ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دلایل زیر نشان می دهد ثبت اگهی تدریس خصوصی در سایت های معتبر مانند ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com بهترین روش جذب شاگرد است:
1- درج تبلیغ در سایت های تدریس ریاضی و ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.
2- آگهی تدریس خصوصی شما برای همیشه در این سایت ها باقی می ماند و تا زمانی که خودتان آن را حذف نکنید برای جذب شاگرد شما می تواند موثر باشد.
3- تبلیغ شما در کل ایران و جهان دیده خواهد شد و تنها محدود به شهر محل سکونت خودتان نخواهید شد. می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین تدریس را انجام دهید.
پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس:
چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر
4- در هر زمان و مکانی به تبلیغ خودتان دسترسی دارید و می توانید آن را ویرایش کنید و بازدهی ان را افزایش دهید. در هر زمانی و از هر جای ایران هم تبلیغ شما قابل مشاهده است.
5- می توانید در ایران مدرس برای آگهی تدریس خودتان فیلم نمونه تدریس قرار دهید و به این ترتیب افراد بیشتری را ترغیب کنید تا برای کلاس با شما تماس بگیرند.
6- مانند تراکت و تبلیغات رزونامه و ... در نوشتن توضیحات متن اگهی محدودیت ندارید و می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس و نظرات شاگردهای قبلی خودتان را به صورت کامل ارائه دهید.
پیشنهاد ویژه سایت تدریس ریاضی:
چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟
7- آگهی اینترنتی برای خدمات تدریس خصوصی و یا هر خدمات دیگری کاملا هدفمند است و افراد متقاضی تدریس از طریق گوگل به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.
مطالعه مقالات زیر هم مفید است:

پیشنهاد می شود مقاله آگهی تدریس خصوصی و نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید و فیلم راهنمایی برای ثبت بهترین تبلیغات تدریس خصوصی با بازدهی خوب را ببینید.  در زمینه متن تبلیغات تدریس خصوصی خوب و موفق مطالعه مقاله متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات مفید است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی