ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۴۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین جزوات آموزش انتگرال و فرمول های انتگرال گیری در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان بهترین جزوات آموزش انتگرال و فرمول های انتگرال گیری بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

انتگرال در ویکی پدیا

دانلود پرکاربردترین فرمولهای مشتق گیری و انتگرال گیری

دانلود جدول انتگرالها و تمامی فرمولهای مهم انتگرال گیری

دانلود 121 فرمول انتگرال گیری

دانلود جزه رایگان عالی انتگرال

جدول انتگرالهای مهم

جزوه آموزش تابع اولیه و انتگرال و فرمول های انتگرال گیری با حل مثال

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

سلام - وقت به خیر - به اطلاع می رساند از امروز 28 مهر 97 تا روز دوشنبه 30 مهر 97 در سایت ایران مدرس 20 درصد تخفیف برای ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه و قرار گرفتن در لیست اساتید صفحه اول سایت در نظر گرفته شده است. این تخفیف هم اکنون به هزینه های ثبت آگهی ویژه در ایران مدرس اعمال شده است و تا ساعت 12 شب دوشنبه 30 مهر ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه در آبان معمولا امتحانات میان ترم شروع می شود و تقاضا برای کلاس های تدریس خصوصی افزایش پیدا می کند در صورت تمایل با استفاده از این برنامه در لیست اساتید ویژه قرار بگیرید و احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. در ترم اول سال تحصیلی 97 -98 برنامه دیگری به این شکل در ایران مدرس ارائه نخواهد شد. برای ویرایش و به روز رسانی مشخصات، سوابق تدریس و رزومه خودتان در سایت ایران مدرس و یا برای قرار گرفتن در لیست اساتید ویژه با استفاده از برنامه ارائه شده به این وب سایت مراجعه نمائید.

مطالعه کنید: روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی

www.IranModares.com

با تشکر

سایت ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک خانم و آقا در تهران هستید .... اگر می خواهید در تهران از خدمات تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس ریاضی و فیزیک استفاده نمائید .... اگر می خواهید از یک سایت معتبر و پربازدید که کاملترین لیست اساتید تدریس خصوصی را ارائه کرده است برای دروس ریاضی و فیزیک در تهران بدون واسطه و به صورت مستقیم معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید .... در هر صورت به سایت ایران مدرس مراجعه کنید. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش ریاضی و فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین خانم و آقای ریاضی و فیزیک در سایت ایران مدرس که در تهران و کل کشور به صورت حضوری و یا آنلاین ریاضی و فیزیک را درس می دهند بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

اگر می خواهید در زمینه قیمت کلاس های ریاضی و فیزیک هم اطلاعاتی بدست آورید مقالات زیر را بخوانید:

قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟

عبارت های کلیدی: مدرسین ریاضیات و فیزیک در تهران، اساتید ریاضی متوسطه در تهران، اساتید ریاضی دانشگاه تهران، اساتید فیزیک دانشگاه تهران، مدرسین فیزیک متوسطه و کنکور، معلم های خصوصی ریاضی ابتدایی و متوسطه تهران خانم و آقا

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

10 نکته برای درج آگهی تدریس خصوصی موفق و پربازده در این بخش ارائه شده است. برای موفقیت در تدریس خصوصی و تبلیغات تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب بنویسید: مهمترین دروس تدریسی و بهترین تمایز خودتان را بنویسید.
2- متن تبلیغ تدریس خودتان را خوب بنویسید: به هر میزان متن تبلیغ کاملتر باشد بهتر است.
3- برای تبلیغ خودتان عکس خوبی انتخاب کنید: یک عکس پرسنلی شیک بسیار عالی است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم و تاثیرگذار در تبلیغات تدریس خصوصی

4- کلمات کلیدی برای آگهی تدریس خودتان انتخاب نمائید: انتخاب کلمات کلیدی به بیشتر دیده شدن تبلیغ شما کمک می کند.
5- تبلیغ خودتان را مداوما به روز کنید: متن را کاملتر کنید و موارد بهتری را ذکر نمائید.
6- به تبلیغ تدریس خصوصی خودتان لینک بدهید: از شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها و فروم ها به تبلیغ خودتان لینک دهید تا اعتبار ان برای گوگل بیشتر شود.
7- در صورت تمایل اگهی تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید: آگهی های ویژه در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بیشتر دیده می شوند.

مطالعه مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی هم مفید است.

8- سوابق تدریس خودتان را در متن تبلیغ ذکر نمائید: در هر مدرسه، آموزشگاه و دانشگاهی که تدریس کرده اید ذکر کنید.
9- از شاگردهای فعلی خودتان بخواهید در صفحه تبلیغ شما نظر بدهند: نظرات مثبت شاگردهای قبلی به جذب شاگردهای جدید کمک می کند.
10- در سایت های مختلف تبلیغ ثبت کنید: سایت www.IranModares.com و www.Tadris-Riazi.com گزینه های خوبی هستند.

پیشنهاد می شود مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد را هم بخوانید.

برای مطالعه مقالات بیشتر کلیک کنید:  تبلیغات تدریس خصوصی موفق

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان جزوه، سوال امتحانی و کتاب اقتصاد در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه، سوال امتحانی و کتاب اقتصاد شامل دانلود جزوه کلیات علم اقتصاد، جزوه آموزش اقتصاد خرد به زبان ساده، جزوه آموزشی اقتصاد مالیه عمومی، دانلود رایگان حل و پاسخ 4 مسأله محاسباتی کتاب اقتصاد، تحلیل سوالات اقتصاد کلان ارشد مدیریت 93، دانلود کتاب اقتصاد انسانی سال تحصیلی 92-93 و .... بر روی لینک های زیر کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید فعال در زمینه آموزش اقتصاد بر روی عبارت تدریس خصوصی اقتصاد کلیک کنید.




جزوه آموزشی اقتصاد مالیه بین الملل

مطالب جزوه بطور کامل و خلاصه و دسته بندی شده تهیه شده است که در صورت لزوم برای درک مفاهیم از مثالهای مناسب نیز استفاده شده است.



دانلود سوال امتحانی درس اقتصاد همراه با پاسخ

سوالات و پاسخ نامه امتحان اقتصاد نوبت دوم دبیرستان پسرانه فرهنگ در این بخش برای دانلود قرار داده شده است. برای دانلود سوال امتحانی درس اقتصاد همراه با پاسخ آن بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


دانلود رایگان حل و پاسخ 4 مسأله محاسباتی کتاب اقتصاد

در این بخش حل و پاسخ 4 مسأله محاسباتی کتاب اقتصاد برای دانلود قرار داده شده است. برای دانلود حل و پاسخ 4 مسأله محاسباتی کتاب اقتصاد بر روی لینک زیر کلیک نمائید. منبع: تاما


دانلود رایگان حل و پاسخ 3 مسأله محاسباتی کتاب اقتصاد

در این بخش حل و پاسخ 3 مسأله محاسباتی کتاب اقتصاد برای دانلود قرار داده شده است. برای دانلود حل و پاسخ 3 مسأله محاسباتی کتاب اقتصاد بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


دانلود سوالات امتحانی درس اقتصاد خرداد 89 همراه با پاسخ

در این بخش می توانید سوالات امتحانی درس اقتصاد خرداد 89 همراه با پاسخ آن را دانلود نمائید. منبع: دبیرستان و پیش‌دانشگاهی شاهد امام خمینی(ره)


دانلود رایگان سری دوم سوالات امتحانی درس اقتصاد

در این بخش می توانید سری دوم سوالات امتحانی درس اقتصاد به صورت طبقه بندی شده را به صورت رایگان دانلود نمائید. منبع: گروه اقتصاد آموزش و پرورش استان مرکزی



دانلود رایگان سری اول سوالات امتحانی درس اقتصاد

در این بخش می توانید سری اول سوالات امتحانی درس اقتصاد را به صورت رایگان دانلود نمائید. منبع: گروه اقتصاد آموزش و پرورش استان مرکزی



تحلیل سوالات اقتصاد کلان ارشد مدیریت 93

شامل: پاسخ کاملا تشریحی، مفهومی و چند بعدی سوالات بهمراه تحلیل سایر گزینه های غلط و علت نادرست بودن آنها



تحلیل سوالات اقتصاد خرد ارشد مدیریت 93

شامل: پاسخ کاملا تشریحی، مفهومی و چند بعدی سوالات بهمراه تحلیل سایر گزینه های غلط و علت نادرست بودن آنها



پاسخ سوالات ارشد اقتصاد کلان 93

شامل: پاسخ کاملا تشریحی، مفهومی و چند بعدی سوالات بهمراه تحلیل سایر گزینه های غلط و علت نادرست بودن آنها


دانلود کتاب اقتصاد انسانی سال تحصیلی 92-93


پاسخ سوالات ارشد اقتصاد خرد 93

شامل: پاسخ کاملا تشریحی، مفهومی و چند بعدی سوالات بهمراه تحلیل سایر گزینه های غلط و علت نادرست بودن آنها



دانلود اقتصاد مهندسی

مطالعه مقاله های زیر هم می تواند مفید باشد.

دانشگاه علوم اقتصادی

آشنایی با رشته تحصیلی علوم اقتصادی

بر روی لینک های زیر هم کلیک کنید.


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

نکاتی برای داشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید تبلیغات شما برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی موثر باشد و شاگرد جذب نمائید ادامه این مطلب را بخوانید و مقالاتی که معرفی شده است را هم مطالعه نمائید.

عنوان تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را جذاب بنویسید. عنوان آگهی مانند ویترین مغازه است. به هر میزان عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان را بهتر بنویسید بیشتر بر روی آن کلیک می شود و در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. مهمترین افتخار، ویژگی مثبت، تمایز کلاس هایتان و .... را در عنوان تبلیغ ارائه دهید.
با مراجعه به بخش تدریس خصوصی ایران مدرس (مشاهده بخش تدریس خصوصی) می توانید آگهی های تدریس خصوصی سایر مدرسین را ببینید و به عنوان نمونه آگهی تدریس خصوصی از ان استفاده نمائید. البته کپی کاری نکنید و فقط ایده بگیرید.به هر حال هر چه تعداد بیشتری از صفحات مدرسین را ببینید بهتر می توانید در این زمینه عمل کنید. با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد می توانید افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی خودتان را شاهد باشید. این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای ان وقت بگذارید. به هر میزان در این زمینه جدی تر عمل کنید در نهایت برای شما موثرتر خواهد بود.
برای تبلیغ خودتان یک عکس پرسنلی شیک و مرتب از خودتان قرار می دهید که باعث ایجاد حس خوب و ایجاد اعتماد در متقاضیان کلاس خصوصی می شود و باعث می شود بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک شود.
اگر نظرات شاگردهای خودتان و نتیجه ای را که گرفته اند را در متن آگهی ذکر نمائید متقاضیان کلاس راحت تر به شما اعتماد می کنند. البته مهم است که به صورت واقعی نظر سنجی کرده باشید و نظرات واقعی شاگردهای خودتان را ثبت نمائید.
ثبت آگهی در سایت معتبر و تخصصی تدریس خصوصی: اگر در سایت های آگهی عمومی تبلیغ بدهید احتمال نتیجه گرفتن شما کمتر خواهد بود. سایت www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند (البته سایت تدریس ریاضی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد) و در ضمن برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل هستند در نتیجه برای جذب شاگرد بهتر است در این سایت ها و یا در سایت های مشابه که فقط در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند آگهی خودتان را ثبت کنید.
در متن آگهی تدریس خصوصی مستندات کافی ارائه کنید و ذکر نمائید که در صورت لزوم می توانید مدارک بیشتری هم برای تایید گفته های خودتان ارائه نمائید. نکته بسیار مهم در تبلیغات اینترنتی و شاید مهمترین کلمه کلیدی موثر (جلب اعتماد) است. تمامی مواردی که گفته شد برای این است که بتوانید اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین آنها را بیشتر و بهتر جلب نمائید.
مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه بسیار مفید است. بزرگترین مشکل افرادی که در اینترنت در جستجوی یک مدرس و معلم خصوصی خوب هستند عدم اطمینان و اعتماد است. شما باید این مشکل را حل کنید. مستدل و منطقی در متن تبلیغ خودتان حرف بزنید. سوابق تدریس را ارائه نمائید. ارائه نظرات واقعی شاگردهای قبلی خودتان در متن آگهی بسیار عالی است و اعتماد سازی بسیار خوبی را انجام می دهد. یک عکس پرسنلی شیک یا یک عکس با کت و شلوار (یا عکس مرتب و رسمی برای مدرسین خانم) بسیار مناسب است. از دید متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین آنها تبلیغ خودتان را ببینید. آیا اگر خودتان متقاضی کلاس بودید با این رزومه و مواردی که در متن آگهی ارائه شده است با خودتان تماس می گرفتید؟!
قدرت شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، فیس نما، کلوب، لینکداین و .... را دست کم نگیرید. در این شبکه های اجتماعی برای خودتان صفحه ای بسازید و در آن صفحه آگهی تدریس خودتان را معرفی کنید و به صورت مستقیم هم برای ارائه خدمات تدریس خصوصی تبلیغ نمائید. هر چه فعالیت شما در این شبکه های اجتماعی بیشتر باشد و فالورهای بیشتری داشته باشید احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر خواهد شد. از این شبکه های اجتماعی و از فرومها و سایتهای و وبلاگهای مختلف به صفحه آگهی خودتان در ایران مدرس لینک بدهید و اعتبار آن را از نظر گوگل بیشتر و بیشتر کنید. - موفقیت در تبلیغ تدریس ریاضی

راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش مقالاتی از سایت ایران مدرس معرفی شده است که با مطالعه آنها می توانید در زمینه نحوه مطالعه ریاضی برای موفقیت در امتحان و کنکور اطلاعات خوبی را بدست آورید. اگر می خواهید در امتحان ریاضی نمره خوب، نمره ی بالا و حتی 20 و نمره اول کلاس را بگیرید .... اگر در زمینه نحوه مطالعه ریاضی برای کتکور، چگونگی تست زنی برای درس ریاضی و کسب درصد بالا در این درس سوال دارید .... در هر صورت، مطالعه مقالاتی که در ادامه ارائه شده است می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد. بر روی لینک های زیر کلیک کنید و مقالات زیر را بخوانید.

نحوه استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

روش مطالعه ریاضی برای امتحان

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه نوشتن عنوان و متن آگهی تدریس خصوصی موثر و موفق توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید تبلیغات تدریس خصوصی موفقی داشته باشید باید روی این دو قسمت از آگهی خودتان خوب کار کنید. البته به جز عنوان و متن تبلیغات تدریس خصوصی عکسی هم که برای اگهی قرار می دهید بسیار مهم است. بسیاری از مدرسین یک عکس را از مهمانی برش می دهند و یا عکس نامناسب و نامرتبی را قرار می دهند که در پایین آمدن بازدهی تبلیغ نقش دارد. یک عکس پرسنلی مرتب قرار دهید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

از طرفی در سایت معتبر تبلیغات تدریس خصوصی ثبت کنید. سایت هایی مانند ایران مدرس  www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و .... می توانند سایت های خوبی باشند. خصوصا سایت ایران مدرس که بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است گزینه بسیار خوبی می باشد. بعد از در نظر گرفتن این موارد سراغ عنوان و متن تبلیغت تدریس خصوصی می رویم. در متن آگهی خودتان رزومه بسیار کاملی شامل سوابق تدریس، افتخارات خودتان در ایام تحصیل، مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههایی که قبلا تدریس کرده اید، نظرات شاگردهای قبلی خودتان که خوب نتیجه گرفته اند را قرار دهید. در عنوان آگهی هم سعی کنید قول خوبی بدهید. مثلا بنویسید که تضمینی و با قیمت مناسب درس می دهید و یا در صورت عدم رضایت شاگرد جلسه اول رایگان خواهد بود. برای مشاهده نمونه آگهی های تدریس خصوصی که توسط اساتید ایران مدرس ثبت شده است به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه نمائید. مطالعه مقالات زیر هم مفید است.

تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس

موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

لیست دانشکده ها و اساتید و مدرسین فیزیک دانشگاههای ایران در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده لیست دانشکده ها و اساتید و مدرسین فیزیک دانشگاههای ایران از جمله اساتید و مدرسین فیزیک دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، اساتید فیزیک دانشگاه صنعتی شریف، اساتید و مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دانشگاهی و سایر مقاطع، اساتید دانشگاه شهرکرد، گروه فیزیک دانشگاه ارومیه، دانشگاه شاهد، دانشگاه الزهرا، دانشگاه آزاد واحد بجنورد و .... ادامه این مطلب را بخوانید.

1- اساتید و مدرسین فیزیک دانشگاه شهید مدنی آذربایجان: برای مشاهده لیست اعضای هیات علمی و اساتید و مدرسین فیزیک دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

http://science.azaruniv.ac.ir/?PageID=81

2- اساتید فیزیک دانشگاه صنعتی شریف: برای مشاهده رده:استادان دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف در ویکی پدیا بر روی این لینک کلیک کنید.

3- اساتید و مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دانشگاهی و سایر مقاطع: در سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید زیادی ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک مقطع دانشگاه و سایر مقاطع فعالیت دارند. برای مشاهده لیست این اساتید بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

مشاهده لیست اساتید تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و سایر مقاطع

مشاهده لیست اساتید تدریس خصوصی فیزیک دانشگاهی و سایر مقاطع

4- اساتید دانشگاه شهرکرد: برای مشاهده لیست کامل اساتید دانشگاه شهر کرد بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://sku.ac.ir/Shahrekord-University-Professors

دانشگاه شهرکرد در سال ۲۰۱۷ میلادی برای اولین بار در فهرست یک درصد دانشگاه‌های برتر جهان و هم چنین در زمره دانشگاه‌های موثر مهندسی جهان قرار گرفت و به لحاظ تولید بیشترین مقالات یک درصد برتر ISI  در میان دانشگاه‌های جامع کشور موفق به کسب رتبه ۱۸ گردید. این دانشگاه از سال ۱۳۹۶ شروع به جذب دانشجویان خارجی در رشته‌های ادبیات و علوم انسانی و حقوق کرده است.

5- اساتید گروه فیزیک دانشگاه ارومیه:  http://olum.urmia.ac.ir/olum_physics_department

گروه فیزیک در سال 1356 به همت و تلاش آقای دکتر محمد رضا بهفروز در دانشکده علوم تاسیس گردید و سپس دیگر همکاران به گروه پیوستند و این گروه کار خود را در رشته فیزیک­کاربردی آغاز نمود. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شورای گروه فیزیک تشکیل و در ایام انقلاب فرهنگی آزمایشگاهای کارشناسی نظیر فیزیک پایه 1و 2و 3 ،اپتیک، فیزیک جدید، فیزیک هسته ای، الکترونیک، و کارگاه فیزیک تاسیس گردید، و تعدادی از مربیان گروه جهت تحصیل در مقطع دکتری، عازم ادامه تحصیل شدند که پس از بازگشت، دیگر گرایشهای گروه نظیر، هسته ای، حالت جامد، اتمی- مولکولی تاسیس و پذیرش دانشجو نمودند و در سال 1371 مقطع کارشناسی ارشد در گرایشهای مختلف در این گروه تاسیس گردید.  تاکنون بیش از 150 نفر فارغ التحصیل داشته است که بعضی از آنان اینک با درجه دکتری بعنوان عضو هیات علمی در دانشگاههای مختلف کشور به کار آموزش و تحقیق مشغولند.

6- اساتید گروه فیزیک دانشگاه شاهد: برای مشاهده لیست اساتید گروه فیزیک دانشگاه شاهد بر روی عبارت اساتید فیزیک دانشگاه شاهد کلیک نمائید.

تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه – آموزش خصوصی فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه

7- برای مشاهده خبری در رابطه با اساتید گروه فیزیک دانشگاه شهید چمران از جهاددانشگاهی خوزستان بازدید کردند بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

http://khouzestan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=34924

8- لیست اساتید فیزیک شیمی دانشگاه الزهرا:

گروه فیزیک در سال ۱۳۵۸ با پذیرش دانشجو رشته‌ی دبیری فیزیک در مقطع کارشناسی آغاز بکار کرد. در سال ۱۳۷۳ در رشته فیزیک کاربردی فعالیت جدیدی را آغاز نمود. در بهمن ماه همان سال در دو گرایش فیزیک حالت جامد و فیزیک ذرات بنیادی در مقطع کارشناسی ارشد اقدام پذیرش دانشجو کرد. در سال ۱۳۸۲ در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های فیزیک نظری و فیزیک اتمی- مولکولی و بالاخره در سال ۱۳۸۷ رشته‌ی اختر فیزیک به دو رشته‌ی قبلی اضافه شدند. مهر ماه سال ۱۳۸۳ سرآغاز دوره‌ی جدیدی از فعالیت‌های گروه فیزیک است. دراین  زمان دوره‌ی دکترای فیزیک با پذیرش دانشجو در رشته‌ی فیزیک نظری راه‌اندازی شد. در گام‌های بعد، در رشته‌های فیزیک ماده‌ی چگال، فیزیک اتمی-مولکولی نیز اقدام به پذیرش دانشجو دکترا شد. در حال حاضر تعداد  ۲۸۰ نفر دانشجوی در مقطع کارشناسی فیزیک، و تعداد ۲۱۹ نفر دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و تعداد ۳۸نفر دانشجو در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند. http://phch.alzahra.ac.ir/Index.aspx?code=1025&lang=1&sub=13&page_=adveform&tempname=physchem&pageId=10808

9- اساتید گروه ریاضی و فیزیک دانشگاه آزاد واحد بجنورد:

http://www.bojnourdiau.ac.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1335%3A1392-07-03-07-34-06&catid=68%3A-&Itemid=445
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

آشنایی با اساتید و مدرسین تعدادی از دانشگاههای خوب ایران در این بخش ارائه شده است. برای آشنایی با اساتید و مدرسین تعدادی از دانشگاههای خوب ایران مانند دانشگاه رازی کرمانشاه، اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و سایر مقاطع، اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شیراز، دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شریف و اساتید و مدرسین آن، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه یزد - دروس دانشگاهی و .... ادامه این مطلب را بخوانید.

1- اساتید و اعضای عیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه

برای مشاهده لیست کامل اساتید و اعضای عیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

https://razi.ac.ir/as

2- اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و سایر مقاطع

برای مشاهده لیست اساتید و مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و سایر مقاطع فعالیت دارند و در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین مرجع تدریس خصوصی ایران ثبت نام نموده اند بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

3- دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

https://www.sru.ac.ir/

4- اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شیراز

برای مشاهده لیست اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شیراز بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://sutech.ac.ir/fa/node/1168

5- معرفی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شریف و اساتید و مدرسین آن: برای مطالعه در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

http://dictionnaire.sensagent.leparisien.fr/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%A9%D8%AF%D9%87%20%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85%20%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C%20%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C%20%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%81/fa-fa/

6- دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

برای مشاهده لیست استادهای این دانشگاه کلیک کنید:

https://www.nit.ac.ir/index.aspx?tempname=professorlist&lang=1&sub=7

7- اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه یزد

https://yazd.ac.ir/faculties/science/people/academics
  • محمد محمدی