ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایتهای معتبر و پربازدید و پربیننده مانند ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند شاگرد جذب نمائید ... اگر قصد دارید به صورت صحیح، درست و موثر تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج کنید به گونه ای که برای جذب شاگرد توسط شما کاملا پربازده باشد ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید. (مطالعه کنید:  10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر)

اسم مهمترین دروس تدریسی و عبارتهای پرجستجو را در عنوان آگهی خودتان بنویسید: عنوان آگهی تدریس هم از نظر گوگل و هم از نظر کاربران بسیار مهم است. وقتی عنوان آگهی تدریس خصوصی شما جذاب و خوب نوشته شده باشد، از بین آگهی های سایر مدرسین کاربران ترجیح می دهند بر روی تبلیغ شما کلیک کنند و در نتیجه بازدید آن افزایش پیدا می کند. از طرفی، وقتی در عنوان آگهی خودتان اسم مهمترین دروسی که تدریس می کنید را یادداشت می کنید و همچنین عنوانهای پرسرچ و پرطرفدار (مانند تدریس ارزان، جلسه اول رایگان، قیمت توافقی، تدریس توسط دبیر رسمی آموزش و پرورش، آموزش تضمینی و ...) را یادداشت می کنید برای این عبارتها در نتایج جستجوی گوگل شانس بیشتری برای دیده شدن دارید. بنابراین مهمترین دروس و بهترین ویژگی های خودتان را در عنوان تبلیغ ثبت کنید.
دو عامل در تدریس موفق خیلی مهم است. یکی این که در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان بر درس مسلط باشید و در عین حال هوشمندانه عمل کنید به گونه ای که مطالبی که ارائه می کنید متناسب با سطح تحصیلی شاگرد شما باشد و برای ایشان مفید باشد (بعضی از مدرسین درس را خوب بلد هستند ولی در نهایت مطالب را به گونه ای ارائه می کنند که یا خیلی سطح بالا است و یا متناسب با اهداف کلاس نیست و در نتیجه شاگرد ایشان احساس می کند که کلاس مفید نمی باشد). عامل دوم این است که به کار تدریس کاملا متعهد باشید و تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان به کار ببندید. همین تعهد و دید را اگر داشته باشید در نتیجه گرفتن شاگردهای شما و در نهایت در موفقیت شما در کار تدریس بسیار موثر است.
برای کسب درآمد بالا و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی تری دی مکس و انواع نرم افزارها، تدریس خصوصی دروس ابتدایی و دروس کنکوری و دانشگاهی و .... و جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارها و روشهای مختلفی وجود دارد. می توانید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید، با سایر مدرسین همکاری کنید، سایت و وبلاگ بزنید، در روزنامه و مجلات مختلف تبلیغ کنید، در مدارس و دانشگاهها و یا محلات مورد نظرتان تراکت توزیع نمائید و یا از هر روش دیگری استفاده کنید. برای مطالعه کامل در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد خصوصی مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.
درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و خصوصا در سایتهایی مانند ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی فعالیت دارند، به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی برای جذب شاگرد بسیار مفیدتر و موثر تر است. در حال حاضر استفاده از اینترنت کاملا فراگیر شده است و تقریبا همه ی افراد جامعه روی گوشی های خودشان اینترنت دارند. استفاده از اینترنت و تبلیغات اینترنتی به گونه ای توسطعه پیدا کرده است که استفاده از روزنامه و درج تبلیغات بر روی کاغذ دیگر توجیه چندانی ندارد. تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد و یا ارائه هر نوع کالا و خدمات دیگر کاملا موثر و پربازده است. تبلیغات در اینترنت محدودیت زمانی ندارد. آگهی خودتان را در هر زمانی و سریعتر از هر نوع تبلیغات دیگر می توانید منتشر کنید.
عنوان آگهی برای تبلیغات تدریس شما مانند دروازه ورود است. هر چه عنوان اگهی تدریس شما جذابتر باشد، افراد بیشتری از آگهی شما بازدید می کنند. اگر دبیر رسمی هستید، در کنکور سراسری کارشناسی، ارشد و یا دکتری رتبه خوبی کسب کرده اید، سابقه تدریس بالایی دارید، استاد دانشگاه هستید، در المپیاد رتبه خوبی کسب نموده اید و یا هر ویژگی برتر و متمایزی که دارید را در عنوان آگهی بنویسید.
ثبت تبلیغات تدریس در سایت تخصصی آگهی تدریس خصوصی برای بهتر نتیجه گرفتن شما بشیار مفید است ولی به یاد داشته باشید که نحوه نوشتن آگهی هم بسیار مهم است. مطالعه مقاله چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ یا 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه بسیار مفید است. رزومه بسیار کاملی از خودتان ارائه دهید. ثبت اختراع دارید، در مدارس و دانشگاههای مختلف تدریس کرده اید، معدل شما بالا است، کتاب تالیفی دارید و .... همه ی این موارد را در متن آگهی تدریس ارائه کنید.
برای ثبت تبلیغات موفق عنوان آگهی و متن آگهی خودتان را مناسب و خوب بنویسید. آگهی خودتان را کاربر پسند و گوگل پسند بنویسید. رزومه کاملی از خودتان ارائه نمائید. به تبلیغ خودتان لینک بدهید و به صورت مداوم آن را کامل کنید. متن تبلیغات خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید و در نهایت در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.
در عنوان آگهی تدریس خودتان بارزترین ویژگیهای خودتان که شما را از سایر مدرسین متمایز می کند را نیز ارائه نمائید. مثلا می توانید بنویسید: تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط دبیر رسمی آموزش و پرورش با 20 سال سابقه کار موفق تدریس در مدارس تهران. این عنوان می تواند جذاب باشد و باعث شود روی تبلیغ شما کلیک شود. یا اگر در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید و یا هر ویژگی مثبت دیگری که دارید در عنوان آگهی ارائه دهید. عنوان آگهی تدریس مانند دروازه ورود تبلیغ شما است. بیش از 80 درصد افراد فقط عنوان آگهی تدریس شما را می بینند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب و جذاب نوشته باشید روی تبلیغ شما کلیک می شود در غیر اینصورت روی عنوان آگهی مدرس دیگری کلیک خواهند کرد. حال فرض کنید کاربری روی عنوان آگهی تدریس خصوصی شما که آن را بسیار خوب هم نوشته اید کلیک کرد و متن آگهی شما را مطالعه نمود. آیا متن آگهی خودتان را آنقدر خوب نوشته اید که متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین آنها متقاعدد شوند با شما تماس بگیرند؟ آیا رزومه کاملی از خودتان ارائه نموده اید؟ این بسیار مهم است. بسیار از آگهی های مدرسین بازدید خوبی می گیرد ولی چون متن آگهی تدریس خودشان را خوب ننوشته اند تعداد تماسهای زیادی با آنها گرفته نمی شود. بنابراین عنوان آگهی خودتان را جذاب و متن تبلیغات تدریس خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. قانونی که وجود دارد این است: هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد و اطلاعات بیشتری را به کاربران بدهد احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.
آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات تدریس درج نمائید. ایران مدرس برای این هدف کاملا مناسب است و به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. سایت www.Tadris-riazi.com هم برای ثبت آگهی تدریس ریاضی کاملا مفید و پربازده است. اگر در زمینه کنکور و تدریس دروس کنکوری می خواهید فعالیت داشته باشید، سایت www.IranKonkur.com هم گزینه خوبی برای ثبت آگهی تدریس است. در همه ی این سایتها به صورت رایگان می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید.
ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد به دلیل نداشتن هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای دیده شدن تبلیغ شما و به دلیل استفاده روز افزون از اینترنت برای دریافت خدمات مختلف و از جمله تدریس خصوصی می تواند برای جذب شاگرد شما بسیار موثر باشد و از این راه می توانید درآمد بالایی از کار تدریس بدست آورید. ثبت آگهی تدریس در اینترنت را جدی بگیرید و برای نوشتن متن آگهی خودتان وقت بگذارید (برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی تدریس این مقاله را بخوانید) تا برای شما بازدهی داشته باشد. بسیاری از افراد چون به راحتی می توانند تبلیغ ثبت کنند و رایگان است آن را جدی نمی گیرند به همین دلیل جوابی هم نخواهند گرفت. متن آگهی تدریس خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید و برای نوشتن آن وقت بگذراید و به تدریج متن آگهی را تکمیل تر کنید.
در عنوان آگهی و تبلیغات تدریس خودتان هم مهمترین ویژگی خودتان را بنویسید. اگر استاد دانشگاه هستید، دبیر رسمی می باشید، در المپیاد یا کنکور رتبه بسیار خوبی بدست آورده اید و یا هر ویژگی بارزی که دارید را در عنوان آگهی بنویسید. بسیاری از افراد فقط عنوان آگهی را نگاه می کنند و اگر آن را جذاب نوشته باشید بر روی تبلیغ شما کلیک می شود. وقتی کلیک شد اگر متن آگهی متقاعد کننده باشد با شما تماس خواهند گرفت و در نهایت اگر تدریس شما خوب باشد کلاسهای شما ادامه پیدا می کند و پله های موفقیت را به سرعت طی خواهید کرد. پس در نظر داشته باشید مواردی که از ابتدا تا انتهای این مقاله گفته شده است به هم مرتبط بوده و با رعایت کردن این نکات می توانید در کار تدریس خصوصی موفق و موفق تر باشید. انتخاب عکس مناسب برای آگهی هم می تواند بسیار موثر باشد. یک عکس پرسنلی مرتب بهترین گزینه است.
اگر متن آگهی شما خوب و پر و پیمان نوشته شده باشد افرادی که با شما تماس می گیرند خواهند دانست که با یک فرد با سواد و حرفه ای رو به رو هستند و حتی اگر برای کلاسهای خودتان قیمت های بالاتری را ذکر کنید حاضر خواهند بود با شما کلاس ها را هماهنگ کنند. مورد دیگری که اگر آن را در نظر بگیرید می توانید به افزایش بازدهی آگهی خودتان و افزایش تعداد تماس ها امیدوار باشید این است که در کلاسهای گروهی خودتان در مدرسه یا دانشگاه نظر خواهی کنید و نظرات مثبت شاگردهای خودتان را در متن آگهی ارائه نمائید. اگر به صورت واقعی این نظر سنجی انجام شده باشد و این نظرات در متن آگهی شما بدون تغییر وارد شده باشد مطمئن باشید خیلی در افزایش بازدهی تبلیغات تدریس شما نقش خواهد داشت.
قدرت شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، فیس نما، کلوب، لینکداین و .... را دست کم نگیرید. در این شبکه های اجتماعی برای خودتان صفحه ای بسازید و در آن صفحه آگهی تدریس خودتان را معرفی کنید و به صورت مستقیم هم برای ارائه خدمات تدریس خصوصی تبلیغ نمائید. هر چه فعالیت شما در این شبکه های اجتماعی بیشتر باشد و فالورهای بیشتری داشته باشید احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر خواهد شد. از این شبکه های اجتماعی و از فرومها و سایتهای و وبلاگهای مختلف به صفحه آگهی خودتان در ایران مدرس لینک بدهید و اعتبار آن را از نظر گوگل بیشتر و بیشتر کنید. - موفقیت در تبلیغ تدریس ریاضی
برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خودتان باید موارد متعددی را در نظر داشته باشید. عنوان و متن آگهی شما با توجه به توضیحات ارائه شده باید خوب نوشته شده باشد و تبلیغ شما در یک سایت معتبر و پربازدید ثبت شود. تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد را جدی بگیرید تا برای شما بازدهی داشته باشد. در صورت تمایل تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت بهتری نمایش داده شود. از سایتهای مختلف و شبکه های اجتماعی و فرومها و .... به صفحه آگهی خودتان لینک بدهید و به صورت مداوم روی متن تبلیغ خودتان کار کنید تا بهتر و بهتر شود. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ثبت کرده اند بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از کار تدریس به صورت پاره وقت و یا تمام وقت فرصت ثبت تبلیغ در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران را از دست ندهید.
برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و برای خدمات تدریس خصوصی تبلیغ کنید. در صورت ثبت اگهی تدریس ویژه در همین سایت می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و جایگاه آن را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا دهید.
برای تبلیغ خودتان کلمات کلیدی تعیین کنید. کلمات کلیدی در افزایش بازدهی آگهی تدریس موثر است و باعث می شود تبلیغ شما در صفحات بیشتری نمایش داده شود.
در ایران مدرس برای هر مدرس یک وبلاگ در نظر گرفته شده است. در وبلاگ خودتان متن و مطلب ثبت کنید و بازدید تبلیغ خودتان را افزایش دهید.
منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی