ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمونه آگهی های تدریس خصوصی خوب و موثر در سایت ایران مدرس ثبت شده است. در سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و آگهی و تبلیغ خودشان را درج نموده اند. در سایت ایران مدرس تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. اگر می خواهید نمونه آگهی تدریس خصوصی که خوب نوشته شده است را ببینید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. بر روی عبارت آگهی های مدرسین خصوصی در ایران مدرس کلیک کنید تا لیست کاملی از مدرسین و متن تبلیغاتی ثبت شده توسط ایشان را ببینید. چه راهکاری بهتر از این که نمونه آگهی های تدریس خصوصی را مستقیما خودتان مشاهده کنید و ایده بگیرید. البته توصیه می شود هیچگاه تبلیغ سایر اساتید را کپی نکنید. چرا که برای اعتبار خودتان خوب نیست و گوگل هم چنین مواردی را به عنوان جریمه در نظر می گرید. در سایت ایران مدرس خصوصا تبلیغات مدرسین ویژه که پس زمینه تبلیغات آنها به رنگ طلایی است را ببینید. به هر حال مدرسین ویژه در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند و برای نوشتن متن تبلیغ خودشان وقت بیشتری گذاشته اند. خواهید دید که در نمونه آگهی های تدریس ثبت شده توسط مدرسین سوابق کاری و رزومه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و موارد زیادی ثبت شده است. این آگهی ها را ببینید، ایده بگیرید و متن تبلیغ خودتان را هم بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید.

این مقالات را بخوانید:

نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید یک معلم خصوصی ریاضی خوب داشته باشید می توانید به سایت های معتبر که به صورت تخصصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند مراجعه نمائید. بزرگترین و قدیمی ترین سایت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل سایت تدریس خصوصی ایران مدرس (https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php) است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس و استاد تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. در ایران مدرس تمامی اساتید رزومه کاری و سوابق تدریس خودشان را ثبت نموده اند و می توانید بدون هیچ واسطه ای با مدرسین در ارتباط باشید.

برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب ریاضی مراجعه به سایت هایی که در بالا معرفی شد می تواند بسیار مفید باشد. البته نکته بسیار مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که از کلاس های ریاضی باید انتظار معقول و منطقی ای داشته باشید. در این کلاس ها درس بسیار خوب آموزش داده می شود اما اگر برای شروع کلاس ها دیر اقدام کنید ممکن است ذهن شما فرصت دسته بندی مطالب را پیدا نکند و در امتحان نتیجه خوبی نگیرید. پس اولین نکته این است که با توجه به تعداد جلساتی که لازم دارید به اندازه کافی زود شروع نمائید. همانطور که می دانید، برای یادگیری درس ریاضی تمرین حل کردن بسیار مهم و حیاتی است. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان متن کتاب درسی را خیلی خوب مطالعه می کنند و یاد می گیرند. این افراد با متن کتاب درسی مشکلی ندارند و مثال هایی که در کتاب حل شده است را هم خیلی خوب متوجه می شوند. اما وقتی زمان تمرین حل کردن فرا می رسد به هیچ عنوان عملکرد خوبی ندارند و نمی دانند که از کجا باید شروع کنند و تمرینات را چگونه حل نمایند. در نهایت در جلسه امتحان از شما خواسته می شود که سوالات را حل کنید و اگر قبل از امتحان در تمرین حل کردن موفق نباشید در جلسه امتحان هم نمی توانید به سوالات پاسخ دهید.

اگر کلاس های خصوصی ریاضی را به اندازه کافی زود شروع کنید برای حل تمرین و مسئله هم وقت خواهید داشت و می توانید مطالب را برای خودتان تشریح نمائید. ریاضی درسی است که برای یادگیری آن باید مرور شود و تمرین هم بسیار لازم است حل گردد. پس باید به اندازه کافی وقت داشته باشید. نکته دیگری که برای گرفتن نمره خوب در درس ریاضی با استفاده از کلاس های خصوصی در نظر بگیرید این است که با یک استاد خوب و با تجربه کلاس را برگزار نمائید و با بررسی رزومه اساتید یک معلم خوب را برای خودتان انتخاب کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. اگر به اندازه کافی زود کلاس ها را شروع کنید، در صورتیکه نحوه تدریس مدرس را دوست نداشته باشید، زمان کافی برای هماهنگ کردن کلاس با یک استاد دیگر را هم خواهید داشت. دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیلی، سوابق تدریس، هزینه کلاس ها و ... برای مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس نمایش داده شده است و می توانید با آگاهی کامل یک معلم ریاضی خوب را انتخاب کنید.
برای آموزش و یادگیری درس ریاضی روش های مختلف و راهکارهای متفاوتی وجود دارد. می توان در کلاس های مدرسه و دانشگاه شرکت کرد، مطالعه کرد و درس را مرور نمود، تمرین و مسئله حل کرد، از کتاب ها و فیلم های کمک آموزشی استفاده نمود و یا هر روش دیگری را به کار گرفت. تمامی این روش ها مفید است. در کنار این موارد استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بسیار می تواند به یادگیری بهتر و سریعتر درس ریاضی کمک کند. اگر می خواهید در مدت زمان کمی بر درس ریاضی مسلط شوید و اشکالات پایه ای را برطرف نمائید حتما شرکت در این کلاس ها را در نظر داشته باشید. کلاس های خصوصی ریاضی به دو صورت حضوری و آنلاین یا مجازی قابل برگزاری است. با شرکت در این کلاس ها می توانید بدون اتلاف وقت سراغ اشکالات پایه ای خودتان بروید و رفع اشکال نمائید.
بنابراین هم در کنار شرکت در کلاس های خصوصی خودتان درس بخوانید و تمرین حل کنید و هم اینکه در کلاس های مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. البته اگر به دلیل مشکل یا کاری نتوانستید در کلاس های اصلی خودتان شرکت نمائید ایرادی ندارد و در چنین مواردی کلاس های خصوصی بهترین راهکار برای جبران غیبت است. نکته دیگر اینکه مطالعه درس، حل تمرین، شرکت در کلاس های خصوصی و انجام تمام کارها را برای ایام فرجه ها و امتحانات باقی نگذارید. ریاضی درسی است که یادگیری و جا افتادن آن به زمان نیاز دارد. بهتر است هر چه سریعتر شرکت در کلاس ها و خواندن درس را شروع نمائید. اگر اشکالات زیادی ندارید در طول ترم خودتان درس را بخوانید و در ایام امتحانات فقط برای رفع اشکال چند جلسه کلاس خصوصی داشته باشید. اما اگر می دانید اشکالات به صورت پایه ای است و مطالب زیادی را بلد نیستید هر چه زودتر شروع کنید بهتر است. کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر و سریعتر این درس بسیار مفید است و می توانید با شرکت در این کلاس ها در امتحان موفق باشید و نمره بالایی بگیرید. البته اگر با توجه به توضیحات ارائه شده به درستی از این کلاس ها استفاده نمائید و به اندازه کافی زود شروع کنید. - مطالعه نمائید: تعداد جلسات لازم تدریس خصوصی ریاضی برای قبولی و موفقیت در امتحان

مسلما یکی از دروسی که بیشترین متقاضی را برای کلاس های خصوصی دارد درس ریاضی است. درس ریاضی هم به خودی خود درس مهمی است و هم اینکه خوب بلد بودن آن می تواند برای پیشرفت بهتر در دروس دیگری مانند فیزیک و شیمی و دروس تخصصی رشته های فنی مفید باشد. برای حل کردن مسائل و تمرینات در بسیاری از دروس خوب بلد بودن درس ریاضی از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، همانطور که گفته شد درس ریاضی خودش درس خیلی مهمی است و خصوصا در کنکور رشته های نظری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در دروس رشته های فنی و مهندسی در مقطع دانشگاه مانند استاتیک و مقاومت مصالح و .... هم خوب بلد بودن دروس ریاضی و هندسه مهم است. با توجه به توضیحات ارائه شده یادگیری خوب درس ریاضی بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه نمود.

مشاهده ویدیو و فیلم
بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.

چگونه ریاضی بخوانیم؟

همانطور که گفته شد، کلاس های خصوصی ریاضی برای موفقیت در این درس بسیار مفید است. البته اینکه فقط بخواهید با شرکت در چنین کلاس هایی تمام اشکالات برطرف شود و بدون تلاش خودتان نمره بالایی بگیرید هم درست نیست. یعنی همواره تلاش و کوشش، درس خواندن و تمرین حل کردن خودتان لازم است. نکته دیگر اینکه، مانند هر امکان و راهکار خوب دیگری، از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هم باید به درستی استفاده شود. برای کلاس های خصوصی ریاضی یک نکته بسیار مهم این است که سعی کنید در این کلاس ها در طول ترم استفاده نمائید و اگر اشکالات زیادی دارید بر طرف کردن تمامی آنها را برای ایام امتحانات باقی نگذارید. در ایام امتحانات هم زمان کمی در اختیار دارید، هم مدرس خوب سخت گیر می آید و هم ذهن شما توانایی تحلیل و به خاطر سپردن حجم زیادی از مطالب در بازه زمانی کوتاه را ندارد. ریاضی درس شب امتحانی نیست و نمی توان در ایام امتحانات کل آن را یاد گرفت. از کلاس های خصوصی ریاضی در طول ترم استفاده نمائید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

مقالات مفید و خواندنی در زمینه تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه نحوه محاسبه قیمت کلاس های تدریس خصوصی اطلاعات خوبی را بدست اورید و یا مطالعه کنید که کلاس های خصوصی چگونه می تواند در جبران غیبت های مدرسه و دانشگاه مفید باشد..... اگر در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی قصد مطالعه دارید و یا مدرس هستید و می خواهید در زمینه تدریس خصوصی موفق باشید .... در هر صورت برای مطالعه مقالات مفید و خواندنی در زمینه تدریس خصوصی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با بهترین روش برای نوشتن آگهی تدریس خصوصی توضیح داده می شود. اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی موفق باشید و شاگردهای زیادی را جذب نمائید باید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را خوب بنویسید. آگهی های تدریس خصوصی که در سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com قرار داده شده است توسط متقاضیان تدریس خصوصی دیده خواهد شد. البته آگهی هایی که عنوان را بهتر نوشته باشند بیشتر دیده می شوند. عکس هم در رابطه با میزان دیده شدن تبلیغ موثر است. اما عاملی که بیشتر از این موارد در جذب شاگرد موثر است همان خوب نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی است. شما از طریق متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان با متقاضیان تدریس خصوصی حرف می زنید و در واقع از همین طریق آنها را متقاعد می کنید که با شما کلاس داشته باشند. شما راه دیگری برای متقاعد کردن افراد ندارید. شما از طریق متن تبلیغ با والدین دانش آموزان و دانشجویان حرف می زنید و سعی دارید آنها را متقاعد کنید تا به شما اعتماد نمایند. اینکه در این کار چقدر موفق باشید به نحوه نوشتن تبلیغ شما بستگی دارد. بهترین روش برای نوشتن آگهی تدریس خصوصی به صورت زیر است:
1- در یک برگه یا در یک فایل ورد تمام ویژگی های خوب و منحصر به فرد خودتان و افتخارات و سوابق کاری در زمینه تدریس و غیر تدریس را ثبت کنید.
2- اسم تمام دروسی که می توانید درس بدهید را هم بنویسید.

پیشنهاد می شود مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را هم مطالعه نمائید و فیلم آموزشی نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی رایگان و فیلم آموزش نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را ببینید.

3- ویژگی های مثبت کلاس های خودتان، نحوه تدریس، برنامه ای که برای موفق کردن شاگردهایتان در نظر دارید و .... را هم بنویسید.
4- موارد بالا را به ترتیب اهمیت اولویت بندی کنید.
5- تبلیغات تدریس خودتان را با استفاده از موارد ذکر شده در بالا بنویسید و مهمترین موارد را در پاراگراف اول قرار دهید.
6- به مرور زمان متن تبلیغ خودتان را کامل کنید.
7- از شاگردهایی که همین الان دارید نظر سنجی کنید و به انتهای آگهی اضافه نمائید.
8- در ایران مدرس برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه و یا نمونه فیلم تدریس خصوصی اضافه کنید.
9- از طولانی شدن متن تبلیغات تدریس نترسید. هر چه طولانی تر باشد بهتر است. مهمترین موارد را ابتدای متن ذکر کنید.
10- اعتماد سازی کنید. هر مطلبی که باعث جلب اعتماد کاربران می شود را ذکر نمائید.
استفاده از روش بالا به عنوان بهترین روش برای نوشتن آگهی تدریس خصوصی را توصیه می کنیم.

پیشنهاد می شود مقاله خوب نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را هم بخوانید.
تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق و پربیننده

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر قصد ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی برای جذب شاگرد را دارید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس می توانید بدون پرداخت هزینه تبلیغ خودتان را درج نمائید. البته واضح است در صورتیکه تبلیغ خودتان را ویژه کنید بازدهی آن بیشتر خواهد شد. آگهی های تدریس خصوصی ویژه همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. البته با درج تبلیغات رایگان تدریس هم شانس حضور در ایران مدرس و ارتباط مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی را دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله های زیر را بخوانید. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی توضیح داده شده است. برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی خودتان موارد زیر را در نظر بگیرید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی

1- عکس مناسبتری برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. به هر میزان عکس شما رسمی تر و شیک تر باشد احتمال جذب شاگرد شما بالاتر می رود.
2- متن تبلیغ خودتان را کاملتر بنویسید و موارد مهمتر را به پاراگراف اول منتقل کنید تا تعداد تماس های شما بیشتر شود.
3- اسم تک تک دروس تدریسی و اسم تمام مدارس، آموزشگاهها و دانشگاههایی که قبلا در آن تدریس کرده اید را ذکر نمائید.
4- تمام افتخارات خودتان را در متن تبلیغ بنویسید و ویژگی های برتر کلاس های خودتان را ارائه دهید تا بازدهی تبلیغ بیشتر شود.
5- در عنوان تبلیغ قول خوبی بدهید و کیفیت کلاس ها را تضمین نمائید. به این ترتیب تماس بیشتری خواهید داشت.

ثبت نام برای تدریس خصوصی در سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران

6- از سایت ها و وبلاگ های مختلف و شبکه های اجتماعی و فروم ها به تبلیغ خودتان لینک بدهید تا بازدهی آن بیشتر شود.
7- حتما نظرات شاگردهای خودتان را در متن آگهی ذکر نمائید. برای جذب شاگرد جدید بسیار موثر است.
8- در سایت ایران مدرس امکان ثبت نمونه فیلم تدریس هم فراهم شده است. نمونه فیلم ثبت نمائید تا بازدید صفحه شما و تماس های شما بیشتر شود.
9- در سایت های مختلف مانند ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php و تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ تبلیغ بدهید تا بیشتر دیده شوید.
10- مطالعه مقالات زیر هم برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی کاملا مفید است.

چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

چگونگی درج تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی بالا برای جذب شاگرد

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با اینکه چگونه آگهی تدریس خصوصی پربازدید داشته باشیم؟ توضیحاتی ارائه می گردد. با داشتن آگهی تدریس خصوصی پربیننده احتمال جذب شاگرد شما بسیار بالا خواهد رفت. برای اینکه تبلیغ شما بیشتر دیده شود این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

برای داشتن آگهی تدریس خصوصی پربازدید باید در مرحله اول سعی کنید تبلیغ خودتان را در سایت هایی که مرتبط با تدریس خصوصی هستند و بازدید بالایی دارند ثبت نمائید. پربازدید بودن تبلیغ مهم است ولی اینکه توسط چه کسانی دیده شود هم مهم است. اگر تبلیغات تدریس خصوصی شما در یک سایت غیر مرتبط درج گردد در نهایت با وجود اینکه شاید زیاد دیده شود ولی به هر حال افرادی که آگهی شما را می بینند متقاضی تدریس خصوصی نیستند. بنابراین بهتر است در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php و یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ آگهی خودتان را ثبت نمائید. درج تبلیغ در این سایت ها رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا بیشتر هم دیده شود و پربیننده باشد. این سایت ها به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و بازدید آنها هدفمند است.

مطالعه مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر هم بسیار مفید است.

علاوه بر درج تبلیغ در سایت های تخصصی، راهکارهای دیگری هم برای افزایش بازدید تبلیغات تدریس خصوصی وجود دارد. به عنوان مثال باید یک قول خوب در عنوان آگهی بدهید. مواردی مانند جلسه اول رایگان، تضمینی، 20 سال سابقه تدریس موفق، توسط رتبه برتر کنکور و ... اگر در عنوان تبلیغ ذکر شود می تواند منجر به افزایش بازدید تبلیغ گردد. مهمترین افتخار خودتان با مهمترین دروس تدریسی را در عنوان آگهی ذکر نمائید. نکته دیگر اینکه باید عکس شیک و مرتبی را برای تبلیغ انتخاب کنید تا از بین آگهی های تدریس مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک شود. به هر میزان عنوان آگهی و عکس بهتر انتخاب گردد بازدید آگهی شما هم افزایش می یابد. نکته دیگر اینکه از سایت ها و وبلاگ های مختلف به تبلیغ خودتان لینک بدهید و در شبکه های اجتماعی صفحه تبلیغ خودتان در سایت های مختلف را معرفی نمائید و بازدید کننده را به سمت آن ارجاع دهید. به این ترتیب باز هم بازدید آگهی شما افزایش می یابد. اگر متن آگهی را هم خوب بنویسید اعتبار صفحه شما نزد گوگل بیشتر شده و بازدید آن افزایش می یابد. در ضمن عبارت های کلیدی و کلمات کلیدی متنوعی را برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید تا در صفحات داخلی سایت های ایران مدرس و تدریس ریاضی بیشتر نمایش داده شده و بازدید بیشتری بگیرد. ذکر کردن اسم تمام دروس تدریسی با جزئیات کامل در متن تبلیغ هم می تواند به بیشتر دیده شدن آن کمک کند.

مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر هم پیشنهاد می گردد.

پیشنهاد می شود ویدیوی  چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی را هم ببینید.  مشاهده ویدیوی فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق هم پیشنهاد می گردد.

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

بهترین و جدیدترین مقالات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و یا قصد دارید لیست کامل بهترین معلم های خصوصی ریاضی را ببینید بر روی مقالات زیر کلیک کنید و انها را مطالعه نمائید. در مقالات زیر توضیحات خوبی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده است.

چگونه بهترین معلم خصوصی ریاضی را داشته باشیم؟

چگونه برای تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم؟

معلم خصوصی ریاضی ششم ابتدایی و دبستان


  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

کلاس های تدریس خصوصی و موفقیت در درس و تحصیل - اگر می خواهید بدانید چگونه کلاس تدریس خصوصی خوبی را برگزار نمائید و یا اینکه هزینه کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان چقدر است؟ چنانچه قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی برای آموزش سریع ریاضی استفاده کنید و یا در کنکور رتبه خوبی را کسب نمائید .... اگر در شب امتحان با در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب قصد دارید بیشترین بازدهی را داشته باشید و در امتحان با نمره خوب قبول شوید .... اگر مدرس و معلم تدریس خصوصی هستید و قصد دارید در رابطه با نحوه عملکرد بهتر در کلاس های تدریس خصوصی مطالعه نمائید و کلاس های بیشتری داشته باشید .... و در نهایت اگر قصد دارید با شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری را در زمان کمتر آموزش ببینید .... در هر صورت مقاله های زیر را بخوانید.

مشاهده فیلم های زیر هم مفید است.

فیلم نحوه مشاهده شماره تماس بهترین معلم های تدریس خصوصی

فیلم آشنایی با سایت های خوب تدریس خصوصی ایران

برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را هم بخوانید.

چگونه نمره قبولی بگیریم

درامد معلمان کنکور و درآمد دبیر و مدرس کنکوری

  • محمد محمدی