ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه نوشتن بهترین متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی و نحوه نوشتن آن توضیحاتی ارائه شده است.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مقاله ویژگی های بهترین تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید و فیلم آموزشی - راهکارهایی برای خوب پول درآوردن و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی را هم ببینید. 

بهترین روش تبلیغات تدریس خصوصی کدام است؟

برای اینکه بهترین متن تبلیغات تدریس خصوصی را داشته باشید در مرحله اول می توانید به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس سر بزنید و آگهی های تدریس خصوصی مدرسین را ببینید و از آنها ایده بگیرید. البته متن تبلیغ ایشان را کپی نکنید و فقط ایده بگیرید که تبلیغ خودتان را چگونه بنویسید. خصوصا مدرسین ویژه که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند متن آگهی های خودشان را خوب می نویسند. در مرحله بعد تمامی سوابق کاری و افتخارات خودتان را در برگه ای بنویسید و آنها را از پر اهمیت به کم اهمیت مرتب نمائید. مواردی که اهمیت بالاتری دارند را در بالای برگه بنوسید و موارد دیگر را در پایین برگه. به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. در نهایت این برگه را تایپ کنید و به عنوان متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان قرار دهید. در متن تبلیغات تدریس خصوصی باید به اسم مدارس، آموزشگاهها و دانشگاههایی که قبلا تدریس کرده اید اشاره کنید. تمام سوابق تدریس قبلی خودتان را بنویسید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، در کلاس شاگرد متماز و یا دانشجوی نمونه بوده اید، در امتحان خاصی نمره بالا گرفته اید، در المپیاد موفق بوده اید و یا هر افتخاری که کسب کرده اید را بنویسید. در ایران مدرس www.IranModares.com امکان ثبت مدرک و رزومه هم وجود دارد و برای تمامی این موارد می توانید مدارکی را قرار دهید. به هر میزان بیشتر و کاملتر بنویسید بهتر است. متقاضیان تدریس خصوصی در جستجوی یک مدرس خوب هستند که بتوانند به ایشان اعتماد کنند. با ارائه توضیحات کامل و با قرار دادن مدارک اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی را جلب نمائید.
مشاهده ویدیوهای زیر هم مفید است.

فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق

مطالعه مقاله نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی هم مفید است.
مطالعه مقاله تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس هم پیشنهاد می شود.
اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید تبلیغ خودتان را در سایت تدریس ریاضی هم ثبت نمائید. www.Tadris-Riazi.com

مطالعه مقاله بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی