ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله راهکارها و روش هایی برای هماهنگ کردن کلاس های خصوصی ریاضی با قیمت ارزان توضیح داده شده است.
1- بر روی لینک زیر کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین در ایران مدرس را ببینید و با اساتیدی که کلاس داشته باشید که قیمت کمتری برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند.
www.IranModares.com
2- کلاس های خصوصی ریاضی را از همان اوایل ترم برگزار نمائید. به این ترتیب می توانید با نرخ ارزان تری کلاس داشته باشید و از اساتید تخفیف بگیرید. در عین حال احتمال اینکه نمره بهتری بگیرید بسیار بیشتر خواهد شد.
3- به استاد و معلم خودتان شاگرد دیگری معرفی کنید و برای کلاس های خودات تخفیف بگیرید. اکثر اساتید با چنین حالتی موافق می کنند چون برای خودشان هم نفع دارد. با معرفی شاگرد به مدرس خودتان درآمد ایشان بیشتر می شود در نتیجه به شما هم تخفیف خواهد داد.
4- خودتان درس بخوانید تا تعداد جلسات مورد نیاز خیلی افزایش پیدا نکند و مجبور نشوید تعداد جلسات بالایی داشته باشید و خیلی هزینه کنید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی درس خواندن و حل تمرین و مسئله بسیار لازم و ضروری است.
5- اگر به عنوان مثال ساکن غرب تهران هستید با معلمی کلاس داشته باشید که ایشان هم ساکن غرب تهران است و زمان زیادی را در مسیر از دست ندهد. به این ترتیب ارزان تر تدریس می کنند.
مطالعه مقاله
قیمت و هزینه مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی و عوامل موثر بر نرخ کلاس ها هم مفید است.
6- در صورت تمایل از کلاس های خصوصی ریاضی اینترنتی و آنلاین استفاده کنید. اساتید چون در این حالت زمانی را در مسیر از دست نمی دهند تخفیف بیشتری خواهند داد. حتی شب امتحان ریاضی هم می توانید از کلاس های اینترنتی استفاده کنید و محدودیتی ندارد.
7- می توانید با یکی از دوستان خودتان در کلاس شرکت کنید و هزنیه کلاس را تقسیم کنید. البته با دوستی کلاس داشته باشید که به لحاظ تحصیلی از شما بالاتر باشد تا با پرسیدن سوال های پیش پا افتاده وقت شما را تلف نکند. افرادی را به دوستی انتخاب کنید که از خودتان درس خوان تر هستند و باعث پیشرفت شما می شوند.
8- اگر برای دو درس (مثلا ریاضی و فیزیک) به استاد نیاز دارید هر دو را با یک استاد هماهنگ کنید. به این ترتیب تعداد جلسات بیشتری لازم خواهد شد و هزینه هر جلسه را کمتر در نظر می گیرند.
9- با اساتید تدریس خصوصی ریاضی بدون واسطه و به صورت مستقیم کلاس هماهنگ کنید تا لازم نباشد هزینه ای را به استاد پرداخت و هزینه ای را به آموزشگاه. برای مشاهده شماره تماس بدون واسطه اساتید خصوصی ریاضی (((اینجا))) کلیک کنید.
10- ارزان هماهنگ کردن کلاس ها بسیار خوب است اما به هر حال تلاش کنید اینکه یک استاد خوب داشته باشید را در اولویت قرار دهید و حاضر باشید هزینه ای متناسب با خدمات دریافتی پرداخت کنید. اساتید خوب ریاضی خیلی هم ارزان تدریس نمی کنند. برای دریافت خدمات خوب باید تا حدودی حاضر باشید قیمت مناسبی پرداخت کنید.
مطالعه کنید:
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با نرخ ارزان

در وبلاگ زیر هم مطالب بسیار مفیدی در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی ارائه شده است.
teaching-price.blogfa.com

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله تعدادی از بهترین راهکارها برای ثبت آگهی تدریس خصوصی موفق و موثر ارائه شده است. برای اینکه تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی شما موفق باشد این مقاله را بخوانید. اینکه ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس چقدر برای شما بازدهی داشته باشد به مقدار زیادی به این بستگی دارد که شما به چه میزان این روش را جدی بگیرید. اساتید و مدرسینی وجود دارد که در سایت ایران مدرس تبلیغ خودشان را که درج می کنند برای عنوان تبلیغ 3 یا 4 کلمه بیشتر ثبت نمی کنند و متن تبلیغ را هم بسیار کوتاه و مختصر می نویسند و برای آن وقت نمی گذارند. یعنی از همان ابتدای کار انگار خودشان می دانند که برای آنها جواب نمی دهد و فقط می خواهند امتحان کرده باشند. باید برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و عنوان بسیار خوب و جذاب و متن بسیار کاملی را ارائه کنید. سوابق تدریس خودتان را بنویسید و توضیح دهید که چرا کلاس های شما متفاوت و موثر است. افتخارات خودتان را در متن تبلیغ ذکر کنید و یک عکس خوب هم ثبت نمائید.

این مقاله خوب را هم حتما بخوانید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

متن آگهی: بعد از آنکه عنوان آگهی شما دیده شد کاربر برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک می کند و متن آگهی را مشاهده می نماید. اگر متن اگهی را خوب نوشته باشید شانس زیادی دارید تا کاربر متقاعد شده و با شما تماس بگیرد. بنابراین متن تبلیغات تدریس خصوصی در تبدیل بازدید کننده به مشتری اهمیت دارد. متن تبلیغ شما باید به گونه ای نوشته شود که اگر شخصی متن تبلیغ را دید متقاعد شود با شما برای کلاس تماس بگیرد و در این زمینه که می تواند به شما اعتماد کند و شما بهترین مدرس و یا یکی از بهترین مدرسین برای کلاس خصوصی هستید شکی به خودش راه ندهد. باید رزومه کاملی را ارائه کنید. متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را باید آنقدر خوب بنویسید که وقتی شخصی متن تبلیغ شما را می بیند صد در صد مطمئن باشد که می تواند برای قبول شدن و نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور روی شما حساب کند. به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. البته مطالبی که در متن تبلیغ ذکر می کنید را به دو دسته خیلی مهم و معمولی طبقه بندی کنید. مواردی که خیلی مهم است و جزو افتخارات و ویژگی های بارز شما است را در ابتدای تبلیغ و در پاراگراف اول قرار دهید.

یکی از نشانه های جدی گرفتن تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد این است که متن تبلیغ خوب نوشته شود. کلمه قانع کننده بودن برای متن آگهی تدریس خصوصی بسیار مناسب است. به عبارت دیگر متن تبلیغ باید به گونه ای نوشته شود که وقتی متقاضی تدریس یا والدین ایشان آن را مطالعه نمود متقاعد شود که با یک استاد با تجربه و خوب و با یک معلم توانا طرف است و می تواند برای نتیجه گرفتن و یادگیری بهتر دروس روی ایشان حساب کند. موارد زیادی وجود دارد که اگر در متن آگهی ذکر گردد به این اعتمادسازی بسیار کمک می کند و می تواند تعداد تماس ها را بسیار افزایش دهد.
مطالعه این مقاله هم مفید است:
چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

دو یا سه تمایز بسیار خوب خودتان یا کلاس های خودتان را حتما در عنوان تبلیغ ارائه کنید: در بسیاری از موارد در لیست مدرسین فقط عنوان و عکس شما دیده خواهد شد. اگر این دو را خوب انتخاب کرده باشید شانس شما برای جذب شاگرد بسیار افزایش می یابد. در عنوان آگهی مهمترین ویژگی های خودتان مانند رتبه برتر کنکور، سابقه بالای تدریس، معدل بالا، تحصیل در دانشگاه خوب، دبیر و معلم رسمی و یا استاد دانشگاه، کسب رتبه خوب در المپیاد، دارای شاگردهای موفق قبلی و ..... را ارائه نمائید. اگر کلاس های شما ویژگی متمایز و خوبی دارد آن را هم ذکر کنید. به عنوان مثال تضمینی بودن کلاس ها، جلسه اول رایگان، ارائه جزوه اختصاصی، قیمت مناسب و .... می تواند موارد خوبی باشد. اگر بخواهیم یک عنوان خوب را مثال بزنیم این حالت می تواند یک نمونه خوب باشد: تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط دبیر رسمی با 15 سال سابقه تدریس به صورت کاملا تضمنی و با قیمت و هزینه مناسب. برای اینکه تبلیغ شما بازدهی بالایی داشته باشد عنوان و عکس خوب و جذابی برای آن انتخاب نمائید. عنوان و عکس جذاب باعث می شود از بین آگهی های مختلف تدریس خصوصی بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک شود و جذب شاگرد بالایی داشته باشید. اگر ویژگی یا افتخاری دارید (مانند سابقه کاری بالا، دبیر رسمی، رتبه برتر کنکور یا المپیاد و ....) در عنوان تبلیغ ارائه دهید. متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید تا افرادی که تبلیغ شما را می بینند متقاعد شوند برای کلاس با شما تماس بگیرند. فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق

یک راهکار خوبی که وجود دارد این است که برای آگهی تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. چرا فقط باید منتظر باشید تا شخصی از صفحه تدریس شما بازدید کند؟ خودتان هم دست به کار شوید و برای خدمات تدریس خصوصی خودتان در سایت ها و وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و .... تبلیغ کنید و آدرس صفحه آگهی تدریس خصوصی خودتان در همین سایت ایران مدرس را هم معرفی نمائید. به این ترتیب علاوه بر روش های ذکر شده قبلی از این طریق هم می توانید برای خودتان بازدید کننده و در نتیجه شاگرد جذب نمائید. از وبلاگ یا سایت خودتان به صفحه تدریس خودتان لینک بدهید و آن را معرفی نمائید.  در وب سایت (ایران مدرس www.IranModares.com) و همچنین در (سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com) ثبت تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان است. اما اگر می خواهید تبلیغ تدریس شما به نسبت سایر اساتید در جایگاه بالاتری نمایش داده شود و بیشتر دیده شود می توانید با پرداخت یک هزینه مناسب تبلیغ خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه کلیک کنید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند و در صفحات داخلی سایت هم بالاتر نمایش داده می شوند.

اگر عنوان تبلیغ را خوب نوشته باشید و عکس خوبی را انتخاب کرده باشید، از بین آگهی های تدریس خصوصی مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک می شود. بنابراین با انتخاب عکس و عنوان خوب برای تبلیغ تدریس خصوصی خودتان تعداد کلیک هایی که بر روی آگهی شما می شود را افزایش دهید و با ارائه متن تدریس خصوصی خوب این کلیک ها را تبدیل به تماس کنید. در ایران مدرس اخیرا امکان ثبت فیلم نمونه تدریس هم فراهم شده است. اگر یک فیلم نمونه تدریس یکی دو دقیقه ای از خودتان قرار دهید در جذب شاگرد بیشتر و افزایش تاثیر آگهی تدریس شما بسیار موثر است.

آپلود کردن رزومه و مدرک تحصیلی: اخیرا در سایت ایران مدرس امکان قرار دادن مدرک تحصیلی و رزومه کاری هم فراهم شده است. یکی از مهمترین چالش هایی که متقاضیان کلاس خصوصی با آن رو به رو هستند این است که نمی دانند که از بین مدرسین و اساتید مختلف به کدام استاد اعتماد کنند. وقتی شما مدرک تحصیلی خودتان را قرار می دهید و یا مدارک و افتخارات دیگری را که دارید قرار می دهید باعث می شود اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس خصوصی بیش از پیش جلب شود و تماس های شما بیشتر شود.

قرار دادن فیلم نمونه تدریس خصوصی: در سایت ایران مدرس علاوه بر مواردی که گفته شد می توانید فیلم نمونه تدریس هم قرار دهید. وارد پنل کاربری خودتان که شدید می توانید این امکان را مشاهده نمائید. بسیاری از متقاضیان تدریس خصوصی ترس این را دارند که بعد از هماهنگ کردن کلاس نحوه تدریس استاد را پسند نکنند و وقت آنها تلف شود. با قرار دادن یک فیلم نمونه تدریس خوب می توانید نحوه تدریس خودتان را با بیان خوب و روان نشان دهید و به این ترتیب شاگردهای بیشتری را جذب نمائید.

یک متن تبلیغات تدریس خصوصی خوب اطلاعات کاملی را در مورد مدرس و رزومه کاری ایشان و سوابق تدریس و .... ارائه کرده است به گونه ای که شخصی که آن را مطالعه می کند به این نتیجه برسد که استاد مورد نظر باسواد است و سابقه کاری خوبی دارد و می توان برای کلاس خصوصی به ایشان اطمینان کرد. باید سعی کنید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان سوابق تدریس را به صورت کامل ذکر نمائید. در هر آموزشگاه و مدرسه و دانشگاهی که تدریس کرده اید اسم آن محل را ذکر نمائید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، در المپیاد موفق بوده اید، معدل بالایی در دوران تحصیل داشته اید، دانشجوی نمونه و یا شاگرد ممتاز بوده اید و یا هر افتخار دیگری که دارید را در متن آگهی ذکر نمائید. به هر میزان متن تبلیغ شما با صداقت کامل نوشته شود و نشان دهد شما سوابق تحصیلی و کاری درخشانی دارید، به همان میزان در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود.

شما اگر بخواهید به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید یک عکس عالی و شیک را لازم دارید. در بین آگهی های مختلف معمولا اول عکس و عنوان دیده می شود و باید روی انتخاب این دو مورد دقت کنید تا بهترین تبلیغ را داشته باشید. در عنوان آگهی هم قول های خوبی بدهید. مواردی مانند "جلسه اول رایگان" ، "100 درصد تضمینی" ، " تضمین کیفیت تدریس" و .... بسیار مناسب هستند و در عنوان تبلیغ از آنها استفاده نمائید. در ضمن، در عنوان آگهی خودتان مهمترین افتخار یا افتخارات خودتان مانند "رتبه 102 کنکور" ، " دبیر رسمی با 20 سال سابقه تدریس" ، "دارای سابقه تدریس در دانشگاه" و ... را هم ذکر نمائید. اگر می خواهید بهترین تبلیغ با بازدهی بالا داشته باشید این موارد را در نظر بگیرید.

باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان وقت بگذارید. همانطور که گفته شد، شخصی که می خواهد با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشد در حال حاضر به احتمال زیاد از گوشی یا لپ تاپ خودش برای جستجو در اینترنت استفاده می کند و تعداد خیلی زیادی از مدرسین را می بیند. شما خودتان را جای ایشان بگذارید. به کدام استاد و مدرس می تواند اعتماد نماید و از کجا باید بداند به کدام استاد اعتماد نماید. شما باید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان اعتماد سازی کنید. باید بهترین ویژگی های خودتان را بنویسید و سعی کنید صادقانه به تجارب مفید گذشته خودتان و رزومه قوی ای که دارید اشاره نمائید. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت رزومه و مدرک تحصیلی هم وجود دارد.  برای مطالعه بیشتر در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی موفق مقاله چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ یا چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.

 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا برای جذب شاگرد معرفی می شود. اگر می خواهید جذب شاگرد بالایی داشته باشید در سایت های زیر تبلیغ خودتان را ثبت کنید.
1- سایت تدریس خصوصی ایران مدرس
آدرس: https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php
ویژگی های خوب سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای درج تبلیغات تدریس خصوصی و جذب شاگرد
- ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد.
- در سایت ایران مدرس ثبت آگهی تدریس خصوصی رایگان است. در این وب سایت تا سال 99 بیش از 20000 مدرس و استاد ثبت نام کرده اند.
- ایران مدرس برای اکثر عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.
- در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را در ایران مدرس ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.
- در سایت ایران مدرس نزدیک به 6000 مطلب آموزشی ثبت شده است و مشخصات مدرسین ویژه تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.
- برای دروس تدریسی ای که ثبت می کنید در ایران مدرس محدودیتی وجود ندارد. تبلیغ شما برای همیشه در این سایت باقی می ماند.
- شماره تماس شما به صورت مستقیم و بدون واسطه در ایران مدرس نمایش داده شده و متقاضیان کلاس خصوصی با خود شما تماس خواهند گرفت.
www.IranModares.com
- در سایت ایران مدرس امکانات متنوعی فراهم شده است و می توانید خلاصه جزوه، فیلم نمونه تدریس و .... هم قرار دهید و حتی کتاب های آموزشی معرفی نمائید.

2- سایت تدریس ریاضی
آدرس: www.Tadris-Riazi.com
- سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. با جستجوی عبارت "سایت تدریس ریاضی" در گوگل این وب سایت را در صدر نتایج خواهید دید.
- سایت تدریس مانند سایت ایران مدرس برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی از نظر گوگل بهینه است و متقاضیان کلاس خصوصی را به سمت تبلیغ شما هدایت خواهد کرد.
- درج تبلیغ در سایت تدریس ریاضی با هزینه بسیار کم قابل انجام است و تبلیغ شما به صورت دائم در این سایت باقی می ماند. این وب سایت تخصصی ترین سایت در زمینه آموزش ریاضی است.
- در سایت تدریس ریاضی هم اطلاعات شما به صورت کامل نمایش داده شده و متقاضیان کلاس خصوصی می توانند بدون واسطه با خودتان در ارتباط باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر در رابطه با بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مطالعه مقالات زیر هم مفید است.

سایت پربازدید و معتبر تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی

بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا و بازدهی عالی

3- سایت های عمومی آگهی اینترنتی
اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید علاوه بر سایت های ارائه شده در بالا سایت های دیگری هم وجود دارند. البته سایت های زیر به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت ندارند و ممکن است به اندازه سایت های ایران مدرس و تدریس ریاضی بازدهی نداشته باشند. به هر حال می توانید در سایت های زیر هم تبلیغ خودتان را ثبت نمائید.

http://www.soodiran.com/

divar.ir

https://www.sheypoor.com/

مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در جدول زیر تعدادی از قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی توسط اساتید مجرب سال 98 و 99 ارائه شده است. در این جدول همچنین عنوان دروس تدریسی هر استاد و سابقه تدریس ایشان هم نمایش داده شده است. برای اینکه لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی و قیمت درخواستی هر استاد در سایت ایران مدرس www.IranModares.com را مشاهده کنید. بر روی عبارت مشاهده اساتید و قیمت های تدریس خصوصی کلیک کنید. در جدول زیر برای تعدادی از اساتید تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس قیمت کلاس های خصوصی در سال 98 و 99 نشان داده شده است. همانطور که مشاهده می کنید بسیاری از اساتید هزینه کلاس ها را به صورت توافقی ذکر کرده اند. برای اطلاع دقیق از قیمت کلاس این اساتید باید با ایشان تماس بگیرید. در سایت ایران مدرس شماره تماس تمامی اساتید ارائه شده است. قیمت جدید کلاس های خصوصی در سال 98 و 99 به پارامترهای مختلف از جمله سابقه تدریس استاد، درس تدریسی، محل تدریس، زمان و مکان برگزاری کلاس ها و پارامترهای دیگری هم بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ را بخوانید.

قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی

عنوان دروس تدریسی استاد

سابقه تدریس

هزینه درخواستی استاد برای هر جلسه یا ساعت کلاس خصوصی

تدریس مفهومی ریاضیات جلسه ای 100 هزار

 

سابقه کار: 10 سال

 

هزینه تدریس: جلسه ای 100 هزار

 

تدریس تضمینی ریاضیات و فیزیک کنکور و ارتقا معدل

سابقه کار: ۱۲سال

هزینه تدریس: توافقی

 

تدریس خصوصی ریاضی در ارومیه توسط مدرس خانم با 7 سال سابقه تدریس خصوصی

سابقه کار: 7 سال

 

هزینه تدریس: متفاوت به نسبت سطح و تعداد جلسات

 

آموزش خصوصی و تضمینی ریاضی توسط دبیر ریاضی آموزش و پرورش

سابقه کار: دبیر ریاضی آموزش و پرورش

 

هزینه تدریس: هر جلسه 400000 ریال

 

تدریس ریاضیات و علوم مقطع دبستان (اول تا پنجم دبستان)به صورت کاملا خلاقانه با بازی و خلاقیت و ابزارهای کمک آموزشی قصه و شعر که باعث درک بهتر کودک از مفاهیم می گردد.

سابقه کار: سال 97 تاکنون

 

هزینه تدریس: جلسه ای 60 هزار تومان البته توافقی با توجه به تعداد جلسات درخواستی

 

تدریس مفهومی دروس ریاضی و فیزیک متوسطه توسط فارغ التحصیل مهندسی برق و مهندسی مکاترونیک دانشگاه تهران به روش کاملا مطمئن و تضمینی

سابقه کار: 6 سال

 

هزینه تدریس: 150000

 

تدریس خصوصی و گروهی فیزیک و ریاضی دبیرستان ،کنکور و دانشگاه. ترجمه متون عمومی و تخصصی رشته ی فیزیک و رشته های فنی

سابقه کار: 8 سال سابقه تدریس خصوصی در تبریز، ارومیه و خوی

 

هزینه تدریس: توافقی

 

 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر قصد ثبت آگهی تدریس خصوصی در دیوار را دارید در کنار ارائه توضیحات برای اینکه چگونه تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا بازدهی بالاتری داشته باشد، سایت های خوب و معتبر دیگری که برای درج تبلیغات تدریس خصوصی می توانید به آنها مراجعه نمائید هم معرفی خواهند شد. علاوه بر سایت دیوار divar.ir می توانید در سایت های ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارند هم تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد. سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. علاوه بر این سایت ها و سایت دیوار می توانید تبلیغ خودتان را در بخش تدریس خصوصی سایت سودایران http://teaching.soodiran.com/ هم درج نمائید. سایت سودایران هم یکی از سایت های خوب تبلیغات اینترنتی در ایران است.

اینکه فقط آگهی خودتان در زمینه تدریس خصوصی را در سایت دیوار یا سایت های دیگری که معرفی شدند ثبت کنید مفید نخواهد بود. باید اولا برای هر سایت تبلیغ جداگانه ای بنویسید و درج نمائید و ثانیا برای نوشتن آگهی های خودتان در زمینه تدریس خصوصی وقت بذارید و آن را کامل و خوب بنویسید. مطالعه مقاله زیر در این زمینه مفید است.

نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

تبلیغات تدریس خصوصی شما باید شامل مواردی مانند رزومه کاری و سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، اسم تمام دروس تدریسی و افتخارات و نتایج خوب قبلی شما باشد. باید متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید تا خوب نتیجه بگیرید. در سایت دیوار یا هر سایت دیگری که تبلیغ درج می کنید باید برای نوشتن آن وقت بگذارید و متن تبلیغ را کامل بنویسید. در سایت ایران مدرس امکان ثبت فیلم نمونه تدریس هم وجود دارد.

پیشنهاد می شود مقاله 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی موثر برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد و مقالات خوبی در این زمینه معرفی خواهد شد. برای اینکه تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی شما بازدهی خوبی داشته باشد و بتوانید شاگرد جذب کنید در سایت های خوب و معتبری باید تبلیغات خودتان را ثبت کنید. سایت های آگهی عمومی مانند سودایران، شیپور، دیوار، ایستگاه و .... سایت های خوبی هستند اما در هر صورت بهتر است در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. سایت های ایران مدرس و تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارند و با درج تبلیغ در این سایت ها متقاضیان واقعی تدریس خصوصی حضوری و آنلاین مشخصات شما را خواهند دید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که باید تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید. باید سعی کنید متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. عنوان آگهی را جذاب بنویسید و مهمترین دروس تدریسی را در عنوان تبلیغ و تمام دروس تدریسی با جزئیات کامل را در متن تبلیغ ذکر نمائید. باید سوابق تدریس و رزومه کاری خودتان را خیلی کامل بنویسید به گونه ای که اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی و یا والدین ایشان را جلب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی موثر برای جذب شاگرد مقالات زیر را مطالعه نمائید.

راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد

چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید و جذب شاگرد بیشتر

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر

 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین و پربازدیدترین مقالات در زمینه آموزش زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه آموزش زبان مطالب خوب و مفیدی را مطالعه نمائید بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

صفات در زبان انگلیسی، انواع صفات در انگلیسی همراه با مثال

چگونه زبان انگلیسی را بدون کلاس و در خانه یاد بگیریم

برای تدریس زبان انگلیسی از کجا شروع کنم

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران توسط مدرسین خانم و آقا و هزینه کلاس ها

چگونه تدریس زبان را شروع کنیم

در حالتهای خاص مدرسی که کتابهای تالیفی زیادی داشته و یا برای تدریس زبان کنکور (به عنوان مثال) معروف شده است، ممکن است مبالغی بیشتر از این را هم درخواست کند. حتی هزینه ای که مدرسان زبان انگلیسی و سایر دروس درخواست می کنند به شهر محل سکونت، تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس و ... نیز بستگی دارد. در شهرهای بزرگتر معولا هزینه تدریس زبان بیشتر است و مدرسین که سابقه کاری بالاتری در زمینه تدریس خصوصی زبان دارند معمولا کلاس های با هزینه بالاتری دارند. در ضمن اساتیدی که مثلا دکتری زبان دارند به نسبت مدرسینی که لیسانس هستند هم قیمت بالاتری درخواست می کنند.

درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی و .... به عوامل مختلفی بستگی دارد. تدریس خصوصی زبان و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی به نسبت سایر دروس و رشته ها و ... بیشترین متقاضی را دارد. اگر مدرسی بتواند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشد، خوب شاگرد جذب نموده و خوب تدریس کند، به دلیل وجود تقاضای بالا برای تدریس زبان، می تواند درآمد خوبی داشته باشد. درآمد و حقوق مدرسین زبان، در صورتیکه با آموزشگاهها، کانون زبان و .... کار کنند، محدود به تعرفه آموزشگاه خواهد بود. به هر حال آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر هم که شده تلاش می کنند تا جایی که ممکن است قیمتها را پایین و رقابتی نگه دارند.

عنوان تبلیغ خودتان را واضح و مشخص و در عین حال جذاب بنویسید: یکی از مهمترین نکات کلیدی برای موفقیت در تبلیغات تدریس زبان و در تبلیغات اینترنتی به صورت کلی این است که عنوان آگهی شما هم واضح و مشخص باشد و هم در عین حال جذاب باشد. اگر ساکن تهران نیستید، در عنوان آگهی تدریس زبان خودتان اسم شهر محل سکونت و شهری که در آن تدریس می کنید را بنویسید. البته اگر قصد دارید در کل کشور و به صورت آنلاین در زمینه تدریس زبان فعالیت داشته باشید، می توانید این مطلب را هم در عنوان آگهی خودتان ذکر نمائید. اگر مدرس خانم هستید هم در عنوان آگهی تدریس زبان خودتان عبارتهایی مانند "مدرس خانم" یا "تدریس زبان انگلیسی توسط مدرس خانم" و .... را بنویسید چرا که در گوگل یکی از عبارتهایی که زیاد جستجو شده است عبارت: تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در منزل است. اگر مدرکی دارید که اعتبار خوبی دارد و شما را از سایر مدرسین متمایز می کنند در کنکور و المپیاد رتبه خوبی بدست آورده اید و یا هر ویژگی متمایز و خوبی دارید حتما در عنوان آگهی ذکر کنید.

اگر می خواهید زبان انگلیسی را خوب یاد بگیرید، انگلیسی را روان صحبت کنید و در یادگیری این زبان پیشرفت قابل توجهی داشته باشید باید به جای اینکه یک روز 4 ساعت زبان بخوانید و 3 روز بعد اصلا مطالعه و مروری نداشته باشید، هر روز برای یادگیری این زبان وقت بگذارید و به صورت آهسته و پیوسته پیش بروید. علت یاد نگرفتن زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد این است که مدتی روی آن کار می کنند و بعد دوباره آن را رها می کنند و به جای اول خودشان برمی گردند. البته اگر روزانه زمان زیادی هم بگذارید خوب است ولی مهم است که پیوسته و مداوم باشد. هر روز کمی به اخبار و داستانهای انگلیسی گوش دهید و لغات جدیدی که یاد گرفته اید را مرور نمائید. در ماشین می توانید به اخباری که به زبان انگلیسی پخش می شود گوش دهید و از تمامی زمان هایی که دارید به بهترین شکل استفاده نمائید.

اما شاید شما این مراحل را طی کرده اید و سوال اصلی ای که دارید این باشد که برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی از کجا شروع کنیم؟ برای جذب شاگرد راهکارهای مختلفی وجود دارد و چون تدریس خصوصی زبان انگلیسی پر متقاضی است، می توانید به راحتی شاگردهای زیادی را جذب نمائید. ساده ترین راهکاری که وجود دارد این است که در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید و برای جذب شاگرد اقدام نمائید. درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید. بر روی عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خودتان تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. راهکارهای دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید شاگرد جذب کنید و کار تدریس زبان انگلیسی را شروع نمائید.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان لازم است به صورت کامل بر این درس مسلط باشید. افراد زیادی در این زمینه فعالیت دارند و شما وقتی می توانید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و یا هر زبان خارجی دیگری موفق باشید که 100 درصد مسلط باشید و کلاس های خوب و متمایزی را برگزار نمائید. در کلاس های خصوصی گاها عدم توانایی در پاسخ دادن به یک سوال باعث از دست رفتن کل کلاس می شود.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش تعدادی از جدیدترین جزوات آموزشی کاملا رایگان در سایت ایران مدرس ارائه شده است. اگر در جستجوی یک جزوه اموزشی خلاصه خوب برای درس ریاضی هستید تا بتوانید نکات مربوط به نقاط اکسترمم نسبی و عطف تابع را یاد بگیرید ..... اگر می خواهید به صورت کاملا رایگان خلاصه جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی - سورها در منطق ریاضی را دانلود کنید و در رابطه با سور عمومی، سور وجودی، سور صفر و نقیض گزاره های سوری و .... اطلاعاتی را کسب کنید .... چنانچه در جستجوی یک جزوه خوب و یا خلاصه جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی - حلقه چند جمله ای ها، قضایا و مثال تشریحی هستید .... اگر در حال مطالعه برای کنکور می باشید و می خواهید یک جزوه عالی برای زیست هشتم دانلود نمائید .... در هر صورت، برای دانلود جدیدترین جزوه های ثبت شده در سایت ایران مدرس بر روی لینک هایی که در پایین قرار دارد کلیک کنید.

خلاصه جزوه آموزش ریاضی - نکات مربوط به نقاط اکسترمم نسبی و عطف تابع

خلاصه جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی - سورها در منطق ریاضی

خلاصه جزوه آموزش ریاضی دانشگاهی - حلقه چند جمله ای ها، قضایا و مثال تشریحی

دانلود جزوه بسیار خوب و مفید فصل هشتم زیست دوم

دانلود جزوه خلاصه آموزش کلیدهای ترکیبی و میانبر مایکروسافت اکسل

جزوه آموزش مدلسازی تونل در نرم افزار abaqus

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با مطالبی که لازم است در متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی ارائه شود تا بازدهی خوبی داشته باشد و برای جذب شاگرد موثر باشد توضیح داده خواهد شد. اگر می خواهید با تبلیغات تدریس ریاضی شاگرد جذب کنید این مقاله را بخوانید.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق
همانطور که می دانید برای اینکه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی شما بازدهی خوبی داشته باشد باید دو نکته مهم و اساسی را در نظر بگیرید. اول اینکه در سایت های معتبر و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی آگهی خودتان را ثبت کنید و دوم اینکه آگهی اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و آگهی خوبی ثبت کنید. برای بخش اول کار می توانید به سایت های ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com مراجعه کنید. این وب سایت ها به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند و درج تبلیغ در آنها رایگان است. اما در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود و بازدهی بالاتری داشته باشد. ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد و سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. برای بخش دوم قضیه که اتفاقا موضوع اصلی این مقاله است هم توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه تبلیغات تدریس ریاضی شما بازدهی خوب و بالایی داشته باشد باید برای نوشتن آن وقت بگذارید و توضیحات خوب و قانع کننده ای ارائه کنید. به هر میزان تبلیغ شما بهتر نوشته شده باشد بازدهی بالاتری هم خواهد داشت.
مقالات زیر را هم بخوانید.

متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر

در ادامه در رابطه با مطالب مورد نیاز در متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. بسیار خوب است که در متن تبلیغ خودتان تمام سوابق تدریسی که دارید را ذکر نمائید. توجه کنید که مسئله اصلی متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان وقتی در جستجوی استاد و مدرس هستند این است که نمی دانند باید به کدام استاد اعتماد کنند. شما باید سوابق تدریس و رزومه کاری کاملی ارائه کنید تا اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس های خصوصی ریاضی را جلب کنید. در هر مدرسه و دانشگاه و آموزشگاهی که تدریس کرده اید با ذکر اسم موسسه بنویسید. اساتید با سابقه معمولا برای جذب شاگرد شانس بیشتری دارند. در ضمن، اسم دروس تدریسی را کامل بنویسید. مثلا بنویسید ریاضی دهم، ریاضی ششم، هندسه، محاسبات عددی، آمار و .... . اسم تمام دروس را با جزئیات کامل بنویسید. این باعث می شود در سایت ایران مدرس تبلیغ شما در صفحات بیشتری نمایش داده شود. علاوه بر این در سایت ایران مدرس می توانید مدرک تحصیلی خودتان را هم قرار دهید. به عنوان مثال اگر از دانشکده ریاضی دانشگاه شریف، امیرکبیر، دانشگاه تهران، تبریز و یا هر دانشگاه معتبر دیگری فارغ التحصیل شده اید حتما مدرک خودتان را قرار دهید تا اعتماد بیشتری را جلب کنید. در ایران مدرس امکان درج فیلم نمونه تدریس ریاضی هم وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را هم بخوانید.

تبلیغات هدفمند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

عبارت کلیدی: متن تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، نحوه نوشتن بهترین متن برای آگهی تدریس ریاضی

  • محمد محمدی