ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاربران، اساتید و مدرسین گرامی - با سلام و احترام - خواهشمند است در صورتیکه تمایل دارید مقالات شما در سایت ایران مدرس منتشر شود از طریق پیامک آمادگی خودتان را اعلام کنید (09196820671). مقالات شما با اسم خودتان در سایت ایران مدرس منتشر می شود و در پایان مقاله، عکس و راههای ارتباط با شما قرار داده می شود. به این ترتیب افرادی که مقاله را مطالعه می کنند وارد صفحه آگهی شما شده و بازدید تبلیغ شما و در نتیجه تعداد شاگردهایی که جذب می کنید افزایش پیدا خواهد کرد. مقالات ایران مدرس توسط گوگل ایندکس می شوند و در صورتیکه خوب نوشته شده باشند پتانسیل جذب بازدید بالایی را دارند و افراد زیادی را به سمت صفحه تبلیغ شما هدایت خواهند کرد. بعضی از مقالات ایران مدرس بیش از 30000 بازدید گرفته اند. مثلا مقاله https://www.iranmodares.com/article-index.php?ID=2633 را ببینید. به عنوان نمونه در رابطه با مقاله ارسالی یکی از مدرسین بر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://www.iranmodares.com/article-index.php?ID=5787
در مقاله بالا که توسط دکتر محمدی ارسال شده است، در پایان مقاله مشخصات ایشان قرار داده شده و به صفحه تبلیغ ایشان هم لینک داده شده است. مقاله ارسالی شما باید توسط خودتان نوشته شده باشد و قبلا در هیچ سایت و وبلاگی منتشر نشده باشد. در ضمن، حداقل تعداد کلمات مقاله باید 600 کلمه باشد. موضوع مقاله هم می تواند در رابطه با نحوه موفقیت در تدریس خصوصی دروسی که تدریس می کنید، نحوه آموزش و یادگیری موفق دروس تدریسی شما، چگونگی کسب نمرات بالاتر در دروس تدریسی شما، تجاربی که در زمینه تدریس خصوصی دارید و ..... باشد.
در صورت تمایل برای درج مقاله در ایران مدرس از طریق پیامک با مدیریت سایت در ارتباط باشید. برای تعداد مقالاتی که ارسال می کنید محدودیتی وجود ندارد و هر تعداد مقاله می توانید ارسال نمائید. در ضمن، با درج هر مقاله شما در ایران مدرس، حساب کاربری شما معادل 20 هزار تومان شارژ خواهد شد.
با تشکر و احترام
ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با نحوه مشاهده شماره تماس و شماره تلفن بهترین معلم های خصوصی ریاضی در تهران و کرج، شماره موبایل معلمان، شماره تلفن دبیران خصوصی ریاضی و ... توضیح داده می شود.
مطالعه کنید: دبیر ریاضی خوب، شماره تماس اساتید و مدرسین ریاضی خانم و آقا

برای اینکه بهترین مدرسین و معلم های تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کرج و شماره تماس ایشان را ببینید بر روی این لینک کلیک کنید. البته علاوه بر لینکی که معرفی شده می توانید لیست کاملتری از معلم های خصوصی خوب ریاضی در تهران و کرج را هم ببینید. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com لیست کاملی از مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده نمائید. بر روی عبارت مشاهده شماره معلم های خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین ریاضی در سایت ایران مدرس را ببینید. در سایت ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس از کل کشور ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش ریاضی به صورت حضوری و یا آنلاین فعالیت دارند. این مدرسین از دانشگاههای معتبر کشور مانند دانشکده ریاضی دانشگاه تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر و .... فارغ التحصیل شده اند. برای اساتید ریاضی ثبت نامی در سایت های ایران مدرس و Tadris-Riazi.com اطلاعات کاملی از جمله سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، قیمت مد نظر استاد برای کلاس و .... ثبت شده است و می توانید با آگاهی کامل استاد و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی واسطه ای در کار نیست و می توانید مستقیما از طریق شماره تماس ارائه شده با خود مدرسین در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید.
 

دبیر خوب ریاضی، شماره تماس معلم های خصوصی ریاضی

شماره تماس معلم خصوصی ریاضی خانم و آقا در تهران

شماره تلفن معلم خصوصی ریاضی خانم و آقا

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله تعدادی از نمونه آگهی های تدریس خصوصی مدرسین و اساتید تدریس خصوصی موفق که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند ارائه شده است. قبل از اینکه تعدادی از این نمونه آگهی های تدریس خصوصی ذکر شوند در رابطه با ویژگی های آنها توضیحاتی ارائه می شود. اگر می خواهید در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php و یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ تبلیغ خودتان را ثبت نمائید در مرحله اول باید تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و حتی هزینه کنید. سعی کنید سوابق تدریس خودتان را به صورت کامل ذکر کنید. مسلما متقاضیان تدریس خصوصی دوست دارند با اساتید با سابقه کلاس داشته باشند. اگر در مدارس و آموزشگاهها و یا دانشگاهها مختلف تدریس کرده اید حتما بنویسید. در ضمن اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید با اسم پایه ها هم دروس تدریس ریاضی ذکر نمائید. مثلا بنویسید ریاضی ششم، تدریس ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... . نکته دیگر اینکه تمام افتخارات خودتان را بنویسید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، سابقه کاری بالایی دارید، دبیر رسمی هستید، شاگردهای موفقی داشته اید و یا هر افتخار دیگری که دارید را ذکر نمائید.
پیشنهاد می شود مقاله نکات مهم برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.
نمونه آگهی تدریس خصوصی شماره 1
تدریس ریاضی ۱و ۲ دانشگاهی، تدریس معادلات دیفرانسیل، تدریس آمار و احتمال دانشگاهی، تدریس آمار و احتمال مهندسی، لیسانس فیزیک اتمی و فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاههای معتبر، ۱۳ سال سابقه مفید، دارای معدل الف در مقطع فوق لیسانس، دارای امتیاز در المپیاد ریاضی دبیرستان، ۱۳سال تدریس در آموزشگاههای برتر تهران، برای تضمین کار می توانید از شاگردای قبلی استعلام بگیرید. اکثر شاگردای من ترم اول نمره خوبی نداشتند یا حتی افتاده بودن ولی با تدریس به آنها ترم بعدی نمره خوبی گرفتن و به درس هم علاقمندتر شده اند.
نمونه آگهی تدریس خصوصی شماره 2
تدریس خصوصی به صورت کاملا مفهومی فیزیک، تقویتی دبیرستان و کنکور و فیزیک دانشگاه توسط عضو هیات علمی دانشگاه ، تدریس به صورت آنلاین و حضوری، تدریس خصوصی دروس فیزیک عمومی 1 و 2 مهندسی برق، مکانیک، صنایع، عمران،کامپیوتر و .... تدریس خصوصی دروس دانشگاهی دینامیک، استاتیک، ترمودینامیک،ریاضی عمومی، ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی دروس رشته فیزیک ، فیزیک جدید ، ریاضی فیزیک1و2 ، فیزیک هالیدی، فیزیک هسته ای، فیزیک راکتور و ......
نمونه آگهی تدریس خصوصی شماره 3
*** تدریس خصوصی فیزیک *** تدریس خصوصی فیزیک دهم - تدریس خصوصی فیزیک یازدهم - تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم - تدریس خصوصی فیزیک کنکور رشته ریاضی و تجربی - آموزش نکات کنکوری و آمادگی برای آزمون های ورودی دانشگاها مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزاری کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی و آنلاین - بیش از 8 سال سابقه تدریس در دانشگاه های آزاد، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و پیام نور سابقه همکاری با مدارس غیر انتفاعی و تیزهوشان - همکاری با آموزشگاه های خصوصی در زمینه تدریس ریاضیات پایه و کنکور رشته های ریاضی، تجربی و انسانی - برگزاری کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و رفع اشکال. آموزش نکات کنکوری و آمادگی برای آزمون های ورودی دانشگاه ها در دروس ریاضیات و آمار و احتمالات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری. ....................... تدریس آمار و ریاضیات با بیانی بسیار ساده و مفهومی............................. .....................یادگیری 100% تضمینی......................
برای مشاهده نمونه آگهی های تدریس خصوصی بیشتر اینجا کلیک کنید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی معتبر و موفق در سایت های معتبر تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می شود و بیان می شود که چگونه با درج آگهی در بهترین سایت های تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید و از کار تدریس خصوصی به درآمد بالا برسید.
مطالعه مقالات زیر مفید است.

چگونه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسیم؟

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر
بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی

برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی شما موفق باشد و بتوانید خوب نتیجه بگیرید در مرحله اول باید در یک سایت خوب و معتبر آگهی خودتان را ثبت نمائید. می توانید در سایت هایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند مانند سایت های ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در کنار این سایت ها ثبت تبلیغ در سایت های عمومی تبلیغات اینترنتی مانند سایت های دیوار، شیپور، ایستگاه، سودایران www.soodiran.com و .... هم می تواند مفید باشد. البته ثبت آگهی در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی بازدهی بیشتری دارد. چرا که این سایت ها بازدید هدفمند دارند و برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل هم قرار گرفته اند. به هر حال خودتان را محدود به یکی دو سایت نکنید و در سایت های مختلف تبلیغ ثبت نمائید. البته حتما در نظر داشته باشید که متن تبلیغات خودتان را هم باید خوب و قانع کننده بنویسید. در متن تبلیغ رزومه کاملی را ارائه نمائید و سوابق تدریس خودتان و دروسی که تدریس می کنید را به صورت کامل بنویسید. به هر میزان بیشتر بنویسید بازدهی تبلیغ شما بهتر خواهد شد.
مقالات زیر را هم بخوانید.

7 راهکار برای افزایش تعداد بازدید آگهی های تدریس خصوصی

ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایت هایی که معرفی شد کاملا رایگان است اما در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری تبلیغ شما نمایش داده شود و بتوانید بهتر نتیجه بگیرید. در سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه، فیلم نمونه تدریس خصوصی، مدرک تحصیلی و رزومه کاری و .... هم وجود دارد و می توانید به صورت کامل خودتان را معرفی نمائید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید ثبت تبلیغات در این دو وب سایت را از دست ندهید. خصوصا در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد حتما تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد. درج تبلیغ در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی این مزیت را دارد که اطلاعات شما در یک محیط کاملا آموزشی نمایش داده خواهد شد و مشخصات شما توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده می شود. البته همانطور که گفته شد شما در همه ی وب سایت های معرفی شده تبلیغ خودتان را ثبت کنید. البته توجه داشته باشید که کپی کاری نکنید و در هر سایت تبلیغ مختص خودش را قرار دهید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاهی از دانشگاهها معتبر هستید این مقاله را بخوانید.
پیشنهاد می شود مقاله چگونه ریاضی دانشگاه را بخوانیم؟ را بخوانید.
ریاضی دانشگاه شامل ریاضی عمومی 1 و 2، ریاضیات مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی و آمار می باشد. برای اینکه بتوانید در دروس مرتبط با ریاضیات دانشگاهی نمره خوبی بگیرید، در مرحله اول باید ریاضی مقطع متوسطه را به خوبی بلد باشید. اگر در ریاضی به صورت کلی پایه ضعیفی داشته باشید، در ریاضی مقطع دانشگاه هم نمی توانید عملکرد خوبی داشته باشید. به عنوان مثال در ریاضی عمومی 1 دانشگاه مباحثی مانند انتگرال و مشتق به صورت مفصل مورد بررسی قرار می گیرد و انواع روش های انتگرال گیری درس داده می شود. در ریاضی عمومی 2 دانشگاهی هم مشتق چندگانه و انتگرال دو گانه و سه گانه و کاربردهای آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. اگر دانشجویی در دوره متوسطه انتگرال و مشتق را خوب آموزش ندیده باشد در دانشگاه باید تلاش بیشتری انجام دهد تا بتواند بر مباحث مسلط شود. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاهی فعالیت دارند به سایت های ایران مدرس و تدریس ریاضی مراجعه کنید. بر روی لینک مشاهده معلم های خصوصی ریاضی و یا تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاهی کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید. اساتید ثبت نامی در سایت های ایران مدرس و تدریس ریاضی از دانشگاههای معتبر مانند دانشکده ریاضی دانشگاه تهران https://science.ut.ac.ir/math دانشگاه امیرکبیر http://math.aut.ac.ir/autcms/mathematics-computer-science/fa/home علم و صنعت، خواجه نصیر و ..... فارع التحصیل شده اند و می توانید با در کنار داشتن یکی از این اساتید خوب بر درس ریاضی مسلط شوید. مطالعه مقالات زیر هم مفید است.
دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه را مشاهده کنید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه توسط اساتید خصوصی مجرب و باسابقه

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش نحوه برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده است.
1- با علاقه به تدریس خصوصی ریاضی بپردازید. اگر به درس دیگری غیر از ریاضی علاقه دارید آن درس را تدریس نمائید.
2- بر درس ریاضی به صورت کامل مسلط باشید. به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و اطلاعات خودتان را به روز نمائید.
3- هوای شاگردهای خودتان را داشته باشید. شاگردهای شما اگر موفق شوند نان شما در روغن است. شاگردهای موفق دوباره برای درس های دیگر برخواهند گشت و شاگرد جدید هم معرفی خواهند کرد.
4- در سایت های تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و ایران مدرس www.IranModares.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا شاگردهای بیشتری جذب نمائید.
5- جلسه اول کلاس های خصوصی ریاضی را خیلی عالی برگزار نمائید. اگر جلسه اول اعتماد شاگرد خودتان و والدین ایشان را جلب کنید همین شاگرد ممکن است چند ترم با شما کلاس برگزار کند.
6- از جزوه کلاسی خود شاگرد در کلاس های خصوصی ریاضی استفاده کنید. هم خلاصه است و هم مهمترین مطالب را در خود جای داده است.
7- ارزیابی را در نظر داشته باشید. ارزیابی می تواند به صورت سوال هایی باشد که در کلاس می پرسید و یا تمریناتی که می دهید و در جلسه بعد حل آن را می خواهید.
8- برای فاصله زمانی بین کلاس ها و جلسات تمرین بدهید و حل آن را جلسه بعد با جدیت بخواهید. شاگردهای شما برای یادگیری ریاضی حتما باید تمرین حل کنند.
9- به صورت مرتب به والدین شاگردهای خودتان در زمینه نحوه پیشرفت و میزان پیشرفت شاگرد گزارش بدهید و با ایشان همفکری کنید و برای انجام تمرینات توسط شاگرد از ایشان کمک و همکاری بخواهید.
10- به کار خودتان تعهد داشته باشید و هدف نهایی خودتان را موفقیت شاگردتان در نظر بگیرید. همانطور که گفته شد یک شاگرد موفق می تواند شاگردهای بیشتری را به شما معرفی کند و برای درس ریاضی در پایه های بالاتر دوباره با شما کلاس داشته باشد.
11- برای هر شاگرد به تناسب نیازی که دارد و به تناسب هدفی که در نظر دارد و متناسب با سطح هوشی ایشان مطالب را ارائه کنید. باید باهوش باشید و مفیدترین مطالب را بگوئید.
12- کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و پشتیبانی و حمایت را تا شب امتحان ادامه دهید و از هیچ تلاشی برای موفقیت شاگرد خودتان فروگذار نکنید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید متن تبلیغات تدریس خصوصی موفقی داشته باشید و بازدید بالایی از تبلیغ شما به عمل آبد موارد زیر را در نظر داشته باشید.
1- در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان مهمترین موارد را در پاراگراف اول ذکر نمائید. به هر میزان موارد مهمتر را در ابتدای متن ذکر کنید بهتر است و بازدهی بالاتری دارد.
2- متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. به هر میزان که رزومه کاری و سوابق تدریس بیشتر و معتبرتری را ذکر نمائید در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود.
3- در متن تبلیغات تدریس خودتان حتما نظرات شاگردهای قبلی خودتان را ذکر می کنید. اگر در دانشگاه یا مدرسه تدریس می کنید برگه هایی را توزیع کنید تا شاگردهای شما نظراتشان را بنویسند و در متن تبلیغ قرار دهید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر
4- در هر دانشگاه یا مدرسه و موسسه ای کار تدریس خصوصی را انجام داده اید ذکر نمائید. اگر در مدارس معروف تهران یا شهر خودتان تدریس کرده اید حتما بنویسید چون در جذب شاگرد موثر است.
5- نوشتن متن خوب برای تبلیغات تدریس خصوصی بسیار مهم است اما مهمتر از آن این است که در سایت های معتبر و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی آگهی خودتان را ثبت کنید. درج تبلیغ در سایت های غیر مرتبط فایده ای ندارد.
6- در سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com آگهی خودتان را درج نمائید. این سایت ها به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید و فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق را ببینید.
7- تمام افتخارات خودتان را در متن تبلیغ ذکر کنید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، اگر سابقه کاری بالایی دارید، چنانچه دانشجوی نمونه بوده اید و معدل بالایی دارید .... تمامی این موارد را ذکر کنید. در ایران مدرس امکان ثبت مدارک مربوطه هم وجود دارد.
8- در متن تبلیغات تدریس خصوصی باید تمام تلاش شما این باشد که اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین ایشان را جلب نمائید. هر موردی که به جلب اعتماد بیشتر کمک می کند را ذکر کنید.
9- در سایت ایران مدرس امکان درج نمونه فیلم تدریس خصوصی هم قرار دارد و می تواند رزومه کاری و مدارک خودتان را هم قرار دهید. در کنار یک متن خوب برای تبلیغات تدریس خصوصی فیلم و مدرک هم در جلب اعتماد بسیار موثر است.

مطالعه مقاله 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.
10- اگر در دانشگاه معتبر تحصیل کرده اید و یا مثلا مدرک خاصی دارید حتما ذکر نمائید. مثلا اگر نرم افزار اتوکد تدریس می کنید و در این رابطه مدرک معتبری دارید حتما به آن اشاره نمائید.
11- از خسته شدن کاربران ترسی نداشته باشید و تا جایی که می توانید متن را طولانی تر بنویسید. برای کاربران کم حوصله در پاراگراف اول مهمترین موارد را ذکر نمائید. نظرات شاگردهای قبلی را هم فراموش نکنید.
12- در متن تبلیغ قول های خوبی بدهید. مثلا تدریس تضمینی یا جلسه اول در صورت عدم رضایت رایگان و .... مواردی هستند که نشان از اطمینان شما به کار خودتان دارد. هر موردی که به جلب اعتماد کمک می کند را بنویسید.

مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر هم مفید است.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین فیلم های نمونه تدریس در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس در این بخش ارائه شده است. در این فیلم ها اساتید ثبت نامی در ایران مدرس مباحث مختلفی از درس ریاضی و سایر دروس را تدریس کرده اند و با مشاهده این فیلم ها می توانید مطالب خوبی را آموزش ببینید. برای مشاهده ویدیوهای آموزشی بیشتر بر روی لینک نمونه فیلم های تدریس خصوصی کلیک کنید.

 

  • محمد محمدی