ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با ویژگی های بهترین متن های تبلیغات تدریس خصوصی توضیح داده می شود. بهترین متن های تبلیغات تدریس خصوصی ویژگی های زیر را دارند.

بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی

1- صادقانه نوشته شده اند. اگر می خواهید در تبلیغات تدریس خصوصی و در جذب شاگرد موفق باشید باید تبلیغ خودتان را صادقانه بنویسید. اگر نمی خواهید مطلبی را بنویسید ایرادی ندارد ولی هر موردی که ذکر می کنید باید صادقانه نوشته شده باشد. به عنوان مثال اگر در دانشگاه خیلی تراز اولی تحصیل نکرده اید ایرادی ندارد اسم دانشگاه محل تحصیل خودتان را ذکر نکنید ولی اینکه اسم دانشگاه دیگری را ارائه نمائید کار درست و حرفه ای نیست.
2- در پاراگراف اول مهمترین موارد ذکر شده است. متن تبلیغ شما ممکن است طولانی نوشته شده باشد و بهتر است طولانی نوشته شود. اما به هر حال مهمترین موارد و مهمترین افتخارات خودتان را در پاراگراف اول ارائه دهید. مثلا اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، دبیر رسمی هستید، سابقه کاری بالایی دارید، در المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اید و یا دانشجوی نمونه بوده اید و .... این موارد را در پاراگراف اول متن ارائه نمائید. برای هر کدام از این موارد در سایت ایران مدرس امکان ثبت مدرک و مستندات وجود دارد.
3- کامل و قانع کننده نوشته شده اند. فرض کنید در حال حرف زدن با شخصی هستید که می خواهد شما را به عنوان معلم خصوصی انتخاب نماید. باید در متن تبلیغ دلایل کافی و موارد قانع کننده ای را ارائه کنید تا شما انتخاب شوید. بسیاری از مدرسین شاید فکر می کنند متن تبلیغ باید کوتاه نوشته شود. ولی اتفاقا یکی از مزیت های تبلیغات اینترنتی این است که می توانید به هر میزان که بخواهید متن را طولانی بنویسید. نگران اینکه کاربران حال و حوصله مطالعه متن طولانی را ندارند نباشید. مهمترین موارد را ابتدا ذکر کنید تا اگر کسی فقط بخشی از متن را مطالعه کرد موارد مهم را دیده باشد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

4- اسم تمام دروس تدریسی ذکر شده است. در متن تبلیغ اسم تمام دروس را بنویسید. اگر در انتهای متن هم باشد ایرادی ندارد. ولی مثلا اگر فقط ریاضیات را بنویسید ممکن است برای حسابان کسی با شما تماس نگیرد. اسم تمام دروس را بنویسید.
5- نظرات شاگردهای قبلی را دارد. در بهترین آگهی های تدریس خصوصی نظرات شاگردهای قبلی به عنوان یک مهم تایید عالی بر خوب تدریس کردن استاد ارائه شده است. نظرات شاگردهای قبلی که موفق بوده اند در جذب شاگرد جدید کاملا موثر است.
6- بدون اشتباه تایپی است و خوب و روان نوشته شده است. بسیاری از مدرسین به دلیل اینکه تبلیغات اینترنتی را جدی نمی گیرند و یا زیاد دقت نمی کنند در دو خط نوشته برای متن تبلیغات 5 اشتباه تایپی دارند. این موارد می تواند جذب شاگرد را کم کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید و فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق را ببینید.

7- شامل تمامی سوابق تدریس و افتخارات مدرس است. اگر می خواهید یکی از بهترین متن های تبلیغاتی برای تدریس خصوصی را داشته باشید تمام افتخارات و سوابق تدریس خودتان را ذکر نمائید. نشان دهید که در کار خودتان موفق هستید و تخصص دارید. در هر مدرسه و آموزشگاه و دانشگاهی که قبلا تدریس کرده اید اسم ان را ذکر نمائید. در ایران مدرس امکان ثبت رزومه کاری و مدارک تحصیلی هم فراهم است. می توانید در کنار متن تبلیغ خودتان مدارک و مستندات لازم را ارائه نمائید تا اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی بیش از پیش جلب شود. تعداد شاگردهایی که می توانید جذب کنید ارتباط مستقیم دارد به توانایی متن تبلیغ شما در جلب اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی و والدین ایشان.

برای درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های معتبر و تخصصی به سایت های ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com مراجعه نمائید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی