ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید متن تبلیغات تدریس خصوصی موفقی داشته باشید و بازدید بالایی از تبلیغ شما به عمل آبد موارد زیر را در نظر داشته باشید.
1- در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان مهمترین موارد را در پاراگراف اول ذکر نمائید. به هر میزان موارد مهمتر را در ابتدای متن ذکر کنید بهتر است و بازدهی بالاتری دارد.
2- متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. به هر میزان که رزومه کاری و سوابق تدریس بیشتر و معتبرتری را ذکر نمائید در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود.
3- در متن تبلیغات تدریس خودتان حتما نظرات شاگردهای قبلی خودتان را ذکر می کنید. اگر در دانشگاه یا مدرسه تدریس می کنید برگه هایی را توزیع کنید تا شاگردهای شما نظراتشان را بنویسند و در متن تبلیغ قرار دهید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر
4- در هر دانشگاه یا مدرسه و موسسه ای کار تدریس خصوصی را انجام داده اید ذکر نمائید. اگر در مدارس معروف تهران یا شهر خودتان تدریس کرده اید حتما بنویسید چون در جذب شاگرد موثر است.
5- نوشتن متن خوب برای تبلیغات تدریس خصوصی بسیار مهم است اما مهمتر از آن این است که در سایت های معتبر و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی آگهی خودتان را ثبت کنید. درج تبلیغ در سایت های غیر مرتبط فایده ای ندارد.
6- در سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com آگهی خودتان را درج نمائید. این سایت ها به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید و فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق را ببینید.
7- تمام افتخارات خودتان را در متن تبلیغ ذکر کنید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، اگر سابقه کاری بالایی دارید، چنانچه دانشجوی نمونه بوده اید و معدل بالایی دارید .... تمامی این موارد را ذکر کنید. در ایران مدرس امکان ثبت مدارک مربوطه هم وجود دارد.
8- در متن تبلیغات تدریس خصوصی باید تمام تلاش شما این باشد که اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین ایشان را جلب نمائید. هر موردی که به جلب اعتماد بیشتر کمک می کند را ذکر کنید.
9- در سایت ایران مدرس امکان درج نمونه فیلم تدریس خصوصی هم قرار دارد و می تواند رزومه کاری و مدارک خودتان را هم قرار دهید. در کنار یک متن خوب برای تبلیغات تدریس خصوصی فیلم و مدرک هم در جلب اعتماد بسیار موثر است.

مطالعه مقاله 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.
10- اگر در دانشگاه معتبر تحصیل کرده اید و یا مثلا مدرک خاصی دارید حتما ذکر نمائید. مثلا اگر نرم افزار اتوکد تدریس می کنید و در این رابطه مدرک معتبری دارید حتما به آن اشاره نمائید.
11- از خسته شدن کاربران ترسی نداشته باشید و تا جایی که می توانید متن را طولانی تر بنویسید. برای کاربران کم حوصله در پاراگراف اول مهمترین موارد را ذکر نمائید. نظرات شاگردهای قبلی را هم فراموش نکنید.
12- در متن تبلیغ قول های خوبی بدهید. مثلا تدریس تضمینی یا جلسه اول در صورت عدم رضایت رایگان و .... مواردی هستند که نشان از اطمینان شما به کار خودتان دارد. هر موردی که به جلب اعتماد کمک می کند را بنویسید.

مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر هم مفید است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی