ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله راهکارها و روش هایی برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی و چگونگی نوشتن متن خوب برای آگهی تدریس خصوصی توضیح داده شده است. در این راستا موارد زیر را در نظر داشته باشید.
1- در متن آگهی تدریس خصوصی مواردی که مهمتر است را در ابتدای متن ذکر نمائید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید و یا سابقه تدریس بالایی دارید، علاوه بر عنوان تبلیغ آن را در ابتدای متن آگهی هم بنویسید.
2- در متن و عنوان آگهی تدریس صداقت را رعایت کنید. به هر میزان توضیحات کاملتر و بهتری را صادقانه تر بنویسید در نهایت در جذب شاگرد برای شما موثر تر خواهد بود.
3- درج نظرات شاگردهای قبلی شما که در درس و تحصیل موفق بوده اند در متن تبلیغ می تواند برای جذب شاگردهای جدید بسیار موثر باشد.
4- اگر در آموزشگاه، مدرسه یا دانشگاهی قبلا تدریس کرده اید با ذکر نام مدرسه، دانشگاه و یا اموزشگاه در متن تبلیغ بنویسید. بسیاری از متقاضیان کلاس خصوصی دوست دارند با اساتید با سابقه کلاس داشته باشند.
5- هر افتخار و یا سابقه تحصیل و تدریس موفقی که دارید را در متن تبلیغ ذکر نمائید. مطمئن باشید به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. موارد مهم را در پاراگراف اول ذکر نمائید.
6- بعد از نوشتن متن تبلیغ یک بار دیگر ان را با دقت بخوانید تا غلط املایی و اشتباه تایپی نداشته باشد. وقتی یک مدرس در متن تبلیغ خودش اشتباهات تایپی زیادی دارد نمی توان به ایشان اعتماد کرد.
7- اسم تمام دروسی که تدریس می کنید را در متن تبلیغ بنویسید. مثلا اگر ریاضی درس می دهید عبارت هایی مانند ریاضی دهم، ریاضی نهم، ریاضی دانشگاه، ریاضی پایه 6 و .... را در متن تبلیغ ارائه دهید.
8- بعد از نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی در زمان های بعد اگر نکته ای به نظرتان رسید که متوجه شدید می تواند مفید باشد اضافه نمائید. متن شما باید اعتماد کاربران را جلب نماید.
9- در سایت ایران مدرس www.IranModares.com می توانید در کنار نوشتن یک متن خوب برای تبلیغ تدریس خودتان، فایل رزومه و یا مدرک تحصیلی خودتان را هم قرار دهید. ارائه مدرک تحصیلی باعث جلب اعتماد کاربران بیشتری می گردد.
10- در متن تبلیغ از عبارتهایی مانند تضمین کیفیت تدریس، جلسه اول در صورت عدم رضایت رایگان و ..... استفاده نمائید. به متقاضیان تدریس اطمینان بدهید که از نحوه تدریس شما راضی خواهند بود.
مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه مفید است.

 

بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی

بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق

اگر مدرس یا استاد تدریس خصوصی در دانشگاه معتبر و بسیار خوبی درس خوانده است بهتر است بسیار روی آن تاکید گردد و اگر معدل بالایی در دوران تحصیل داشته است، در جشنواره ها و المپیاد و یا کنکور رتبه خوبی کسب کرده است، در دوران تحصیل دانشجوی نمونه بوده است و یا هر افتخار دیگری که دارد را هم در متن تبلیغ ذکر نماید.  به عنوان یک قاعده کلی هر موردی که می تواند به افزایش اعتماد کاربران و متقاعد کردن آنها برای تماس گرفتن کمک می کند را باید در متن تبلیغ تدریس خصوصی ذکر کرد و البته از مهمترین موارد شروع کرد و موارد با درجه اهمیت کمتر را در انتهای متن ذکر نمود. اگر مقالاتی در کنفرانسهای مختلف یا مجلات و ... ارائه کرده اید در متن آگهی خودتان بنویسید. اگر در دانشگاه تدریس کرده اید یا در مدارس مختلف دروسی را ارائه نموده اید حتما در متن آگهی ذکر کنید. بارزترین افتخارات خودتان را بنویسید. اگر ثبت اختراعی دارید، در المپیاد یا کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، معدل بالایی در مقطع کارشناسی و ارشد دارید، دبیر رسمی هستید و یا استاد دانشگاه می باشید و خلاصه اینکه هر ویژگی مثبتی که دارید را در متن آگهی بنویسید.

خوشبختانه در تبلیغات اینترنتی در متن آگهی محدودیت تعداد کاراکتر وجود ندارد و به هر میزان که بخواهید می توانید در رابطه با رزومه کاری خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید. بنویسید چرا کلاسهای شما متمایز است و چرا باید کلاس را با شما بردارند. در چه مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اید، چه مقالاتی در مجلات معتبر و کنفرانسها دارید و در کل چه افتخاراتی کسب نموده اید، همه ی این موارد را بنویسید. اگر ترس این را دارید که متن خیلی طولانی شود و خسته کننده باشد، در پاراگراف اول مهمترین موارد را ذکر کنید و در ادامه توضیحات کاملتری را هم ارائه نمائید. اگر نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان را هم به متن تبلیغ اضافه کنید که بسیار عالی خواهد بود (به عنوان مثال از چنین حالتی اینجا کلیک کنید).

اگر دبیر رسمی آموزش و پرورش هستید، در دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور و ... درس می دهید، ثبت اختراع دارید، مقالات علمی زیادی منتشر کرده اید، در جشنواره خوارزمی و .... رتبه خوبی بدست آورده اید، دانشجوی نمونه بوده اید، معدل بالایی دارید، مدرک زبان با نمره ی بالا دارید و یا هر افتخار و سابقه کاری دیگری که دارید را بنویسید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است و موارد مهمتر را اول بنویسید. متن تبلیغ مشخص می کند که با شما تماس های زیادی گرفته می شود یا نه. البته عنوان و عکس آگهی هم مهم است. ولی به هر حال برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و آن را کامل و قانع کننده بنویسید.

مطالعه مقاله
متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات که در سایت تدریس ریاضی ارائه شده است هم می تواند مفید باشد.

به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. البته مطالبی که در متن تبلیغ ذکر می کنید را به دو دسته خیلی مهم و معمولی طبقه بندی کنید. مواردی که خیلی مهم است و جزو افتخارات و ویژگی های بارز شما است را در ابتدای تبلیغ و در پاراگراف اول قرار دهید. بقیه موارد را هم در ادامه ذکر کنید. سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی که راضی بوده اند و یا نتیجه گرفته اند، ذکر نام مدارس و دانشگاههایی که قبلا در آنها تدریس کرده اید و .... در متن تبلیغ می تواند بسیار موثر و مفید باشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی