ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اخبار جدید جذب هیات علمی در دانشگاه و تدریس در دانشگاه در این بخش ارائه شده است.

آخرین وضعیت جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد بررسی شد


بر اساس آمار ارائه شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی ۲۷۲۵۰ نفر عضو هیئت علمی در این دانشگاه اشتغال دارند، که از این تعداد ۲۵۸۴۳ نفر به صورت تمام وقت و ۱۴۰۷ نفر به صورت نیمه وقت در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار هستند.

به گزارش ایسنا، از این تعداد ۱۳۱ نفر مربی آموزشیار، ۶۹۰۱ نفر مربی تمام وقت، ۳۶ نفر مربی نیمه وقت و ۳۳۷۰ نفر بورسیه تمام وقت هستند و ۲۴۰۵ نفر هم مأمور به تحصیل تمام وقت می‌باشند.

همچنین ۲۶۴ نفر در قالب طرح خدمت تمام وقت، ۱۱۰۰۷ نفر استادیار تمام وقت، ۴۴۲ نفر استادیار نیمه وقت، ۱۳۱۸ نفر دانشیار تمام وقت و ۴۵۱ نفر دانشیار نیمه وقت هستند و ۴۴۷ نفر استاد تمام وقت و ۴۷۸ استاد تمام نیمه وقت در دانشگاه آزاد اسلامی به کار اشتغال دارند.

در بخش دیگری از گزارش دانشگاه آزاد اسلامی و در تشریح روند جذب اعضای هیئت علمی در این دانشگاه در طی ۱۰ سال گذشته، با اشاره به جذب ۱۴۱۲۶ نفر به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۰ سال اخیر، جذب ۲۴۱۹ نفر در سال ۱۳۸۶، ۲۳۶۲ نفر در سال ۱۳۸۷، ۱۵۳۴ نفر در سال ۱۳۸۸، ۸۴۶ نفر در سال ۱۳۸۹ و ۸۹۲ نفر در سال ۱۳۹۰ نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

همچنین بر پایه این گزارش ۷۶۶ نفر در سال ۱۳۹۱، ۶۳۴ نفر در سال ۱۳۹۲، ۷۷۱ نفر در سال ۱۳۹۳، ۱۸۹۰ نفر در سال ۱۳۹۴، ۱۷۳۳ نفر در سال ۱۳۹۵ و ۲۷۹ نفر در سال ۱۳۹۶ نیز به عنوان هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار شده اند.

متن کاملتر: هیات علمی دانشگاه آزاد

تدریس دارندگان مدرک دکتری در مقطع ارشد دانشگاه آزاد بلامانع است


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به منظور استفاده بهینه از تخصص اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، تدریس دروس مقطع کارشناسی ارشد توسط آن دسته از اعضای هیات علمی دارای مدرک دکتری تخصصی که فرآیند ارتقای مرتبه علمی آنان در حال انجام است، بلامانع است.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رهایی با اعلام این خبر و با اشاره به بخشنامه صادره در این رابطه، گفت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از اعضای هیأت علمی دارای مدرک دکتری تخصصی با مرتبه علمی مربی در حال گذراندن فرایند ارتقای مرتبه علمی خود به استادیاری هستند، تدریس دروس مقطع کارشناسی ارشد توسط آنان امکانپذیر و بلامانع است.

متن کاملتر: تدریس دانشگاه آزاد


نحوه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌های وابسته به نیروهای نظامی و انتظامی


در جلسه هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر محمدعلی کی‌نژاد نحوه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌های وابسته به نیروهای نظامی و انتظامی بررسی شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از برخی تغییرات در حوزه جذب این وزارتخانه ارائه کرد و بعد از ارائه این گزارش، اعضاء بر لزوم اجرای کامل قوانین و مقررات برخورداری از هرگونه اقدامی که منجر به تضعیف روند جذب اعضای هیئت علمی می‌شود، تأکید کردند.

همچنین اعضاء با اشاره به لزوم چابک‌سازی تشکیلات اداری مربوط به جذب اعضای هیئت علمی، تسریع در این روند را نیز مورد تأکید قرار دادند.

در ادامه جلسه گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و اقدامات کارگروه رسیدگی به شکایات ارائه شد و سپس مقرر شد تا فرم‌های مربوط به ارزیابی با توجه به آخرین اصلاحات صورت گرفته در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد استفاده قرار گیرد.

دستور بعدی جلسه هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، بررسی پیشنهاد دانشگاه‌های وابسته به نیروهای نظامی و انتظامی مبنی بر تخصیص شرایط خاص برای جذب اعضای هیئت علمی در این دانشگاه‌ها به پرسنل این نیروها بود و پس از طرح موضوع مقرر شد تا با دعوت از رؤسای دانشگاه‌های ذیربط پرونده افراد مزبور بررسی شود.

منبع: جذب هیات علمی

لزوم ارسال مجوز تدریس اساتید گروه معارف اسلامی(دروس عمومی):

مدرسین محترم دروس عمومی گروه معارف اسلامی دانشگامی دانشگاه آزاداسلامی به استناد نامه شماره 3785/35 مورخه 1396/05/15 مدیر کل محترم هیات علمی ، لازم است در اسرع وقت نسبت به ارسال تصویر مجوزهای تدریس معاونت امور اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها اقدام نموده و مدیران محترم گروههای معارف واحدهای دانشگاهی موظفند نسبت به بررسی و تائید مدارک ارسالی اقدام نمایند. بر اساس مفاد نامه فوق ، تدریس دروس فوق الذکر از نیمسال اول 97-96 برای مدرسینی که مجوزهای مربوطه را بارگذاری نکرده باشند، امکان پذیر نخواهد بود.

اطلاعیه در خصوص ورود به سامانه

اعضای محترم هیات علمی از این پس می توانند با کد ملی خود به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه خود به عنوان رمز عبور وارد سامانه شوند. بعد از اولین ورود به سامانه از شما خواسته می شود که رمز عبور خود را تغییر دهید. پیشنهاد می شود رمز عبور مناسبی را در نظر بگیرید تا اطلاعات و اسناد شما از دسترس سودجویان دور بماند.


آزمون متقاضیان تدریس دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد

آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی ویژه استان تهران صبح امروز ۶ مردادماه با حضور ۱۲ هزار و ۶۴۹ داوطلب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی ویژه استان تهران از ساعت ۸:۳۰ امروز جمعه ۶ مردادماه آغاز شده و تا ظهر امروز ادامه دارد.

این آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۶۴۹ داوطلب برگزار می شود که ۶ هزار و ۸۶۰ داوطلب را زنان و ۵ هزار و ۷۸۹ داوطلب را مردان تشکیل می دهند.

شرکت در این آزمون و قبولی در آن هیچگونه تعهد استخدامی و یا جذب را برای دانشگاه جامع علمی کاربردی ندارد و افرادی که حدنصاب نمره لازم را در این آزمون کسب کنند برای مراحل انجام مصاحبه و بررسی مدارک معرفی می شوند.

افرادی که در مصاحبه پذیرفته شوند با درخواست مراکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند به صورت حق‌التدریس، در مراکز این دانشگاه تدریس کنند.

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، استادهای خصوصی ریاضی و فیزیک دانشگاه، اساتید تدریس خصوصی دروس تخصصی رشته های مختلف دانشگاه و .... بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

مدرسین تدریس خصوصی دانشگاه



برای موفقیت در امتحانات دانشگاه و قبولی در امتحانات و گرفتن نمرات خوب و عالی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید و موثر باشد. اگر در ترمهای قبل در امتحانات دانشگاه خوب عمل نکرده اید، اگر یکی دو ترم است که نتایج قابل قبولی بدست نمی آورید و در امتحانات موفق نبوده اید، چنانچه دروس پیشنیاز را نتوانسته اید پاس کنید و در انتخاب واحد و برداشتن واحدهای جدید به مشکل خورده اید، اگر از درس و دانشگاه زده شده اید و تصمیم گرفته اید قید درس خواندن در مقطع دانشگاه را بزنید .... در هر صورت، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی مقطع دانشگاه و استفاده از تجربه اساتید خصوصی می تواند برای برگشت دوباره شما به درس و تحصیل و کسب نمرات عالی و پاس شدن موفقیت آمیز درسها مفید و موثر باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید تمامی اشکالات خودتان را برطرف نمائید. در مقطع دانشگاه معمولا بعضی از دروس پیشنیاز سایر دروس هستند و اگر درسی را خوب آموزش ندیده باشید، ممکن است درسهای دیگر را هم خوب متوجه نشوید. مثلا در رشته مهندسی مکانیک برای درس مقاومت مصالح و دینامیک درس استاتیک پیش نیاز است و اگر استاتیک را خوب آموزش ندیده باشید در این دو درس هم اشکال خواهید داشت. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید چنین اشکالاتی را برطرف نمائید. در بسیاری از موارد دانشجویان با وجود اینکه دو یا سه ترم در درسهای خودشان موفق نبوده اند و در امتحانات نمرات خوبی نگرفته اند، با شرکت در کلاسهای خصوصی دانشگاهی دوباره به درس و تحصیل باز گشته اند و اتفاقا در نهایت با معدل خوبی هم فارغ التحصیل شده اند. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید هر سوالی را بپرسید و حتی نگران ابتدایی بودن سوال خودتان هم نباشید. در کلاسهای گروهی تدریس در دانشگاه هر سوالی را نمی توان پرسید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی دانشگاهی برای موفقیت در امتحانات دانشگاه و فارغ التحصیل شدن با معدل خوب که برای پذیرش در مقاطع بالاتر و ادامه تحصیل در خارج از کشور مهم است، مفید و موثر است.
اگر در زمینه تدریس خصوصی و آموزش دروس دانشگاهی به ارائه خدمات نیاز دارید .... اگر می خواهید ریاضی و فیزیک دانشگاهی، شیمی و زبان انگلیسی مقطع دانشگاه، زبان تخصصی رشته های مختلف دانشگاهی، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی، مهندسی مکانیک و برق، عمران و صنایع، دروس رشته مهندسی معدن و مواد و رشته مهندسی کامپیوتر و .... را با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به بهترین شکل یاد بگیرید و در امتحانات موفق عمل کنید ... در هر صورت، بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی کلیک نمائید. برای مشاهده نمونه سوالات امتحانی، جزوات آموزشی و درسی ریاضی مقطع دانشگاهی و .... بر روی لینک دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه کلیک نمائید. یا اگر در زمینه درس معادلات دیفرانسیل به جزوات آموزشی نیاز دارید، بر روی لینک دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی معادلات دیفرانسیل کلیک نمائید. اگر می خواهید برای آموزش و یادگیری بهتر فیزیک هالیدی قصد دارید از جزوات آموزشی استفاده نمائید، بر روی عبارت جزوات فیزیک هالیدی کلیک نمائید. در صورتیکه برای یادگیری بهتر دروس دانشگاهی در جستجوی جزوات دیگری برای سایر دروس هستید  تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه

تدریس دروس دانشگاهی

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی
منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی