ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۳۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جدیدترین ویدیوها و فیلم های آموزشی مرتبط با تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید با معلم و اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید و یا خود شما مدرس هستید و برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی قصد دارید در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغ درج کنید، در هر صورت مشاهده ویدیوها و فیلم های زیر می تواند بسیار مفید باشد. ویدیوهای زیر از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس گرفته شده است که بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس ایران است. www.IranModares.com - بر روی لینکهای زیر کلیک کنید تا فیلم ها را مشاهده نمائید.


بهترین معلم ها و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی خانم

اگر در جستجوی بهترین معلم ها و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی خانم هستید در همین فیلم توضیح داده شده است که چگونه به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید خانم در ارتباط باشید و کلاس های خصوصی را هماهنگ نمائید. در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین ریاضی خانم ارائه شده است و می توانید شماره تماس اساتید و رزومه کاری انها را هم ببینید.


فیلم انواع روش های جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

فیلم انواع روش های جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و شاگرد جذب کنید مشاهده این ویدیو می تواند کاملا مفید باشد. یک راهکار خوب این است که در همین سایت ایران مدرس به صورت رایگان و یا ویژه تبلیغ خودتان را ثبت نمائید.


چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی

در این ویدیو در رابطه با چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی در یک سایت معتبر و تخصصی تبلیغ بدهید در همین سایت ایران مدرس آگهی خودتان را ثبت نمائید. ثبت تبلیغ در ایران مدرس رایگان است. برای توضیحات بیشتر فیلم را ببینید.


چگونه معلم خصوصی انتخاب کنم

در این ویدیو و فیلم به صورت خلاصه در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی از سایت ایران مدرس (همین سایت) توضیحاتی ارائه شده است. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیشتر از 19000 مدرس ثبت نامی دارد.


نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده در این ویدیو توضیح داده شده است. اگر می خواهید متن آگهی شما موثر باشد و از طریق آن بتوانید شاگردهای زیادی را جذب کنید مشاهده این ویدیو می تواند کمک کننده باشد. متن تبلیغ باید کامل نوشته شود و قانع کننده باشد. توضیحات بیشتر در ویدیو ارائه شده است.







ویدیو ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران

نحوه انتخاب معلم خصوصی ریاضی خوب

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

دانلود جزوات آموزشی معادله و نامعادله، قدرمطلق؛ دسته بندی و فراوانی و .... در این بخش ارائه شده است. برای دانلود جزوات آموزشی معادله و نامعادله، قدرمطلق؛ دسته بندی و فراوانی و .... بر روی لین کهای زیر کلیک کنید.

اگر برای یادگیری بهتر درس ریاضی و مباحث مرتبط با اتحادها قصد دارید از معلم های تدریس خصوصی کمک بگیرید، برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش نحوه افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی توضیح داده شده است. برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- عنوان آگهی جذاب : افزایش بازدید تبلیغ

2- متن آگهی قانع کننده: افزایش تماس ها

3- عکس مناسب برای تبلیغ: عکس پرسنلی شیک

4- ثبت جزوه و سوال: افزایش بازدید تبلیغ

5- ویژه کردن تبلیغ: افزایش بازدید و تماس

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را بخوانید.


چگونگی افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

www.IranModares.com

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین مقالات در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. مقالات زیر از سایت ایران مدرس www.IranModares.com گرفته شده است. اگر می خواهید با ثبت تبلیغات در اینترنت در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و شاگرد جذب کنید مطالعه مقالات زیر بسیار کمک کننده است.

بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

در این بخش در رابطه با نحوه بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر توضیحاتی ارائه می گردد. همانطور که قبلا هم گفته شد متن آگهی و...



چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

در این بخش در رابطه با چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد و مقالات خوبی هم در رابطه با نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس...



موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی

در این بخش در رابطه با موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. در مقالات قبلی همین سایت ایران مدرس به صورت مفصل در زمینه اهمیت...



نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق

در این بخش نکات مهمی برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق ارائه می گردد. البته در کنار متن آگهی تدریس خصوصی موفق باید عنوان تبلیغات...



نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

در این بخش در رابطه با نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از کار تدریس مطالبی ارائه شده است.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

فیلم های آموزشی تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر برای یادگیری بهتر ریاضی هشتم قصد دارید با معلم های خصوصی خانم یا آقا کلاس ها را هماهنگ کنید و می خواهید با مشاهده یک فیلم کوتاه در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاس ها با یک معلم خوب اطلاعاتی بدست آورید .... اگر برای یادگیری بهتر درس فیزیک و یا حسابداری و ریاضی و .... قصد دارید ویدیوی خوبی ببینید و یا از طریق مشاهده فیلم نحوه پیدا کردن یک معلم خصوصی خوب را آموزش ببینید ... اگر خود شما مدرس یا استاد هستید و می خواهید ویدیو در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی و جذب شاگرد را مشاهده کنید ..... در هر صورت بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

نحوه هماهنگ کردن با معلم های خصوصی ریاضی هشتم

نحوه هماهنگ کردن با معلم های خصوصی ریاضی هشتم در این ویدیو توضیح داده شده است. اگر قصد دارید با معلم های خصوصی ریاضی پایه 8 کلاس ها را هماهنگ کنید این ویدیو را ببینید.

فیلم آموزش نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس

فیلم آموزش نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در این ویدیو ارائه شده است.

مدرسین تدریس خصوصی فیزیک خانم در تهران و کل ایران

در این ویدیو در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس ها با مدرسین تدریس خصوصی فیزیک خانم در تهران و کل ایران توضیحاتی ارائه شده است.


ویدیو ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران

در این ویدیو در رابطه با معرفی سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه شده است.

بهترین سایت تدریس خصوصی تهران و سراسر ایران

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین مقالات در زمینه موفقیت در امتحانات در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در امتحان ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی و .... موفق باشید و نمره خوبی بگیرید .... اگر قصد دارید این ترم به نسبت ترم های قبل در امتحانات موفق تر عمل کنید و معدل بالاتری داشته باشید .... در هر صورت، مطالعه مقالات زیر می تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد.

10 راهکار عملی برای موفقیت در امتحانات میان ترم و پایان ترم

10 راهکار عملی برای موفقیت در امتحانات میان ترم و پایان ترم در این بخش توضیح داده شده است.

کلاس های تدریس خصوصی بهترین مدرسین ریاضی برای موفقیت در امتحان ریاضی

کلاس های تدریس خصوصی بهترین مدرسین ریاضی برای موفقیت در امتحان ریاضی می تواند کاملا موثر باشد.

چگونه در امتحان ریاضی موفق شویم

در این بخش در رابطه با پاسخ به سوال چگونه در امتحان ریاضی موفق شویم توضیحاتی ارائه می شود.

کلاسهای تدریس خصوصی؛ موفقیت در امتحانات میان ترم و نمره خوب امتحانات پایان ترم

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در امتحانات میان ترم نمره خوبی بگیرید و موفق باشید و در امتحانات پایان ترم و امتحانات پایانی هم با نمره بسیار خوبی قبول شوید.

چگونه در امتحانات این ترم بهتر عمل کنیم و معدل بالاتری داشته باشیم؟

اگر می خواهید در امتحانات این ترم نسبت به ترمهای قبلی عملکرد بهتری داشته باشید ..... اگر قصد دارید در دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، زبان و .... به نسبت ترمهای قبل نمرات بهتری بگیرید ....

چگونه در امتحان موفق تر عمل کنیم و نمره خوبی بگیریم؟

اگر می خواهید در امتحانات موفق تر عمل کنید، با نمره خوب قبول شوید و حتی نمره 20 بگیرید، ادامه این مقاله را بخوانید.

رمز موفقیت در درس خواندن چیست

اگر در جستجوی رمز موفقیت در درس خواندن و راز و رمز موفقیت در تحصیل، داشتن معدل بالا، شاگرد اول شدن و ... هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

کلاسهای تدریس خصوصی، بهترین گزینه در ایام امتحانات

کلاسهای تدریس خصوصی، بهترین گزینه در ایام امتحانات است. در ایام امتحانات پایان ترم و میان ترم با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید عقب افتادن ها را جبران کنید و اگر در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غایب بوده اید،

راهکارهایی برای موفقیت در امتحانات و افزایش معدل

همانطور که می دانید یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان و دانشجویان امتحانات پایان ترم و میان ترم بوده و با بیشتر شدن تاثیر معدل در قبولی کنکور، افزایش معدل

7 راهکار برای موفقیت در امتحانات

به منظور موفقیت در امتحانات پایان ترم و میان ترم راهکارهای زیر می تواند مفید باشد: 1- خواندن دروس را به ایام امتحانات موکول نکنید

چگونه امتحانی موفق داشته باشیم؟

در این بخش در رابطه با اینکه (چگونه امتحانی موفق داشته باشیم) توضیحاتی ارائه می شود.

چگونه خوب امتحان بدهیم؟

چگونه خوب امتحان بدهیم؟ از راهکارهای زیر برای داشتن یک امتحان خوب و موفقیت آمیز استفاده کنید
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی و زبان انگلیسی در این بخش معرفی می شود و توضیح داده می شود که چگونه کاملترین لیست اساتید را مشاهده نموده و بهترین معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

اگر در جستجوی بهترین معلم شیمی تهران و کل ایران هستید به سایتhttp://www.IranModares.com مراجعه کنید. در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی شیمی متوسطه، کنکور و دانشگاه و سایر دروس را می توانید مشاهده کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و شماره تماس اساتید هم در این وب سایت نمایش داده شده است. در نتیجه به صورت مستقیم می توانید با معلم های تدریس خصوصی در ارتباط باشید. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس قیمت کلاس ها و سوابق تدریس خودشان در زمینه اموزش شیمی را هم ارائه نموده اند و با اگاهی کامل می توانید معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای مشاهده لیست مدرسین شیمی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php?metaword=%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C

برای مشاهده مدرسین ریاضی در ایران مدرس کلیک کنید.


https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php?metaword=%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C


در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس رو می تونید مشاهده کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و اساتید تدریس خصوصی رزومه کاری و سوابق تدریس خودشان و همچنین قیمتی که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند را ثبت نموده اند. با مراجعه به سایت www.IranModares.com می تونید کاملترین لیست مدرسین رو مشاهده کرد و معلم مورد نظر خودتون رو انتخاب نمائید. برای درس ریاضی هم اساتید خانم و هم اساتید خصوصی آقا در ایران مدرس ثبت نام کرده اند و شماره تماس اساتید به صورت مستقیم قابل مشاهده است.

اگر در جستجوی بهترین معلم فیزیک تهران و کل ایران هستید به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کنید. در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین فیزیک خانم و اقا را می توانید مشاهده کنید و به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. با مراجعه به ایران مدرس یک معلم خوب برای یادگیری فیزیک انتخاب کنید و در این درس موفق باشید.
https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php?metaword=%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%A9

بهترین معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران

اگر در جستجوی بهترین معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران هستید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. آدرس سایت ایران مدرس به صورت www.IranModares.com است. با مراجعه به سایت ایران مدرس می توانید کاملترین لیست مدرسین زبان انگلیسی را مشاهده کنید، رزومه و سوابق تدریس اساتید را ببینید و قیمت کلاس ها را هم مشاهده نمائید. در ادامه می توانید بهترین معلم زبان انگلیسی که به نظر خود شما بهتر می تواند به شما برای یادگیری زبان کمک کند را انتخاب نموده و با ایشان تماس بگیرید.
https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php?metaword=%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و با درج آگهی در این وب سایت می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند. درج آگهی در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتون رو ویژه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج آگهی موفق تدریس خصوصی مقاله زیر را بخوانید:
https://www.iranmodares.com/article-index.php?ID=5371

اگر قصد دارید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در یک سایت معتبر، پربازدید و تخصصی ثبت نام کنید به سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه می توانید ثبت نام کنید، آگهی تدریس خصوصی خودتان را ثبت کنید و به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در صفحه اصلی سایت قرار گیرد و بیشتر دیده شود. به منظور ثبت نام برای تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس مراجعه کنید.

اگر در جستجوی سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی هستید به سایت www.Tadris-Riazi.com مراجعه کنید. سایت تدریس ریاضی به صورت کاملا تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. این سایت از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. همین الان در گوگل عبارت هایی مانند سایت تدریس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و .... را جستجو کنید. خواهید دید که این وب سایت در صدر نتایج و در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. بنابراین با درج تبلیغ در سایت تدریس ریاضی مشخصات شما در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار خواهد گرفت و می توانید شاگرد جذب نمائید. ثبت تبلیغ در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید برای حصول بازدهی بیشتر و با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید.

http://www.tadris-riazi.com/

ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای ثبت تبلیغات شما در زمینه تدریس خصوصی کاملا مفید و موثر است. البته باید عنوان تبلیغ خودتان را جذاب بنویسید و متن آگهی را هم کامل و قانع کننده ثبت کنید. برای اینکه در رابطه با نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده و موثر اطلاعاتی را کسب کنید این مقاله را بخوانید. برای آگهی تدریس خودتان عکس خوبی انتخاب کنید و در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید.

ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا در آن ارائه شده است.
در سایت ایران مدرس بدون واسطه و به صورت مستقیم می توانید با معلم های تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است.
اساتید ثبت نامی در ایران مدرس رزومه کاری، سوابق تدریس، قیمت کلاس ها و .... را ارائه کرده اند و می توانید با مشاهده لیست مدرسین با آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایت ایران مدرس مقاله زیر را مطالعه نمائید:
https://www.iranmodares.com/article-index.php?ID=5044

عوامل زیر در رابطه با نحوه ثبت تبلیغ موثر تدریس خصوصی موثر می باشد:
1- ثبت آگهی در سایت معتبر و تخصصی تدریس خصوصی
2- درج تبلیغات ویژه تدریس خصوصی در صورت تمایل
3- انتخاب عکس مناسب
4- انتخاب عنوان خوب و جذاب برای تبلیغ تدریس خصوصی
5- نوشتن متن خوب، کامل و قانع کننده
6- انتخاب کلمات کلیدی مناسب
7- به روز رسانی تبلیغات تدریس خصوصی به صورت مداوم
8- ....
برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را بخوانید:
https://www.iranmodares.com/article-index.php?ID=5351

نحوه درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثر و موفق در ایران مدرس - اگر قصد دارید با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید و درآمد بالایی بدست آورید .... در هر صورت باید آگهی خودتون رو خوب بنویسید. انتخاب عکس مناسب، عنوان خوب، متن کامل و .... مهم است.
https://www.iranmodares.com/article-index.php?ID=4548

http://www.tadris-riazi.com/article/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C-g


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

نحوه خوب نوشتن متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش توضیح داده شده است. برای اینکه بتوانید از طریق تبلیغات در اینترنت شاگرد جذب کنید خوب نوشتن متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی بسیار مهم است. حتی اگر در سایت های تخصصی و معروف تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی هم تبلیغ ثبت کنید باز هم خوب نوشتن متن اگهی بسیار لازم است و اگر متن اگهی خوب نوشته نشود با وجود دیده شدن تبلیغ شما ولی کسی برای کلاس با شما تماس نمی گیرد. بنابراین تاکید می شود متن آگهی را کامل بنویسید. اما چه نکاتی باید در این زمینه رعایت گردد. در ادامه توضیحات کاملتری ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

در مرحله اول سعی کنید تمام سوابق تدریس خودتان و رزومه کاری کاملی را ارائه دهید. انگار که می خواهید در یک آموزشگاه استخدام شوید. وقتی شما قرار است در اموزشگاه، موسسه یا شرکتی استخدام شوید در زومه کاری خودتان کوچکترین موارد را ذکر می کنید و سعی می کنید به بهترین شکل رزومه را بنویسید تا مدیر موسسه یا آموزشگاه شما را استخدام کند. وقتی تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را هم می نویسید هم باید این حالت را داشته باشید. اگر می خواهید متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین آنها برای کلاس با شما تماس بگیرند باید متن تبلیغ را خیلی خوب بنویسید. در غیر اینصورت تبلیغ شما دیده خواهد شد ولی تماسی برای کلاس با شما گرفته نمی شود. در متن تبلیغات تدریس خصوصی موارد زیر را ذکر کنید:
- سوابق تدریسی که دارید با ذکر دقیق نام آموزشگاهها و موسساتی که در آن تدریس کرده اید
- افتخاراتی که در دوران تحصیل کسب کرده اید (مانند رتبه برتر کنکور، دانشجوی نمونه و ....)
- نظرات شاگردهای قبلی که از نحوه تدریس شما راضی بوده اند
- .....
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه خوب نوشتن متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مقالات زیر را مطالعه کنید.
متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات

راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان بهترین جزوات آموزش مشتق و فرمول های مشتق گیری در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید مشتق را به صورت پایه ای یاد بگیرید و فرمول های مشتق را آموزش ببینید و در این مبحث حرفی برای گفتن داشته باشید، در هر صورت دانلود جزوات زیر و مطالعه آنها می تواند مفید باشد.

دانلود رایگان جزوه کامل و بسیار عالی مشتق و فرمول های مشتق گیری

فرمولهای مشتق گیری pdf ، فرمول های مشتق مثلثاتی، روابط مشتق e و مشتق ln

  • محمد محمدی