ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
در این مقاله مطالب مفیدی به عنوان راهنمایی برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب ارائه شده است. در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب داشته باشیم توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه در درس و تحصیل، کنکور و یا یادگیری هر مبحث و درسی موفق باشید در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب بسیار مفید است.

1- به سایت های تخصصی تدریس خصوصی مراجعه نمائید: برای انتخاب یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب و مجرب به سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com مراجعه کنید. از سایت های خارجی هم که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد می توان به  www.Tutor.com و tutor.id و www.tutorhunt.com اشاره کرد. در این سایت ها لیست کاملی از اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است و مشخصات کاملی برای معلم های خصوصی را هم می توانید مشاهده کنید. در ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند و شماره تماس اساتید هم قابل مشاهده است. سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. مطالعه مقاله 10 راهکار آسان برای گرفتن نتیجه فوق العاده از کلاس های تدریس خصوصی هم توصیه می شود.

یک معلم ریاضی خوب با شاگردهایی که دارد یک رابطه دوستانه و صمیمی برقرار می کند. استاد خوب برای درس ریاضی و یا هر درس دیگری سعی می کند نه تنها در مورد مسائل درسی بلکه در سایر موارد هم شاگرد خودش را راهنمایی کند به گونه ای که شاگرد ایشان در درس و تحصیل و حتی در زندگی موفق باشد. در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویانی که در کلاس های خصوصی ریاضی و سایر دروس شرکت می کنند بسیار باهوش هستند اما چون ممکن است نحوه مطالعه درس، نحوه تمرین حل کردن و ... برای درس ریاضی را بلد نباشند در این درس نمره خوبی نمی گیرند. یک معلم ریاضی خوب به صورت رفع تکلیفی تدریس نمی کند. اساتید موفق معمولا بهترین مشاور شاگردهای خودشان هم هستند و حتی در وقت های خارج از زمان تعیین شده برای کلاس به ایشان مشاوره می دهند و به سمت موفقیت شاگردهای خودشان را هدایت می کنند. به عنوان مثال اگر در طول برگزاری کلاس های ریاضی در طول ترم شاگرد یک استاد در امتحان میان ترم مدرسه یا دانشگاه عملکرد خوبی نداشت، استاد علاوه بر اینکه باید در روش های تدریس خودش تجدید نظر کند به صورت همزمان باید به شاگرد خودش روحیه مثبت بدهد و این اطمینان را به ایشان بدهد که در امتحان پایانی حتما وضعیت بهتر خواهد شد. اساتید و معلم های ریاضی خوب در کلاس های خصوصی و گروهی رابطه دوستانه ای با شاگردهای خودشان دارند و ماموریت و هدف خودشان را فقط خوب درس دادن در نظر نمی گیرند. این اساتید هر کاری که برای موفق شدن شاگردشان لازم باشد را انجام می دهند و از شاگردهای خودشان پشتیبانی و حمایت کامل را به عمل می آورند.

موارد زیادی در پروفایل اساتید ثبت شده است که می توانید به آنها دقت کنید و یک استاد خوب را انتخاب نمائید. به عنوان مثال به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خود استاد دقت کنید. اساتیدی که خودشان در ایام تحصیل موفق بوده اند و در دانشگاههای خوب تحصیل کرده اند به احتمال بسیار زیاد ریاضی را بهتر هم تدریس می کنند. بسیاری از اساتید مدرک تحصیلی و فایل رزومه خودشان را برای جلب اعتماد بیشتر شما در همین سایت ثبت نموده اند. بنابراین موردی که می توانید به آن دقت کنید دانشگاه محل تحصیل خود استاد است. توضیحات ثبت شده توسط خود معلم ریاضی، نظرات شاگردهای قبلی که برای برخی از اساتید ثبت شده است، فیلم نمونه تدریس ریاضی که توسط بعضی از مدرسین درج شده است، سابقه تدریس استاد، جزوه های ثبت شده توسط بعضی از مدرسین در همین سایت و موارد دیگر هم می تواند به شما در انتخاب یک معلم و استاد خوب ریاضی کمک زیادی بکند. همانطور که گفته شد، در همین سایت برای تمامی اساتید شماره تماس هم ذکر شده است و می توانید با خود استاد تماس بگیرید و از نحوه صحبت کردن ایشان و از میزان اعتمادی که به کار خودشان دارند هم تشخیص دهید که کدام استاد می تواند بیشتر به شما در موفقیت در امتحان ریاضی کمک کند.

با یک استاد که به لحاظ مکانی نزدیک به خودتان است کلاس برگزار کنید. به هر حال وقتی فاصله محل سکونت ایشان از منزل شما کمتر است چون زمان کمتری را در مسیر هستند، در نتیجه با قیمت کمتری هم برای شما کلاس برگزار می کنند. البته گزینه تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی را هم دارید.
سوابق تدریس و آموزشگاه و موسسات محل فعالیت: یکی از پارامترهای دیگر که ممکن است برای بسیاری از افراد در انتخاب معلم خصوصی مهم باشد سوابق تدریس معلم خصوصی است. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس در بسیاری از موارد حتی با ذکر نام دانشگاه و یا مدرسه و آموزشگاه ها ذکر نموده اند که چند سال سابقه تدریس دارند و اگر دبیر رسمی هستند و یا در دانشگاه تدریس می کنند هم این موارد را ذکر نموده اند. بنابراین با در دست داشتن این اطلاعات کار انتخاب معلم خصوصی برای شما باز هم راحت تر می شود. بسیاری از اساتید چندین سال سابقه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را دارند و این را هم ذکر نموده اند. نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده برای استاد: یکی از بهترین مواردی که می تواند به شما در انتخاب یک معلم خصوصی خوب کمک کند نظرات شاگردهای قبلی اساتید است. به عنوان مثال آگهی تدریس خصوصی این استاد را ببینید. می بینید که نظرات شاگردهای قبلی کامل ثبت شده است. وقتی شاگردهای قبلی یک استاد راضی هستند و نمرات خوبی گرفته اند و یا در امتحان و کنکور قبول شده اند می توانید با اطمینان بیشتری با ایشان کلاس داشته باشید. البته معمولا اساتید جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت در نظر می گیرند و شما در هر صورت ریسک بالایی را متحمل نمی شوید. در ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی برای بسیاری از اساتید ثبت شده است و این به شما در انتخاب یک معلم خوب کمک زیادی می کند.
یک راهکار خوب برای انتخاب معلم خصوصی این است که ابتدا لیست کامل مدرسین برای درس مورد نظر خودتان را مشاهده نمائید. از بین اساتیدی که در همین سایت ایران مدرس مشاهده می کنید چند استاد که فکر می کنید رزومه کاری و سوابق تدریس خوبی دارند را انتخاب نمائید. بد نیست که اساتید را از بین مدرسین ویژه که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند انتخاب نمائید. پس زمینه آگهی مدرسین ویژه به رنگ طلایی است. در مرحله بعد از بین اساتیدی که انتخاب کرده اید با مدرسی که قیمت مناسبتری ارائه نموده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. تدریس خصوصی ایران مدرس
با مطالعه رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید می توانید در نهایت یک معلم خوب را انتخاب نمائید و برای هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با ایشان تماس بگیرید. در وب سایت ایران مدرس شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است و شما می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم با خود اساتید در ارتباط باشید و کلاس ها را هماهنگ نمائید. بعضی از اساتید جلسه اول را رایگان و یا با نصف هزینه برگزار می کنند.
علاوه بر موارد ذکر شده، برخی از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزوه هم ثبت کرده اند. هم می توانید از این جزوه ها برای یادگیری بهتر دروس استفاده کنید و هم اینکه با توجه به جزوه ارائه شده دیدی نسبت به روش تدریس استاد و روند تدریس ایشان پیدا کنید. همه ی موارد ذکر شده را می توانید در نظر داشته باشید و با توجه به این موارد یک معلم خصوصی خوب برای خودتان انتخاب نمائید. نکته دیگر اینکه اساتید ثبت نامی در این وب سایت تبلیغ خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت کرده اند. اساتیدی که آگهی ویژه تدریس خصوصی دارند و تعدادی از آنها را در پایین همین صفحه هم مشاهده می کنید معمولا در کار تدریس جدی تر هستند و بنابراین توصیه می شود معلم خودتان را از بین این اساتید انتخاب نمائید. پس زمینه آگهی های تدریس ویژه به رنگ طلایی مشخص شده است.
پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید:
معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب و ارزان

  • محمد محمدی