ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰
در این مقاله در رابطه با جدیدترین قیمت های کلاس های تدریس خصوصی در سال تحصیلی 98 - 99 توضیحاتی ارائه می شود.قبل از ارائه هر گونه توضیحی در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی در سال تحصیلی 98 - 99 تعدادی از قیمت های پیشنهادی مدرسین ایران مدرس برای کلاس های خصوصی در مرداد 98 در ادامه ارائه می گردد.
هزینه تدریس: با توافق طرفین
توافقی با قیمت مناسب
جلسه ای ۵۰۰۰۰ تومان
جلسه ای 22 تومان
زبان جنرال یک و نیم ساعته تک نفره ۶۰۰۰۰ تومان
جلسه ای 80 هزار تومان (1 ساعت و نیم)
ساعتی 50 هزار تومان
جلسات ۱:۱۵ ۴۰۰۰۰ تومان
جلسه یک ساعت و نیم از 100 تا 200 هزار تومان
50 تا 70 هزار تومان هر جلسه
70000 تومان
هر جلسه 70000 تومان
هزینه تدریس: توافقی و مناسب
۷۰ تا ۹۰ هزار تومان
ساعتی ۷۰
هزینه تدریس فیزیک: 35 تا 55 تومان
برای هر جلسه 120 دقیقه ای 150000 تومان می باشد.
ساعتی 110-80 هزارتومان که بسته به مقطع تحصیلی متغیر است.
هزینه تدریس شیمی: توافقی
جلسه ای 80 تا 100 هزارتومان
توافقی، تخفیف ویژه به دانش آموزان ریاضی
با حداقل هزینه ، خصوصی : 30 تومن. گروه دو نفره:50 گروه سه تا چها نفره: 60
هر جلسه 90 دقیقه 180 هزار تومان

برای مشاهده لیست مدرسین کلیک کنید:

همانطور که مشاهده می شود قیمت های مختلفی برای کلاس های تدریس خصوصی توسط مدرسین پیشنهاد داده شده است. در سال 98 - 99 قیمت کلاس های خصوصی ریاضی ابتدایی حدودا 80 هزار تومان مناسب است. البته باز هم تاکید می شود قیمت های کلاس های خصوصی واقعا متغیر است و به پارامترهای زیادی بستگی دارد. یعنی برای همین ریاضی دبستان ممکن است یک استاد هزینه 150 هزار تومان را هم درخواست نماید. به هر حال قیمت های متوسط و حدودی در این بخش ارائه می شود. برای ریاضی متوسطه هزینه 100000 تومان برای یک جلسه می تواند مناسب باشد و برای ریاضیات دانشگاهی 120 تا 130 هزار تومان هم به نظر می رسد مناسب باشد. در سال تحصیلی 98 - 99 برای کلاس های خصوصی ریاضی کنکور و المپیاد شاید هزینه 150 هزار تومان برای یک جلسه تقریب بدی نباشد. برای همین ریاضی کنکور اساتید معروف و برند ممکن است برای هر جلسه 1 میلیون تومان را هم درخواست نمایند و نباید تعجب کنید.
توجه کنید که فقط ارزان بودن کلاس ها را به عنوان معیار در نظر نگیرید. در سال 98 و یا هر زمان دیگری بهتر است برای انتخاب معلم خصوصی ابتدا رزومه و سوابق تدریس را در نظر داشته باشید و در اولویت بعدی قیمت را در نظر بگیرید. به هر حال اگر شما با یک استاد خوب 5 جلسه کلاس داشته باشید به اندازه 10 جلسه یک معلم معمولی می تواند برای شما بازدهی داشته باشد. نکته دیگر اینکه اگر می خواهید با هزینه مناسب تری در این کلاس ها شرکت کنید، می توانید با یکی از دوستان خودتان که سطح درسی شما به هم نزیدک است در کلاس ها حاضر شوید. اگر استادی برای کلاس فیزیک تک نفره به صورت خصوصی هزینه 80 هزار تومان را در نظر دارد برای کلاس دو نفره با 100 تومان هم تدریس را انجام خواهد داد. یعنی در کلاس دو نفره، هر نفر می توانید 50 هزار تومان پرداخت نمائید. به این ترتیب با قیمت مناسبتری در کلاس ها شرکت خواهید کرد. به این ترتیب در سال 98 می توانید با نرخ مناسب یک معلم خصوصی خوب داشته باشید.
تعداد جلسات کلاس های خصوصی ریاضی: با افزایش تعداد جلسات اساتید برای هر جلسه معمولا مبلغ کمتری را در نظر می گیرند. مثلا اگر یک معلم ریاضی برای دو جلسه کلاس هر جلسه 100 هزار تومان را درخواست نماید، اگر تعداد جلسات 10 جلسه باشد ممکن است با هزینه 70 یا 80 هزار تومان به ازای هر جلسه موافقت کند. مثلا اگر یک معلم معمولی درس را در 10 جلسه با هزینه هر جلسه 50 هزار تومان به شما آموزش دهد، یک استاد و معلم خوب و عالی همان مباحث را می تواند در 7 جلسه 70 هزار تومانی به شما آموزش دهد. در حالت اول هزینه کل شما 500 هزار تومان و در حالت دوم 490 هزار تومان است. یعنی حالت اول ارزان تر هم تمام شده است و وقت کمتری هم از شما گرفته است. البته باز هم در نظر داشته باشید در حالتی که با یک معلم خوب کلاس دارید مهمترین مزیتی که برای شما دارد (علاوه بر بحث هزینه و قیمت) این است که از نتیجه گرفتن و خوب نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر هستید.
در سال تحصیلی 98 -99 با هماهنگ کردن کلاس ها از ابتدای ترم هم می توانید با قیمت ارزان کلاس داشته باشید و هم مطمئن تر هستید که نتیجه خوبی می گیرید. شرکت در کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های حضوری می تواند هزینه کمتری برای شما داشته باشد. می توانید با یکی از دوستان و یا همکلاسی های خودتان در کلاس نیمه خصوصی شرکت کنید و باز هم از این طریق نرخ کلاس ها برای شما کمتر خواهد بود. با اساتیدی کلاس ها را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر هستند. به این ترتیب با هزینه کمتری کلاس را برای شما برگزار خواهند نمود. چند درس را با یک استاد هماهنگ کنید (مانند ریاضی و فیزیک و زبان). به این ترتیب تعداد جلسات بالاتر خواهد رفت و اساتید در حالتی که جلسات بیشتر باشد برای هر جلسه هزینه کمتری را در نظر خواهند گرفت.
بسیاری از اساتید و مدرسین ثبت نامی در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" و یا "تماس بگیرید" را ذکر نموده اند. اگر رزوه و سوابق تدریس این اساتید را پسندیده اید و می خواهید با این اساتید کلاس خصوصی داشته باشید برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس های ایشان باید تماس بگیرید. در ایران مدرس شماره تماس اساتید هم ذکر شده است و می توانید با خود استاد تماس بگیرید و قیمت کلاس را بپرسید و حتی تقاضای تخفیف کنید. در قیمت های ذکر شده در تصویر بالا بعضی از اساتید هزینه را به ازای یک جلسه 1 ساعت و نیم ذکر نموده اند و بعضی دیگر هزینه را به ازای هر ساعت تدریس ارائه نموده اند. وقتی که نرخ کلاس ها را بررسی می کنید به این نکته هم توجه داشته باشید.
واضح است که هزینه کلاس های خصوصی فیزیک به صورت آنلاین کمتر می باشد. البته هزینه اینترنت مصرفی توسط طرفین باید پرداخت شود. به هر حال مثلا اگر قیمت کلاس خصوصی فیزیک به صورت حضوری 80 هزار تومان باشد، هزینه کلاس اینترنتی معمولا حدود 60 هزار تومان است. سطح کلاس و مقطعی که تدریس می شود: واضح است که تدریس خصوصی فیزیک مقطع دانشگاه به نسبت فیزیک متوسطه و دبیرستان نرخ بالاتری دارد. اساتید برای اینکه بتوانند فیزیک دانشگاه را تدریس کنند باید وقت بیشتری در نظر بگیرند و مطالعه بیشتری داشته باشند. خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاس ها: کلاس هایی که به صورت نیمه خصوصی برگزار می شود معمولا برای هر نفر هزینه کمتری دارد. به عنوان مثال اگر یک استاد فیزیک هزینه 100 هزار تومان را برای کلاس خصوصی در نظر داشته باشد کلاس دو نفره را با قیمت 140 هزار تومان می تواند برگزار کند و برای هر نفر 30 درصد ارزانتر تمام می شود.
تاثیر سوابق تدریس و روزمه کاری استاد بر حق الزحمه کلاس خصوصی ریاضی در سال تحصیلی 98 - 99 : واضح است که اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند برای کلاس های خصوصی خودشان هزینه بیشتری را هم در نظر می گیرند. به هر حال اساتیدی که با سابقه تر هستند و رزومه کاری بهتری هم دارند و شاگردهای قبلی آنها خوب نتیجه گرفته اند قابل اعتمادتر هم می باشند و ارزشش را دارد که هزینه بیشتری را پرداخت نمائید. البته بسیاری از اساتید تازه کار هم عالی تدریس می کنند و این به خودتان بستگی دارد که چقدر این پارامتر برایتان مهم باشد. در ایام امتحانات پیدا کردن استاد خوب کار سختی است. اساتید خوب و با تجربه چون معمولا شاگردهایی هم از قبل دارند از اواسط ترم معمولا وقتشان پر می شود. در عین حال در ایام امتحانات هزینه کلاس های خصوصی بالاتر می رود. بنابراین اگر می خواهید از تخفیف ها استفاده نمائید و با قیمت خوبی کلاس داشته باشید بهتر است از اوایل ترم شروع نمائید. در این حالت، هزینه کلاس ها کمتر شده و احتمال نتیجه گرفتن شما هم افزایش می یابد.
  • ۹۸/۰۵/۱۲
  • محمد محمدی

قیمت کلاس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی