ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت کوتاه در رابطه با مهمترین نکات مربوط به متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق توضیح داده می شود.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر
برای اینکه متن تبلیغات تدریس خصوصی شما متن موفقی باشد باید سعی کنید تا جایی که امکان دارد کامل نوشته شود. سوابق تدریس، رزومه کاری و اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید. در سایت ایران مدرس مشخصات شما برای دروسی به کاربران نمایش داده خواهد شد که آن دروس را در متن تبلیغ خودتان ذکر کرده باشید. مثلا به صورت کلی ننویسید که ریاضیات تدریس می کنید. باید اسم دروس مختلف زیر مجموعه ریاضی مانند هندسه، جبر و احتمال، ریاضیات گسسته، حسابان، حساب دیفرانسیل و .... را ذکر کنید. حتی اسم پایه های مختلف را بنویسید و مثلا ذکر کنید که ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم را تدریس می کنید. علاوه بر این موارد سعی کنید نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان را در متن تدریس قرار دهید. در جذب شاگرد جدید بسیار موثر است. نکته دیگر اینکه در هر مدرسه یا آموزشگاهی که تدریس کرده اید اسم آن را ذکر نمائید. به تبلیغ شما اعتبار می بخشد. نکته دیگر اینکه اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، دبیر رسمی هستید، معدل بالایی دارید، دانشجوی نمونه بوده اید و یا هر افتخاری که دارید را در متن تبلیغ ذکر نمائید. در ایران مدرس www.IranModares.com امکان ثبت مدرک و رزومه هم وجود دارد و می توانید برای جلب اعتماد بیشتر مدارک خودتان را هم قرار دهید. مثلا اگر در کنکور ارشد رتبه خوبی کسب کرده اید کارنامه کنکور خودتان را ارائه نمائید. به این ترتیب جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد.
مطالعه مقاله های زیر هم مفید است.

چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

پارامترهای مهم در تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا هستید ادامه این مطلب را بخوانید.
1- سایت ایران مدرس
www.IranModares.com
ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد. درج تبلیغ در ایران مدرس رایگان است و در صورت تمایل می توانید آگهی ویژه هم ثبت نمائید.
2- سایت تدریس ریاضی
www.Tadris-Riazi.com
سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. اگر در زمینه آموزش ریاضی فعالیت می کنید درج تبلیغ در این سایت یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.
3- سایت های شیپور و دیوار
https://www.sheypoor.com/
https://divar.ir
درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های شیپور و دیوار هم می تواند مفید باشد. البته این سایت ها در هر زمینه ای تبلیغ ثبت می کنند و درج آگهی تدریس در آنها ممکن است به اندازه ایران مدرس و تدریس ریاضی بازدهی نداشته باشد.
4- سایت سودایران

http://teaching.soodiran.com/
در سایت سودایران هم می توانید تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. سایت سودایران یک زیر بخش تخصصی برای تبلیغات تدریس خصوصی دارد و درج تبلیغ در این ساتی رایگان است.
سایت هایی که در این بخش معرفی شد بهترین سایت هایی هستند که برای درج تبلیغات تدریس خصوصی می توانید به این سایت ها مراجعه نمائید.

بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران :: ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه نوشتن بهترین متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی و نحوه نوشتن آن توضیحاتی ارائه شده است.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مقاله ویژگی های بهترین تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید و فیلم آموزشی - راهکارهایی برای خوب پول درآوردن و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی را هم ببینید. 

بهترین روش تبلیغات تدریس خصوصی کدام است؟

برای اینکه بهترین متن تبلیغات تدریس خصوصی را داشته باشید در مرحله اول می توانید به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس سر بزنید و آگهی های تدریس خصوصی مدرسین را ببینید و از آنها ایده بگیرید. البته متن تبلیغ ایشان را کپی نکنید و فقط ایده بگیرید که تبلیغ خودتان را چگونه بنویسید. خصوصا مدرسین ویژه که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند متن آگهی های خودشان را خوب می نویسند. در مرحله بعد تمامی سوابق کاری و افتخارات خودتان را در برگه ای بنویسید و آنها را از پر اهمیت به کم اهمیت مرتب نمائید. مواردی که اهمیت بالاتری دارند را در بالای برگه بنوسید و موارد دیگر را در پایین برگه. به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. در نهایت این برگه را تایپ کنید و به عنوان متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان قرار دهید. در متن تبلیغات تدریس خصوصی باید به اسم مدارس، آموزشگاهها و دانشگاههایی که قبلا تدریس کرده اید اشاره کنید. تمام سوابق تدریس قبلی خودتان را بنویسید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، در کلاس شاگرد متماز و یا دانشجوی نمونه بوده اید، در امتحان خاصی نمره بالا گرفته اید، در المپیاد موفق بوده اید و یا هر افتخاری که کسب کرده اید را بنویسید. در ایران مدرس www.IranModares.com امکان ثبت مدرک و رزومه هم وجود دارد و برای تمامی این موارد می توانید مدارکی را قرار دهید. به هر میزان بیشتر و کاملتر بنویسید بهتر است. متقاضیان تدریس خصوصی در جستجوی یک مدرس خوب هستند که بتوانند به ایشان اعتماد کنند. با ارائه توضیحات کامل و با قرار دادن مدارک اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی را جلب نمائید.
مشاهده ویدیوهای زیر هم مفید است.

فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق

مطالعه مقاله نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی هم مفید است.
مطالعه مقاله تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس هم پیشنهاد می شود.
اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید تبلیغ خودتان را در سایت تدریس ریاضی هم ثبت نمائید. www.Tadris-Riazi.com

مطالعه مقاله بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت مختصر در رابطه با نحوه ثبت آگهی تبلیغات تدریس خصوصی فیزیک موفق برای جذب شاگرد توضیح داده شده است.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: ویدیوی بهترین معلم های خصوصی فیزیک در تهران و کرج و کل ایران یا فیلم آموزشی نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی رایگان را ببینید.
یکی از دروسی که برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی متقاضی بالایی دارد درس فیزیک است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت داشته باشید یکی از بهترین روش ها برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس خصوصی در سایت های معتبر و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. در سایت ایران مدرس می توانید به صورت رایگان تبلیغات تدریس خودتان برای جذب شاگرد در زمینه آموزش فیزیک را ثبت نمائید. البته در صورت تمایل می توانید آگهی ویژه ثبت کنید و بازدهی تبلیغ خودتان را بیشتر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی شما موفق باشد باید برای نوشتن آن وقت بگذارید. باید مهمترین افتخارات و سوابق تدریس خودتان را در عنوان آگهی ثبت کنید و متن تبلیغات تدریس فیزیک را کاملتر و کاملتر بنویسید. در متن تبلیغ سعی کنید سوابق تدریس را به صورت کامل ثبت کنید. در متن تبلیغ حتی اگر نظرات شاگردهای قبلی خودتان را درج کنید بسیار موثر خواهد بود. در هر دانشگاه یا موسسه یا مدرسه ای که تدریس کرده اید اسم آن را ذکر نمائید. اگر در فیزیک کنکور موفق بوده اید آن را بنویسید. در ایران مدرس می توانید کارنامه کنکور و یا مدرک تحصیلی خودتان و حتی فیلم نمونه تدریس قرار دهید. فیزیک درس پرمتقاضی ای در زمینه تدریس خصوصی است و اگر تبلیغ خودتان را خوب بنویسید جذب شاگرد بالایی خواهید داشت.
برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله
برای درج تبلیغ تدریس فیزیک کنکور بهترین سایت کدام است؟ یا بهترین و پربازدیدترین سایت ثبت آگهی تدریس فیزیک را بخوانید و فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق را ببینید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با چگونگی درج بهترین تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی ریاضی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیح داده شده است.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق
برای اینکه بهترین تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی را داشته باشید و در جذب شاگرد موفق باشید در مرحله اول باید سعی کنید در سایت های معتبر و تخصصی آگهی درج نمائید. اگر در سایتی که ربطی به تدریس ریاضی ندارد تبلیغ داشته باشید، سایت مزبور به هر میزان بازدید بالایی هم داشته باشد فایده ای ندارد. بنابراین سعی کنید در سایت های مرتبط با تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ داشته باشید. در مرحله بعد باید خودتان هم این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن آگهی تدریس خودتان وقت بگذارید. اگر به صورت مختصر و در عرض 5 دقیقه سعی کنید تبلیغات خودتان را بنویسید و برای نوشتن آن وقت نگذارید فایده ای ندارد. برای مشاهده تعدادی از آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس و تدریس ریاضی بر روی عبارت لیست مدرسین ریاضی ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی کلیک نمائید. در عنوان آگهی مهمترین افتخارات خودتان را ذکر نمائید (سابقه تدریس بالا، درصد بالای ریاضی کنکور خودتان، موفقیت در المپیاد ریاضی و ....) در متن تبلیغ هم سعی کنید کاملترین متن را بنویسید و سوابق تدریس و رزومه کاری خودتان را ارائه نمائید. در هر مدرسه، آموزشگاه و یا دانشگاهی که تدریس کرده اید آن را بنویسید.
- با نوشتن یک عنوان خوب برای تبلیغات تدریس ریاضی خودتان افزایش بازدید را برای آگهی خودتان خواهید داشت.
- با نوشتن یک متن خوب برای تبلیغات تدریس ریاضی خودتان تعداد تماس های شما بیشتر می شود و شاگرد بیشتری جذب می کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید.

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر

متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

بهترین سایت درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

مشاهده ویدیوی زیر هم مفید است.

فیلم آموزشی نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش تعدادی از بهترین فیلم ها و نمونه ویدیوهای تدریس خصوصی ارائه شده در سایت ایران مدرس www.IranModares.com را می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده لیست کامل فیلم های آموزشی بر روی عبارت فیلم های تدریس خصوصی کلیک کنید. در ویدیوهای زیر در رابطه با ورکشاپ طراحی سیاه قلم، پست پروداکشن در معماری، نحوه مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی آمار و احتمال در ایران مدرس، نمونه فیلم تدریس خصوصی فیزیک - آموزش فیزیک دوازدهم نیمه عمر مواد پرتوزا،  فیلم آموزش زبان انگلیسی - آموزش زبان به کودک با روش singsing و .... فیلم های خوبی را مشاهده نمائید. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین فیلم های آموزشی نمونه تدریس و تدریس خصوصی سایت ایران مدرس در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده فیلم های اموزشی در زمینه دروس مختلف به صورت رایگان بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه افزایش بازدهی و بازدید آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد توضیحاتی ارائه شده است. برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی پربازدید و پربازدهی داشته باشید باید در مرحله اول در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و .... تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. این سایت ها از نظر گوگل بهینه هستند و به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. در مرحله بعد باید سعی کنید تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. به هر میزان برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید بازدهی و بازدید آن بیشتر می شود. در مرحله بعد می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید. تبلیغ ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی بازدهی بالاتری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت هزینه تبلیغات ویژه تدریس خصوصی کلیک کنید. در ایران مدرس می توانید برای تبلیغ خودتان نمونه فیلم تدریس خصوصی هم قرار دهید. به این ترتیب تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد. در ضمن می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه اموزشی و نمونه سوال امتحانی هم قرار دهید. سعی کنید به صورت منظم تبلیغ خودتان را به روز رسانی کنید و کاملتر بنویسید. در شبکه های تاجتماعی و فروم ها هم لینک تبلیغ خودتان را قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید.

7 راهکار برای افزایش تعداد بازدید آگهی های تدریس خصوصی

نحوه افزایش تاثیر، بازدهی و بازدید تبلیغات تدریس خصوصی

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش مقالات خوب در زمینه تدریس خصوصی و نمونه فیلم های تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و ... نمونه ویدیوی تدریس ببینید و یا مقالات خوبی را مطالعه نمائید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

  • محمد محمدی