ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با قیمت و هزینه معلم خصوصی سال 1401 و 1402 توضیحاتی ارائه می گردد. برای مشاهده لیست کامل اساتید و معلم های تدریس خصوصی و نرخ درخواستی مدرسین برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس به سایت معلم خصوصی https://teaching.iranmodares.com مراجعه نمائید.

در سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید تدریس خصوصی و شماره تماس مستقیم مدرسین ارائه شده است. در سال 1401 و 1402 یا هر زمان دیگری می توانید قیمت معلم خصوصی را در سایت مذکور مشاهده نمائید. در شهرهای بزرگ مانند تهران هزینه زندگی و هزینه رفت و امد بیشتر است. در ضمن، در کلاس های حضوری، به علت ترافیک بیشتر اساتید در شهرهای بزرگ وقت بیشتری را برای رسیدن به کلاس از دست می دهند. بنابراین هزینه کلاس خصوصی در شهرهای بزرگتر معمولا بیشتر است. البته اگر کلاس آنلاین برگزار شود این مورد دیگر مهم نیست.

اساتیدی که از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند و سابقه کاری و تجربه بالایی دارند مسلما به نسبت مدرسین تازه کار هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند. بنابراین قیمت کلاس های خصوصی معلم های با سابقه بالا به نسبت مدرسین تازه کار بیشتر است.  برای تمامی مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است. در نتیجه می توانید با خود مدرسین تماس بگیرید و برای کلاس های خصوصی تخفیف هم بخواهید. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال 1401 و 1401 از ساعتی 50 هزار تومان تا 1 میلیون تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. حتما بخوانید: قیمت های تدریس خصوصی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت معلم خصوصی ریاضی سال 1401 و 1402

نکته بسیار مهمی که در این قسمت می خواهیم به آن اشاره کنیم این است که حرف زدن از بهترین قیمت کلاس خصوصی ریاضی کار مشکلی است و در واقع نمی توان برای تمام اساتید و برای تمام مقاطعی که ریاضی قرار است تدریس شود قیمت یکسانی را در نظر گرفت. خودتان حتما موافق هستید که استادی با سابقه کاری بالا واضح است که باید هزینه بالاتری را دریافت نماید.  قیمت کلاس تقویتی ریاضی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند و برای تمامی مدرسین نرخ درخواستی ایشان و قیمت کلاس ها ارائه شده است. به عنوان مثال نرخ کلاس تقویتی ریاضی ابتدایی با کلاس تقویتی ریاضی دانشگاه متفاوت است. نکته دیگر اینکه کلاس تقویتی که به صورت آنلاین برگزار شود به نسبت کلاس حضوری هزینه کمتری دارد. هزینه کلاس های خصوصی و تقویتی ریاضی از 50 هزار تومان تا 300 هزار تومان و بیشتر برای 1 ساعت تدریس می تواند مفید باشد.  اگر خودتان در فاصله زمانی بین کلاس های تدریس خصوصی خوب درس بخوانید در نهایت تعداد جلسات کمتری لازم شده و هزینه کل شما کاهش می یابد. به عنوان مثال اگر هر جلسه تدریس با نرخ 200 هزار تومان با یک معلم ریاضی خوب هماهنگ شده باشد و شما با خوب درس خواندن به جای 10 جلسه در 7 جلسه درس را تمام کنید، در کل 600 هزار تومان به نفع شما خواهد بود.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید.

هزینه کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود به شهر محل تدریس هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در قم با نرخ کلاس ها در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، یزد و .... متفاوت است. یک استاد خوب زبان در تهران ممکن است برای هر جلسه کلاس 250 هزار تومان را درخواست نماید در حالیکه استادی در همان سطح ممکن است در شهر کوچک با 100 هزار تومان هم کلاس برگزار کند. البته در کلاس های خصوصی آنلاین بحث شهر محل تدریس خیلی مطرح نیست. نکته دیگر اینکه تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها هم روی نرخ کلاس ها و کمترین نرخ معلم خصوصی تاثیر می گذارد.  وقتی برای یک درس و یا به صورت کلی تعداد جلسات زیادی لازم است معمولا استاد و معلم خصوصی تخفیف بیشتری در نظر می گیرد. اگر تعداد جلسات زیادی لازم دارد حتما به معلم ریاضی یادآوری کنید که چون تعداد جلسات زیاد است باید تخفیف بدهد. راهکار دیگر این است که برای درس دیگری هم با معلم ریاضی کلاس داشته باشید و به این ترتیب تعداد جلسات بیشتر شده و برای هر جلسه می توانید تخفیف بگیرید.

قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی سال 1401 و 1402

قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در سال های 1402 و 1401 از 85 هزار تومان تا 2 میلیون تومان و حتی بیشتر برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس زبان متغیر است. البته باید قیمت درخواستی هر استاد را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید. به صورت متوسط نرخ کلاس های زبان را می توان 400 تا 300 هزار تومان در نظر گرفت.  کلاس های آنلاین معمولا هزینه کمتری دارد و البته کلاس حضوری بازدهی بیشتری خواهد داشت. رزومه کاری استاد، رشته تحصیلی ایشان، نتیجه شاگردهای قبلی مدرس تافل، دانشگاه محل تحصیل استاد تافل و .... می تواند روی نرخ کلاس ها تاثیر داشته باشد. اساتیدی که رزومه پربارتری دارند معمولا برای کلاس های خودشان مبلغ بالاتری را هم درخواست می کنند. در همین سایت ایران مدرس برای تمام اساتید تافل مشخصات کاملی در کنار نرخ درخواستی ایشان ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل یک استاد خوب با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب نمائید.  سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان مدرک آیلتس دارند و این مسیر را یک بار با موفقیت پشت سر گذاشته اند. اساتیدی که خودشان مدرک آیلتس دارند معمولا نرخ بالاتری هم برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند ولی به هر حال ارزشش را دارد.

مطالعه نمائید: بهترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و در منزل چقدر است؟

  • محمد محمدی