ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۱۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم و نحوه هماهنگ کردن با معلم های خصوصی ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. کلاس های ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم، دهم و سایر مقاطع که به صورت خصوصی در منزل برگزار می شود می تواند برای یادگیری بهتر این درس و برای کسب نمرات بالاتر کاملا مفید باشد. دانش آموزان در کلاس های خصوصی ریاضی می توانند اشکالات خودشان را به صورت کامل برطرف نموده و هر سوالی که دارند را پبرسند. یادگیری پایه ای درس ریاضی در این مقاطع می تواند برای کسب نمرات بالاتر در مقاطع بعدی هم بسیار مفید باشد. اگر می خواهید برای درس ریاضی از پایه 6 تا 10 از کلاس های خصوصی استفاده نمائید بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی

1- تدریس خصوصی ریاضی ششم: برای مشاهده لیست مدرسین ریاضیات ششم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی ششم کلیک کنید.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی ششم

2- تدریس خصوصی ریاضی هفتم: برای مشاهده لیست مدرسین ریاضیات هفتم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی هفتم کلیک کنید.

تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران – قیمت تدریس ریاضی هفتم

3- تدریس خصوصی ریاضی هشتم: برای مشاهده لیست مدرسین ریاضیات هشتم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی هشتم کلیک کنید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم

4- تدریس خصوصی ریاضی نهم: برای مشاهده لیست مدرسین ریاضیات نهم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی نهم کلیک کنید.

قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی نهم

5- تدریس خصوصی ریاضی دهم: برای مشاهده لیست مدرسین ریاضیات دهم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی دهم کلیک کنید.

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی 10 - ریاضیات پایه دهم (ریاضی10)

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مقالات آموزشی و مطالب دانلودی سایت ایران مدرس در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده جدیدترین مقالات آموزشی و مطالب دانلودی سایت ایران مدرس از جمله موفقیت در تحصیل با حل مسئله و تمرین به عنوان بخشی از فرآیند مطالعه، روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی، نحوه درک بهتر مسائل فیزیک و خوب فهمیدن درس فیزیک، تشریح مراکز عصبی بدن انسان از درس زیست شناسی، فواید حل تمرین و مسئله برای موفقیت در تحصیل و یادگیری بهتر دروس، خلاصه ی مبحث مخلوط در علوم هشتم، بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی خانم و آقا در تهران و کل کشور، جزوه آموزش جمع و تفریق اعداد صحیح ریاضی پایه هشتم، دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی درس علم مواد، جزوه گفتار۱ فصل اول زیست یازدهم و .... بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

منبع: سایت ایران مدرس


موفقیت در تحصیل با حل مسئله و تمرین به عنوان بخشی از فرآیند مطالعه

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و کسب درامد بالا توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه بتوانید در تبلیغات تدریس خصوصی موفق باشید و شاگردهای زیادی داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- در سایت معتبر تبلیغات تدریس خصوصی ثبت نمائید. اگر تبلیغ شما در سایت معتبری ثبت شده باشد باعث می شود شاگردهای بیشتری جذب کنید و توسط افراد بیشتری دیده شود. سایت های زیر در این زمینه مناسب است.


www.IranModares.com

www.Tadris-riazi.com

teaching.soodiran.com


2- برای نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان وقت بگذارید و آگهی کامل و خوبی بنویسید. در رابطه با مزیت هایی که کلاس های شما دارد، سوابق تدریسی که دارید، هزینه کلاس ها و .... توضیح دهید. هر توضیحی که به جلب اعتماد بیشتر کاربران کمک می کند را ارائه دهید. اگر دبیر رسمی هستید یا در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید و یا سابقه تدریس بالایی دارید، اگر کلاس های شما تضمینی است و .... در متن تبلیغ ذکر نمائید.

3- برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و کسب درآمد بالا مقالات زیر را بخوانید.


بهترین سایت های معتبر آگهی آموزش و تدریس خصوصی

تبلیغات تدریس ریاضی بهترین راهکار برای جذب شاگرد

چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه یادگیری مفهومی و عمقی درس فیزیک توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در امتحان فیزیک نمره خوبی بگیرید و یا در کنکور فیزیک را بالا بزنید یک راهکار خوب این است که سعی کنید فیزیک را بسیار خوب درک نمائید و بفهمید. فیزیک ذاتا یک درس مفهومی است و با مسائل فیزیکی و واقعی در ارتباط می باشد. برای اینکه بتوانید فیزیک را بسیار خوب درک کنید و بفهمید مطالعه مقالات زیر که از سایت معتبر ایران مدرس گرفته شده است مفید می باشد.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: چگونه درس فیزیک را مفهومی و پایه ای آموزش ببینیم و یاد بگیریم؟

نحوه درک بهتر مسائل فیزیک و خوب فهمیدن درس فیزیک

در این بخش در رابطه با نحوه درک بهتر مسائل فیزیک و خوب فهمیدن درس فیزیک توضیحاتی ارائه شده است. اگر بتوانید به درک...



چگونه فیزیک را پایه ای یاد بگیریم

در این بخش در رابطه با نحوه آموزش و یادگیری پایه ای درس فیزیک توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید فیزیک را خوب یاد بگیرید و در امتحان...



نحوه یادگیری بهتر و مفهومی تر درس فیزیک

در این بخش در رابطه با نحوه یادگیری بهتر و مفهومی تر درس فیزیک توضیحاتی ارائه شده است. درس فیزیک شاید مفهومی ترین درس در دوره متوسطه باشد...



راهکارهای عالی برای یادگیری مفهومی و عمقی درس فیزیک

در این بخش راهکارهای عالی برای یادگیری مفهومی و عمقی درس فیزیک ارائه می گردد. فیزیک درس بسیار شیرین و جذابی است و در صورتیکه دانش آموزان...



تدریس خصوصی فیزیک راهکاری برای یادگیری عمقی و مفهومی

در این بخش در رابطه با فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک برای یادگیری بهتر و آموزش عمقی و مفهومی این درس توضیحاتی ارائه می گردد. فیزیک ذاتا یک درس مفهومی است و دانش آموزان و دانشجویان برای موفقیت در امتحان و کنکور...



نحوه یادگیری پایه ای و مفهومی ریاضی و فیزیک

اگر می خواهید ریاضی و فیزیک را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید ... اگر قصد دارید اشکالات خودتان در دروس ریاضی و فیزیک را به صورت پایه ای برطرف کنید .... اگر قصد دارید در این دو درس مهم در امتحان نمره خوب و حتی 20 بگیرید ... در...



چگونه درس فیزیک را مفهومی و پایه ای آموزش ببینیم و یاد بگیریم؟

یکی از دروس مهم در مقطع دبیرستان و دانشگاه درس فیزیک است. درس فیزیک به لحاظ اینکه با فرمولها و روابط سر و کار دارد کمی شبیه ریاضی است ولی به صورت پایه ای تفاوتهایی بین این دو درس وجود دارد. در درس ریاضی بیشتر تمرکز بر روی...



چگونه درس فیزیک را مفهومی و پایه ای یاد بگیریم؟

درس فیزیک یکی از دروس مهم در دوران متوسطه و دانشگاه است. فیزیک ذاتا یک درس مفهومی و دارای معنی فیزیکی است و برای آموزش بهتر ان روش خوب این است که سعی کنید به صورت پایه ای این درس را یاد بگیرید. برای یادگیری پایه ای و مفهومی... 

موفقیت در آموزش و یادگیری فیزیک

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی برق و مهندسی برق در این بخش معرفی شده است.
1- سایت ایران مدرس www.IranModares.com
ایران مدرس بزرگترین و قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی برق، آموزش نرم افزارهای برق و برق صنعتی، مشاوره انجام پروژه های برق و .... در یک سایت معتبر تبلیغ بدهید ایران مدرس بسیار گزینه خوبی است. مقاله های زیر را در این زمینه مطالعه کنید:

بهترین مدرسین رشته مهندسی برق

سایت آگهی تدریس دروس مهندسی برق

2- سایت سودایران www.soodiran.com
سودایران یکی از سایت های معتبر تبلیغات رایگان اینترنتی در ایران است. در این وب سایت در بخش آموزش و تدریس خصوصی و یا در بخش برق صنعتی می توانید در زمینه تدریس دروس برق صنعتی تبلیغ بدهید. برای مشاهده بخش برق صنعتی این سایت بر روی عبارت برق صنعتی کلیک کنید.
مطالعه نمائید: 
برترین سایت آگهی و تبلیغات صنعت برق

3- سایت ایستگاه برق www.Istgahebargh.com
ایستگاه برق به صورت تخصصی در زمینه برق صنعتی، تجهیزات و خدمات برقی و اموزش و تدریس خصوصی دروس برق و مهندسی برق فعالیت دارد. اگر می خواهید در یک سایت کاملا تخصصی در زمینه آموزش و تدریس برق تبلیغ بدهید سایت ایستگاه برق گزینه مناسبی است. مطالعه مقالات زیر هم از این وب سایت مفید است.

تدریس خصوصی مهندسی برق
نحوه کسب درآمد بالا از تدریس دروس مهندسی برق

کسب درآمد از تدریس خصوصی برق و مهندسی برق

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

کاربر گرامی - با سلام و احترام - به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس تا 3 مهر 97 تخفیف 40 درصدی (بیشترین تخفیف ارائه شده در ایران مدرس تا کنون) برای ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه 1 ساله در نظر گرفته شده است. هم اکنون با انتخاب آگهی یکساله در کنترل پنل و مقایسه هزینه ای که به شما نشان داده می شود با هزینه های ارائه شده در بخش تعرفه، خواهید دید که این تخفیف 40 درصدی به قیمت ها اعمال شده است. در ضمن، برای آگهی های تدریس خصوصی ویژه 3 و 6 ماهه نیز تا تاریخ ذکر شده، به ترتیب، 20 و 30 درصد تخفیف به قیمت ها اعمال شده است. مهلت استفاده از این شرایط تخفیفی ساعت 12 شب سه شنبه 3 مهر 97 است.

چرا در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ویژه ثبت کنم؟

1- آگهی های تدریس ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در بخش تدریس خصوصی در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس قرار می گیرد.

2- تبلیغات تدریس ویژه شما به تناسب موضوع در کنار هزاران سوال امتحانی، تست کنکور، جزوات آموزشی و ... نیز نمایش داده خواهد شد.

3- اگر خودتان سایت یا وبلاگی در زمینه تدریس خصوصی دارید، با ثبت تبلیغات ویژه تدریس در ایران مدرس می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و جایگاه آن را در گوگل ارتقا دهید.

4- اگر خودتان سایت یا وبلاگی در زمینه تدریس خصوصی دارید، با ثبت تبلیغات ویژه تدریس در ایران مدرس می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و جایگاه آن را در گوگل ارتقا دهید.

5- کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی به آگهی های ویژه اعتماد بیشتری می کنند.

برای ویرایش و یا به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی خودتان و یا برای قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه با استفاده از برنامه تخفیفی ارائه شده به سایت ایران مدرس مراجعه کنید.

www.IranModares.com

با تشکر

ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی سال 97 و 98 با نرخ مناسب و ارزان می خواهید اطلاعات خوبی کسب کنید ادامه این مطلب را بخوانید. برای کسب اطلاعات در زمینه قیمت تدریس خصوصی سال 97 و 98 با نرخ مناسب و ارزان و .... بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


پیشنهاد می کنیم مقاله نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را هم بخوانید.

قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی سال تحصیلی 97 – 98

در این بخش قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی سال تحصیلی 97 – 98 ارائه شده است. در همین سایت...

قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال 97

در این بخش مطالبی در زمینه قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 ارائه می گردد. همانطور که در بخشهای قبلی همین سایت (ایران مدرس) گفته شده است، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در سال 97 و زمانهای دیگر به عوامل و...

تدریس خصوصی ریاضی ساعتی چند است

در این بخش در زمینه هزینه تدریس خصوصی ریاضی و قیمت کلاسهای ریاضی و اینکه تدریس خصوصی ریاضی ساعتی چند است توضیحاتی ارائه می گردد. در همین سایت (ایران مدرس) مقالات متعددی در زمینه هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی ارائه شده...

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی

در این بخش در رابطه با قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی و .... مطالبی ارائه می گردد. در همین سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه نرخ و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارائه شده است. به عنوان..

بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، کرج و کل ایران

در این وب سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس تدریس خصوصی (بیش از 17000 مدرس ثبت نامی) در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک، تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی شیمی و .... در تهران، کرج و کل ایران فعالیت دارند و با توجه به...

کلاسهای تدریس خصوصی با بهترین قیمت و هزینه

اگر در جستجوی کلاسهای تدریس خصوصی با بهترین قیمت و هزینه هستید و قصد دارید کلاسهای خصوصی را با نرخ و هزینه پایین هماهنگ نمائید و از کلاسهای ارزان استفاده کنید ادامه این مطلب را بخوانید. در همین سایت ایران مدرس مدرسین...

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین آگهی های استخدام شهریور 97 و مهر 97 در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده جدیدترین استخدامی های شهریور97 و مهرماه 97 از جمله استخدام مدرس تمامی رشته ها، استخدام راننده با ماشین خارجی بالای١٥٠ ت، کپسول لوبیای سحرآمیز، دعوت به همکاری یزد، مکانیک سیار.امداد خودرو، ساخت ارز دیجیتال در حوزه ی بلاک چین، استخدام دانشجویان خانم و آقا، برنامه نویس مسلط به php، جذب نماینده فعال در حوزه تجارت الکترونیک، اخذ نمایندگی رسمی بیمه پاسارگاد بدون هزینه، استخدام پاره وقت درسراسرکشور، استخدام کارشناس فروش فرصتی استثنائی، استخدام برنامه نویس مسلط به UI/UX - PHP، استخدام مهندس جهت رتبه بندی پرداخت بالا، استخدام مشاور فروش و بازاریابی و استخدام تدریس خصوصی در مهر و شهریور سال 97 بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد

آگهی استخدام مدرس و معلم خصوصی یا جذب شاگرد به صورت مستقیم

استخدام مدرس تمامی رشته ها













  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین و پربازدیدترین مقالات در زمینه موفقیت در درس و تحصیل که در سایت معتبر و پربیننده ایران مدرس ارائه شده است را در این بخش مشاهده می کنید. برای مشاهده بهترین و پربازدیدترین مقالات در زمینه موفقیت در درس و تحصیل و مطالعه این مقالات برای اینکه بتوانید در درس های خودتان پیشرفت کنید و معدل بالاتری داشته باشید و یا در کنکور درصدهای بهتر و رتبه بهتری کسب کنید بر روی لینک های زیر کلیک نمائید. مطالعه مقالات زیر در این زمینه بسیار موثر است. البته فقط به مطالعه مقالات بسنده نکنید و خودتان هم خوب درس بخوانید و تلاش و پشتکار داشته باشید. باور کنید که توانایی های شما بسیار زیاد است و اگر بخواهید و درست عمل کنید می توانید در مدرسه و دانشگاه و در تمامی مراحل زندگی موفق باشید. پس مقالاتی که در ادامه ارائه شده است را مطالعه نمائید و نکات ارائه شده در انها را عملی کنید. برای موفق شدن در درس و تحصیل برای خودتان الگوهایی داشته باشید و از افراد موفق مشورت بگیرید. بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین و جدیدترین مقالات تدریس خصوصی و آموزش خصوصی کنکور در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس دروس کنکوری، مزایای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل، گرفتن نمرات بالاتر و بهتر، افزایش معدل، جهش در درس و تحصیل و .... مطالعه کنید، مقالاتی که در ادامه ارائه شده است می تواند مفید و موثر باشد. برای مطالعه مقالات بیشتر مشابه با مقالاتی که در ادامه ارائه شده است و یا برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و یا برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و هماهنگ کردن کلاس با یک استاد و معلم خوب و .... به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس، سایت ایران کنکور و یا سایت تدریس ریاضی مراجعه نمائید. سایت های معرفی شده جزوه بهترین سایت های اموزشی ایران هستند و در زمینه تدریس خصوصی کنکور، ریاضی، دروس دانشگاهی و ... می توانید در این سایت ها تبلیغ ثبت کنید (اگر خودتان مدرس هستید) و یا با یک مدرس خوب کلاس ها را هماهنگ نمائید (اگر به خدمات تدریس خصوصی نیاز دارید). برای مطالعه بهترین و جدیدترین مقالات تدریس خصوصی و آموزش خصوصی کنکور بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


  • محمد محمدی