ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با چگونگی درج بهترین تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی ریاضی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیح داده شده است.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق
برای اینکه بهترین تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی را داشته باشید و در جذب شاگرد موفق باشید در مرحله اول باید سعی کنید در سایت های معتبر و تخصصی آگهی درج نمائید. اگر در سایتی که ربطی به تدریس ریاضی ندارد تبلیغ داشته باشید، سایت مزبور به هر میزان بازدید بالایی هم داشته باشد فایده ای ندارد. بنابراین سعی کنید در سایت های مرتبط با تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ داشته باشید. در مرحله بعد باید خودتان هم این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن آگهی تدریس خودتان وقت بگذارید. اگر به صورت مختصر و در عرض 5 دقیقه سعی کنید تبلیغات خودتان را بنویسید و برای نوشتن آن وقت نگذارید فایده ای ندارد. برای مشاهده تعدادی از آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس و تدریس ریاضی بر روی عبارت لیست مدرسین ریاضی ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی کلیک نمائید. در عنوان آگهی مهمترین افتخارات خودتان را ذکر نمائید (سابقه تدریس بالا، درصد بالای ریاضی کنکور خودتان، موفقیت در المپیاد ریاضی و ....) در متن تبلیغ هم سعی کنید کاملترین متن را بنویسید و سوابق تدریس و رزومه کاری خودتان را ارائه نمائید. در هر مدرسه، آموزشگاه و یا دانشگاهی که تدریس کرده اید آن را بنویسید.
- با نوشتن یک عنوان خوب برای تبلیغات تدریس ریاضی خودتان افزایش بازدید را برای آگهی خودتان خواهید داشت.
- با نوشتن یک متن خوب برای تبلیغات تدریس ریاضی خودتان تعداد تماس های شما بیشتر می شود و شاگرد بیشتری جذب می کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید.

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر

متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

بهترین سایت درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

مشاهده ویدیوی زیر هم مفید است.

فیلم آموزشی نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی