ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مطالب در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای مطالعه جدیدترین مطالب در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ادامه این مطلب را مشاهده نمائید.

بهترین معلم زبان انگلیسی تهران و استاد خصوصی زبان انگلیسی native نیتیو

شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری

نحوه تخفیف گرفتن برای کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در مدت کوتاه انگلیسی یاد بگیریم

کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری خوبی و مزیتی که دارد این است که شخصی سازی می شود. به عبارت دیگر در این کلاس ها برنامه ای از قبل مشخص نشده است و متناسب با نیاز دانش آموز یا دانشجو در این کلاس ها مطالب مفیدی ارائه می گردد و برای هر شاگرد سطح مطالب ارائه شده، نحوه تدریس و .... می تواند متفاوت باشد. معلم و استاد خصوصی زبان انگلیسی در کلاس های خصوصی خودش را با سطح دانسته های شاگرد وفق می دهد به گونه ای که کلاس برای شاگرد مفید باشد. در کلاس های گروهی شاگردها هستند که باید خودشان را با سطح کلاس وفق دهند و این می تواند باعث شود برای تعدادی از آنها کلاس مفید نباشد. در کلاس های خصوصی چون سطح کلاس متناسب با سطح دانسته های قبلی و توانایی شاگرد تنظیم می شود، در نتیجه وقت کلاس بسیار بازدهی خوب و بالایی خواهد داشت و در نتیجه در زمان کوتاهتری می توان زبان را یاد گرفت. یکی از مهمترین مزیت های کلاس های خصوصی زبان همین است که کلاس متناسب با سطح نیاز شاگرد قابل تنظیم کردن است و این بسیار عالی و مفید می باشد.
کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می تواند به صورت اینترنتی و آنلاین و یا به صورت حضوری در منزل و آموزشگاه برگزار گردد. هر کدام از این نوع کلاس ها مزایای خودش را دارد که در این بخش توضیح داده می شود. مهمترین مزیت کلاس خصوصی آنلاین و یا هر درس دیگری این است که این کلاس ها برگزاری راحت تری دارند و در هر زمانی قابل برگزار هستند. به عنوان مثال ممکن است مدرس ساعت 11 تا 12 و نیم شب وقت داشته باشد و این زمان برای کلاس حضوری مناسب نیست ولی کلاس انلاین را می توان برگزار نمود. یا در ایام امتحانات وقتی شب امتحان دانش آموز یا دانشجو اشکالاتی دارد و آخر شب باید این اشکالات را برطرف نماید باز هم کلاس های اینترنتی قابل برگزاری است ولی کلاس حضوری  در این شرایط خیلی مناسب نیست.  نکته کلیدی ای که در ابتدا باید گفته شود این است که اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید بسیار خوب است که با علاقه این کار را شروع نمائید. وقتی شما به کاری علاقه داشته باشید مسلما بازدهی کار شما بیشتر خواهد بود. وقتی به کاری علاقه دارید در عین حال که درآمد کسب می کنید از انجام آن هم لذت خواهید برد و در نتیجه کار خودتان را بهتر هم انجام خواهید داد. اگر به تدریس زبان انگلیسی علاقه داشته باشید و با علاقه به این کار روی آورده باشید مطمئنا شاگردهای شما هم راضی تر خواهند بود و درامد بالاتری هم خواهید داشت. این نکته اول را در نظر داشته باشید و سعی کنید درسی را تدریس کنید که خودتان به آن علاقه دارید. اگر زبان انگلیسی شما خوب است ولی به تدریس علاقه ندارید می توانید سراغ کارهای دیگر مانند مترجمی، کارهای پژوهشی و .... بروید. به هر حال واضح است که افراد بسیار موفق واقعا به کار خودشان علاقه دارند. برای فعالیت موثر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و موفقیت در تدریس زبان این شرط اول است. ممکن است برای انتخاب بهترین معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی معیارهای دیگری را هم در نظر داشته باشید. به عنوان مثال شاید سابقه کاری بالا، دانشگاه محل تحصیل معتبر و خوب برای خود استاد و مدرس، مدرک تحصیلی استاد، قدرت و فن بیان معلم انگلیسی، قیمت کلاس های زبان انگلیسی و .... هم برای شما مهم باشد. البته باید توجه کنید که کیفیت را فدای قیمت نکنید و فقط این را مد نظر قرار ندهید که کلاس های ارزانی را هماهنگ کنید. با کلیک بر روی عبارت ارائه شده در بالا می توانید لیست کامل مدرسین زبان را ببینید و با توجه به رزومه و سوابق تدریس ارائه شده توسط خود مدرسین و با توجه به قیمت تعیین شده توسط خود اساتید در نهایت بهترین معلم را با توجه به شرایط خودتان انتخاب نمائید. توصیه می شود کلاس های تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه که در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند هماهنگ نمائید. پس زمینه آگهی های تدریس خصوصی مدرسین ویژه با رنگ طلایی مشخص شده است. بهترین زمان برای استفاده از کلاس های خصوصی زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر در درس زبان انگلیسی اشکالات زیادی دارید و یا می خواهید در کنکور درصد بالایی بزنید باید زودتر شروع کنید و به جای اینکه مثلا 10 جلسه را در دو هفته برگزار نمائید، در طول دو ماه همان 10 جلسه را داشته باشید. به هر میزان فاصله زمانی بین جلسات بیشتر باشد زمان بیشتری برای خواندن درس و مرور آن دارید و در نتیجه بازدهی خود کلاس ها هم بیشتر شده و در نهایت نتیجه بهتری می گیرید. کلاس های خصوصی زبان بسیار مفید و موثر است به شرطی که درست مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آن خودتان مطالعه کنید و به اندازه کافی زود شروع نمائید.
کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم و آقا در منزل برای یادگیری زبان کاملا مفید است. اگر می خواهید زبان انگلیسی را در زمان کم و با کیفیت بالا یاد بگیرید شرکت در این کلاس ها می تواند کاملا موثر باشد. در این کلاس ها علاوه بر این که استاد و معلم خصوصی را خودتان انتخاب می کنید حتی می توانید به ایشان بگوئید که چه مباحثی را درس بدهند و سطح کلاس و منبع تدریس هم توسط خود شما تعیین می گردد. در کلاس های خصوصی می توانید هر سوالی را بپرسید و زمان کافی برای رفع اشکال وجود دارد. اگر می خواهید مکالمه زبان را یاد بگیرید و یا برای امتحان، آزمون و یا کنکور زبان آماده شوید، در هر صورت، کلاس های خصوصی گزینه بسیار خوبی است. در این کلاس ها استاد و مدرس خصوصی با توجه به اطلاعاتی که دارید و با توجه به هدفی که در نظر دارید مطالب را ارائه می کند و مطالب به گونه ای ارائه خواهد شد که بازدهی کلاس برای شما بسیار بالا باشد. چگونگی هماهنگ کردن با مدرسین زبان انگلیسی کودکان با قیمت مناسب: بعد از کلیک بر روی لینک بالا و مشاهده لیست مدرسین می توانید با توجه به معیارهایی که در نظر دارید استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در نهایت اگر قیمت را ثبت نموده اند می توانید تماس بگیرید و برای کلاس درخواست تخفیف کنید. اگر تعداد جلسات بالا باشد یا مسیر شما به معلم زبان نزدیک باشد به احتمال زیاد تخفیف خواهند داد. بعضی از اساتید در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر نموده اند. اگر رزومه یکی از این اساتید که در زمینه تدریس زبان انگلیسی کودکان فعالیت دارد را مناسب می بینید می توانید با ایشان تماس بگیرید و قیمت دقیق کلاس ها را بپرسید و تقاضای تخفیف هم بکنید. با اساتیدی که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید تا هزینه مناسبتری را به شما اعلام نمایند. نکته دیگر اینکه اگر بتوانید با یک معلم خوب که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان فعالیت دارد کلاس ها را هماهنگ کنید بسیار بازدهی بهتری خواهید داشت.
فکر می کنید چرا کلاس های تدریس خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری بازدهی خوبی دارد؟ مزیتهای کلاس های خصوصی برای آموزش سریع زبان چیست؟ چرا بهتر است برای یادگیری زبان انگلیسی یا زبان های خارجی دیگر از کلاس های خصوصی استفاده نمائیم؟ پاسخ این سوالات در ادامه ارائه خواهد شد. دلیل اینکه کلاس های خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری بازدهی خوبی دارد این است که این کلاس ها انعطاف بالایی دارد. به این معنی که استادی که در کلاس حاضر می شود، تعداد جلسات مورد نظر شما، زمان و مکان برگزاری جلسات، سطح مطالبی که در کلاس ارائه می شود و خیلی از پارامترهای دیگر موثر بر بازدهی کلاس های خصوصی زبان را خود شما تعیین می کنید. بنابراین اگر تشخیص دهید که جنبه ای از کلاس مناسب نیست و مثلا نحوه تدریس استاد را نمی پسندید می توانید کلاس را با استاد دیگری هماهنگ نمائید. در کلاس های مدرسه و دانشگاه و یا کلاس های گروهی آموزشگاهها این موارد را شما تعیین نمی کنید و استاد حاضر در کلاس و مطالبی که ارائه می شود و بسیاری از موارد دیگر هم از قبل و بدون دخالت شما مشخص شده است. بنابراین واضح است که شما کنترل بیشتری روی پارامترهای موثر بر کیفیت کلاس ها دارید و در نتیجه بازدهی کلاس های خصوصی بیشتر است. نحوه هماهنگ کردن با مدرسین برای کلاس های آنلاین زبان: در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی زبان با اساتید زبان انگلیسی برای کلاس های آنلاین و یا حضوری در بالا توضیح داده شد. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین زبان را می توانید مشاهده نمائید و رزومه کاری و سوابق تدریس و همچنین قیمت درخواستی اساتید را ببینید و با آگاهی کامل و به صورت مستقیم و بدون واسطه معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. می توانید سر اینکه کلاس ها حضوری و یا آنلاین برگزار شود و اینکه هزینه برگزاری کلاس در هر حالت چقدر باشد با استاد به توافق برسید. اگر محل سکونت استاد به منزل شما نزدیک است می توانید تدریس خصوصی در منزل داشته باشید و اگر فاصله مکانی زیاد است می توانید در این کلاس ها به صورت اینترنتی و مجازی شرکت نمائید.
برای داشتن کلاس خصوصی زبان و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری مهم است که در مرحله اول خودتان به زبان انگلیسی و آموزش و یادگیری و همچنین تدریس آن علاقه داشته باشید و به صورت 100 درصدی بر این درس مسلط باشید. هر چه علاقه مند تر باشید بهتر نتیجه می گیرید. به هر میزان مسلط تر باشید شاگردهای شما راضی تر خواهند بود و شاگردهای بیشتری را جذب خواهید کرد. به یاد داشته باشید که مدرسین و معلم های موفق در زمینه تدریس خصوصی زبان و دروس دیگر افرادی هستند که به علت بازدهی خوب کلاس هایی که برگزار می کنند اکثر شاگردهای خودشان را از طریق معرفی توسط شاگردهای قبلی جذب می کنند. ساده ترین و کم هزینه ترین راهکار برای جذب شاگرد و داشتن کلاس خصوصی زبان انگلیسی این است که خوب تدریس کنید و کارت خودتان را به شاگردهای فعلی خودتان بدهید تا شاگردهای جدیدی را به شما معرفی نمایند. حتی می توانید به شاگردهای فعلی بگوئید که اگر شاگرد جدید معرفی کنند تخفیف خواهند داشت. ولی به یاد داشته باشید که عامل اصلی برای جذب شاگرد از این طریق تدریس خوب و موفقیت آمیز خودتان است.
برای اینکه کلاس های خصوصی زبان را با قیمت و هزینه مناسب داشته باشید سعی کنید با یکی از دوستان و یا همکلاسی هایتان به صورت مشترک در این کلاس ها شرکت نمائید. کلاس های نیمه خصوصی معمولا برای هر نفر هزینه پایینتری دارد. می توانید شاگردهای جدیدی را به استاد خودتان معرفی نمائید و برای کلاس های خودتان تخفیف بگیرید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که خودتان درس هر جلسه را مطالعه کنید تا استاد مجبور نباشد آن را هر بار یادآوری کند و تعداد جلسات کمتری لازم باشد و باز هم هزینه کمتر شود. روش های زیادی برای هماهنگ کردن کلاس های زبان با قیمت مناسب وجود دارد که به تعدادی از آنها در این بخش اشاره شد.
در کنار مواردی که در بالا ذکر شد نکته دیگری را هم باید در نظر گرفت که علاوه بر پایین آوردن هزینه ها با بهتر نتیجه گرفتن شما هم کمک زیادی می کند. اگر در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان خودتان هم به اندازه کافی مطالعه داشته باشید و با مدرس و استاد خصوصی همکاری کنید در نهایت تعداد جلسات مورد نیاز بدون دلیل زیاد نخواهد شد و هزینه کلی شما کمتر خواهد بود. در بسیاری از موارد چون خود فرد شرکت کننده در کلاس های تدریس خصوصی درس را مطالعه و مرور نمی کند، هر جلسه 20 دقیقه تا نیم ساعت باید استاد برای مرور مطالب قبلی و یادآوری نکاتی که قبلا گفته شده است وقت بگذارد. با خوب درس خواندن و مرور مرتب دروس خودتان می توانید هم بازدهی کلاس ها را افزایش دهید و هم اینکه هزینه ها کاهش پیدا می کند. علاوه بر روش هایی که برای تخفیف گرفتن برای کلاس های خصوصی زبان گفته شد، این راهکار هم می تواند به صرفه جویی در هزینه ها و همچنین افزایش بازدهی کلاس ها کمک زیادی بکند. با توجه به مطالب گفته شده، انتخاب معلم خصوصی زبان از همین سایت ایران مدرس می تواند بسیار آگاهانه و با در دست داشتن اطلاعات کاملی باشد. در این وب سایت شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است و شما می توانید قبل از برگزاری کلاس و قبل از انتخاب مدرس با چند استاد حرف بزنید و به صورت تلفنی هم اساتید را مستقیما ارزیابی نمائید و به این ترتیب انتخاب درست تری هم خواهید داشت. به هر حال وقتی تلفنی با خود استاد حرف می زنید از نحوه حرف زدن ایشان و میزان اعتماد به نفسی که دارند هم تا حدودی می توان تشخیص داد که کدام استاد تسلط بیشتری بر درس دارد. البته فقط حرف زدن به صورت تلفنی نیست و اساتید رزومه های کامل خودشان و سوابق تدریس و هزینه ای که برای کلاس ها در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. تعدادی از اساتید زبان انگلیسی حتی برای اینکه به شما اطمینان خاطر بیشتری بدهند در صورت عدم رضایت جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. اساتیدی که به صورت تضمینی کار تدریس را انجام می دهند در منتن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که کیفیت تدریس و یا نتیجه کار خودشان را تضمین می کنند. برخی از اساتید در بخش هزینه و شهریه کلاس های خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند و برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس ها باید با ایشان تماس بگیرید. اساتیدی که هم حضوری و هم آنلاین زبان انگلیسی را تدریس می کنند در توضیحات تبلیغ خودشان این مورد را هم ذکر نموده اند.
همانطور که گفته شد، اساتید ثبت نامی در ایران مدرس قیمتی که برای کلاس های خصوصی زبان در نظر دارند را هم در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس خودشان ثبت نموده اند. برای بسیاری از افراد قیمت و نرخ کلاس های خصوصی زبان اهمیت زیادی دارد. در مقاله ..... هم در زمینه قیمت کلاس های زبان توسط بهترین مدرسین زبان انگلیسی توضیح داده شده است. اساتید در بخش هزینه تدریس ذکر نموده اند که برای هر ساعت و یا هر جلسه کلاس خصوصی زبان چه هزینه ای را در نظر دارند. بعضی از مدرسین ممکن است قیمت کلاس ها را به صورت بازه ای بیان کرده باشند (مثلا: 80-120 هزار تومان برای هر جلسه) و برخی دیگر به صورت مقطوع مشخص کرده باشند که چه هزینه ای را در نظر دارند. مسلما اساتید native زبان انگلیسی هزینه های بالاتری را برای کلاس های خصوصی زبان در نظر دارند. البته اگر شما برای یادگیری بهتر زبان در جستجوی یک استاد عالی و یا حتی بهترین استاد هستید باید حاضر باشید به نسبت هزینه بالاتری را هم پرداخت نمائید. به هر حال خرید محصول با کیفیت تر و یا دریافت خدمات بهتر مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است. اما باید در نظر داشته باشید این نکته لزوما به این معنی نیست که اساتیدی که هزینه های بیشتری را در نظر دارند حتما بهتر هم تدریس می کنند. اطلاعات کامل اساتید در همین سایت ارائه شده است و باید سعی کنید با اگاهی کامل بهترین مدرس را انتخاب نمائید.
مطالعه کنید:
بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی در تهران
عبارت های کلیدی: بهترین معلم خصوصی زبان در تهران، استاد نیتیو برای یادگیری زبان انگلیسی، کلاس خصوصی زبان با بهترین مدرس
منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

ممکن است برای یادگیری زبان انگلیسی راهکارهای مختلفی را در نظر داشته باشید. شاید بخواهید در کلاس های آموزش زبان آموزشگاهها شرکت کنید و یا سی دی های آموزشی را تهیه نمائید. ممکن است فکر کنید که کتاب خوبی را برای یادگیری زبان تهیه کنید و یا با جستجو در اینترنت تلاش کنید روش های زود بازدهی را برای یادگیری زبان پیدا کنید. تمامی این روش ها و راهکارها می تواند مفید باشد. اما به جای این موارد و یا حداقل در کنار استفاده از این روش ها، راهکار خوب دیگری که به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. در کلاس های تدریس خصوصی در بازه زمانی کمتری و با دقت و بازدهی بالاتر می توانید زبان انگلیسی را آموزش ببینید.
برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.
  • ۹۸/۰۴/۳۱
  • محمد محمدی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی