ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با اینکه چگونه آگهی تدریس خصوصی پربازدید داشته باشیم؟ توضیحاتی ارائه می گردد. با داشتن آگهی تدریس خصوصی پربیننده احتمال جذب شاگرد شما بسیار بالا خواهد رفت. برای اینکه تبلیغ شما بیشتر دیده شود این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

برای داشتن آگهی تدریس خصوصی پربازدید باید در مرحله اول سعی کنید تبلیغ خودتان را در سایت هایی که مرتبط با تدریس خصوصی هستند و بازدید بالایی دارند ثبت نمائید. پربازدید بودن تبلیغ مهم است ولی اینکه توسط چه کسانی دیده شود هم مهم است. اگر تبلیغات تدریس خصوصی شما در یک سایت غیر مرتبط درج گردد در نهایت با وجود اینکه شاید زیاد دیده شود ولی به هر حال افرادی که آگهی شما را می بینند متقاضی تدریس خصوصی نیستند. بنابراین بهتر است در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php و یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ آگهی خودتان را ثبت نمائید. درج تبلیغ در این سایت ها رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا بیشتر هم دیده شود و پربیننده باشد. این سایت ها به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و بازدید آنها هدفمند است.

مطالعه مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر هم بسیار مفید است.

علاوه بر درج تبلیغ در سایت های تخصصی، راهکارهای دیگری هم برای افزایش بازدید تبلیغات تدریس خصوصی وجود دارد. به عنوان مثال باید یک قول خوب در عنوان آگهی بدهید. مواردی مانند جلسه اول رایگان، تضمینی، 20 سال سابقه تدریس موفق، توسط رتبه برتر کنکور و ... اگر در عنوان تبلیغ ذکر شود می تواند منجر به افزایش بازدید تبلیغ گردد. مهمترین افتخار خودتان با مهمترین دروس تدریسی را در عنوان آگهی ذکر نمائید. نکته دیگر اینکه باید عکس شیک و مرتبی را برای تبلیغ انتخاب کنید تا از بین آگهی های تدریس مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک شود. به هر میزان عنوان آگهی و عکس بهتر انتخاب گردد بازدید آگهی شما هم افزایش می یابد. نکته دیگر اینکه از سایت ها و وبلاگ های مختلف به تبلیغ خودتان لینک بدهید و در شبکه های اجتماعی صفحه تبلیغ خودتان در سایت های مختلف را معرفی نمائید و بازدید کننده را به سمت آن ارجاع دهید. به این ترتیب باز هم بازدید آگهی شما افزایش می یابد. اگر متن آگهی را هم خوب بنویسید اعتبار صفحه شما نزد گوگل بیشتر شده و بازدید آن افزایش می یابد. در ضمن عبارت های کلیدی و کلمات کلیدی متنوعی را برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید تا در صفحات داخلی سایت های ایران مدرس و تدریس ریاضی بیشتر نمایش داده شده و بازدید بیشتری بگیرد. ذکر کردن اسم تمام دروس تدریسی با جزئیات کامل در متن تبلیغ هم می تواند به بیشتر دیده شدن آن کمک کند.

مطالعه مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر هم پیشنهاد می گردد.

پیشنهاد می شود ویدیوی  چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی را هم ببینید.  مشاهده ویدیوی فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق هم پیشنهاد می گردد.

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی