ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۱۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نحوه افزایش بازدهی متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر در این بخش توضیح داده شده است. اگر می خواهید شاگرد بیشتری جذب کنید مسلما باید متن اگهی و تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را بسیار خوب بنویسید. در این مقاله این مورد توضیح داده شده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی

متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را بسیار کامل بنویسید. نگران این نباشید که ممکن است متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین انها حوصله خواندن متن را نداشته باشند. شما هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. اگر می خواهید مطمئن شوید که مهمترین مطالب را همه می بینند، در عنوان آگهی برجسته ترین ویژگی خودتان و مهمترین افتخار خودتان را بنویسید. در پاراگراف اول متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان هم مهمترین موارد را ذکر کنید. در پاراگراف های بعدی می توانید مطالب تکمیلی را ارائه کنید. پس قانون این است: هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. وقتی متن تبلیغ شما کامل نوشته می شود از نظر گوگل هم صفحه شما دارای ارزش و اعتبار بیشتری است. البته باید تبلیغ شما کپی شده نباشد و برای نوشتن آن وقت گذاشته باشید. برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی و درج آگهی تدریس می توانید به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ مراجعه نمائید.

این مقاله را هم بخوانید: متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات

در متن تبلیغ خودتان می توانید افتخارات خودتان را ذکر نمائید. از همان دوره متوسطه شروع کنید. اگر رتبه خوبی در کلاس داشته اید یا معدل شما بالا بوده است آن را ذکر نمائید. سپس سراغ کنکور بروید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب نموده اید هم آن را ذکر نمائید. در دوره دانشگاه هم هر افتخاری را بنویسید. موارد خوب را بنویسید و اگر موردی مورد دلخواه شما نبوده آن را ذکر نکنید. در حال حاضر هم اگر سابقه تدریس بالایی دارید و در مدارس و اموزشگاههای مختلف تدریس کرده اید همه ی این موارد را بنویسید. افراد مختلف برای گرفتن مدرس خصوصی فقط می خواهند با شخصی کلاس داشته باشند که بتوانند به ایشان اعتماد کنند. شما به هر میزان موارد بیشتری در رابطه با سوابق تدریس و افتخارات خودتان و شاگردهای موفق قبلی را ذکر نمائید در جلب اعتماد متقاضیان کلاس موفق تر خواهید بود. بنابراین تمامی موارد را با ذکر جزئیات بنویسید. در سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه و فیلم نمونه تدریس و .... هم فراهم شده است.

نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با موفقیت در تدریس خصوصی و جذب شاگرد با درج تبلیغات تدریس خصوصی توضیح داده می شود. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید و خوب شاگرد جذب نمائید و درامد بالایی کسب کنید با درج تبلیغات در سایت های معتبر تدریس خصوصی ممکن می باشد.

پیشنهاد می شود مقاله 7 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در تدریس خصوصی را هم بخوانید.

موفقیت در تدریس خصوصی وقتی ممکن است که شما به اندازه کافی شاگرد داشته باشید. در واقع چالش بسیاری از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی این است که به اندازه کافی شاگرد ندارند و در زمینه جذب شاگرد عملکرد خوبی ندارند. برای اینکه در تدریس خصوصی موفق باشید باید در سایت های خوبی تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید (سایت های https://www.iranmodares.com/index.php و http://www.tadris-riazi.com/ گزینه های مناسبی هستند) و در عین حال تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. تبلیغات در سایت های خوب و معتبر تدریس خصوصی مانند این می ماند که در یک خیابان شلوغ و پر رفت و آمد مغازه داشته باشید و خوب نوشتن آگهی تدریس خصوصی مانند این است که ویترین مغازه خودتان را خوب چیده باشید. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید باید علاوه بر این موارد خوب هم تدریس کنید و خوب تدریس کردن را اگر بخواهیم با مثال مغازه در نظر بگیریم مانند این است که در مغازه خودتان کالای با کیفیتی را ارائه نمائید. همه ی این موارد برای موفقیت در تدریس خصوصی موثر و لازم است.

مشاهده ویدیوی فیلم انواع روش های جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و مطالعه مقاله فیلم آموزشی در رابطه با نحوه موفق شدن در کار تدریس خصوصی هم مفید است.

برای اینکه آگهی تدریس خصوصی شما پربازده باشد باید عنوان تبلیغ را خوب بنویسید و مهمترین افتخار خودتان را در عنوان قرار دهید. در ضمن باید متن آگهی را پر و پیمان و خوب بنویسید. به هر میزان متن تبلیغ خودتان را کاملتر بنویسید در نهایت در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود. البته باید صادقانه رزومه کاری خودتان را ارائه دهید. ولی به هر حال هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. سوابق تدریس خودتان را ذکر کنید، افتخارات خودتان را بنویسید و هر موردی که به جلب اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی و والدین آنها کمک می کند را ارائه کنید. خلاصه ننویسید. کامل بنویسید. هر چه کاملتر باشد بهتر است. عکس خوبی را برای تبلیغ خودتان در نظر بگیرید و در سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه و فیلم تدریس خصوصی هم وجود دارد. همه ی این موارد به جذب شاگرد بیشتر کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید.

نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با نحوه مشاهده لیست بهترین مدرسین و معلم های تدریس خصوصی ریاضی در تهران توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی، موفقیت در امتحان ریاضی و یا کسب درصد بالا در کنکور ریاضی با بهترین مدرسین و معلم های تدریس خصوصی ریاضی در تهران کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید این مقاله را بخوانید.

فیلم آموزش نحوه انتخاب یک معلم خصوصی ریاضی خوب و با تجربه

برای اینکه لیست کامل مدرسین خوب ریاضی در تهران را ببینید می توانید به سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. در ایران مدرس رزومه کاری اساتید، قیمت درخواستی هر استاد برای کلاس های تدریس خصوصی، سوابق تدریس معلم های ریاضی، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و .... نمایش داده شده است. همچنین شماره تماس معلم های ریاضی را در سایت ایران مدرس می توانید مشاهده کنید. به این ترتیب با مشاهده لیست کامل مدرسین می توانید یک استاد خوب از این سایت برای خودتان انتخاب نمائید.

بهترین معلمان تدریس خصوصی ریاضی تهران و ایران

علاوه بر سایت ایران مدرس، سایت های دیگری هم وجود دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند و می توانید معلم و استاد مورد نظر خودتان را از آن سایت ها هم انتخاب نمائید. یکی از سایت های بسیار خوب در این زمینه سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ است. همین الان در گوگل سایت تدریس ریاضی را سرچ کنید شما را به این وب سایت ارجاع خواهد داد. در سایت تدریس ریاضی هم لیست کامل مدرسین ریاضی ارائه شده است. در این سایت می توانید مدرسین خانم و آقا و رزومه کاری و وسابق تدریس ایشان را ببینید و از طریق شماره تماس خود اساتید با آنها در ارتباط باشید. برای انتخاب یک معلم ریاضی خوب سایت هایی که معرفی شد گزینه های بسیار خوبی هستند و بهترین مدرسین تهران برای درس ریاضی در این سایت ها حضور دارند.

بهترین معلم ها و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی خانم


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

درآمد بالای تدریس خصوصی با تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی در سایت های معتبر و پربازدید مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com ممکن است. برای اینکه در کل ایران و حتی جهان دیده شوید، درج تبلیغات در سایت های معرفی شده در بالا کاملا مفید است. سایت های معرفی شده هم از نظر گوگل بهینه هستند و با جستجوی عبارت هایی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... در صفحه اول گوگل قرار دارند و هم اینکه به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. بنابراین درج تبلیغ در این سایت ها برای جذب شاگرد کاملا مفید است. با ثبت آگهی تدریس در این سایت ها می توانید بدون واسطه شاگرد جذب نمائید و درآمد بالایی را بدست اورید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید و مقالات زیر را بخوانید.

چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ (ویژه مدرسین)

چگونه کلاس خصوصی برگزار کنیم

چگونه کلاس خصوصی بگیریم

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید و موثر باشد. آگهی تدریس خصوصی در اینترنت و در سایت های معتبر و پربیننده مانند ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com می تواند برای جذب شاگرد کاملا مفید باشد. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های تخصصی تدریس خصوصی ذکر شده می توانید بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی در ارتباط باشید. مزیت آگهی تدریس خصوصی در اینترنت و در سایت های ذکر شده این است که از کل ایران می توانید شاگرد جذب کنید و حتی به صورت اینترنتی کار تدریس را ارائه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر فیلم های زیر را ببینید.

فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق

مطالعه مقالات زیر هم مفید است:

نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی

آگهی تدریس خصوصی برای موفقیت و کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی توضیح داده شد.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

با مطالعه مقالاتی که در ادامه ارائه شده است می توانید در زمینه نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درامد بالا اطلاعات خوبی را بدست آورید. در مقالات زیر توضیح داده شده است که چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید، شاگرد جذب نمائید و درامد بدست اورید. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم و چگونه تعداد شاگردهای خودمان را افزایش دهیم و در کار تدریس...

بازدید: 2


در این بخش در رابطه با روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس توضیحاتی ارائه می گردد....

بازدید: 80


در این بخش راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و برای این هدف قصد...

بازدید: 126


تدریس خصوصی به عنوان کار نیمه وقت و تمام وقت می تواند انجام شود. بسیاری از معلم های رسمی و اساتید دانشگاه و یا افرادی که کارمند شرکت های خصوصی و دولتی هستند...

بازدید: 61


اگر می خواهید به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. فعالیت به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی به این...

بازدید: 89


در این بخش در رابطه با پاسخ به این سوال که چگونه تدریس خصوصی داشته باشیم و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنیم توضیحاتی ارائه شده است. فعالیت در زمینه تدریس...

بازدید: 79


در این مقاله در رابطه با نحوه شروع کار تدریس خصوصی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و یا گسترش فعالیت در این زمینه و کسب موفقیت های زیاد در آن...

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر سوال چگونه در فیزیک کنکور موفق باشیم برای شما هم مطرح است مقالات زیر را بخوانید. بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا مقالات خوبی را در زمینه موفق شدن در فیزیک کنکور، نحوه کسب درصد بالای فیزیک کنکور ، چگونگی مطالعه و تست زنی برای فیزیک کنکور و .... مطالعه نمائید.

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه فیزیک را 100 بزنیم و در فیزیک کنکور موفق باشیم توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در فیزیک کنکور عالی عمل کنید و حتی صد در صد بزنید مطالعه این مقاله برای شما کاملا مفید است.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
بهترین استاد فیزیک کنکور

چگونه فیزیک را 100 بزنیم


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین سایت های تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در این بخش معرفی می شود. اگر در جستجوی بهترین سایت های تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی هستید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد می شود مقاله بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی با بازدید بالا را هم مطالعه نمائید.

1- سایت ایران مدرس: https://www.iranmodares.com/index.php ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نامی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس دارد. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس ریاضی در ایران مدرس کلیک نمائید. در ایران مدرس اساتید تدریس خصوصی در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس از ابتدایی تا ریاضی دانشگاه فعالیت دارند. علاوه بر لیست کامل مدرسین، در ایران مدرس می توانید جزوه های آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی و .... برای درس ریاضی و سای ردروس دانلود نمائید. اگر در زمینه قیمت تدریس ریاضی سوال دارید مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن از سایت ایران مدرس مفید است.

پیشنهاد می کنیم ویدیوی فیلم آموزشی نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی را هم ببینید.

2- سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ سایت تدریس ریاضی تخصصی ترین سایت ایران در زمینه تدریس خصوصی ریاضی است. در این وب سایت هر مطلبی که ارائه شده است مرتبط با ریاضی و درس ریاضی می باشد. می توانید لیست کامل مدرسین ریاضی را در این سایت مشاهده نمائید و یا مقالات خوبی را در زمینه نحوه موفقیت در تدریس ریاضی و یادگیری ریاضی مطالعه نمائید. در سایت تدریس ریاضی اساتید مجرب تدریس خصوصی آگهی های تدریس خودشان را ثبت نموده اند و می توانید با این اساتید به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

پیشنهاد می شود مقاله بهترین سایت تدریس ریاضی و معلم های خصوصی ریاضی را از سایت تدریس ریاضی مطالعه نمائید.

اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی یک استاد خوب داشته باشید .... اگر قصد دارید مقالات خوبی را در زمینه یادگیری ریاضی و یا نحوه موفقیت در امتحان و کنکور ریاضی مطالعه نمائید .... اگر می خواهید در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید و درامد کسب کنید .... در هر صورت به سایت های معرفی شده در بالا مراجعه کنید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

آخرین و جدیدترین مقالات، فیلم ها و ویدئوها در زمینه تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان انگلیسی، دروس دانشگاهی و یا نحوه هماهنگ کردن با مدرسین تدریس خصوصی و یا شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کلیک کنید بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

برای مشاهده آخرین و جدیدترین فیلم های تدریس خصوصی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی هم بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

تدریس خصوصی

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰
اگر مدرس و استاد تدریس خصوصی هستید و قصد دارید کلاس خصوصی برگزار نمائید .... چنانچه می خواهید در کلاس های تدریس خصوصی با یک معلم خوب شرکت کنید و قصد دارید از این کلاس ها بهترین استفاده را داشته باشید .... اگر می خواهید از کلاس های آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید و بهترین معلم را برای این کلاس ها داشته باشید ..... اگر در زمینه اینکه چگونه کلاس های تدریس خصوصی به گرفتن نمرات خوب کمک می کند؟ سوال دارید ..... اگر می خواهید از کلاس های خصوصی برای پیشرفت در درس و تحصیل، موفقیت در کنکور و امتحان و .... استفاده کنید .... چنانچه در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی در سال 98 سوال دارید و یا می خواهید بدانید بهترین زمان برای شروع این کلاس ها چه زمانی است ..... در هر صورت، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هایی که ذکر شد و برای گرفتن پاسخ سوالات خودتان بر روی لینک های زیر کلیک کنید و مقالات زیر را مطالعه نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی، به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php  که تا سال 98 نزدیک به 20000 معلم ثبت نامی دارد مراجعه نمائید. در ایران مدرس می توانید بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشید.
  • محمد محمدی