصی زبان، چگونگی ارتباط مستقیم و بی واسطه با مدرسین و .... مقالاتی که در ادامه ارائه شده است را بخوانید.



مقالات بخش تدریس خصوصی

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین راهکارها برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد درج تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com است. این سایتها به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (البته سایت تدریس ریاضی فقط آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی را پذیرش می کند) و ثبت آگهی در آنها برای جذب شاگرد می تواند کاملا موثر باشد. البته اگر می خواهید آگهی تدریس خصوصی موفق و پربازده داشته باشید باید مواردی را در نظر بگیرید که تعدادی از آنها در این بخش ذکر می شود.

1-      عنوان آگهی را جذاب بنویسید. در سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایتهایی که ذکر شد آگهی های متعددی ثبت شده است. اگر، به عنوان مثال، در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید و مدرس فیزیک هستید، متقاضیان کلاسهای خصوصی فیزیک که از طریق گوگل وارد ایران مدرس می شوند تبلیغ شما را در کنار آگهی های تدریس سایر مدرسین و اساتید می بینند. حال اگر عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید خوب مسلما بر روی آگهی شما کلیک می شود. اگر مدرس دیگری بهتر عنوان را انتخاب کرده باشد بر روی تبلیغ ایشان کلیک می شود. پس سعی کنید بهترین ویژگی های خودتان (مدرس دانشگاه، دبیر رسمی، رتبه برتر کنکور و یا هر مورد متمایز و خوب دیگری که دارید) را در عنوان آگهی ارائه کنید. 

20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

2-      متن تبلیغ تدریس خصوصی را قانع کننده بنویسید. در مرحله بعد از درج عنوان آگهی جذاب فرض کنید حال متقاضی تدریس بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و وارد صفحه شما شد. آیا متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به گونه ای نوشته اید که منجر به تماس شود؟ باید متن تبلیغ را عالی بنویسید. در عنوان آگهی محدودیت کاراکتر دارید ولی در متن آگهی تدریس می توانید تا جایی که می خواهید بنویسید. بهترین سوابق کاری و رزومه خودتان و مهمترین افتخارات خودتان را در پاراگراف اول بنویسید. در ادامه به هر میزان کاملتر بنویسید بهتر است. می توانید از آگهی های ثبت شده در سایت ایران مدرس و خصوصا این آگهی تدریس خصوصی https://www.iranmodares.com/teaching/teaching-index.php?ID=1 ایده بگیرید. بر روی لینک بالا کلیک کنید تا یک آگهی تدریس که خوب نوشته شده است را ببینید. می توانید سایر آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس را ببینید و از آنها هم برای تبلیغ خودتان ایده بگیرید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

3-      یک عکس شیک و عالی ثبت کنید. در بسیاری از مواقع متقاضیان تدریس خصوصی وقتی در بین آگهی ها جستجو می کنند فقط عکسها را نگاه می کنند و اگر یک مدرس و معلم عکس شیک و جذابی را ثبت کرده باشد بر روی هامن عکس کلیک می نمایند. بهترین عکس خودتان که کاملا رسمی و برای آقایان با کت و شلوار و برای خانم ها با لباس رسمی است را ثبت نمائید. شاید باور نکنید ولی خیلی خیلی موثر است. عکس نامرتب و غیر رسمی به بازدهی آگهی شما آسیب می زند. حتی اگر عنوان آگهی و متن تبلیغ را خوب نوشته باشید ولی اگر عکس تبلیغ شما خوب نباشد شاگردی جذب نخواهید کرد. این نکته را جدی بگیرید.

4-      تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید. در سایتهای تبلیغاتی به صورت کلی ثبت آگهی رایگان است. در سایت ایران مدرس و تدریس ریاضی هم همینطور است. ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت هزینه مناسب ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و کاربران مثلا وقتی از طریق گوگل وارد این سایتها می شوند ابتدا آگهی های تدریس خصوصی ویژه را خواهند دید. البته ویژه کردن تبلیغ به تنهایی کافی نیست و باید موارد قبلی هم در نظر گرفته شود. چگونه بازدهی تبلیغات تدریس ریاضی را افزایش دهیم؟

5-      به آگهی خودتان لینک بدهید. از نظر گوگل هر لینکی که به آگهی و تبلیغ شما داده می شود مانند یک رای مثبت است. از شبکه های اجتماعی و فرومها و سایت و وبلاگ خودتان به تبلیغ خودتان در ایران مدرس یا سایت تدریس ریاضی لینک بدهید و اعتبار ان را افزایش دهید. به هر میزان آگهی تدریس خصوصی شما اعتبار بالاتری داشته باشد در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتری پیدا کرده و بازدید بیشتری می گیرد. البته این کار کمی تخصصی است و توصیه می شود بیشتر بر روی 4 مورد قبلی متمرکز باشید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش تعدادی از اساتید و مدرسین شیمی تعدادی از دانشگاههای کشور معرفی می گردد. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینکهای معرفی شده لیست اساتید و مدرسین شیمی دانشگاههای کشور را مشاهده نمائید.

1-      اساتید و مدرسین شیمی و اعضای هیات علمی دانشکده شیمی دانشگاه سمنان: برای مشاهده لیست اساتید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://chem.semnan.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=31&pageid=3640

2-      اساتید دانشکده شیمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

https://chem.kntu.ac.ir//index.aspx?page_=professor&order=list&lang=1&sub=120&tempname=chem96&PageIdF=31&PageId=5635&isPopUp=False

3-      معرفی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز در ویکی پدیا: بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%A9%D8%AF%D9%87_%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2

دانشکده شیمی در پی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خود در فواصل سالهای ۱۳۶۹ الی ۱۳۷۹، در سال ۱۳۷۹ به عنوان یکی از سه قطب علمی شیمی کشور با نام “ قطب علمی مواد جدید و شیمی پاک“ شناخته شد. تعداد اعضای هیئت علمی در حال حاضر ۳۳ نفر می‌باشد ک هاز این تعداد، ۱۰ نفر با درجه استادی، ۷ نفر با درجه دانشیاری، ۱۴ نفر با درجه استادیاری و ۲ نفر با درجه مربی مشغول به کار هستند. تعداد نشریات خارجی موجود در کتابخانه به ۱۵۰ عنوان می‌رسد که از این تعداد حدود ۱۰۰ عنوان به‌صورت کامل خریداری شده و نشریه Chemical Abstract که از نشریات مهم رشته‌های علوم پایه و داروسازی است از اولین شماره یعنی از سال ۱۹۰۷ تا ۲۰۰۸ در کتابخانه دانشکده موجود است.

اساتید و مدرسین تدریس خصوصی شیمی

4-      لیست اعضای هیات علمی و اساتید شیمی دانشگاه خوارزمی

http://chem.khu.ac.ir/cv.php?sid=1&slc_lang=fa&fac=16&slct_pg_id=9356

دانشکده شیمی دانشگاه خوارزمی یکی از با قدمت ترین و معتبرترین دانشکده‌ها در کشور محسوب می‌شود. این دانشکده در دو بخش تهران و پردیس کرج در دورۀ کارشناسی در دو گروه شیمی محض و شیمی کاربردی و در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشدو دکتری در چهار گروه آموزشی تحقیقاتی شیمی:

1 -  شیمی آلی و پلیمر

2 -  شیمی معدنی و نانو

3 -  شیمی تجزیه و کاربردی

4 -  شیمی‌فیزیک

فعالیت دارد. در حال حاضر دارای 23 عضو هیأت‌علمی تمام‌وقت، و حدود 300  نفر دانشجوی کارشناسی ، 90 نفر کارشناسی ارشد و 37 نفر دانشجوی دکتری تخصصی  می‌باشد.

5-      اساتید دانشکده شیمی دانشگاه کاشان: برای مشاهده لیست اعضای هیات علمی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://chemistry.old.kashanu.ac.ir/fa/faculty/%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7%DB%8C.%D9%87%DB%8C%D8%A6%D8%AA.%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C.html

این دانشکده با توجه به امکانات دستگاهی و توان بالا اعضاء هیأت علمی در زمینه‌های تخصصی ذکر شده به فعالیت‌های قابل توجه تحقیقاتی مشغول می‌باشد. علاوه بر موارد مذکور زمینه‌های تحقیقاتی مرتبط با اسانس‌های طبیعی و نانوتکنولوژی نیز از زمینه‌های تحقیقاتی فعال دانشکده شیمی می‌باشد که تاکنون منجر به انتشار نتایج و چاپ مقالات علمی متعدد گردیده است و از افتخارات دانشکده شیمی می‌باشد.

6-      اساتید دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران

http://chemistry.iust.ac.ir/page/10089/%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7%D8%A1-%D9%87%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C

دانشگاه علم و صنعت ایران که سنگ بنای اولیه آن در سال 1308 با عنوان مدرسه صنعتی دولتی گذاشته شد، در سال 1320 با نام هنرسرای عالی در 5 رشته برق، شیمی، معماری، رنگ رزی صنعتی و ماشین سازی به فعالیت خود ادامه داد.   با استمرار فعالیت های آموزشی این نهاد علمی و لزوم تجدید ساختار آموزشی آن، بخش علوم پایه ( شیمی، فیزیک، ریاضی) و زبان و ادبیات فارسی در سال 1349 سازماندهی و به تصویب وزارت آموزش عالی و سازمان امور اداری و استخدامی کشور رسید. ...

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

به منظور آشنایی با دانشکده های ریاضی دانشگاههای بزرگ ایران تعدادی از این دانشکده ها در ادامه معرفی می گردد.

-          دانشکده علوم ریاضی دانشگاه علامه طباطبائی http://mcs.atu.ac.ir/ حدود بیست سال پس از تاسیس دانشگاه علامه طباطبایی، به خواست و مشیت الهی و همت مسوولان محترم دانشگاه، دانشکده علوم ریاضی و رایانه به   جمع دانشکده های دانشگاه پیوست. این دانشکده  از تکثیر گروه آمار به سه گروه آمار- ریاضی- رایانه تشکیل شده است. در واقع از سال ۱۳۶۳ پس از ادغام برخی واحدهای دانشگاهی و تاسیس دانشگاه  این گروه سیر تکاملی خود را شروع و با ۷ عضو با تخصص های آمار- ریاضی و رایانه و تنها دوره کارشناسی آمار به تشکلی با ۱۶ عضو و دوره های متنوع کارشناسی –کارشناسی ارشد و دکتری تبدیل شده است. مضاف براینکه در طول دوران همواره یاری کننده دیگر دانشکده ها در امر تدریس دروس ریاضی- آمار و رایانه و امور پژوهشی و پایان نامه ها و رساله ها بوده و هست.  به هر حال اهمیت علوم ریاضی و رایانه در دیگر علوم به خصوص علوم انسانی دلیل محکمی برای تشکیل این دانشکده در بزرگترین دانشکده علوم انسانی کشور گردید. استاد خصوصی ریاضی دانشگاه

-          دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شهرکرد https://www.sku.ac.ir/Faculty/Mathematical دانشکده علوم ریاضی از سال ۱۳۹۰ به عنوان  یک دانشکده تأسیس شد. هسته اولیه این دانشکده بعنوان گروه ریاضی در سال ۱۳۷۱ با پذیرش دانشجوی ریاضی شروع به فعالیت کرده است، این دانشکده در حال حاضر دارای حدود ۵۷۵ دانشجو است که شامل دانشجویان دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

-          دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه حکیم سبزواری http://www.hsu.ac.ir/math/ گروه ریاضی دانشگاه حکیم سبزواری در سال ۱۳۶۶ تاسیس شد و یکی از چهار گروه ابتدایی تاسیس شده در دانشگاه است این گروه در سال تحصیلی۹۰-۸۹ به دانشکده تبدیل شد. این گروه در سال ۱۳۶۶فعالیت خود را در رشته دبیری ریاضی با پذیرش ۳۰ دانشجو آغاز کرد. در سالهای اخیر توسعه زیادی پیدا کرده و در سه رشته دبیری ریاضی، ریاضی کاربردی و ریاضی محض فعالیت خود را ادامه می دهد و در حال حاضر  ۴۶۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۱۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل دارد. فعالیت تحصیلات تکمیلی دانشکده ریاضی در سال ۱۳۷۹ با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته ریاضی کاربردی  و در دو گرایش تحقیق در عملیات و آنالیز عددی آغاز شد و سپس در سال ۱۳۸۴ با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ریاضی محض و در دو گرایش جبر و انالیز  توسعه پیدا کرد. ‘گروه آمار دانشکده ریاضی از سال 1389 با پذیرش 45 دانشجو در مقطع کارشناسی راه اندازی شد و در حال حاضر نزدیک به 100 دانشجو در مقطع کارشناسی دارد و بزودی مقطع کارشناسی ارشد آمار نیز راه اندازی خواهد شد. گروه آمار در حال حاضر داری 5 عضو هیات علمی است. از مهرماه سال 1391 دانشکده ریاضی کار خود را در عالیترین سطح تحصیلات تکمیلی با پذیرش 4 دانشجو در مقطع دکتری آغاز کرد. 2 نفر از این دانشجویان در گرایش جبر و 2 نفر دیگر در گرایش آنالیز مشغول به تحصیل هستند. اساتید راهنمای این دانشجویان آقایان دکتر استاجی و دکتر مقدسی در گرایش جبر و آقایان دکتر عارفی و دکتر صادقی در گرایش آنالیز هستند.

دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه

-          دانشکده ریاضی دانشگاه خوارزمی http://khu.ac.ir/page/6547/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C گرچه وجود گروه ریاضی در دانشگاه خوارزمی به سال های بسیار دور بر می گردد (قبل از سال 1307)، اما تشکیل یک گروه ریاضی منسجم شامل دوره های کارشناسی و دوره مدرسی ریاضیات (دوره ای فراتر از کارشناسی ارشد) از سال 1344 به همت شادروان دکتر غلامحسین مصاحب و همزمان با تاسیس موسسه ریاضیات اتفاق افتاد. از سال 1347 به بعد هرساله رتبه های برتر فارغ التحصیلان موسسه ریاضیات برای عضویت در گروه ریاضی این دانشگاه استخدام شدند. در سال 1360 گروه های ریاضی مدرسه عالی پارس و مدرسه عالی ابوریحان در گروه ریاضی ادغام و تعدادی از اعضای هیات علمی آن ها در این گروه مشغول به کار شدند. پس از باز گشایی دانشگاه ها، از سال 1363 دوره کارشناسی ارشد ریاضی با برنامه های جدید مصوب ستاد انقلاب فرهنگی دایر گردید و سپس در سال 1368 دوره دکترای ریاضی دایر شد، که در حقیقت اولین دوره دکترای ریاضی ایران بود. در سال 1377 گروه ریاضی از دانشکده علوم دانشگاه منفک و به دانشکده علوم ریاضی و مهندسی کامپیوتر با رشته های ریاضی محض، ریاضی کاربردی، آمار و مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) ارتقا یافت. از سال 1385 رشته های علوم کامپیوتر و رمز در این دانشکده تاسیس شد و رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) به دانشکده تازه تاسیس فنی و مهندسی انتقال یافت. در سال 1386 نام دانشکده به دانشکده علوم ریاضی وکامپیوتر تغییر یافت. این دانشکده در حال حاضر دارای 33 عضو هیات علمی شامل 10 استاد، 1 دانشیار و 22 استادیار می باشد.

-          دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران http://math.umz.ac.ir/ گروه ریاضی که از این پس در دو گرایش محض و کاربردی به فعالیت هایش ادامه می داد در سال 1376 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نمود. با توجه به توانایی های بالقوه ای که در گروه وجود داشت دانشگاه مازندران توفیق تربیت دانشجویان دوره دکتری ریاضی را از سال 1381 یافت. در کنار تلاش های انجام یافته در گروه ریاضی، گروه آمار فعالیت های مستقل خود را با عنوان رشته آمار از سال 1381 آغاز نمود. این گروه از سال 1384 موفق به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد گردید. علاوه بر گروه های مذکور، گروه علوم کامپیوتر از سال 1383 با پذیرش دانشجو گامی موثر در توسعه کاربردهای ریاضی برداشت.

-          دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد https://www.um.ac.ir/Faculty-schools-id-22.html در سال‌ (1375) دانشکده‌ علوم‌ ریاضی دانشگاه‌ فردوسی مشهد ( با تفکیک از دانشکده علوم پایه ) متشکل از دو گروه آموزشی ریاضی و آمار با (43) عضو هیأت علمی تشکیل شد . گروه های آمار و ریاضی‌ این دانشکده از سال 1380 تاکنون به ترتیب به عنوان قطبهای علمی آمار و ریاضی کشور شناخته شده اند . گروه ریاضی اولین گروه آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، دکتری ریاضی تربیت و فارغ التحصیل کرده است .

-          دانشکده علوم ریاضی دانشگاه گیلان http://guilan.ac.ir/math/ در سایت این دانشکده در رابطه با تاریخچه و ... مطلبی یافت نشد.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید از تدریس خصوصی دروس دانشگاهی درآمد بالایی بدست آورید می توانید آگهی و تبلیغ خودتان را در سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد ثبت کنید. یکی از عبارتهایی که در گوگل بسیار جستجو شده است تدریس خصوصی دروس دانشگاهی است و واضح است که بسیاری از دانشجویان برای موفقیت در درس و تحصیل از کلاسهای خصوصی استفاده می کنند. در سایت ایران مدرس امکان ثبت آگهی و تبلیغ به صورت کاملا رایگان وجود دارد و می توانید از این طریق شاگرد جذب کنید. از هر کدام از دانشگاههای دولتی (دانشگاه تهران، شریف، علم و صنعت، تبریز، ارومیه، مشهد، صنعتی اصفهان و ....) که فارغ التحصیل شده اید و در هر جای ایران با درج تبلیغ در ایران مدرس به راحتی می توانید با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و سایر مقاطع فعالیت دارند بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه مفید و موثر است و به شما در کسب درآمد بالا از تدریس دروس دانشگاهی و سایر دروس کمک زیادی می کند.


چگونه بالاترین درآمد را از تدریس خصوصی کسب کنیم و موفق باشیم؟

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر به خدمات تدریس خصوصی فیزیک که توسط مدرسین و معلمان مجرب خانم و آقا برگزار می شود نیاز دارید .... اگر می خواهید با شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک که توسط مدرسین رسمی و معلمان و دبیران آموزش و پرورش برگزار می شود این درس را به صورت مفهومی و پایه ای آموزش ببینید و در امتحان فیزیک نمره بالا و در کنکور فیزیک هم درصد عالی کسب کنید ... اگر در مقطع دانشگاه در دانشگاههای دولتی یا آزاد مشغول به تحصیل هستید و برای یادگیری بهتر فیزیک دانشگاهی و یا فیزیک عمومی 1 و 2 دانشگاه و فیزیک هالیدی و .... قصد دارید از اساتید خصوصی فیزیک خانم یا آقا که خودشان در دانشگاههای معتبر کشور مانند دانشگاه تهران، علم و صنعت، امیرکبیر، خواجه نصیر، دانشگاه تبریز و .... درس خوانده اند کمک بگیرید .... در هر صورت، برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک متوسطه، کنکور و دانشگاه و ارتباط مستقیم با اساتید، معلمان و دبیران به بزرگترین مرجع تدریس خصوصی ایران یعنی سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک در این وب سایت بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک و برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php کلیک نمائید.

کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک که توسط مدرسین و اساتید مجرب خانم و آقا برگزار می شود می تواند برای یادگیری مفهومی این درس و برای پیشرفت در آن و کسب نمره خوب بسیار موثر باشد. فیزیک اصولا یک درس مفهومی است. درسی است که باید روی آن فکر و تامل کنید. مسائل فیزیک و فرمولهای آن را باید درک کرد و خوب فهمید. فیزیک را باید عمقی خواند و مسائل آن را به صرت عمقی و پایه ای مورد بررسی قرار داد. در کلاسهای خصوصی می توان فیزیک را خیلی خوب مورد بررسی قرار داد. البته لازم است دانشجو یا دانش آموز در فاصله زمانی بین کلاسها خودش هم درس بخواند. ولی به هر حال کلاسهای فیزیک که در منزل یا آموزشگاه به صورت خصوصی برگزار می شود برای یادگیری بهتر آن می تواند بسیار کمک کننده باشد. خود شاگرد هم باید چنین دیدی داشته باشد که درس را درک کند و عمقی بخواند. سطحی خوانی برای درس فیزیک فایده ندارد. هر سوال و اشکالی را باید در کلاسهای خصوصی پرسید. اتفاقا مزیت اصلی کلاسهای خصوصی این است که می توان هر سوالی را پرسید و از این فرصت باید به خوبی استفاده کرد.
تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه – آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه

  • محمد محمدی