ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی نمونه آگهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی هستید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. با کلیک بر روی این لینک لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و آگهی های ثبت شده توسط ایشان در سایت ایران مدرس را می توانید مشاهده نمائید و به این ترتیب با ایده گرفتن از آگهی های تدریس خصوصی مدرسین زبان می توانید تبلیغ خودتان را هم بنویسید. در عین حال با مطالعه مقاله تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی، نمونه آگهی تدریس زبان یا نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد هم می توانید در رابطه با نمونه آگهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی اطلاعات خوبی را بدست آورید. باید سعی کنید در عنوان آگهی تدریس خصوصی زبان خودتان قول بسیار خوبی بدهید و حتما مهمترین افتخارات و یا مزیتهای کلاس های تدریس خصوصی خودتان را بنویسید. مثلا اگر از دانشگاه خیلی خوبی فارغ التحصیل شده اید در عنوان آگهی ذکر نمائید. اگر سابقه کاری بالایی دارید حتما بنویسید و افتخاراتی مانند داشتن مدرک آیلتس و تافل، کسب درصد بالا توسط خودتان در زبان کنکور و یا هر مورد دیگری که به نظرتان می رسد را ذکر نمائید. در متن تبلیغات تدریس خصوصی در سایت www.Iranmodares.com محدودیتی برای تعداد کاراکتر وجود ندارد. بنابراین هر چه می توانید بیشتر و بیشتر بنویسید. به هر میزان آگهی تدریس خصوصی زبان شما کاملتر باشد بهتر است. البته مهمترین موارد را در پاراگرا اول ذکر نمائید. مطالعه مقاله زیر هم مفید است.

پیشنهاد می شود مقاله 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید.

نمونه آگهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در این مقاله توضیح داده شد.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

موفقیت در تدریس خصوصی با درج آگهی تدریس خصوصی پربازده کاملا ممکن است. برای موفق شدن در کار تدریس خصوصی یکی از مهمترین عوامل و پارامترها و شاید مهمترین پارامتر این باشد که بتوانید تعداد شاگردهای زیادی را جذب نمائید. برای جذب شاگرد روش های مختلفی وجود دارد. می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید، از شبکه های اجتماعی استفاده کنید، در روزنامه تبلیغ بدهید و یا هر روش دیگری را استفاده نمائید. اما از بین این روش ها یکی از پربازده ترین روش هایی که وجود دارد استفاده از آگهی و تبلیغات اینترنتی و درج تبلیغ در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com است. وقتی دتر این سایت ها اگهی تدریس خصوصی خودتان را درج می کنید به صورت مستقیم با متقاضیان کلاس خصوصی و والدین آنها در ارتباط خواهید بود. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نامی دارد. سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. این سایت ها یک محیط کاملا آموزشی را فراهم آورده اند و می توانید با متقاضیان تدریس خصوصی با ثبت نام در این سایت ها در ارتباط باشید.
مطالعه مقاله راهنمایی های کلی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه بسیار مفید است.
مزیت خیلی خوبی که درج آگهی اینترنتی و حضور در سایت هایی مانند ایران مدرس و تدریس ریاضی دارد این است که وقتی در چنین سایت هایی تبلیغ درج می کنید نه تنها از شهر و محله محل سکونت خودتان می توانید شاگرد جذب نمائید بلکه به صورت اینترنتی و آنلاین از کل ایران و حتی از کل جهان می توانید جذب شاگرد داشته باشید. حتی می توانید به صورت مجازی و اینترنتی کار تدریس را انجام دهید و خیلی به منزل شاگردها هم نروید. البته باید تبلیغ خودتان را خیلی خوب بنویسید تا به شما اعتماد کنند. یک عکس خوب و شیک از خودتان قرار دهید. حتما در عنوان آگهی خودتان مهمترین افتخارتتان را بنویسید. در ضمن روی متن آگهی خیلی حساب کنید. در حقیقت شما از طریق متن آگهی با متقاضیان کلاس خصوصی حرف می زنید و باید بتوانید ایشان را متقاعد کنید که با شما کلاس بردارند. با مطالعه مقاله های زیر می توانید در رابطه با نحوه ثبت آگهی و تبلیغات موثر اینترنتی برای جذب شاگرد اطلاعات خوبی را بدست آورید. به هر میزان برای تبلیغات تدریس خصوصی خودتان وقت بیشتری در نظر بگیرید در نهایت موفق تر خواهید بود و شاگردهای بیشتری را هم جذب خواهید نمود. درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های تخصصی معرفی شده برای جذب شاگرد کاملا مفید است.
این مقالات را هم مطالعه نمائید:

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر

متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی

7 راهکار برای افزایش تعداد بازدید آگهی های تدریس خصوصی

نمونه آگهی تدریس خصوصی، نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی

درج آگهی تدریس خصوصی رایگان

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی رایگان و ویژه در ایران مدرس اینجا کلیک کنید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین و پربازدیدترین جزوه های آموزشی سایت ایران مدرس در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید به صورت رایگان جدیدترین و پربازدیدترین جزوه های آموزشی سایت ایران مدرس را دانلود نمائید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

پربازدیدترین جزوه های آموزشی سایت ایران مدرس

جدیدترین جزوه های آموزشی سایت ایران مدرس

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

10 راهکار برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی در این بخش توضیح داده شده است. برای داشتن یک تبلیغ تدریس خصوصی موفق و موثر موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند https://www.iranmodares.com/index.php و http://www.tadris-riazi.com/ آگهی خودتان را ثبت کنید. این سایت ها برای جذب شاگرد بازدهی بالاتری دارند.

2- متن تبلیغ خودتان را کاملتر بنویسید. متقاضیان کلاس خصوصی متن تبلیغ شما را می بینند و اگر خوب نوشته شده باشد با شما تماس می گیرند.

در زمینه متن تبلیغ تدریس خصوصی موفق مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی را بخوانید.

3- عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان را عالی بنویسید. در عنوان تبلیغ خودتان اسم مهمترین دروس تدریسی را ذکر نمائید.

4- در عنوان تبلیغ خودتان مهمترین ویژگی و یا افتخار خودتان را بنویسید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید یا سابقه تدریس بالایی دارید حتما ذکر کنید.

5- مشاهده فیلم آموزش نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس هم در زمینه آگهی تدریس خصوصی موفق می تواند کمک کننده باشد.

6- برای آگهی تدریس خصوصی خودتان عکس خوبی انتخاب کنید. یک عکس پرسنلی خوب می تواند بسیار مناسب باشد.

7- در سایت ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و نمونه فیلم تدریس خصوصی درج نمائید.

8- به آگهی تدریس خصوصی خودتان از سایت های مختلف و وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک بدهید. به این ترتیب بازدید بیشتری خواهد داشت و اعتبار ان برای گوگل هم بیشتر خواهد شد.

9- مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر و چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر هم در این زمینه بسیار مفید است.

10- در سایت ایران مدرس و تدریس ریاضی امکان ویژه کردن تبلیغ شما وجود دارد. آگهی های تدریس خصوصی ویژه بازدهی بالاتری دارد و افراد به آن بیشتر اعتماد می کنند. البته ویژه کردن تبلیغ فقط یک راهکار است و مهمتر از آن این است که متن تبلیغ را خوب بنویسید. به هر میزان متن آگهی تدریس خصوصی شما کاملتر باشد بهتر است.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین و بهترین مقالات و فیلم های تدریس خصوصی از ایران مدرس در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی و نحوه موفقیت در تدریس و یا نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی مطالعه کنید و فیلم ببینید بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

جدیدترین و بهترین مقالات تدریس خصوصی از ایران مدرس

بهترین روش تدریس فیزیک

چگونه معلم کنکور شویم

جدیدترین و بهترین فیلم های تدریس خصوصی از ایران مدرس


اگر می خواهید زبان تدریس کنید باید در تمامی موارد و در تمامی زمینه ها عملکرد خوبی داشته باشید. بر زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری که تدریس می کنید 100 درصد مسلط باشید. از شاگردهای خودتان حمایت کنید و در کمترین زمان ممکن بیشترین حجم مطلب را ارائه دهید. تمایزهای مثبت برای کلاس های خودتان ایجاد کنید و کارهایی انجام دهید که به یاد شاگردهایتان بماند.
یکی از بهترین راهکارها برای افزایش معدل و گرفتن نمرات بالاتر این است که در کنار خودتان یک معلم خصوصی خوب داشته باشید. در کلاس های خصوصی می توانید هر اشکالی که دارید را بپرسید. شاید بگوئید این کار را با فیلم آموزشی و کتاب کمک آموزشی و .... هم می توان انجام داد. ولی به هر حال واضح است که اشکالات را در زمان کوتاهتری می توانید از استاد و مدرس تدریس خصوصی خودتان بپرسید. کتاب کمک آموزشی و یا فیلم آموزشی می تواند کمک کننده باشد ولی از کتاب و فیلم نمی توان سوال پرسید. اگر می خواهید در کمترین زمان و با بیشترین بازدهی درس را یاد بگیرید کلاس خصوصی بهترین راهکار است.
حتما با علاقه به تدریس روی بیاورید. دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید و ترجیحا روی یک درس یا تعداد محدودی درس متمرکز شوید و برای آن درسها شناخته شوید و نفر اول ایران شوید. در مرحله بعد سراغ روش های مختلف جذب شاگرد بروید. در همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را درج کنید. از شبکه های اجتماعی، روزنامه، سایت های اشتراک ویدیو مانند آپارات، تراکت و .... استفاده نمائید. با آموزشگاهها و سایر مدرسین در ارتباط باشید و از روش های مختلف شاگرد جذب نمائید. در مرحله بعد سعی کنید اگر مثلا در زمینه تدریس خصوصی شیمی فعالیت دارید و یک شاگرد بیشتر هم ندارید، همان یک شاگرد را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. شاگردهایی که موفق شوند افراد دیگری را هم به شما معرفی خواهند کرد. البته به صورت مداوم روی روش های مختلف جذب شاگرد هم کار کنید.
کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای تقویت پایه ریاضی کاملا مفید است. اینکه شما خودتان تصمیم گرفته باشید این ترم خوب درس بخوانید و در کلاس های ریاضی حاضر باشید و تمرین بیشتری حل کنید بسیار مفید و حتی لازم است. اما به هر حال ممکن است اشکالاتی در درس ریاضی داشته باشید که کاملا پایه ای باشد و به سال ها و ترم های قبل برگردد. وقتی خودتان درس ریاضی را می خوانید و یا مباحث ریاضی ترم حاضر را مطالعه می کنید این اشکالات پایه ای برطرف نمی شود و ممکن است در حل مسائل در بعضی از موارد برای شما مشکل ایجاد نماید. در کلاس های خصوصی ریاضی می توانید مباحث ریاضی مرتبط با این ترم را مرور و مطالعه نمائید و یا مفاهیم پایه ای را کار کنید. استاد و معلم تدریس خصوصی شما وقتی می بیند که شما در مبحث خاصی اشکال دارید به صورت پایه ای آن را برای شما شرح می دهد و در نتیجه به تدریج قوی تر و قوی تر خواهید شد.
مهم است که یک معلم خصوصی خوب و با تجربه را در کنار خودتان داشته باشید. اگر همان یکی دو جلسه اول متوجه شوید که زبان استاد را متوجه نمی شوید و یا خوب تدریس نمی کنند و برای شما مفید نیست با یک معلم دیگر کلاس را هماهنگ نمائید. بعضی از اساتید برای آشنایی اولیه حتی جلسه اول کلاس را رایگان برگزار می کنند. بنابراین می توانید با یک معلم خوب کلاس داشته باشید. برای مشاهده لیست معلم های تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید. تجربه استاد، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان، نظرات شاگردهای قبلی و ... برای تمامی اساتید در همین سایت ثبت شده است و می توانید یک معلم خوب را انتخاب نمائید.
اگر در درسی اشکالات زیاد و پایه ای دارید و یا در طول ترم در کلاس های آن درس حاضر نبوده اید بهتر است برای چنین درسی در همان طول ترم کلاس خصوصی برگزار نمائید. اما اگر خودتان درس را در طول ترم خوانده اید در ایام امتحانات برای رفع اشکال، جمع بندی درس و حل نمونه سوالات امتحانی هم می توانید از کلاس های خصوصی استفاده کنید. اگر در طول ترم خودتان درس را مطالعه نموده اید و یا حتی اگر در طول ترم جلساتی به صورت خصوصی برای یادگیری بهتر دروس برگزار نموده اید، در هر صورت، در ایام امتحانات بسیار خوب است یکی دو جلسه به عنوان رفع اشکال و جمع بندی برگزار نمائید.
از کلاس های خصوصی انتظار معقول و منطقی ای داشته باشید. اگر خواندن تمام مطالب را برای ایام امتحانات باقی بگذارید و یا خودتان درس نخوانید بهترین معلم شیمی ایران هم نمی تواند به شما کمک کند. باید زودتر شروع کنید و درس بخوانید و کلاس ها را جدی بگیرید. اگر خودتان برای پیشرفت مصمم باشید مطمئنا کلاس های خصوصی بسیار زیاد برای شما مفید خواهد بود. در ایام امتحانات و تا شب امتحان هم کلاس های خصوصی را ادامه دهید. در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی کلاس های خصوصی شیمی بسیار مفید است. البته به ظرطی که در طول ترم هم درس خوانده باشید و تمام مطالب را برای این ایام باقی نگذاشته باشید.
اگر در درس یا دروسی به صورت پایه ای ضعیف هستید با شرکت در کلاس های خصوصی باز هم در آن درس یا دروس می توان نمره 20 را گرفت. البته نکته ای را باید مد نظر داشته باشید. از کلاس های خصوصی هم باید انتظار معقول و منطقی داشت. در ضمن، مطالبی که در کلاس های خصوصی گفته می شود باید توسط ذهن خود شما مورد بررسی و پردازش و تحلیل قرار گیرد و باید ذهن شما هم به تدریج توانا و تونا تر شود تا بتوانید به هدف خودتان دست پیدا کنید. اگر صدها کلاس شرکت کنید ولی خودتان روی مطالبی که ارائه می شود کار نکنید و مرور و حل تمرین و ... را نداشته باشید فایده ای ندارد. در ضمن، اگر در بعضی از دروس ضعیف هستید باید بیشتر تلاش کنید و کلاس ها را هم زودتر شروع نمائید.
قبل از حضور در کلاس های تدریس خصوصی درس را مرور کنید: اگر مبحثی که قرار است درس بدهید را خوب بلد نیستید و یا فکر می کنید ممکن است بخش هایی را فراموش کرده باشید حتما درس را مرور کنید و بخوانید. کلاس های تدریس خصوصی را هیچ گاه بدون اینکه بر درس مسلط باشید برگزار نکنید. در کلاس های خصوصی اگر بر درس مسلط نباشید ممکن است آن شاگرد و کلاس را برای همیشه از دست بدهید. اگر خوب تدریس کنید و مسلط باشید یک شاگرد را ممکن است برای چندین سال داشته باشید.
هدف هر شاگرد از برگزاری کلاس را بدانید: خوب است که بر درس مسلط باشید و در کلاس های خودتان بهترین مطالب با سطح علمی بالا را ارائه نمائید. بسیار عالی است که در کلاس های خودتان با علاقه و اشتیاق تدریس کنید و فن بیان خوبی داشته باشید. اما همه ی این موارد اگر مطالبی که ارائه می کنید متناسب با خواسته شاگرد شما نباشد و فقط مبتنی بر ذهنیتی باشد که خودتان دارید نمی تواند برای موفقیت در تدریس خصوصی کمک کننده باشد. پس ابتدا هدف شاگرد خودتان را بپرسید و متناسب با نیاز و خواسته های ایشان مطالب را ارائه نمائید. حین تدریس هم مرتبا سوال بپرسید تا متوجه شوید مطالبی که ارائه می کنید برای شاگرد شما مطلوب و مغهوم باشد.
برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید. در سایت و وبلاگ خودتان تولید محتوا کنید و شماره خودتان را قرار دهید. باید به صورت مرتب روی سایت یا وبلاگ خودتان کار کنید تا بازدید کننده آن افزایش یابد.
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش مقالات مرتبط با موفق شدن در تدریس خصوصی و موفق شدن در تحصیل با کلاس خصوصی ارائه شده است. اگر مدرس و استاد تدریس خصوصی هستید و می خواهید در کار خودتان موفق باشید مقاله ای زیر را بخوانید.

بهترین روش تدریس فیزیک


اگر دانش اموز یا دانشجو هستید و می خواهید با شرکت در کلاس های خصوصی در درس و تحصیل موفق باشید مقاله های زیر را بخوانید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی و موفق شدن در درس و تحصیل توضیحاتی ارائه می شود. ممکن است شما یک مدرس باشید و بخواهید در تدریس خصوصی موفق شوید و یا یک دانش اموز و دانشجو باشید و بخواهید با شرکت در کلاس های خصوصی در تحصیل موفق شوید. در هر صورت، مطالعه این مقاله و مقالاتی که در این بخش معرفی شده است می تواند مفید باشد.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی

1- موفقیت در تدریس خصوصی: برای موفقیت در تدریس خصوصی باید در مرحله اول به کار تدریس علاقه داشته باشید. اگر علاقه داشته باشید 50 درصد راه را رفته اید. اگر از سر اجباری و بیکاری تدریس کنید موفق نمی شوید. در مرحله بعد برای موفقیت در تدریس دروسی را انتخاب کنید که به ان درس ها علاقه داشته باشید. دروسی که خودتان نمرات خوبی می گرفتید. البته دروس باید برای تدریس خصوصی پرمتقاضی هم باشند. در نهایت سعی کنید بر دروس تدریسی خودتان مسلط شوید. در مرحله بعد برای جذب شاگرد در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php و سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ تبلیغ بدهید و یا از روش های دیگر جذب شاگرد استفاده نمائید. برای موفقیت در درس و تحصیل و یا موفقیت در تدریس خصوصی مطالعه مقالات زیر مفید است.

2- موفقیت در درس و تحصیل با کلاس های تدریس خصوصی: اگر دانشجو یا دانش اموز هستید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می توانید به نسبت وضعیت فعلی خودتان تغییرات مثبت بزرگی را ایجاد نمائید. می توانید درس ها را بسیار بهتر یاد بگیرید و موفق شوید. می توانید شاگرد اول شوید و نمره 20 بگیرید. در کلاس های خصوصی می توانید هر اشکالی را بپرسید و پایه تحصیلی خودتان را تقویت کنید. مطالعه مقالات ارائه شده در بالا برای شما هم مفید است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس به آدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php مراجعه نمائید. البته در کنار شرکت در کلاس های خصوصی برای موفق شدن در درس و تحصیل باید خودتان هم خوب درس بخوانید. درس خواندن خودتان همواره لازم است ولی به هر حال کلاس های خصوصی هم بسیار مفید و موثر است.
مشاهده ویدیوهای زیر هم مفید است.

فیلم آموزش نحوه انتخاب یک معلم خصوصی ریاضی خوب و با تجربه

فیلم آشنایی با سایت های خوب تدریس خصوصی ایران

عبارت های کلیدی: موفقیت در تدریس خصوصی، موفق شدن در درس و تحصیل

  • محمد محمدی