ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جدیدترین و پربیننده ترین جزوه های رایگان آموزش گرامر زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود جدیدترین و پربیننده ترین جزوه های رایگان آموزش گرامر زبان انگلیسی بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مطالب در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای مطالعه جدیدترین مطالب در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ادامه این مطلب را مشاهده نمائید.

بهترین معلم زبان انگلیسی تهران و استاد خصوصی زبان انگلیسی native نیتیو

شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری

نحوه تخفیف گرفتن برای کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در مدت کوتاه انگلیسی یاد بگیریم

کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری خوبی و مزیتی که دارد این است که شخصی سازی می شود. به عبارت دیگر در این کلاس ها برنامه ای از قبل مشخص نشده است و متناسب با نیاز دانش آموز یا دانشجو در این کلاس ها مطالب مفیدی ارائه می گردد و برای هر شاگرد سطح مطالب ارائه شده، نحوه تدریس و .... می تواند متفاوت باشد. معلم و استاد خصوصی زبان انگلیسی در کلاس های خصوصی خودش را با سطح دانسته های شاگرد وفق می دهد به گونه ای که کلاس برای شاگرد مفید باشد. در کلاس های گروهی شاگردها هستند که باید خودشان را با سطح کلاس وفق دهند و این می تواند باعث شود برای تعدادی از آنها کلاس مفید نباشد. در کلاس های خصوصی چون سطح کلاس متناسب با سطح دانسته های قبلی و توانایی شاگرد تنظیم می شود، در نتیجه وقت کلاس بسیار بازدهی خوب و بالایی خواهد داشت و در نتیجه در زمان کوتاهتری می توان زبان را یاد گرفت. یکی از مهمترین مزیت های کلاس های خصوصی زبان همین است که کلاس متناسب با سطح نیاز شاگرد قابل تنظیم کردن است و این بسیار عالی و مفید می باشد.
کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می تواند به صورت اینترنتی و آنلاین و یا به صورت حضوری در منزل و آموزشگاه برگزار گردد. هر کدام از این نوع کلاس ها مزایای خودش را دارد که در این بخش توضیح داده می شود. مهمترین مزیت کلاس خصوصی آنلاین و یا هر درس دیگری این است که این کلاس ها برگزاری راحت تری دارند و در هر زمانی قابل برگزار هستند. به عنوان مثال ممکن است مدرس ساعت 11 تا 12 و نیم شب وقت داشته باشد و این زمان برای کلاس حضوری مناسب نیست ولی کلاس انلاین را می توان برگزار نمود. یا در ایام امتحانات وقتی شب امتحان دانش آموز یا دانشجو اشکالاتی دارد و آخر شب باید این اشکالات را برطرف نماید باز هم کلاس های اینترنتی قابل برگزاری است ولی کلاس حضوری  در این شرایط خیلی مناسب نیست.  نکته کلیدی ای که در ابتدا باید گفته شود این است که اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید بسیار خوب است که با علاقه این کار را شروع نمائید. وقتی شما به کاری علاقه داشته باشید مسلما بازدهی کار شما بیشتر خواهد بود. وقتی به کاری علاقه دارید در عین حال که درآمد کسب می کنید از انجام آن هم لذت خواهید برد و در نتیجه کار خودتان را بهتر هم انجام خواهید داد. اگر به تدریس زبان انگلیسی علاقه داشته باشید و با علاقه به این کار روی آورده باشید مطمئنا شاگردهای شما هم راضی تر خواهند بود و درامد بالاتری هم خواهید داشت. این نکته اول را در نظر داشته باشید و سعی کنید درسی را تدریس کنید که خودتان به آن علاقه دارید. اگر زبان انگلیسی شما خوب است ولی به تدریس علاقه ندارید می توانید سراغ کارهای دیگر مانند مترجمی، کارهای پژوهشی و .... بروید. به هر حال واضح است که افراد بسیار موفق واقعا به کار خودشان علاقه دارند. برای فعالیت موثر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و موفقیت در تدریس زبان این شرط اول است. ممکن است برای انتخاب بهترین معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی معیارهای دیگری را هم در نظر داشته باشید. به عنوان مثال شاید سابقه کاری بالا، دانشگاه محل تحصیل معتبر و خوب برای خود استاد و مدرس، مدرک تحصیلی استاد، قدرت و فن بیان معلم انگلیسی، قیمت کلاس های زبان انگلیسی و .... هم برای شما مهم باشد. البته باید توجه کنید که کیفیت را فدای قیمت نکنید و فقط این را مد نظر قرار ندهید که کلاس های ارزانی را هماهنگ کنید. با کلیک بر روی عبارت ارائه شده در بالا می توانید لیست کامل مدرسین زبان را ببینید و با توجه به رزومه و سوابق تدریس ارائه شده توسط خود مدرسین و با توجه به قیمت تعیین شده توسط خود اساتید در نهایت بهترین معلم را با توجه به شرایط خودتان انتخاب نمائید. توصیه می شود کلاس های تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه که در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند هماهنگ نمائید. پس زمینه آگهی های تدریس خصوصی مدرسین ویژه با رنگ طلایی مشخص شده است. بهترین زمان برای استفاده از کلاس های خصوصی زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر در درس زبان انگلیسی اشکالات زیادی دارید و یا می خواهید در کنکور درصد بالایی بزنید باید زودتر شروع کنید و به جای اینکه مثلا 10 جلسه را در دو هفته برگزار نمائید، در طول دو ماه همان 10 جلسه را داشته باشید. به هر میزان فاصله زمانی بین جلسات بیشتر باشد زمان بیشتری برای خواندن درس و مرور آن دارید و در نتیجه بازدهی خود کلاس ها هم بیشتر شده و در نهایت نتیجه بهتری می گیرید. کلاس های خصوصی زبان بسیار مفید و موثر است به شرطی که درست مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آن خودتان مطالعه کنید و به اندازه کافی زود شروع نمائید.
کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم و آقا در منزل برای یادگیری زبان کاملا مفید است. اگر می خواهید زبان انگلیسی را در زمان کم و با کیفیت بالا یاد بگیرید شرکت در این کلاس ها می تواند کاملا موثر باشد. در این کلاس ها علاوه بر این که استاد و معلم خصوصی را خودتان انتخاب می کنید حتی می توانید به ایشان بگوئید که چه مباحثی را درس بدهند و سطح کلاس و منبع تدریس هم توسط خود شما تعیین می گردد. در کلاس های خصوصی می توانید هر سوالی را بپرسید و زمان کافی برای رفع اشکال وجود دارد. اگر می خواهید مکالمه زبان را یاد بگیرید و یا برای امتحان، آزمون و یا کنکور زبان آماده شوید، در هر صورت، کلاس های خصوصی گزینه بسیار خوبی است. در این کلاس ها استاد و مدرس خصوصی با توجه به اطلاعاتی که دارید و با توجه به هدفی که در نظر دارید مطالب را ارائه می کند و مطالب به گونه ای ارائه خواهد شد که بازدهی کلاس برای شما بسیار بالا باشد. چگونگی هماهنگ کردن با مدرسین زبان انگلیسی کودکان با قیمت مناسب: بعد از کلیک بر روی لینک بالا و مشاهده لیست مدرسین می توانید با توجه به معیارهایی که در نظر دارید استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در نهایت اگر قیمت را ثبت نموده اند می توانید تماس بگیرید و برای کلاس درخواست تخفیف کنید. اگر تعداد جلسات بالا باشد یا مسیر شما به معلم زبان نزدیک باشد به احتمال زیاد تخفیف خواهند داد. بعضی از اساتید در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر نموده اند. اگر رزومه یکی از این اساتید که در زمینه تدریس زبان انگلیسی کودکان فعالیت دارد را مناسب می بینید می توانید با ایشان تماس بگیرید و قیمت دقیق کلاس ها را بپرسید و تقاضای تخفیف هم بکنید. با اساتیدی که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید تا هزینه مناسبتری را به شما اعلام نمایند. نکته دیگر اینکه اگر بتوانید با یک معلم خوب که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان فعالیت دارد کلاس ها را هماهنگ کنید بسیار بازدهی بهتری خواهید داشت.
فکر می کنید چرا کلاس های تدریس خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری بازدهی خوبی دارد؟ مزیتهای کلاس های خصوصی برای آموزش سریع زبان چیست؟ چرا بهتر است برای یادگیری زبان انگلیسی یا زبان های خارجی دیگر از کلاس های خصوصی استفاده نمائیم؟ پاسخ این سوالات در ادامه ارائه خواهد شد. دلیل اینکه کلاس های خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری بازدهی خوبی دارد این است که این کلاس ها انعطاف بالایی دارد. به این معنی که استادی که در کلاس حاضر می شود، تعداد جلسات مورد نظر شما، زمان و مکان برگزاری جلسات، سطح مطالبی که در کلاس ارائه می شود و خیلی از پارامترهای دیگر موثر بر بازدهی کلاس های خصوصی زبان را خود شما تعیین می کنید. بنابراین اگر تشخیص دهید که جنبه ای از کلاس مناسب نیست و مثلا نحوه تدریس استاد را نمی پسندید می توانید کلاس را با استاد دیگری هماهنگ نمائید. در کلاس های مدرسه و دانشگاه و یا کلاس های گروهی آموزشگاهها این موارد را شما تعیین نمی کنید و استاد حاضر در کلاس و مطالبی که ارائه می شود و بسیاری از موارد دیگر هم از قبل و بدون دخالت شما مشخص شده است. بنابراین واضح است که شما کنترل بیشتری روی پارامترهای موثر بر کیفیت کلاس ها دارید و در نتیجه بازدهی کلاس های خصوصی بیشتر است. نحوه هماهنگ کردن با مدرسین برای کلاس های آنلاین زبان: در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی زبان با اساتید زبان انگلیسی برای کلاس های آنلاین و یا حضوری در بالا توضیح داده شد. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین زبان را می توانید مشاهده نمائید و رزومه کاری و سوابق تدریس و همچنین قیمت درخواستی اساتید را ببینید و با آگاهی کامل و به صورت مستقیم و بدون واسطه معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. می توانید سر اینکه کلاس ها حضوری و یا آنلاین برگزار شود و اینکه هزینه برگزاری کلاس در هر حالت چقدر باشد با استاد به توافق برسید. اگر محل سکونت استاد به منزل شما نزدیک است می توانید تدریس خصوصی در منزل داشته باشید و اگر فاصله مکانی زیاد است می توانید در این کلاس ها به صورت اینترنتی و مجازی شرکت نمائید.
برای داشتن کلاس خصوصی زبان و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری مهم است که در مرحله اول خودتان به زبان انگلیسی و آموزش و یادگیری و همچنین تدریس آن علاقه داشته باشید و به صورت 100 درصدی بر این درس مسلط باشید. هر چه علاقه مند تر باشید بهتر نتیجه می گیرید. به هر میزان مسلط تر باشید شاگردهای شما راضی تر خواهند بود و شاگردهای بیشتری را جذب خواهید کرد. به یاد داشته باشید که مدرسین و معلم های موفق در زمینه تدریس خصوصی زبان و دروس دیگر افرادی هستند که به علت بازدهی خوب کلاس هایی که برگزار می کنند اکثر شاگردهای خودشان را از طریق معرفی توسط شاگردهای قبلی جذب می کنند. ساده ترین و کم هزینه ترین راهکار برای جذب شاگرد و داشتن کلاس خصوصی زبان انگلیسی این است که خوب تدریس کنید و کارت خودتان را به شاگردهای فعلی خودتان بدهید تا شاگردهای جدیدی را به شما معرفی نمایند. حتی می توانید به شاگردهای فعلی بگوئید که اگر شاگرد جدید معرفی کنند تخفیف خواهند داشت. ولی به یاد داشته باشید که عامل اصلی برای جذب شاگرد از این طریق تدریس خوب و موفقیت آمیز خودتان است.
برای اینکه کلاس های خصوصی زبان را با قیمت و هزینه مناسب داشته باشید سعی کنید با یکی از دوستان و یا همکلاسی هایتان به صورت مشترک در این کلاس ها شرکت نمائید. کلاس های نیمه خصوصی معمولا برای هر نفر هزینه پایینتری دارد. می توانید شاگردهای جدیدی را به استاد خودتان معرفی نمائید و برای کلاس های خودتان تخفیف بگیرید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که خودتان درس هر جلسه را مطالعه کنید تا استاد مجبور نباشد آن را هر بار یادآوری کند و تعداد جلسات کمتری لازم باشد و باز هم هزینه کمتر شود. روش های زیادی برای هماهنگ کردن کلاس های زبان با قیمت مناسب وجود دارد که به تعدادی از آنها در این بخش اشاره شد.
در کنار مواردی که در بالا ذکر شد نکته دیگری را هم باید در نظر گرفت که علاوه بر پایین آوردن هزینه ها با بهتر نتیجه گرفتن شما هم کمک زیادی می کند. اگر در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان خودتان هم به اندازه کافی مطالعه داشته باشید و با مدرس و استاد خصوصی همکاری کنید در نهایت تعداد جلسات مورد نیاز بدون دلیل زیاد نخواهد شد و هزینه کلی شما کمتر خواهد بود. در بسیاری از موارد چون خود فرد شرکت کننده در کلاس های تدریس خصوصی درس را مطالعه و مرور نمی کند، هر جلسه 20 دقیقه تا نیم ساعت باید استاد برای مرور مطالب قبلی و یادآوری نکاتی که قبلا گفته شده است وقت بگذارد. با خوب درس خواندن و مرور مرتب دروس خودتان می توانید هم بازدهی کلاس ها را افزایش دهید و هم اینکه هزینه ها کاهش پیدا می کند. علاوه بر روش هایی که برای تخفیف گرفتن برای کلاس های خصوصی زبان گفته شد، این راهکار هم می تواند به صرفه جویی در هزینه ها و همچنین افزایش بازدهی کلاس ها کمک زیادی بکند. با توجه به مطالب گفته شده، انتخاب معلم خصوصی زبان از همین سایت ایران مدرس می تواند بسیار آگاهانه و با در دست داشتن اطلاعات کاملی باشد. در این وب سایت شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است و شما می توانید قبل از برگزاری کلاس و قبل از انتخاب مدرس با چند استاد حرف بزنید و به صورت تلفنی هم اساتید را مستقیما ارزیابی نمائید و به این ترتیب انتخاب درست تری هم خواهید داشت. به هر حال وقتی تلفنی با خود استاد حرف می زنید از نحوه حرف زدن ایشان و میزان اعتماد به نفسی که دارند هم تا حدودی می توان تشخیص داد که کدام استاد تسلط بیشتری بر درس دارد. البته فقط حرف زدن به صورت تلفنی نیست و اساتید رزومه های کامل خودشان و سوابق تدریس و هزینه ای که برای کلاس ها در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. تعدادی از اساتید زبان انگلیسی حتی برای اینکه به شما اطمینان خاطر بیشتری بدهند در صورت عدم رضایت جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. اساتیدی که به صورت تضمینی کار تدریس را انجام می دهند در منتن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که کیفیت تدریس و یا نتیجه کار خودشان را تضمین می کنند. برخی از اساتید در بخش هزینه و شهریه کلاس های خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند و برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس ها باید با ایشان تماس بگیرید. اساتیدی که هم حضوری و هم آنلاین زبان انگلیسی را تدریس می کنند در توضیحات تبلیغ خودشان این مورد را هم ذکر نموده اند.
همانطور که گفته شد، اساتید ثبت نامی در ایران مدرس قیمتی که برای کلاس های خصوصی زبان در نظر دارند را هم در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس خودشان ثبت نموده اند. برای بسیاری از افراد قیمت و نرخ کلاس های خصوصی زبان اهمیت زیادی دارد. در مقاله ..... هم در زمینه قیمت کلاس های زبان توسط بهترین مدرسین زبان انگلیسی توضیح داده شده است. اساتید در بخش هزینه تدریس ذکر نموده اند که برای هر ساعت و یا هر جلسه کلاس خصوصی زبان چه هزینه ای را در نظر دارند. بعضی از مدرسین ممکن است قیمت کلاس ها را به صورت بازه ای بیان کرده باشند (مثلا: 80-120 هزار تومان برای هر جلسه) و برخی دیگر به صورت مقطوع مشخص کرده باشند که چه هزینه ای را در نظر دارند. مسلما اساتید native زبان انگلیسی هزینه های بالاتری را برای کلاس های خصوصی زبان در نظر دارند. البته اگر شما برای یادگیری بهتر زبان در جستجوی یک استاد عالی و یا حتی بهترین استاد هستید باید حاضر باشید به نسبت هزینه بالاتری را هم پرداخت نمائید. به هر حال خرید محصول با کیفیت تر و یا دریافت خدمات بهتر مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است. اما باید در نظر داشته باشید این نکته لزوما به این معنی نیست که اساتیدی که هزینه های بیشتری را در نظر دارند حتما بهتر هم تدریس می کنند. اطلاعات کامل اساتید در همین سایت ارائه شده است و باید سعی کنید با اگاهی کامل بهترین مدرس را انتخاب نمائید.
مطالعه کنید:
بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی در تهران
عبارت های کلیدی: بهترین معلم خصوصی زبان در تهران، استاد نیتیو برای یادگیری زبان انگلیسی، کلاس خصوصی زبان با بهترین مدرس
منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

ممکن است برای یادگیری زبان انگلیسی راهکارهای مختلفی را در نظر داشته باشید. شاید بخواهید در کلاس های آموزش زبان آموزشگاهها شرکت کنید و یا سی دی های آموزشی را تهیه نمائید. ممکن است فکر کنید که کتاب خوبی را برای یادگیری زبان تهیه کنید و یا با جستجو در اینترنت تلاش کنید روش های زود بازدهی را برای یادگیری زبان پیدا کنید. تمامی این روش ها و راهکارها می تواند مفید باشد. اما به جای این موارد و یا حداقل در کنار استفاده از این روش ها، راهکار خوب دیگری که به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. در کلاس های تدریس خصوصی در بازه زمانی کمتری و با دقت و بازدهی بالاتر می توانید زبان انگلیسی را آموزش ببینید.
برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و بهترین تدریس خصوصی را داشته باشید .... اگر در زمینه شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری سوال دارید و می خواهید اطلاعات خوبی را کسب نمائید ..... چنانچه معلم ریاضی هستید و قصد دارید در زمینه بهترین روش تدریس ریاضی در کلاس های تدریس خصوصی مقاله خوبی را بخوانید .... اگر در زمینه چگونگی هماهنگ کردن یک معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب، کلاس های تدریس خصوصی و گرفتن نمره بالا در مقطع دانشگاه، شرایط تدریس خصوصی در منزل، کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، آخرین و بهترین راهکار، اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب، راهکارهایی برای گرفتن نتیجه عالی از کلاس های تدریس خصوصی، کلاس های تدریس خصوصی و گرفتن نمره 20 در امتحان ریاضی و .... در جستجوی اطلاعات خوبی هستید .... در هر صورت مقالاتی که در ادامه ارائه شده است را مطالعه نمائید. در سایت ایران مدرس که بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 نزدیک به 20000 معلم ثبت نامی دارد مقالات بسیار خوبی مرتبط با تدریس خصوصی ارائه شده است. بر روی لینک های زیر کلیک کنید و مقالات خوبی را مطالعه نمائید.

علاوه بر مقالات بالا، مطالعه مقالات زیر هم توصیه می شود.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با بهترین نمونه آگهی های و متن های تبلیغاتی تدریس خصوصی ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید و شاگردهای زیادی را جذب نمائید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

بهترین نمونه آگهی های و متن های تبلیغاتی تدریس خصوصی ریاضی آگهی هایی هستند که کامل نوشته شده اند و در رابطه با سوابق تدریس و افتخارات و رزومه کاری استاد به خوبی توضیح داده اند. در متن آگهی تدریس خصوصی باید سوابق تدریس به صورت کامل ذکر گردد. وقتی شما سوابق تدریس خودتان را با ذکر دانشگاهها و موسسات و مدارس محل تدریس ذکر می کنید به این ترتیب اعتماد بیشتری را در متقاضیان تدریس خصوصی که تبلیغ شما را می بینند ایجاد می نمائید. اگر شما قبلا کار تدریس ریاضی را زیاد انجام داده باشید و سوابق تدریس بالایی دارید این نشان می دهد که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت دارید و برای بسیاری از متقاضیان کلاس خصوصی ریاضی و برای بسیار از والدین مهم است. رزومه کاری خودتان را هم در متن تبلیغ تدریس ریاضی ذکر کنید. یعنی اینکه در چه دانشگاههایی درس خوانده اید و در چه شرکت ها و موسساتی کارهایی غیر از تدریس داشته اید و چه افتخاراتی را کسب کرده اید و .... می تواند بسیار مفید باشد. اگر معدل بالایی داشته اید بنویسید. اگر نمرات خودتان در درس ریاضی بالا بوده است و یا ریاضی کنکور را خیلی خوب زده اید حتما بنویسید چرا که خیلی مفید است. هر افتخار یا نتیجه خوبی که گرفته اید را ذکر نمائید. اگر در متن تبلیغاتی خودتان برای درسی که تدریس می کنید نظرات شاگردهای قبلی خودتان را هم بنویسید بسیار موثر است.
برای مشاهده تعدادی از بهترین نمونه آگهی های و متن های تبلیغاتی تدریس خصوصی ریاضی بر روی لینک های زیر کلیک کنید:
مشاهده سایت تدریس خصوصی ایران مدرس
مشاهده سایت تدریس ریاضی
مطالعه مقالات زیر هم مفید است:

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین فیلم های آموزشی ارائه شده در سایت ایران مدرس در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده جدیدترین فیلم های آموزشی ارائه شده در سایت ایران مدرس بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مقالات در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده و مطالعه جدیدترین مقالات در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری که در سایت ایران مدرس ارائه شده است بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری، قیمت کلاس های مکالمه زبان...




در این ویدیو در رابطه با نحوه تخفیف گرفتن برای کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و چگونگی هماهنگی کلاس های خصوصی زبان با قیمت مناسب توضیح داده شده است.




اگر در زمینه هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آموزشگاه با قیمت مناسبسوال دارید مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد....




در این مقاله در رابطه با نحوه داشتن کلاس تدریس خصوصی زبان و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه شده...




در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین و مجازی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در کلاس های خصوصی زبان به صورت مجازی، اینترنتی و یا...


بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی زبان آلمانی

ویژگی های یک مدرس زبان

چگونه گرامر یاد بگیریم و بهترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی

فیلم نحوه مشاهده شماره تماس بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در این فیلم نحوه مشاهده شماره تماس بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی توضیح داده شده است. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس را می توانید مشاهده نمائید. در وب سایت حاضر شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است و واسطه ای در کار نیست. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در بالای همین صفحه بر روی عبارت "تدریس خصوصی" کلیک کنید و در بخش جستجو عبارت "زبان انگلیسی" را وارد نمائید تا لیست مدرسین را مشاهده کنید.
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه موفقیت در ریاضی کنکور توضیحاتی ارائه می گردد. برای موفقیت در ریاضی کنکور این مقاله را بخوانید.

فیلم و ویدیو در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی کنکور

راهکار بسیار خوبی که برای اطلاع دقیق از قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی کنکور وجود دارد این است که به بخش تدریس خصوصی سایت ایران مدرس مراجعه کنید (بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و یا تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید) و در مرحله بعد لیست اساتید و قیمت های درخواست ایشان را مشاهده نمائید.

ریاضی تجربی را برای کنکور چگونه بخوانیم؟

با حل تست های کنکور و مسائل بیشتر تسلط خود را افزایش دهید. حین تست زنی نکات مهم تست ها را برای مرورهای بعدی یادداشت کنید.
ریاضی را عمقی و مفهومی بخوانید: برای موفقیت در کنکور ریاضی باید ریاضی را عمقی بخوانید. به این معنی که فقط فرمول حفظ نکنید و به صورت سطحی درس نخوانید. هر سوال و مسئله ای را که حل کردید دلیل آن را بدانید و برای خودتان تشریح کنید. روی حل مسائل مختلف فکر کنید و نتایج بدست امده را تحلیل نمائید. به این ترتیب هر سوال و تست جدیدی که به شما داده شود می توانید برای آن راه حل مناسبی ارائه دهید.
تست های کنکور ریاضی استاندارد بزنید: ممکن است شما برای درس ریاضی کتابهای کنکوری زیادی داشته باشید و در هر کدام از این کتابها تست های تالیفی زیادی ارائه شده باشد. زمان شما محدود است و نمی توانید همه ی تست هایی که در این کتابها ارائه شده است را بزنید. بنابراین سعی کنید تست های استاندارد و خوبی بزنید. تست های کنکورهای سالهای قبل بهترین تست هایی هستند که می توانید بزنید. تست های ریاضی کنکورهای سالهای قبل را در اولویت اول قرار دهید و بر آنها مسلط شوید.
برای موفقیت در ریاضی کنکور در مرحله اول متن درس ریاضی را باید خوب بلد باشید. شرکت در کلاسهای ریاضی برای یادگیری اولیه بسیار مفید است. یعنی برای یادگیری مباحث جدید اگر خودتان بخواهید ریاضی را بخوانید وقتی زیادی از شما می گیرد. با شرکت در کلاس ریاضی بهتر و زودتر درس را یاد می گیرید.
اگر می خواهید در ریاضی کنکور موفق باشید و درصد بالایی بزنید به صورت مفهومی ریاضی را بخوانید و نه به صورت سطحی. روی مسائل فکر کنید و دلیل کاربرد روابط و فرمولهای مختلف را بدانید. اگر سوال یا اشکالی دارید به راحتی از کنار آن عبور نکنید و از معلم ریاضی و یا مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید.
اگر در حال خواندن و مطالعه ریاضی برای کنکور هستید، در برنامه درسی خودتان مرور را هم در نظر داشته باشید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی و صرفه جویی در زمان، مرور ریاضی بعد از کلاسهای ریاضی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی مفید است. نکات مهم متن درس، تمرینات و مسائل ریاضی و تست های ریاضی را یادداشت نمائید و به صورت مداوم مرور کنید. این نکات مهم خصوصا در ایام جمع بندی و نزدیک به کنکور کاملا مفید است.
فکر می کنید برای موفقیت در ریاضی کنکور به ترتیب چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید؟ اولین مرحله این است که درس ریاضی را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید. فعلا تست زنی را بی خیال شوید. اگر پایه ریاضی شما قوی باشد بعدا در مرحله تست زنی هم خوب عمل می کنید. شاید بیشتر افراد سعی می کنند خیلی سریع سراغ تست زنی بروند ولی پایه قوی ای ندارند. اگر ضعف یا اشکالی در درس ریاضی برای شما باقی بماند در تمامی مراحل خودش را نشان خواهد داد. حتی اگر 500 یا 1000 تست هم کار کنید چند روز مانده به کنکور می بینید که در بعضی از تست ها اشکال دارید و یا در جلسه کنکور ممکن است تستی را ببینید که نتوانید حل کنید. اگر می خواهید در کنکور 99 و 98 و یا در کنکور به صورت کلی خوب عمل کنید و ریاضی را عالی بزنید مرحله اول کار این است که پایه ریاضی خودتان را قوی کنید. مباحث را به صورت عمقی یاد بگیرید و اگر اشکالی دارید سعی کنید در زودترین زمان ممکن برطرف نمائید. پیشنهاد می شود مقاله نحوه مطالعه درس ریاضی برای کنکور و موفقیت در ریاضیات کنکوری را هم مطالعه نمائید.
یک ورزشکار، بازیگر سینما، بازیکن فوتبال، هنرمند و ... برای بهتر و بهتر شدن تنها کاری که لازم است انجام دهید بیشتر تمرین کردن است. شما هم برای یادگیری ریاضی و تسلط بر آن و حتی برای تبدیل شدن به یک ریاضی دان و نابغه شدن در ریاضی فقط لازم است تمرین حل کنید. افرادی که ریاضی را بهتر از شما بلد هستند بیشتر تمرین حل کرده اند و برای یادگیری آن بیشتر وقت گذاشته اند. برای یادگیری پایه ای ریاضی باید روی مباحث پایه ای هم کار کنید. به عنوان مثال اگر انتگرال را خوب بلد نیستید ممکن است به صورت پایه ای در مبحث مشتق اشکال داشته باشید. چون به هر حال انتگرال گیری و مشتق گیری عکس یکدیگر هستند. البته برای انتگرال گرفتن تکنیکهایی هم وجود دارد که باید آموزش دیده شود. به عنوان مثال مشتق x برابر 1 می شود و اگر از 1 هم نتگرال بگیرید همان x بدست می آید (البته یک عدد ثابت هم باید به آن اضافه شود). پس این دو بحث با هم در ارتباط هستند. خود مشتق هم تعریف اولیه اش بر اساس حد است. بنابراین اگر از پایه ریاضی را خوب یاد بگیرید مشکلات کمتری خواهید داشت.
شاگرد اول بودن و موفقیت در ریاضی کنکور: بسیار اتفاق افتاده است که در یک کلاس شخصی که شاگرد اول بوده است و همیشه نمرات خوبی می گرفته است در کنکور آن طور که باید و شاید و آن گونه که انتظار می رفت نتیجه خوبی نمی گیرد. دلیل این امر چیست؟ مسلما همانطور که گفته شد به تفاوت این دو نوع آزمون بر می گردد. اینکه درس را خوب فهمیده باشید و خوب بلد باشید برای امادگی کنکور بخشی از کار است و در کنار آن باید کارهای تکمیلی ای هم انجام گردد. برای اینکه در امتحان ریاضی قبول شوید و حتی نمره خوب بگیرید کافی است درس را خوب خوانده باشید و در کلاس های ریاضی در طول ترم حاضر بوده باشید. در ضمن در کنار این موارد حل تمرین و مسئله برای تسلط بیشتر بر درس لازم است. برای موفقیت در ریاضی کنکور هم این مراحل لازم است. اما همانطور که گفته شد باید موارد دیگری هم در نظر گرفته شود.
به عنوان جمع بندی روند را ذکر می کنیم. هر مبحث را خوب بخوانید و از روی کتاب درسی مطالعه نمائید و برای آن تمرین و مسئله حل کنید. در ادامه به صورت مبحثی تست بزنید. اگر دیدید که خوب پیش نمی روید و تست ها سخت است فعلا زمان در نظر نگیرید و روی آنها فکر کنید و بررسی نمائید. در ادامه که مسلط تر شدید با در نظر گرفتن زمان استاندارد تست بزنید. چند مبحث را که با این ترتیب کار کردید در ادامه تست های ترکیبی بزنید که حین تست زدن بتوانید این را هم تمرین کنید که تشخیص دهید تست از کدام مبحث است. در کنکور این هم مهم می باشد. اگر به شما بگویند که این تست از مبحث نسبت های مثلثاتی است خوب پاسخ دادن به آن راحت تر است به نسبت حالتی که در مجموعه ای از تست ها و از مباحث مختلف خودتان بخواهید تشخیص دهید که این سوال مربوط به کدام مبحث است. پس باید برای درس ریاضی تست های مجموعه ای را بعد از تست های مبحثی بزنید.
پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم را هم مطالعه نمائید.
خیلی برای تست زدن عجله نداشته باشید. تست زنی بدون اینکه خود درس را به صورت پایه ای و مفهومی یاد بگیرید و بدون اینکه به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید فایده ای ندارد. مثل این می ماند که یک ساختمان قشنگ و شیک را بر روی پایه های ضعیف بنا کرده باشید. اگر فقط با تست زنی درس را یاد گرفته باشید فقط می توانید به سوالاتی پاسخ دهید که مشابه همان تست هایی باشد که قبلا دیده اید. ولی اگر متن درس را خوب خوانده باشید و فهمیده باشید و در ادامه تست های خوب هم کار کرده باشید، در نهایت کار شما خیلی راحت خواهد شد و به هر تستی می توانید پاسخ دهید. بنابراین برای هر مبحث از ریاضیات این روند را در نظر بگیرید که ابتدا مطالب را خوب یاد بگیرید، به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید و سپس سراغ تست زنی بروید.  مشاهده سایت سازمان سنجش

بهترین روش ها برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید و در سایت های کمی شاید به آن اشاره شده است این است که علاوه بر در نظر گرفتن راهکارها و روش های مختلف کسب درصد بالا در درس ریاضی باید به لحاظ ذهنی هم روی خودتان کار کنید. به خودتان باور داشته باشید و بدانید که توانایی های شما بسیار زیاد است به گونه ای که بتوانید هر درصدی را در درس ریاضی و یا هر درس دیگری کسب کنید. به صورت مداوم به خودتان تلقین کنید که من خیلی با استعداد هستم و هم در درس ریاضی و هم در کنکور بسیار موفق خواهم بود. بهتر است برای خودتان درصدی را مشخص کنید. مثلا اگر برای قبولی در رشته مورد نظرتان و یا با توجه به وقتی که می خواهید برای ریاضی در نظر بگیرید 50 درصد و بالاتر از نظر شما خوب است در برگه کاغذی بنویسید که من مطمئن هستم درصد درس ریاضی من در کنکور بالای 50 است و مرتب با خودتان این را تکرار کنید. حتی کارنامه کنکور خودتان را تنظیم کنید و درصد سایر درس ها را هم بنویسید. در ادامه برنامه ریزی کنید و برای رسیدن به خواسته خودتان تلاش نمائید.
مطالعه مقاله نمره منفی و تأثیر پاسخ های نادرست در تست زنی در کنکور هم پیشنهاد می شود.
کتاب درسی را در اولویت قرار دهید: سوال هایی که در کنکور مطرح می شود از همان مباحث کتاب درسی است. افرادی که بر کتاب درسی به صورت کامل مسلط هستند و به اندازه کافی تمرین حل کرده اند و در عین حال تکنیک های درست تست زدن را هم بلد هستند حتما در کنکور درصد خوبی را برای این درس کسب می کنند. بنابراین وقت خودتان را با خواندن کتاب های مختلف و نامعتبر هدر ندهید. برای ریاضی اگر یکی دو کتاب کمک آموزشی از انتشاراتی های معتبر داشته باشید کافی است. کتاب درسی را در اولویت اول قرار دهید و بعد بروید سراغ تست زدن و افزایش سرعت خودتان در پاسخ به سوالات.
عبارت های کلیدی: کسب درصد بالای ریاضی کنکور، نحوه موفقیت در ریاضیات کنکور، بهترین روش ها برای خوب زدن درس ریاضی در کنکور سراسری و آزاد، بهترین استاد ریاضی کنکور
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

آشنایی با رشته MBA و مصاحبه، کارنامه و درصد رتبه های برتر کنکور مدیریت اجرایی در این بخش ارائه شده است. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

مصاحبه اختصاصی با محمد هادی فراهانی رتبه 17 کنکور MBA سال 98 و کارنامه ایشان

مصاحبه اختصاصی با محمد هادی فراهانی رتبه 17 کنکور MBA سال 98 در این بخش ارائه شده است. برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه قبولی با رتبه خوب در کنکور MBA مطالعه این مصاحبه مفید...



کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی MBA

کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی MBA در این بخش توضیح داده شده است. مجموعه مدیریت اجرایی با هدف پرورش مدیرانی کارآمد و توانمند که قابلیت ارتقای مستمر بهره وری...



آشنایی با رشته تحصیلی MBA

آشنایی با رشته تحصیلی MBA در این بخش ارائه شده است.  توسعه بر مبنای هر کدام از الگو های موجود، بدون توجه و در اختیار گرفتن یک فرآیند برنامه...



مصاحبه با رتبه 81 در رشته MBA کنکور ارشد 92

با سلام لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید و بفرمایید در کنکور کارشناسی ارشد چه رتبه ای را کسب نموده اید? پیشنهاد ویژه ایران مدرس:...



رشته مدیریت اجرایی MBA

رشته مدیریت اجرایی MBA در این بخش معرفی شده است.  رشته MBA یکی از گرایش های رشته مجموعه مدیریت اجرایی است . پیشنهاد ویژه ایران مدرس:...


شرح دوره ارشد مدیریت MBA

شرح دوره کارشناسی ارشد مدیریت MBA در این بخش ارائه شده است و در رابطه با طول دوره، تعداد و نوع واحدها MBA و .... توضیح داده شده است.



منابع درسی برای کنکور MBA

منابع درسی برای کنکور مدیریت اجرایی MBA در این بخش ارائه شده است. برای اطلاع از منابع کنکور MBA ادامه این مطلب را بخوانید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین متن های تبلیغاتی برای آگهی های تدریس خصوصی هستید .... اگر می خواهید با نوشتن یک متن خوب تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را عالی بنویسید و در جذب شاگرد موفق باشید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید. بهترین متن های تبلیغاتی برای آگهی های تدریس خصوصی متن هایی هستند که کامل نوشته شده باشند. اساتیدی که در کار تدریس خصوصی جدی هستند سعی می کنند آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را هم جدی بگیرند و متن کاملی برای آن بنویسند. اگر شما در حد 3 یا 4 جمله بنویسید که مثلا تدریس فلان درس را انجام می دهید و هزینه فلان مقدار است فایده ای ندارد. وقتی در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبیلغ ثبت می کنید، همین که تبلیغ شما دیده شود کافی نیست. باید متن آگهی تدریس خصوصی به گونه ای نوشته شود که متقاضیان تدریس خصوصی به این نتیجه برسند که شما مدرس و استاد خوبی هستید و از بین اساتید مختلف با شما برای کلاس تماس بگیرند. بنابراین روی متن آگهی تدریس خصوصی خودتان حساب کنید و بدانید با خوب نوشتن آن احتمال جذب شاگرد شما خیلی زیاد می شود.
ثبت تبلیغات موفق تدریس ریاضی

در متن آگهی تدریس خصوصی بهترین اساتید تدریس خصوصی می توانید موارد مختلفی را مشاهده نمائید. این اساتید به خوبی در رابطه با کلاس های خودشان و مزیت ها و تفاوت های کلاس های خودشان به نسبت سایر کلاس ها توضیح داده اند. بعضا به صورت تضمینی کار می کنند و حتی برای اینکه شاگرد مطمئن شود قول داده اند که اگر راضی نبودند جلسه اول مبلغی دریافت نمی کنند. در واقع در آگهی و تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی و یا هر خدمات و کالای دیگری جلب اعتماد حرف اول را می زند. باید در متن تبلیغات تدریس خصوصی مواردی را ذکر نمائید که باعث جلب اعتماد بیشتر گردد. در ایران مدرس امکان ثبت فیلم آموزشی، جزوه و خلاصه جزوه، رزومه کاری، کتاب و .... وجود دارد و می توانید به بهترین شکل خودتان را معرفی نمائید. کافی است تبلیغات در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند سایت های معرفی شده را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید.

مطالعه کنید:

متن تبلیغاتی کلاس زبان و نمونه آگهی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و ریاضی و سایر دروس

موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی

به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. البته مطالبی که در متن تبلیغ ذکر می کنید را به دو دسته خیلی مهم و معمولی طبقه بندی کنید. مواردی که خیلی مهم است و جزو افتخارات و ویژگی های بارز شما است را در ابتدای تبلیغ و در پاراگراف اول قرار دهید. بقیه موارد را هم در ادامه ذکر کنید. سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی که راضی بوده اند و یا نتیجه گرفته اند، ذکر نام مدارس و دانشگاههایی که قبلا در آنها تدریس کرده اید و .... در متن تبلیغ می تواند بسیار موثر و مفید باشد.
برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی، در مرحله اول باید آگهی تدریس خودتان را در یک سایت تخصصی آگهی تدریس خصوصی و سایت پربازدید تبلیغات تدریس مانند همین سایت :ایران مدرس، درج نمائید. در ادامه آگهی تدریس خودتان را با توجه با مواردی که در بالا گفته شده باید خوب بنویسید. آگهی شما باید وقتی بر روی آن کلیک شد متقاضی تدریس خصوصی یا والدین او را متقاعد کند تا با شما تماس بگیرد.
نمونه آگهی تدریس خصوصی: اگر می خواهید نمونه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را مشاهده نمائید .... اگر قصد دارید با مشاهده نمونه آگهی های تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی و .... تبلیغات خودتان را خوب و عالی بنویسید ....در هر صورت بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید تا نمونه آگهی های تدریس خصوصی که مدرسین ریاضی در سایت (ایران مدرس) درج نموده اند را ببینید. از بین آگهی های تدریس خصوصی که مشاهده می کنید بررسی کنید که کدامیک از آنها بازدید بالاتری گرفته است و آگهی و تبلیغات خودش را بهتر و کاملتر نوشته است و از مجموع اطلاعاتی که کسب می کنید برای نوشتن اگهی خودتان استفاده نمائید.
اگر متن آگهی شما خوب و پر و پیمان نوشته شده باشد افرادی که با شما تماس می گیرند خواهند دانست که با یک فرد با سواد و حرفه ای رو به رو هستند و حتی اگر برای کلاسهای خودتان قیمت های بالاتری را ذکر کنید حاضر خواهند بود با شما کلاس ها را هماهنگ کنند. مورد دیگری که اگر آن را در نظر بگیرید می توانید به افزایش بازدهی آگهی خودتان و افزایش تعداد تماس ها امیدوار باشید این است که در کلاسهای گروهی خودتان در مدرسه یا دانشگاه نظر خواهی کنید و نظرات مثبت شاگردهای خودتان را در متن آگهی ارائه نمائید. اگر به صورت واقعی این نظر سنجی انجام شده باشد و این نظرات در متن آگهی شما بدون تغییر وارد شده باشد مطمئن باشید خیلی در افزایش بازدهی تبلیغات تدریس شما نقش خواهد داشت.
خوشبختانه در تبلیغات اینترنتی در متن آگهی محدودیت تعداد کاراکتر وجود ندارد و به هر میزان که بخواهید می توانید در رابطه با رزومه کاری خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید. بنویسید چرا کلاسهای شما متمایز است و چرا باید کلاس را با شما بردارند. در چه مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اید، چه مقالاتی در مجلات معتبر و کنفرانسها دارید و در کل چه افتخاراتی کسب نموده اید، همه ی این موارد را بنویسید. اگر ترس این را دارید که متن خیلی طولانی شود و خسته کننده باشد، در پاراگراف اول مهمترین موارد را ذکر کنید و در ادامه توضیحات کاملتری را هم ارائه نمائید. اگر نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان را هم به متن تبلیغ اضافه کنید که بسیار عالی خواهد بود (به عنوان مثال از چنین حالتی اینجا کلیک کنید).
خوشبختانه تبلیغات در اینترنت در بخش متن آگهی محدودیت تعداد کاراکتر ندارد و می توانید به هر میزان که بخواهید بنویسید. در پاراگراف اول بهترین رزومه خودتان را ارائه کنید و در پاراگراف های بعدی موارد دیگری را ذکر کنید و یا همان موارد پاراگراف اول را به صورت مفصل تری توضیح دهید. به یاد داشته باشید که هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. اگر ثبت اختراع دارید همان را با ذکر شماره ثبت اختراع و تاریخ آن بنویسید. اگر در مجلات معتبر علمی پژوهشی داخلی مقاله دارید و یا مقاله ISI دارید ذکر کنید، چنانچه مدرس نمونه بوده اید و یا در دوران تحصیل معدل بالایی داشته اید و یا به عنوان دانشجوی نمونه شناخته شده اید ذکر نمائید. اگر در کنکور کارشناسی، ارشد، دکتری و یا هر آزمون دیگری رتبه خوبی بدست آورده اید حتما ذکر نمائید. همه ی این موارد باعث می شود در نهایت شخصی که به عنوان متقاضی تدریس خصوصی تبلیغ شما را می خواند بیشتر متقاعد گردد که با یک شخص با سواد طرف است و در نتیجه احتمال تماس با شما افزایش می یابد.  توجه کنید که کار عنوان تبلیغات تدریس این است که شخص را به متن آگهی بکشاند و کار متن تبلیغ این است که بازدید کنده را تبدیل به مشتری کند. در بهترین سایت ایران هم اگر آگهی ثبت کنید در صورتی که متن تبلیغات تدریس خودتان را خوب ننویسید در نهایت شاگرد جذب نخواهید کرد. در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که بازدید صفحه آنها خیلی بالا و در حد 9000 و 10000 بازدید است. یعنی صفحه آنها دیده شده است. ولی چون متن تبلیغ خودشان را خوب ننوشته اند تماس های کمی با آنها گرفته می شود. - این مقاله عالی را بخوانید: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر
اما چه مواردی را می توان در متن تبلیغات تدریس خصوصی ذکر کرد و چه مواردی لازم و یا موثر است؟ متاسفانه اکثر آگهی هایی که در همین سایت ایران مدرس به عنوان قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران ثبت می گردد از یکی دو خط تجاوز نمی کند. بعضی از افرادی که می خواهند از این روش برای جذب شاگرد استفاده کنند حتی در حد چند کلمه متن خودشان را می نویسند. به نظر شما چنین افرادی می توانند شاگرد جذب نمایند.؟ مسلما بسیار بعید است. هر روشی اگر جدی گرفته نشود جواب نمی دهد. شما اگر در تلویزیون هم تبلیغ کنید و میلیون ها نفر تبلیغ شما را ببینند اگر مطالبی که در تبلیغ ارائه می شود کامل و قانع کننده نباشد بازدیدها تبدیل به تماس و یا مشتری نمی شود. باید این روش را جدی بگیرید و در متن تبلیغ مواردی را ذکر کنید که نشان دهد شخص با سوادی هستید و سابقه کاری و آموزشی خوبی دارید. همانطور که گفته شد، مواردی که فکر می کنید مهمتر است و می تواند اعتماد کاربران را جلب نماید در ابتدا بنویسید. از طولانی شدن متن تبلیغ خودتان هراسی نداشته باشید. بهترین رزومه خودتان را در اولین پاراگراف ارائه دهید تا اگر شخصی کل متن را هم نخواند مهمترین موارد را دیده باشد. در متن تبلیغ آموزشگاهها، مدارس و دانشگاههایی که قبلا در آن تدریس کرده اید را ذکر کنید. اگر در 50 مدرسه یا آموزشگاه هم تدریس کرده اید ذکر کنید. ایرادی ندارد. در متن تبلیغات تدریس خصوصی محدودیت کاراکتری ندارید. (بهترین متن های تبلیغاتی برای آگهی های تدریس خصوصی)
به احتمال زیاد این نکته مورد تایید همه ی اساتید می باشد که هر کاری اگر به آن اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود به نتیجه نخواهد رسید. یکی از نشانه های جدی گرفتن تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد این است که متن تبلیغ خوب نوشته شود. کلمه قانع کننده بودن برای متن آگهی تدریس خصوصی بسیار مناسب است. به عبارت دیگر متن تبلیغ باید به گونه ای نوشته شود که وقتی متقاضی تدریس یا والدین ایشان آن را مطالعه نمود متقاعد شود که با یک استاد با تجربه و خوب و با یک معلم توانا طرف است و می تواند برای نتیجه گرفتن و یادگیری بهتر دروس روی ایشان حساب کند. موارد زیادی وجود دارد که اگر در متن آگهی ذکر گردد به این اعتمادسازی بسیار کمک می کند و می تواند تعداد تماس ها را بسیار افزایش دهد.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰
در این مقاله در رابطه با چگونگی موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی مطالبی ارائه می گردد. اگر در زمینه کار تدریس و یا تدریس خصوصی فعالیت دارید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.
دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید
اگر می خواهید در کار تدریس به صورت کلی موفق باشید سعی کنید دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید و در دوران تحصیل خودتان در آن دروس نمرات خوبی کسب نموده اید. همانطور که می دانید، موفق ترین افراد در هر کار و حرفه ای افرادی هستند که به کار خودشان عشق و علاقه دارند. اگر شما نیز به کار تدریس علاقه داشته باشید و در کنار آن دروسی را برای تدریس انتخاب کنید که خودتان از تدریس آنها لذت می برید در نهایت در کار خودتان بسیار موفق خواهید بود. ممکن است در یک روز شما چند جلسه کلاس داشته باشید. اگر دروسی را تدریس کنید که خودتان هم به آن دروس علاقه دارید و از تدریس آنها لذت می برید هم درآمد کسب خواهید کرد و هم به صورت موثرتری کلاسهای خودتان را برگزار خواهید نمود.

چگونگی داشتن یک تدریس موفق و عالی

بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید
نکته دیگری که برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی باید در نظر داشته باشید این است که بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید. برای موفقیت در کار تدریس فقط بلد بودن درسها مهم نیست بلکه باید قدمهای بیشتری بردارید و بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید. این تسلط شما در نحوه تدریس شما و حتی کلماتی که برای انتقال مفاهیم انتخاب می کنید خودش را نشان خواهد داد و شاگردهای شما این مطلب را درک خواهند کرد. اگر بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید حین تدریس به جای اینکه به مطلبی که دارید ارائه می کنید فکر کنید، حواستان به نحوه ارائه مطالب خواهد بود و در نتیجه کلاس مفیدتری خواهید داشت. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه و در کلاسهای تدریس خصوصی، وقتی که بر درس مسلط باشید، در زمان کمتری حجم بیشتری از مطالب را با کیفیت بالاتر ارائه خواهید کرد و شاگردهای راضی تری خواهید داشت.
راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید
اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و در این زمینه موفق باشید، راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در مرحله اول با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. از سایتهای اینترنتی و روزنامه می توانید لیست این موسسات و آموزشگاهها را پیدا کنید. راهکار دیگری که برای جذب شاگرد وجود دارد این است که در روزنامه تبلیغ تدریس خصوصی درج کنید و یا برای خودتان تراکت چاپ نموده و توزیع نمائید. راهکار دیگری که برای جذب شاگرد، پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس وجود دارد این است که برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در آن تبلیغ کنید. در نهایت به عنوان یکی از بهترین روشها می توانید در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس آگهی تدریس خودتان را ثبت نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید.
به صورت کامل از شاگردهای خودتان حمایت کنید
یکی از مهمترین رموز موفقیت در کار تدریس و تدریس خصوصی این است که فقط به عنوان یک مدرس در کلاسها حاضر نباشید و بلکه به صورت کامل از شاگردهای خودتان پشتیبانی و حمایت کنید. هر چه بیشتر از شاگردهای خودتان حمایت کنید و شاگردهای شما هر چه بیشتر احساس کنند که شما را نه تنها به عنوان مدرس و استاد و بلکه به عنوان یک دوست و حامی در کنار خودشان دارند، در کار تدریس موفق تر خواهید بود. در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه اگر احساس کردید یکی از شاگردهای شما به درس اهمیت نمی دهد و ممکن است مشکلی داشته باشد می توانید به صورت خصوصی به ایشان مشورت و راهنمایی بدهید. در کلاسهای تدریس خصوصی این امر حتی اهمیت بیشتری پیدا می کند. در این کلاسها علاوه بر ارائه درس باید به شاگردهایتان راهنمایی و مشاوره بدهید و آنها را در جهت درس خواندن و موفقیت در تحصیل هدایت کنید.
در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی متکلم وحده نباشید
در نظر گرفتن این نکته هم برای موفقیت در تدریس بسیار مهم است. هر چه بیشتر کلاسهای شما دو طرفه باشد و از حالتی که فقط خودتان حرف بزنید و همه گوش بدهند بیشتر فاصله بگیرد، کلاس فعال تر و پویاتر بوده و برای شاگردهایتان مفیدتر و پربارتر خواهد بود. در حالتی که فقط خودتان حرف بزنید و بخواهید مطالب را به صورت یک طرفه ارائه نمائید، بعد از مدتی کلاس خسته کننده خواهد شد. اما در صورتیکه شاگرد یا شاگردهایتان را در ارائه مطالب مشارکت دهید کلاس جذابتر و مفید تر خواهد بود. می توانید از شاگردهایتان حین تدریس سوال بپرسید و یا بعضا از انها بخواهید بخشی از درس را ارائه کنند. برای حل تعدادی از تمرینات و مثالها از شاگردهایتان بخواهید که پای تخته بیایند و خودشان این کار را انجام دهند. می توانید هر جلسه موضوعی را انتخاب کنید و یک ربع روی آن به صورت گروهی بحث کنید.
در کلاسهای تدریس جدی باشید ولی کلاس خشکی نداشته باشید
در کلاسهای گروهی در مدرسه، دانشگاهها و یا آموزشگاهها برای اینکه کنترل کلاس را به صورت کامل در اختیار داشته باشید باید خودتان کلاس را جدی بگیرید و قوانین مشخصی را برای شاگردهایتان در نظر بگیرید. به عنوان مثال می توانید هر جلسه بحث حضور غیاب را داشته باشید و یا برای ورود شاگردهایتان به کلاس و زمان حضور در کلاس قوانینی را وضع کنید. اگر خودتان در ارائه درس تلاش کنید و شاگردهایتان احساس کنند که خودتان درس را جدی گرفته اید، آنها هم کلاس را جدی گرفته و به مطالبی که ارائه می کنید با علاقه بیشتری گوش خواهند داد. در کنار جدی بودن در کلاس درس، باید سعی کنید کلاس شما خشک و بی روح هم نباشد. همانطور که گفته شد، هر چه کلاس بیشتر به سمت حالت دو طرفه بودن پیش برود بازدهی بالاتری خواهد داشت و در ضمن متنوع تر و جذاب تر هم خواهد بود. از وسایل کمک آموزشی، عکس و فیلم، پاورپوینت و …. برای ارائه بهتر و جذابتر درس استفاده کنید. از اول تا آخر کلاس فقط تدریس نکنید بلکه بخش از کلاس را درس بدهید، بخشی دیگر را تمرین حل کنید و بعضا از شاگردهایتان بخواهید خودشان تمرین حل کنند.

شرایط و ویژگی های یک تدریس اثر بخش و راهکارهای کاربردی اجرای آن ها

به شاگردهایتان تمرین و مسئله بدهید و حل آن را با جدیت بخواهید
همانطور که می دانید، شاگردهای شما فقط با شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و یا کلاسهای تدریس خصوصی درس را یاد نخواهند گرفت. برای یادگیری بهتر دروس شاگردهایتان باید خودشان درس را بخوانند و تمرین و مسئله حل کنند. شما کاری که می توانید در این زمینه انجام بدهید این است که در کنار ارائه یک تدریس خوب و با کیفیت در کلاسها، به شاگردهایتان تمرین و مسئله بدهید و حل آن را با جدیت از شاگردهایتان بخواهید. حتی می توانید برای تمریناتی که می دهید نمره مشخصی را در نظر بگیرید. تا جایی که ممکن است سعی کنید که با ارائه تمرینات و تکالیف مناسب شاگردهایتان را به سمت در س خواندن در طول ترم و حل تمرین و مسئله و یادگیری بهتر دروس هدایت کنید.

  • محمد محمدی