ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

استخدام تدریس خصوصی تهران، کرج و کل کشور آبان، آذر و دی 96 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، تدریس خصوصی عربی، زیست، دروس دانشگاهی، تدریس دروس کنکوری، دروس ابتدایی، آموزش نرم افزار و .... در پاییز و زمستان 96 (آبان، آذر و دی 96) دعوت به همکاری می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درامد بالایی بدست آورید .... اگر به کار تدریس علاقه دارید .... اگر سایتهای اینترنتی مختلف و روزنامه و ... را برای پیدا کردن آگهی های جدید استخدام تدریس خصوصی تهران، کرج و کل کشور آبان، آذر و دی 96 و .... جستجو کرده اید و نتیجه نگرفته اید .... در هر صورت، برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


استخدام مدرس خانم جهت تدریس ریاضی و آموزش در مقطع ابتدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی