ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و کسب درآمد بالا از تدریس فیزیک مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت خودتان را شروع کنید، در مرحله اول این سوال را از خودتان بپرسید که آیا به تدریس فیزیک علاقه دارید؟ آیا از تدریس فیزیک لذت می برید؟ در دوره متوسطه یا دانشگاه در درس فیزیک عملکرد خوبی داشته اید و نمرات خوبی گرفته اید؟ آیا خودتان از یادگیری و تدریس فیزیک لذت می برید و دوست دارید آن را تدریس نمائید؟ اگر پاسخ این سوالات مثبت است و واقعا به درس فیزیک علاقه دارید فعالیت در این زمینه موفقیت زیادی برای شما به همراه داشته باشد. می توانید هم در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و هم تدریس خصوصی فیزیک فعالیت داشته باشید ولی اگر واقعا به فیزیک بیشتر علاقه دارید شاگردهایی که جذب می کنید سعی کنید بیشتر در زمینه یادگیری فیزیک باشد. دروس ریاضی و فیزیک به هم نزدیک هستند و اکثر مدرسینی که ریاضی تدریس می کنند فیزیک هم درس می دهند. ولی به هر حال تفاوتهایی هم با یکدیگر دارند و ممکن است شما ترجیح دهید بیشتر فیزیک تدریس کنید. درس ریاضی بیشتر فرمولی و رابطه ای است و در بسیاری از موارد فرمولها ممکن است معنی خاصی نداشته باشند. اما روابط و فرمولهای فیزیک به گونه دیگری هستند. در درس فیزیک فرمولها و روابط معنی فیزیکی دارند و در حقیقت پدیده های فیزیک را هم توصیف می کنند و بنابراین حین تدریس هم باید در آموزش فرمولها و روابط و حین حل تمرینات و مسائل این نکته در نظر گرفته شود. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک باید این تفاوتها را خودتان در مرحله اول خوب درک کرده باشید و در مرحله بعد از اموزش آنها لذت برده باشید و این علاقه به درس فیزیک را به شاگردهایتان هم منتقل کنید.
برای مطالعه بیشتر در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد حتما مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه کنید و یا بر روی این لینک کلیک نمائید. روشهای مختلفی برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فیزیک وجود دارد. در هر کاری ممکن است در ابتدای کار درامد شما خیلی زیاد نباشد.
فیزیک در مقطع متوسطه یکی از دروس مهم و اساسی برای رشته های تجربی و ریاضی فیزیک است. درس فیزیک هم در امتحانات و معدل مهم و تاثیر گذار است و هم در کنکور برای کسب رتبه خوب باید در آن درصد خوبی را کسب نمود. به همین دلیل دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی اهمیت زیادی برای این درس قائل هستند. از طرفی در مقطع دانشگاه هم بسیاری از رشته های فنی مهندسی و علوم پایه هم حداقل یکی دو درس فیزیک را پاس می کنند. بنابراین در مقطع دبیرستان و متوسطه، و برای کنکور و دانشگاه هم مطالعه و بلد بودن درس فیزیک مهم است. از طرف دیگر فیزیک یک درس مفهومی است و برای آموزش عمیق و مفهومی آن دانش آموز یا دانشجو باید خودش زیاد وقت بگذارد و یا در کلاسهای خصوصی فیزیک شرکت کند. با توجه به مطالب ارائه شده برای درس فیزیک متقاضیان تدریس خصوصی زیادی وجود دارد و در صورتیکه شما بتوانید به عنوان مدرس فیزیک در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشید، درآمد بالایی در انتظار شما خواهد بود.
برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و کسب درآمد خوب و بالا از آن در مرحله اول باید به صورت کامل بر درس مسلط باشید و در ادامه با امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد و از جمله ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس سعی کنید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. در نهایت با تعهد کامل به کار تدریس سعی کنید شاگردهایتان را حتما به نتیجه برسانید تا ترمهای بعد هم دوباره با شما تماس بگیرند. به این ترتیب به یکی از مدرسین موفق در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک تبدیل خواهید شد.
وقتی متقاضان کلاس خصوصی ریاضی و فیزیک از طریق گوگل در جستجوی مدرس هستند با دیدن سایت ایران مدرس در صدر نتایج به راحتی به سمت آگهی و تبلیغات تدریس شما هدایت می شوند. آگهی و تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی هدفمند است. وقتی شما در ایران مدرس که یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کنید افرادی آگهی شما را خواهند دید که واقعا نیازمند خدمات تدریس خصوصی هستند. اکثر تراکتهایی که توزیع می شود دور انداخته خواهد شد. تبلیغات تدریس در روزنامه حداکثر یکی دو روز دوام خواهد داشت. تبلیغات تدریس شما در ایران مدرس تا وقتی خودتان آن را حذف نکنید باقی می ماند. اگر در کار تدریس و تدریس خصوصی جدی هستید و به صورت واقعی قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید و درامد بالایی از اموزش ریاضی و فیزیک بدست آورید، در هر صورت ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین راهکار برای جذب شاگرد است. برای ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس که تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به صفحه شخصی خودتان، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده حتما این مقاله را مطالعه کنید.



iranmodares


برای موفقیت در تدریس فیزیک و کسب درامد بالا از این درس، علاوه بر خوب و مفهومی تدریس کردن عوامل دیگری هم مهم هستند. هر چند که خوب تدریس کردن و تلاش برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان در اولویت اول قرار دارد و اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند دوباره با شما کلاس برخواهند داشت و در نتیجه تعداد شاگردهایتان بیشتر و بیشتر خواهد شد، ولی به هر حال موارد دیگری هم در موفقیت در تدریس موثر است. به عنوان مثال باید در زمینه جذب شاگرد هم خوب عمل کنید. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای تدریس فیزیک اعلام آمادگی نمائید. و یا خودتان به صورت مستقل تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید. در سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی در زمینه آموزش فیزیک و سایر دروس دارد، می توانید تبلیغات تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نموده و در زمینه آموزش فیزیک شاگرد جذب کنید.
وقتی درامد شما از تدریس فیزیک زیاد خواهد بود که شاگردهای شما دوباره برای درسهای دیگرشان و یا برای درس فیزیک در سالهای آینده دوباره با شما تماس بگیرند. بسیار عالی عمل کنید تا هیچ جایگزینی برای شما پیدا نشود. نتیجه گرفتن شاکردهایتان برایتان مهم و در اولویت اول باشد.                    بهترین توصیه برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فیزیک این است که بر درس فیزیک مسلط باشید. هر چه میزان تسلط شما بر درس بالاتر باشد در زمان کمتری می توانید با کیفیت بالاتری حجم بیشتری از مطالب را ارائه کنید و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان کمک نمائید.
اگر در حد فیزیک دبیرستان این درس را بلد هستید همان فیزیک دبیرستان را تدریس کنید. تدریس فیزیک دانشگاهی و فیزیک کنکور سخت تر است و باید تسلط بالاتری داشته باشید. به تدریج که سابقه کاریش ما بیشتر شد می توانید در مقطع دانشگاه هم تدریس کنید.
برای جذب شاگرد بیشتر می توانید جزوات خلاصه ای برای مباحث فیزیک تهیه کنید و در همین سایت از طریق کنترل پنل آپلود کنید. جزوات شما به اسم خودتان در آگهی تدریس خصوصی شما نمایش داده خواهد شد. در جزوه ها شما تلفن خودتان را هم درج نمائید.
برای حصول بیشترین بازدهی از آگهی تدریس خصوصی در همین سایت، تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید (کلیک نمائید: هزینه ثبت آگهی تدریس). آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهند شد و بازدهی بیشتری دارند.
برای اینکه در کار تدریس فیزیک موفق باشید، تمایز ایجاد کنید. کاری کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. پشتیبان و حامی شاگردهایتان باشید. کمی بیشتر در کلاس بمانید. مشاوره بدهید. در ایام امتحانات و بعد از امتحان هم پیگری نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید.
به شاگردهایتان نمونه سوال امتحانی بدهید. به آنها کتاب آموزشی به صورت رایگان هدیه بدهید. مطمئن باشید ارزشش را دارد. این شاگردهای شما دوباره بر خواهند گشت و شما را به افراد بیشتری معرفی می کنند. کلاسها را به گونه ای برگزار کنید که انگار تضمینی است.

اگر به فیزیک علاقه دارید، فیزیک تدریس کنید: فیزیک درس قشنگی است. اگر شما هم به فیزیک علاقه دارید و از تدریس آن لذت می برید، در این صورت بروید سراغ تدریس درس فیزیک. در غیر اینصورت درسهای دیگری که به انها علاقه مند هستید را تدریس نمائید. علاقه به کار و به تدریس در بلند مدت باعث موفقیت شما می شود. اگر فقط برای پول و درامد تدریس کنید زیاد دوام نمی آورید. در کل اگر به تدریس علاقه ندارید، این کار را کنار بگذارید. موفق ترین افراد در هر کاری عاشق کار خودشان هستند.
فیزیک را مفهومی تدریس نمائید: فیزیک یک درس کاملا مفهومی است. در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی فیزیک هم این نکته را مد نظر داشته باشید. فقط فرمول ندهید و نگوئید که با این فرمول مسئله حل می شود. معنی روابط فیزیکی مختلف و دلیل کاربرد آنها در مسائل را توضیح دهید. سعی کنید شاگردانتان مفهوم روابط را درک کنند و بفمهند.

ارزیابی را فراموش نکنید: همانطور که در مورد قبلی گفته شد، یکی از راهکارها برای ارزیابی شاگردانتان تمربن دادن به آنها و بررسی تمرینات حل شده توسط آنان می باشد. می توانید در بعضی از جلسات تدریس فیزیک یک امتحان کوچک یا کوئیز هم بگیرید و میزان پیشرفت شاگردهایتان را ارزیابی نمائید. حتما این بخش را مد نظر داشته باشید. هدف شما در نهایت باید نتیجه گرفتن شاگردانتان و موفقیت آنها باشد. به این ترتیب خودتان هم در تدریس موفق خواهید شد. با ارزیابی مداوم میزان یادگیری آنها و نزدیک شدن به هدف که همانا موفقیت شاگردهایتان است را می سنجید.
حمایت را تا روز امتحان قطع نکنید: همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شد، هدف از برگزاری جلسات تدریس خصوصی تنها ارائه درس نیست. شما باید به شاگردهایتان مشاوره بدهید و در برنامه ریزی تحصیل و درسی به آنها کمک کنید. در نهایت تا روز امتحان حمایت خودتان را از انها قطع ننمائید. حتی بعد از برگزاری امتحان هم پیگیر نمره و نتیجه آنان باشید.
اول اشکال را پیدا نمائید، سپس تدریس کنید: هر کدام از شاگردهای شما ممکن است در بخشی از درس اشکال داشته باشد و یا نوع اشکال او متفاوت باشد. در جلسات تدریس خصوصی و کلاسهای تدریس فیزیک باید این اشکالات را تشخیص داده و آنها را برطرف کنید. یکی از شاگردهای شما ممکن است در درک متن درس اشکال داشته باشد. دیگری ممکن است در حل مسائل ناتوان باشد. بسته به اشکالی که وجود دارد، در کلاسهای تدریس خصوصی برای هر کدام از شاگردهایتان راه حل مناسبی را برگزینید و نحوه تدریس خودتان را انتخاب کنید.
منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی