ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

جدیدترین اخبار در زمینه تدریس در دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش - پویان آزاده در پی ثبت نت‌نوشته‌های مرتضی محجوبی در مکتب پیانوی کلاسیک ایرانی در حافظه جهانی ایران اظهار کرد: من پیشنهاد ایجاد رشته پیانوی کلاسیک ایرانی را به عنوان یک رشته مستقل تحصیلی دادم و در حال پیگیری آن هستم.

پویان آزاده ـ عضو هیات‌علمی دانشگاه هنر ـ در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: «نت نوشته‌های استاد مرتضی‌خان محجوبی در مکتب پیانوی کلاسیک ایرانی» که در واقع قدیمی‌ترین نت نوشته‌های او برای شاگرد برگزیده‌اش است به موزه کتابخانه ملی اهدا و در حافظه جهانی ثبت شد.

او ادامه داد: این نت‌نوشته‌ها به یکی از بهترین شاگردان او، آذر میدخت ملک منصور (بانو استاد رکنی) تعلق داشت و پس از ۱۵ سال پژوهش روی آن‌ها جهت ثبت در حافظه جهانی میراث ملی ایران آماده شد. در حال حاضر این نت‌نوشته‌ها در حافظه جهانی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است. مراسم اهدای لوح ثبت با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سفرا و رایزن‌های کشورهای خارجی در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی انجام شد.

منبع: تدریس پیانو


شرط آموزش و پرورش برای ورود کتب کمک‌آموزشی به مدارس


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش کشور گفت: حضور آموزشگاه‌ها با محوریت کنکور و مهارت‌های حضور در کنکور را در مدارس به شدت ممنوع کرده‌ایم و تنها کتاب‌هایی مجاز هستند وارد مدرسه شوند که مهر تائید سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مهدی نویدادهم با اظهار به اینکه کنکور پلی است میان آموزش و پرورش و آموزش عالی که عبور دانش آموزان از مدرسه به دانشگاه را تسهیل می‌کند، در عین حال گفت: متاسفانه طراحی این پل ارتباطی، به گونه ای است که منافع دانشگاه‌ها را بخوبی تامین می‌کند اما برای آموزش و پرورش به شدت آسیب‌زا است و فرآیند کار ما را در مدرسه به شدت آسیب پذیر کرده است.

وی افزود: زمانی فقط آسیبش در دوره دبیرستان بود ولی متاسفانه امروز به مقاطع پایین حتی به دبستان هم کشیده شده است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه مدل این طراحی و گزینش دانشجو و برگزاری امتحانات تستی با بحث ها و اهدافی که در تعلیم و تربیت داریم هیچ سنخیتی ندارد، تاکید کرد: اگر از منظر سند تحول به موضوع نگاه کنیم که امروزه اصلی ترین بحث ما در آموزش و پرورش است، این مسئله به شدت مغایرت دارد و اصلا اجازه تحول آفرینی به ما نخواهد داد چون یکی از اصلی ترین حرف های ما در سند تحول این است که تمرکز آموزش را از ابعاد صرفا علمی خارج کنیم و به تعبیر سند در ساحت های شش گانه آموزش دهیم یعنی همانطور که بچه ها را تربیت علمی می کنیم تربیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی، هنری، فنآورانه و زیستی را هم در مدارس انجام دهیم.

آموزش و پرورش کتاب کمک آموزشی

تدریس دارندگان مدرک دکتری در مقطع ارشد دانشگاه آزاد بلامانع است


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به منظور استفاده بهینه از تخصص اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، تدریس دروس مقطع کارشناسی ارشد توسط آن دسته از اعضای هیات علمی دارای مدرک دکتری تخصصی که فرآیند ارتقای مرتبه علمی آنان در حال انجام است، بلامانع است.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رهایی با اعلام این خبر و با اشاره به بخشنامه صادره در این رابطه، گفت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از اعضای هیأت علمی دارای مدرک دکتری تخصصی با مرتبه علمی مربی در حال گذراندن فرایند ارتقای مرتبه علمی خود به استادیاری هستند، تدریس دروس مقطع کارشناسی ارشد توسط آنان امکانپذیر و بلامانع است.

وی ادامه داد: این امکان به دلیل زمانبر بودن فرایند ارتقاء، اخذ پذیرش یا چاپ مقالات برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی با مرتبه علمی مربی در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،دکتر رهایی خاطر نشان کرد: تدریس مربیان در مقطع کارشناسی ارشد از پیشنهادات مطرح شده معاونان آموزشی واحدهای دانشگاهی به منظور استفاده از خدمات علمی و آموزشی دارندگان مدرک دکتری تخصصی با مرتبه علمی مربی است.

تدریس دانشگاه آزاد
اگر در زمینه تدریس خصوصی و آموزش دروس دانشگاهی به ارائه خدمات نیاز دارید .... اگر می خواهید ریاضی و فیزیک دانشگاهی، شیمی و زبان انگلیسی مقطع دانشگاه، زبان تخصصی رشته های مختلف دانشگاهی، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی، مهندسی مکانیک و برق، عمران و صنایع، دروس رشته مهندسی معدن و مواد و رشته مهندسی کامپیوتر و .... را با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به بهترین شکل یاد بگیرید و در امتحانات موفق عمل کنید ... در هر صورت، بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی کلیک نمائید. در وب سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی در زمینه اموزش و تدریس دروس دانشگاهی و سایر مقاطع را می توانید مشاهده نمائید. برای حصول بهترین نتیجه در امتحانات دانشگاه سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی را زودتر شروع کرده و برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات دانشگاه می تواند بسیار موثر باشد. بسیاری از دروس در مقطع دانشگاه پیش نیاز سایر دروس هستند و اگر این درسها را خوب یاد بگیرید در درسهای بعدی هم مطالب را بهتر متوجه خواهید شد. از طرف دیگر اگر بعضی از دروس دانشگاهی را در کلاس خوب متوجه نمی شوید، ممکن است دروس پیش نیاز این درسها را خوب نخوانده باشید. در کلاسهای تدریس خصوصی هم می توانید درسهای این ترم را خوب آموزش ببینید و هم اگر در دروس پیش نیاز اشکال دارید آن را برطرف نمائید. به عنوان مثال، در دروس مهندسی مکانیک اگر مقاومت مصالح دارید و در کلاس مباحث را خوب متوجه نمی شوید، ممکن است اشکال شما به درس استاتیک که پیش نیاز مقاومت مصالح است برگردد. در کلاسهای خصوصی می توانید این اشکالات را برطرف کنید و در امتحانات عالی عمل کنید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دانشگاه و سایر مقاطع بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.
اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و تدریس در دانشگاه موفق باشید و بهترین روش تدریس در دانشگاه را داشته باشید، در کلاس درس با انرژی تدریس کنید. باید حواستان به تک تک دانشجویان باشد و اگر دیدید یکی از دانشجویان به درس گوش نمی دهد از او سوال بپرسید و به این ترتیب باعث شوید که بقیه دانشجویان هم بهتر به درس گوش دهند. برای داشته تدریس عالی در دانشگاه باید دانشجویان هم در روند ارائه درس مشارکت داشته باشند. از آنها سوال بپرسید و از آنها توضیح بخواهید. اگر خود دانشجویان در ارائه مباحث مشارکت کنند، هم کلاس جذابتر خواهد بود و هم درس را بهتر یاد می گیرند. در کنار استفاده از امکاناتی مانند پاروپوینت و ... خودتان هم از وایت برد استفاده نموده و مطالب را بر روی تخته بنویسید. ارائه درس تنها با استفاده از پاورپوینت خیلی موثر نخواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی