ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای موفقیت در زمینه تدریس خصوصی زبان عوامل و پارامترهای مختلفی را باید در نظر بگیرید. در مرحله اول باید از سر عشق و علاقه به این کار روی بیاورید. در هر صورت، وقتی به کاری علاقه نداشته باشید بعد از مدتی زده شده و از انجام ان خسته خواهید شد. خصوصا اگر بخواهید در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت خوبی داشته باشید و درآمد بالایی کسب کنید، چون باید تعداد ساعات زیادی را تدریس کنید، اگر به این کار علاقه نداشته باشید برای شما به صورت فرسایشی درخواهد آمد. کار تدریس و تدریس خصوصی در حالت کلی کار راحتی نیست و مانند هر کار دیگری سختی های خودش را دارد. تنها در صورتی موفق خواهید بود و خواهید توانست با پشتکار تعداد ساعت بالایی تدریس کنید که به ان علاقه داشته باشید. بنابراین، به عنوان قدم اول اگر هنوز کار تدریس زبان را شروع نکرده اید خوب به این مطلب فکر کنید. آیا به تدریس زبان انگلیسی علاقه دارید؟ اگر جواب شما مثبت نیست مطمئن باشید کارهای زیاد دیگری وجود دارد که شما می توانید به انها علاقه داشته باشید و در عین حال که درامد کسب می کنید، از کار خودتان هم لذت ببرید. اگر در این مرحله اشکالی ندارید و خودتان در درس زبان انگلیسی (زبان فرانسه، آلمانی و یا هر زبان خارجی دیگری) در مدرسه و دانشگاه همیشه نمرات خوبی گرفته اید و یا حتی در دانشگاه هم در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده اید و به این کار علاقه دارید، می توانید سراغ قدم های بعدی بروید. اگر قبلا کار تدریس زبان راشروع کرده اید در این مرحله باز می توانید کار خودتان را گسترش دهید و شاگردهای بیشتری جذب نمائید.


در حقیقت اگر شاگردهای شما از کار شما رضایت نداشته باشند و در امتحان زبان انگلیسی و کنکور زبان و یا هر آزمون دیگری که در حال آمادگی برای آن هستند، نتیجه مطلوبی نگیرند، شما به صورت دائم باید شاگردهای جدیدی جذب کنید و به این ترتیب کارتان برای بدست آوردن درآمد بالا سخت خواهد شد. نکته دیگر اینکه در نهایت رضایت مشتریان در هر کاری بسیار مهم است. اگر شاگردهای شما، که در کار تدریس خصوصی مشتریان شما به حساب می آیند، از شماو نحوه تدریس شما راضی باشند و خوب نتیجه بگیرند، هم خودتان حس خوبی خواهید داشت و به لحاظ اخلاقس و وجدانی از خودتان راضی خواهید بود و هم ترمهای بعد همین شاگردهای شما دوباره برای درسهای دیگرشان و برای آموزش زبان پایه های بالاتر پیش شما برخواهند گشت و حتی شاگردهای دیگری به شما معرفی خواهند نمود. بنابراین موفقیت در تدریس زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری جدا از رضایت و خوب نتیجه گرفتن شاگردهایتان نیست و کسب درآمد بالا از این کار هم با داشتن شاگردهای راضی و موفق راحت تر خواهد بود.

زبان انگلیسی درسی است که بسیار مورد نیاز می باشد. از همان دوران ابتدایی و دبستان بعضی از دانش آموزان شروع به خواندن زبان انگلیسی می کنند و والدین چون به اهمیت این درس واقف هستند فرزندان خودشان را برای یادگیری زبان به کلاسهای آموزش زبان در آموزشگاهها می فرستند و یا برای فرزندشان کلاس خصوصی هماهنگ می کنند. در مقطع متوسطه اول و دوم هم زبان انگلیسی به صورت رسمی وارد چارت درسی می شود علاوه بر اینکه در کل لزوم برای یادگیری این زبان خارجی احساس می شود، در امتحانات پایانی ترم هم دانش آموزان سعی می کنند در این درس نمره خوبی بگیرند. در دوران دانشگاه هم حتی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی، مهندسی مکانیک؛ کشاورزی، برق؛ عمران، صنایع، معماری و .... حداقل یک درس زبان انگلیسی عمومی و یک زبان تخصصی مربوط به رشته خودشان را دارند. فراموش نکنیم که در کنکور کارشناسی؛ ارشد و دکتری هم درس زبان انگلیسی اهمیت بسیار زیادی دارد. در کنکور کارشناسی از بین دروس مختلف درسهای زبان انگلیسی و عربی بیشتر تعیین کننده هستند. چرا که درسهای ادبیات و معارف را معمولا همه بالا می زنند و اگر دانش آموزی زبان انگلیسی و عربی را خوب بزند به راحتی می تواند تراز بالاتری بدست آورد.

  • ۹۶/۰۸/۱۶
  • محمد محمدی

تدریس خصوصی زبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی