ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای اینکه بتوانید از کار تدریس خصوصی درامد بالایی کسب کنید باید در زمینه جذب شاگرد موفق عمل کنید. به هر میزان شاگردهای بیشتری داشته باشید در نهایت درامد شما هم بالاتر خواهد بود. البته اگر خیلی ارزان کار کنید تعداد شاگردهای بالا هم شما را به درآمد خوب نمی رساند. ولی اگر قیمت مناسب و خوبی برای کلاسهای خودتان در نظر گرفته باشید با افزایش تعداد شاگردهای خودتان می توانید درآمد بیشتری هم بدست آورید. البته بارها و بارها در مقالاتی که در سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم گفته شده است جذب شاگرد به هر میزان که اهمیت دارد حفظ شاگرد هم به همان میزان مهم است. اگر خوب دقت نکنید و بر درس مسلط نباشید همان یکی دو جلسه اول کلاسهای شما کنسل خواهد شد. مطالعه مقاله چگونه اولین جلسه تدریس خصوصی را با موفقیت برگزار کنیم؟ در این زمینه بسیار مفید است.

برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید در زمینه جذب شاگرد بسیار موفق عمل کنید. شاید به جرات بتوان گفت که اکثر مدرسینی که از کار خودشان راضی نیستند در همین مرحله جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی خوب عمل نمی کنند. البته باید در نظر داشته باشید وقتی می توانید خوب شاگرد جذب کنید که یک مرحله قبل از آن اولا درسهایی که متقاضی بالا دارند و خودتان هم به آن دروس و تدریس آنها علاقه دارید را انتخاب کرده باشید و در مرحله بعد بر دروس تدریسی خودتان بسیار مسلط باشید. یک مدرس و معلم موفق و پردرآمد مجموعه ای از ویژگیها را به صورت یکجا دارد. شاید در دوران تحصیل خودتان مدرسین و اساتید زیادی را دیده باشید که بسیار خوب درس می دادند ولی وقتی به وضعیت مالی آنها نگاه می کنید تعریفی ندارد. بنابراین به زبان ریاضی می توان گفت خوب تدریس کردن و 100 درصد مسلط بودن بر دروسی که تدریس می کنید برای موفقیت در کار تدریس خصوصی شرط لازم است ولی شرط کافی نیست.

البته یک نکته را در نظر داشته باشید. وقتی بر دروس تدریسی خودتان مسلط هستید و به کار خودتان باور دارید در زمینه جذب شاگرد هم موفق تر عمل خواهید کرد. وقتی مثلا فیزیک را خیلی خوب بلد هستید و دانش اموز یا دانشجویی و یا والدین آنها برای هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک با شما تماس می گیرد، حین حرف زدن با اعتماد به نفس بالاتری حرف خواهید زد و در نتیجه احتمال جذب شاگرد بسیار بیشتر می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت مسلط بودن بر درس در دو مرحله مهم است. در مرحله اول وقتی برای هماهنگی کلاس با شما تماس گرفته می شود با اعتماد به نفس بالاتری حرف خواهید زد و احتمال اکی شدن کلاسها بیشتر است و در مرحله دوم وقتی کلاسها تشکیل شد با تسلط بر درس کلاسهای با کیفیت تری برگزار می کنید و در نهایت با اطمینان بیشتری کلاسها ادامه می یابد و می توانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید.

همانطور که گفته شد، یکی از مهمترین پارامترهای برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا داشتن تعداد شاگردهای زیاد است. برای جذب شاگرد راهکارهای زیادی وجود دارد که در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی مورد بررسی قرار گرفته است. یکی از بهترین راهکارها ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایتهای تخصصی آگهی تدریس مانند سایت ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php و یا سایت تدریس ریاضی است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد. مطالعه مقاله 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا هم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی مفید است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی