ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

10 راهکار برای افزایش بازدهی آگهی های تدریس خصوصی در این بخش توضیح داده شده است. برای داشتن یک تبلیغ تدریس خصوصی موفق و موثر موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند https://www.iranmodares.com/index.php و http://www.tadris-riazi.com/ آگهی خودتان را ثبت کنید. این سایت ها برای جذب شاگرد بازدهی بالاتری دارند.

2- متن تبلیغ خودتان را کاملتر بنویسید. متقاضیان کلاس خصوصی متن تبلیغ شما را می بینند و اگر خوب نوشته شده باشد با شما تماس می گیرند.

در زمینه متن تبلیغ تدریس خصوصی موفق مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی را بخوانید.

3- عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان را عالی بنویسید. در عنوان تبلیغ خودتان اسم مهمترین دروس تدریسی را ذکر نمائید.

4- در عنوان تبلیغ خودتان مهمترین ویژگی و یا افتخار خودتان را بنویسید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید یا سابقه تدریس بالایی دارید حتما ذکر کنید.

5- مشاهده فیلم آموزش نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس هم در زمینه آگهی تدریس خصوصی موفق می تواند کمک کننده باشد.

6- برای آگهی تدریس خصوصی خودتان عکس خوبی انتخاب کنید. یک عکس پرسنلی خوب می تواند بسیار مناسب باشد.

7- در سایت ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و نمونه فیلم تدریس خصوصی درج نمائید.

8- به آگهی تدریس خصوصی خودتان از سایت های مختلف و وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک بدهید. به این ترتیب بازدید بیشتری خواهد داشت و اعتبار ان برای گوگل هم بیشتر خواهد شد.

9- مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر و چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر هم در این زمینه بسیار مفید است.

10- در سایت ایران مدرس و تدریس ریاضی امکان ویژه کردن تبلیغ شما وجود دارد. آگهی های تدریس خصوصی ویژه بازدهی بالاتری دارد و افراد به آن بیشتر اعتماد می کنند. البته ویژه کردن تبلیغ فقط یک راهکار است و مهمتر از آن این است که متن تبلیغ را خوب بنویسید. به هر میزان متن آگهی تدریس خصوصی شما کاملتر باشد بهتر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی