ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۲۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با ویژگی های بهترین متن های تبلیغات تدریس خصوصی توضیح داده می شود. بهترین متن های تبلیغات تدریس خصوصی ویژگی های زیر را دارند.

بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی

1- صادقانه نوشته شده اند. اگر می خواهید در تبلیغات تدریس خصوصی و در جذب شاگرد موفق باشید باید تبلیغ خودتان را صادقانه بنویسید. اگر نمی خواهید مطلبی را بنویسید ایرادی ندارد ولی هر موردی که ذکر می کنید باید صادقانه نوشته شده باشد. به عنوان مثال اگر در دانشگاه خیلی تراز اولی تحصیل نکرده اید ایرادی ندارد اسم دانشگاه محل تحصیل خودتان را ذکر نکنید ولی اینکه اسم دانشگاه دیگری را ارائه نمائید کار درست و حرفه ای نیست.
2- در پاراگراف اول مهمترین موارد ذکر شده است. متن تبلیغ شما ممکن است طولانی نوشته شده باشد و بهتر است طولانی نوشته شود. اما به هر حال مهمترین موارد و مهمترین افتخارات خودتان را در پاراگراف اول ارائه دهید. مثلا اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، دبیر رسمی هستید، سابقه کاری بالایی دارید، در المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اید و یا دانشجوی نمونه بوده اید و .... این موارد را در پاراگراف اول متن ارائه نمائید. برای هر کدام از این موارد در سایت ایران مدرس امکان ثبت مدرک و مستندات وجود دارد.
3- کامل و قانع کننده نوشته شده اند. فرض کنید در حال حرف زدن با شخصی هستید که می خواهد شما را به عنوان معلم خصوصی انتخاب نماید. باید در متن تبلیغ دلایل کافی و موارد قانع کننده ای را ارائه کنید تا شما انتخاب شوید. بسیاری از مدرسین شاید فکر می کنند متن تبلیغ باید کوتاه نوشته شود. ولی اتفاقا یکی از مزیت های تبلیغات اینترنتی این است که می توانید به هر میزان که بخواهید متن را طولانی بنویسید. نگران اینکه کاربران حال و حوصله مطالعه متن طولانی را ندارند نباشید. مهمترین موارد را ابتدا ذکر کنید تا اگر کسی فقط بخشی از متن را مطالعه کرد موارد مهم را دیده باشد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهبود متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

4- اسم تمام دروس تدریسی ذکر شده است. در متن تبلیغ اسم تمام دروس را بنویسید. اگر در انتهای متن هم باشد ایرادی ندارد. ولی مثلا اگر فقط ریاضیات را بنویسید ممکن است برای حسابان کسی با شما تماس نگیرد. اسم تمام دروس را بنویسید.
5- نظرات شاگردهای قبلی را دارد. در بهترین آگهی های تدریس خصوصی نظرات شاگردهای قبلی به عنوان یک مهم تایید عالی بر خوب تدریس کردن استاد ارائه شده است. نظرات شاگردهای قبلی که موفق بوده اند در جذب شاگرد جدید کاملا موثر است.
6- بدون اشتباه تایپی است و خوب و روان نوشته شده است. بسیاری از مدرسین به دلیل اینکه تبلیغات اینترنتی را جدی نمی گیرند و یا زیاد دقت نمی کنند در دو خط نوشته برای متن تبلیغات 5 اشتباه تایپی دارند. این موارد می تواند جذب شاگرد را کم کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید و فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق را ببینید.

7- شامل تمامی سوابق تدریس و افتخارات مدرس است. اگر می خواهید یکی از بهترین متن های تبلیغاتی برای تدریس خصوصی را داشته باشید تمام افتخارات و سوابق تدریس خودتان را ذکر نمائید. نشان دهید که در کار خودتان موفق هستید و تخصص دارید. در هر مدرسه و آموزشگاه و دانشگاهی که قبلا تدریس کرده اید اسم ان را ذکر نمائید. در ایران مدرس امکان ثبت رزومه کاری و مدارک تحصیلی هم فراهم است. می توانید در کنار متن تبلیغ خودتان مدارک و مستندات لازم را ارائه نمائید تا اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی بیش از پیش جلب شود. تعداد شاگردهایی که می توانید جذب کنید ارتباط مستقیم دارد به توانایی متن تبلیغ شما در جلب اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی و والدین ایشان.

برای درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های معتبر و تخصصی به سایت های ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com مراجعه نمائید.
 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی در زمینه معادلات و نامعادلات در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه معادلات قابل تبدیل به معادله ی درجه دوم، معادلات شامل عبارت های گویا و گنگ، تابع نمایی، توان های حقیقی و نامعادلات نمایی، حل دستگاه دو معادله و دو مجهول و سه معادله و سه مجهول (روش حذفی و کرامر) و .... جزوات خوبی را دانلود نمائید، بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

مطالعه مبحث معادله در ویکی پدیا

جزوه آموزش ریاضی - معادلات قابل تبدیل به معادله ی درجه دوم

دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی - معادلات شامل عبارت های گویا و گنگ

دانلود رایگان جزوه آموزشی تابع نمایی، توان های حقیقی و نامعادلات نمایی

جزوه آموزش ریاضی - حل دستگاه دو معادله و دو مجهول و سه معادله و سه مجهول (روش حذفی و کرامر)

جزوه آموزش ریاضی - قوانین لگاریتم و نحوه حل معادلات لگاریتمی

جزوه آموزش ریاضی - معادله درجه دوم و روش تغییر متغیر برای حل معادله

دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث نامعادلات

دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی

 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با قیمت های جدید تدریس خصوصی ریاضی در سال تحصیلی 98-99 توضیح داده شده است. در رابطه با عوامل موثر بر قیمت کلاس های خصوصی ریاضی می توانید مقاله در سال 98 چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی مناسب است؟ یا قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل را مطالعه نمائید. در جدول زیر تعدادی از قیمتهای ثبت شده برای کلاس های خصوصی ریاضی که توسط مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس ثبت شده است را می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی، مشاهده رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید و همچنین هزینه درخواستی مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

عنوان آگهی تدریس مدرس ثبت نامی در ایران مدرس و سابقه کار ایشان

قیمت درخواستی برای کلاس خصوصی ریاضی در سال تحصیلی 98 -99

تدریس ریاضی با روش مفهومی دبیر رسمی ریاضی با 14سال سابقه تدریس

هزینه تدریس: توافقی

 

تدریس خصوصی ریاضی کنکور و متوسطه دوم

هزینه تدریس: 30000 الی 50000 تومان

 

تدریس خصوصی ریاضی بصورت کاملا مفهومی و با روش های جدید تدریس در تبریز

80000تومان

سابقه کار: 12 سال

 

تدریس تضمینی تمام دروس دبستان ازاول تانهم حفظیات وآموزش املا وروخوانی وروان خوانی،ریاضی ،علوم ۱۰۰% تضمینی و با اشنایی کامل به روانشناسی تدریس

هزینه تدریس: ۱۵۰۰۰

سابقه کار: ۶سال سابقه تدریس

 

جمع بندی و تدریس کامل ریاضیات کنکور رشته های ریاضی و تجربی و انسانی تنها در دو روز متد ها و روش های تست زنی جدید

توافقی

سابقه کار: تدریس در دانشگاه های شاهد تهران،، دانشگاه قم و دانشگاه شهاب دانش قم،،آموزشگاه و کلاس های خصوصی

 

تدریس مفهومی و تضمینی درس ریاضی کلیه پایه های پنجم تا دوازدهم، ریاضیات دانشگاه و دروس تخصصی مهندسی عمران با متدهای نوین تدریس توسط فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه شهید چمران اهواز

هزینه تدریس: توافقی / مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی رایگان

سابقه کار: 10سال سابقه دتدریس

 

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی توسط دانشجوی دکتری مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد و مدرس دانشگاه با 8سال سابقه تدریس

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)

هزینه تدریس: 100000

 

 

قیمت های جدید تدریس خصوصی ریاضی در سال تحصیلی 98-99 در این مقاله توضیح داده شد.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این بخش سایت های معتبر و پربازدید اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی معرفی می گردد.
1- سایت ایران مدرس www.IranModares.com
بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نام کرده اند. با درج تبلیغ در ایران مدرس شماره تماس شما هم نمایش داده شده و متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در ارتباط خواهند بود. در ایران مدرس می توانید رایگان آگهی تدریس ثبت کنید ولی امکان ویژه کردن تبلیغ برای افزایش بازدهی آن وجود دارد.
2- سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com
تخصصی ترین سایت در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی است. در این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی تبلیغ بدهید و به راحتی شاگرد جذب نمائید. سایت تدریس ریاضی برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی در صفحه اول گوگل قرار دارد و کاملا بهینه است.
3- سایت تبلیغات سودایران http://teaching.soodiran.com/
در سایت سودایران که یکی از سایت های خوب اگهی و تبلیغات اینترنتی در ایران است هم بخشی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در نظر گرفته شده است. بر روی لینک معرفی شده در بالا کلیک کنید. درج تبلیغات تدریس در سایت سودایران رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید.
4- سایت های دیوار و شیپور divar.ir و sheypoor.com
علاوه بر سایت های معرفی شده در بالا می توانید در سایت های دیوار و شیپور هم تبلیغ خودتان را درج نمائید.
مطالعه مقالات زیر هم مفید است.

بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین و پربیننده ترین جزوات اموزشی از سایت ایران مدرس برای دانلود رایگان در این بخش ارائه شده است. جزوات جدیدی مانند جزوه آموزش ترکیب توابع و ترکیب تابع های وارون، دانلود رایگان جزوه آموزشی تابع نمایی، توان های حقیقی و نامعادلات نمایی، خلاصه جزوه مجموع جملات دنباله ی حسابی و مجموع اعداد طبیعی، جزوه آموزش ریاضی - محاسبه ی وارون یک تابع و اعمال جبری روی توابع، دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی - مفهوم قدرمطلق و ویژگی های آن و پربیننده ترین جزوات مانند دانلود پاسخ کامل مسائل کتاب درسی هندسه 1 سال دوم دبیرستان - هندسه دهم، دانلود نمونه سوال امتحانی فیزیک اول دبیرستان - فیزیک نهم، دانلود کتاب ادبیات فارسی 2 سال دوم دبیرستان - ادبیات فارسی پایه دهم در این بخش ارائه شده است. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

جزوه آموزش ترکیب توابع و ترکیب تابع های وارون

دانلود رایگان جزوه آموزشی تابع نمایی، توان های حقیقی و نامعادلات نمایی

خلاصه جزوه مجموع جملات دنباله ی حسابی و مجموع اعداد طبیعی

جزوه آموزش ریاضی - محاسبه ی وارون یک تابع و اعمال جبری روی توابع

دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی - مفهوم قدرمطلق و ویژگی های آن

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در زمینه نحوه نوشتن عنوان آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی توضیح داده می شود. اگر می خواهید تبلیغات تدریس شما بیشتر دیده شود و بازدید زیادی از آن به عمل آید باید عنوان اگهی را خوب بنویسید. عنوان آگهی برای یک تبلیغ تدریس خصوصی مانند ویترین یک مغازه است. اگر مغازه شما ویترین مرتب و شیکی داشته باشد افراد بیشتری را به خودش جذب کرده و افراد بیشتری از داخل مغازه دیدن می کنند. به همین شکل، اگر عنوان تبلیغ تدریس خصوصی شما خوب نوشته شود، از بین آگهی های تدریس خصوصی مدرسین مختلف بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک کرده و توضیحات داخل تبلیغ بیشتر خوانده خواهد شد. در عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهد باید مهمترین دروس تدریسی را ذکر کنید. در کنار ذکر کردن مهمترین دروس تدریسی باید مهمترین ویژگی و افتخار خودتان را بنویسید و در عین حال یک قول بسیار خوب هم بدهید. به عنوان مثال یک عنوان آگهی خوب می تواند به صورت مقابل باشد: تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و دروس مهندسی برق توسط مدرس با سابقه دارای 20 سال سابقه تدریس به صورت تضمینی و جلسه اول رایگان - چنین عنوانی می تواند جذاب باشد. البته در ادامه باید متن تبلیغ را هم خوب بنویسید تا بازدیدهایی که از تبلیغ شما به عمل می آید تبدیل به تماس شود. تعدادی از عنوان های خوب نوشته شده توسط مدرسین ایران مدرس در ادامه ارائه شده است.
نمونه عنوان های آگهی تدریس خصوصی گرفته شده از سایت ایران مدرس:
تدریس مفهومی ریاضیات ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، کنکور و دانشگاه، توسط فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مدرس دانشگاه و کلاس های ریاضی کنکور با 11 سال سابقه تدریس همراه با مشاوره رایگان
تدریس خصوصی ریاضیات هشتم *نهم *دهم*یازدهم *دوازدهم * وفیزیک دهم *یازدهم و همچنین دروس دانشگاهی زیر گروه برق توسط ***استاد دانشگـاه***
تدریس خصوصی شیمی دوره متوسطه دوم ( دهم -یازدهم - دوازدهم) و کنکور(نظام جدید-نظام قدیم) - آزمون ورودی تیزهوشان - طراح سوالات و تستهای انحصاری و مکمل - مدرس رتبه های برتر به روش ELOC
تدریس خصوصی ادبیات کنکور ،ادبیات فارسی دبیرستان و کنکور، فارسی دبیرستان دوره‌ی اول و دوم. رتبه 2 کنکور کارشناسی ارشد، رتبه 7 المپیاد ادبی کشوری سال ۱۳۹۳ ،دانشجوی دکتری ادبیات فارسی دانشگاه تهران
تدریس تضمینی عربی با کمترین هزینه، مدرس حرفه ای عربی کنکور, تدریس تضمینی عربی، آمادگی عربی 100%، کمترین هزینه و بیشترین موفقیت، مدرس برتر عربی

تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس

برای مشاهده آگهی های تدریس خصوصی بیشتر به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه نمائید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

تخفیف های ارائه شده به صورت کلی و همیشگی در سایت ایران مدرس:
تمدید آگهی ویژه برای بار دوم: 10 درصد تخفیف
تمدید آگهی ویژه برای بار سوم: 15 درصد تخفیف
تمدید آگهی ویژه برای بار چهارم : 20 درصد تخفیف
تمدید آگهی ویژه برای پنج بار و بیشتر: 25 درصد تخفیف

مشاهده صفحه اصلی سایت ایران مدرس
----------------------
در ضمن، ثبت آگهی دو ماهه شامل 10 درصد، سه ماهه 15 درصد، شش ماهه 20 درصد و 1 ساله 25 درصد تخفیف می شود.
----------------------

برای مشاهده تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی در حالت عادی در ایران مدرس بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.iranmodares.com/common-index.php?p=1

---------------------
علاوه بر تخفیف های بالا تا 29 مرداد 98 به مناسبت اعیاد قربان و غدیر 50 درصد تخفیف اضافه به قیمت های ایران مدرس برای درج آگهی تدریس خصوصی ویژه اعمال شده است.
---------------------
بعد از ورود به کنترل پنل (کلید ورود به کنترل پنل در بالای صفحه اصلی سایت قرار دارد) و مراجعه به بخش ثبت آگهی تدریس ویژه، تعداد ماه و ستاره مورد نظر خودتون را انتخاب کنید تا هزینه ثبت آگهی تدریس ویژه با در نظر گرفتن تمامی تخفیف های بالا به شما نشان داده شود.
(تخفیف به قیمتها اعمال شده است)
---------------------
آگهی های تدریس خصوصی ویژه بازدهی بالاتری دارند و احتمال جذب شاگرد برای آنها بیشتر است. برای مطالعه بیشتر در زمینه مزایای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.iranmodares.com/article-index.php?ID=5562
با تشکر
موفق باشید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰
  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

دلایل زیر نشان می دهد ثبت اگهی تدریس خصوصی در سایت های معتبر مانند ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com بهترین روش جذب شاگرد است:
1- درج تبلیغ در سایت های تدریس ریاضی و ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.
2- آگهی تدریس خصوصی شما برای همیشه در این سایت ها باقی می ماند و تا زمانی که خودتان آن را حذف نکنید برای جذب شاگرد شما می تواند موثر باشد.
3- تبلیغ شما در کل ایران و جهان دیده خواهد شد و تنها محدود به شهر محل سکونت خودتان نخواهید شد. می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین تدریس را انجام دهید.
پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس:
چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر
4- در هر زمان و مکانی به تبلیغ خودتان دسترسی دارید و می توانید آن را ویرایش کنید و بازدهی ان را افزایش دهید. در هر زمانی و از هر جای ایران هم تبلیغ شما قابل مشاهده است.
5- می توانید در ایران مدرس برای آگهی تدریس خودتان فیلم نمونه تدریس قرار دهید و به این ترتیب افراد بیشتری را ترغیب کنید تا برای کلاس با شما تماس بگیرند.
6- مانند تراکت و تبلیغات رزونامه و ... در نوشتن توضیحات متن اگهی محدودیت ندارید و می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس و نظرات شاگردهای قبلی خودتان را به صورت کامل ارائه دهید.
پیشنهاد ویژه سایت تدریس ریاضی:
چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟
7- آگهی اینترنتی برای خدمات تدریس خصوصی و یا هر خدمات دیگری کاملا هدفمند است و افراد متقاضی تدریس از طریق گوگل به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.
مطالعه مقالات زیر هم مفید است:

پیشنهاد می شود مقاله آگهی تدریس خصوصی و نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید و فیلم راهنمایی برای ثبت بهترین تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی خوب را ببینید.  در زمینه متن تبلیغات تدریس خصوصی خوب و موفق مطالعه مقاله متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات مفید است.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

فیلم های آموزشی در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موفق در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدهی داشته باشید ویدیوهای زیر را ببینید.

راهنمایی برای ثبت بهترین تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی خوب

  • محمد محمدی