ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با مواردی که برای متن تبلیغات تدریس خصوصی لازم است توضیح داده شده و تعدادی نمونه تبلیغات تدریس خصوصی برای استفاده آگهی اینترنتی تدریس، تراکت تبلیغاتی، روزنامه و ... هم ارائه می شود.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

همانطور که بارها و بارها توضیح داده شده است یکی از بخش های مهم آگهی های تدریس خصوصی متن تبلیغ است. شما با قرار دادن عکس شیک و جذاب می توانید بازدید تبلیغ خودتان را افزایش دهید. با ثبت تبلیغ در سایت های معتبر و تخصصی تدریس خصوصی مانند سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php و یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ می توانید مطمئن باشید که مشخصات شما توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده خواهد شد. با انتخاب عنوان خوب برای تبلیغات تدریس خودتان باز هم بیشتر مطمئن خواهید شد که افراد بیشتری روی آگهی شما کلیک نموده و مشخصات و تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد. اما تنها با نوشتن یک متن خوب، کامل و قانع کننده برای تبلیغ خودتان است که می توانید از تبدیل شدن این بازدیدها به تماس و جذب شاگرد بیشتر مطمئن شوید. در واقع وقتی متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را خوب می نویسید افرادی که از تبلیغ شما بازدید کرده اند به شما اعتماد کرده و با شما تماس می گیرند. از موارد لازم برای متن تبلیغات تدریس خصوصی می توان به اسم کامل دروسی که تدریس می کنید، مدارس، آموزشگاهها و دانشگاههایی که قبلا تدریس کرده اید، تعداد سال های سابقه تدریس، افتخاراتی که دارید و قبلا کسب کرده اید، نظرات شاگردهای قبلی و .... اشاره نمود. به هر میزان متن تبلیغ را بهتر و کاملتر بنویسید تماس های بیشتری خواهید داشت.

پیشنهاد می شود مقاله راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده را هم بخوانید.

نمونه تبلیغات تدریس شماره 1

تدریس خصوصی ریاضی پایه متوسطه اول و متوسطه دوم و ریاضی عمومی دانشگاه.  دارنده مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک و دارای ۱۱ سال سابقه تدریس ریاضیات و فیزیک بصورت خصوصی و نیمه خصوصی. محوریت تدریس من مبنی بر تفهیم عمیق مباحث ریاضی و با بیان ساده است، بطوری که با تجربه و توان مطلوبی که در این زمینه دارم انتظار می‌رود دانشجو یا دانش آموز، بعد از هر جلسه احساس کند پیشرفت مطلوبی داشته است. همچنین با توجه به متدهای جدید تدریس، که سالهاست با مطالعه و تجربه به آن دست یافته ام، یقین دارم میتوانم هر دانشجو یا دانش آموز با هر سطح دانش و استعداد را به پیشرفت قابل ملاحظه ای برسانم، بطوری که اثبات این ادعا از نتیجه آزمونها مشخص شود.

نمونه تبلیغات تدریس شماره 2
معلم تدریس خصوصی و گروهی تضمینی زیست شناسی کنکور، المپیاد، تیزهوشان و تقویتی نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش تهران و شهرستان ها. تدریس زیست شناسی در مدارس و آموزشگاه های تهران و شهرستان ها. همراه با جزوه کامل و جامع و تست و تمرین. تضمین یادگیری و رضایت شاگرد. تدریس به طور جامع و با پوشش کامل مطالب کتاب درسی جهت شرکت در کنکور و امتحانات مدرسه. تضمین یادگیری و رضایت شاگرد. تدریس زیست شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد، با حداقل 10 سال سابقه تدریس در آموزشگاه ها و مدارس کشور، تدریس خصوصی توسط مدرس مجرب زیست شناسی، مدرک تحصیلی دکتری تخصصی ph.D، تضمین یادگیری و رضایت شاگرد، بهترین دبیر زیست شناسی کشور، تدریس روان و شیوا به همراه آزمون و مشاوره تحصیلی

نمونه تبلیغات تدریس شماره 3
تدریس مفهومی و کامل فیزیک کلیه مقاطع تحصیلی، تدریس فیزیک هالیدی، تدریس کلیه دروس مقاطع دبستان توسط کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه دولتی یزد. نمره فیزیک خود را تضمین کنید تدریس جز به جز و نکته به نکته فیزیک دهم , یازدهم و دوازدهم تدریس کامل فصول بر اساس کتاب درسی ویژه سال تحصیلی جدید جمع بندی نکات و مطالب. 26 ساله جوان پرانرژی.
مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی