ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین مدرسین ریاضی و معلم خصوصی ریاضی خوب و با تجربه هستید .... اگر می خواهید شماره تماس مستقیم و بدون واسطه بهترین معلم های خصوصی ریاضی را ببینید و با یک استاد خوب کلاس خصوصی ریاضی داشته باشید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست مدرسین ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و برترین اساتید ریاضی که تجربه بالایی در آموزش ریاضی دارند و از دانشگاههای خوب ایران مانند دانشگاه شریف، دانشکده ریاضی دانشگاه تهران، امیرکبیر، علم و صنعت و .... فارغ التحصیل شده اند حضور دارند و می توانید بدون واسطه با این اساتید در ارتباط باشید. در ایران مدرس معلم های رسمی و دبیران رسمی آموزش و پرورش، اساتید دانشگاه، بهترین دبیران و .... حضور دارند.

برای مشاهده لیست کامل معلم های ریاضی خانم و آقا بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. کلیک کنید: مشاهده لیست بهترین معلم های خصوصی ریاضی

برخی از اساتید نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم قرار داده اند. می توانید با مطالعه نظرات شاگردهای قبلی این اساتید می توانید در رابطه با نحوه تدریس استاد و میزان رضایت شاگردهای قبلی اطلاعاتی بدست آورید و به این ترتیب انتخاب بهتر و درست تری داشته باشید. اگر بین چند استاد ریاضی در تهران برای انتخاب بهترین مدرس ریاضی شک دارید معمولا برخی از اساتید جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می کنند. می توانید جلسه اول را برگزار نمائید و به این ترتیب از انتخاب خودتان مطمئن شوید.  معیار دیگری که برای انتخاب یک استاد و معلم خوب ریاضی می توانید در نظر داشته باشید سابقه کاری استاد است. به صورت معمول اساتیدی که سابقه کاری بالایی دارند بهتر تدریس می کنند.  برای اینکه یک معلم خصوصی خوب برای یادگیری درس ریاضی در کنار خودتان داشته باشید به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل اساتید هم دقت کنید. بهتر است کلاس های خصوصی را با اساتیدی هماهنگ کنید که از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر  و ..... فارغ التحصیل شده اند.

حتما ببینید: اساتید ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان

اساتید ویژه تدریس خصوصی ریاضی: اساتیدی که در همین سایت ایران مدرس برای تدریس خصوصی ریاضی یا سایر دروس ثبت نام کرده اند مشخصات خودشان را به دو صورت ثبت نموده اند. حالت اول این است که معلم ریاضی به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه تبلیغ خودش را ثبت می کند. اما اساتید ویژه که آگهی آنها با رنگ متفاوتی هم نمایش داده شده است برای ثبت اطلاعات خودشان در این وب سایت هزینه پرداخت کرده اند. تعدادی از مدرسین ویژه ریاضی را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید. اساتید ویژه به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند و بهترین اساتید معمولا جزو مدرسین ویژه هستند.

چگونه بهترین مدرسین ریاضیات را انتخاب کنیم؟ برای اینکه بتوانید یک استاد خوب برای خودتان انتخاب کنید به نحوه نوشتن متن تبلیغ توسط استاد هم دقت نمائید. اساتیدی که توضیحات کاملی ارائه کرده اند و با جدیت این موارد (رزومه، سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و ....) را ثبت کرده اند مسلما در کار خودشان جدی تر هستند و بهتر است با چنین اساتیدی کلاس داشته باشید. نکته دیگر اینکه باید به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید هم دقت کنید. اساتید فارغ التحصیل از دانشگاههای خوب بهتر هم تدریس می کنند. البته این هم یک پارامتر است و به تنهایی نباید فقط این مورد را در نظر داشت. ممکن است مدرسی از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده باشد ولی در انتقال مفاهیم خوب عمل نکند. البته احتمال این حالت کم است و شخصی که خودش درس را خوب متوجه شده باشد به احتمال زیاد آن را خوب تدریس هم می کند. به نظرات شاگردهای قبلی معلم های ریاضی هم توجه کنید.  به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد دقت کنید: اساتیدی که ریاضی را بسیار خوب درس می دهند اساتید باهوشی هستند که در ایام تحصیل خودشان هم موفق بوده اند. بنابراین اگر می خواهید مطمئن باشید که یک معلم خوب را در کنار خودتان دارید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در ایام تحصیل عملا توانسته اند موفقیت را تجربه کنند و در یک دانشگاه خوب درس خوانده اند. برای درس ریاضی بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که در رشته ریاضی، رشته های فنی مهندسی و یا رشته های مرتبط با ریاضی درس خوانده است. در این وب سایت برای هر معلم دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی ایشان و حتی برای برخی اساتید مدرک تحصیلی هم ارائه شده است.

ویژگی های یک معلم خصوصی ریاضی خوب کدام است؟ داشتن فن بیان خوب: یک معلم ریاضی خوب باید بتواند مسائل سخت و سطح بالا را به گونه ای ارائه کند که فهم آن برای دانش آموزان و دانشجویان راحت باشد. یک استاد خوب خودش را جای شاگردهایش در نظر می گیرد و از دید آنها مطالب را می بیند و به گونه ای درس را ارائه می دهد که قابل درک و فهم باشد. برای اینکه معلم ریاضی در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشد باید هر از چندگاهی سوال بپرسد و بازخورد بگیرد تا در نهایت متوجه شود که آیا مطالبی که ارائه می کند مفید بوده است و یا باید نحوه ارائه خودش را تغییر دهد. سر وقت حاضر شدن در کلاس درس: در کلاس های ریاضی در مدرسه و دانشگاه و یا آموزشگاهها و حتی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی مهم است که استاد و معلم به موقع حاضر شود. اگر در کلاس 20 نفر حاضر باشند و استاد 10 دقیقه دیرتر در کلاس حاضر شود در واقع 200 دقیقه از وقت شاگردهای ایشان تلف شده است. بنابراین حضور به موقع در کلاس را هم می توان به عنوان یکی از ویژگی های مهم یک دبیر خوب ریاضی در نظر گرفت.  ایجاد تناسب بین حل تمرین و تدریس: در نظر بگیرید که یک مدرس ریاضی از اول تا آخر کلاس بدون اینکه تمرینی را حل کند پشت سر هم فقط درس بدهد. در این حالت شاگردها فشار زیادی را متحمل خواهند شد و خواهند دید که فرمول های زیادی پشت سر هم به ایشان گفته می شود و فکر می کنند که درس بسیار سخت است. یک معلم ریاضی خوب بین تدریس و حل تمرین تناسب ایجاد می کند. بهتر است هر مبحث جدیدی از درس که تدریس می شود برای آن چند تمرین و مثال نمونه هم حل گردد. به این ترتیب دانش آموزان و دانشجویان مباحث را بهتر اموزش خواهند دید.

این مقاله خوب را هم بخوانید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 10 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران

جلسه اول برگزاری کلاس: در نهایت اگر شما از بین تمامی اساتید تدریس خصوصی ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس یک استاد خوب را انتخاب کردید و برای هماهنگی کلاس با ایشان تماس گرفتید می توانید اولین جلسه کلاس را تشکیل دهید. بسیاری از اساتید خوب ریاضی در صورت عدم رضایت جلسه اول را به صورت رایگان برگزار می کنند. حتی اگر اولین جلسه تدریس خصوصی رایگان هم نباشد، در هر صورت شما به صورت دقیق با نحوه تدریس استاد ریاضی آشنا خواهید شد. اگر راضی بودید که کلاس را ادامه می دهید و اگر نحوه تدریس ایشان خوب نبود می توانید کلاس را با معلم دیگری هماهنگ کنید. در کلاس های خصوصی مزیتی که وجود دارد این است که شما در هر زمانی می توانید استاد را تغییر دهید و به این ترتیب در نهایت بهترین مدرس را در کلاس داشته باشید.

اساتید ثبت نامی در ایران مدرس به دو صورت رایگان و ویژه تبلیغات تدریس خصوصی خودشان را ثبت کرده اند. توصیه می شود کلاس های ریاضی را با اساتید ویژه که پس زمینه تبلیغ آنها به رنگ طلایی است هماهنگ کنید. البته این یک پیشنهاد است و ممکن است در بین سایر اساتید هم بتوانید یک معلم خوب ریاضی برای خودتان پیدا کنید. اساتید ویژه به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند. در حالت دیگر اگر ترجیح می دهید کلاس های ریاضی را با یک دبیر و معلم رسمی آموزش و پرورش و یا استاد دانشگاه برگزار کنید باز هم در این وب سایت می توانید یک استاد خوب با این شرایط پیدا کنید. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند، نظرات شاگردهای قبلی در مورد ایشان مثبت است، خودشان از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند و کار تدریس را به صورت تضمینی انجام می دهند می توانند در موفق شدن شما موثرتر عمل کنند.

کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس خصوصی ریاضی

عبارت های کلیدی: درصد ریاضی بالای 90 توسط فوق لیسانس ریاضی دانشگاه تهران با رتبه دو رقمی، مدرس ریاضی باید فقط تحصیلات ریاضی داشته باشد و فقط درس ریاضی کنکور را تدریس کند تا ریاضی را بفهمید و نه همه دروس را با هم تدریس کند. تدریس با تکنیک ویژه تستی برای مسایل ریاضی با سرعت بالا، تدریس روان مفاهیم ریاضی دهم و یازدهم و دوازدهم برای کنکور و نهایی، با 20 سال سابقه تدریس و دارای درصد ریاضی 100 در کنکور سراسری. مشاهده اساتید ریاضی دانشگاه تهران، اساتید ریاضیات دانشگاهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی