ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه افزایش بازدهی و بازدید آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد توضیحاتی ارائه شده است. برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی پربازدید و پربازدهی داشته باشید باید در مرحله اول در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و .... تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. این سایت ها از نظر گوگل بهینه هستند و به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. در مرحله بعد باید سعی کنید تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. به هر میزان برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید بازدهی و بازدید آن بیشتر می شود. در مرحله بعد می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید. تبلیغ ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی بازدهی بالاتری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت هزینه تبلیغات ویژه تدریس خصوصی کلیک کنید. در ایران مدرس می توانید برای تبلیغ خودتان نمونه فیلم تدریس خصوصی هم قرار دهید. به این ترتیب تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد. در ضمن می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه اموزشی و نمونه سوال امتحانی هم قرار دهید. سعی کنید به صورت منظم تبلیغ خودتان را به روز رسانی کنید و کاملتر بنویسید. در شبکه های تاجتماعی و فروم ها هم لینک تبلیغ خودتان را قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید.

7 راهکار برای افزایش تعداد بازدید آگهی های تدریس خصوصی

نحوه افزایش تاثیر، بازدهی و بازدید تبلیغات تدریس خصوصی

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر

  • ۹۸/۰۶/۰۹
  • محمد محمدی

آگهی تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی