ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی و جذب شاگرد و .... مطالبی ارائه شده است. پارامترهای اساسی در موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. برای جذب شاگرد بیشتر، کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1- راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و شاگردهای خودتان را حفظ نمائید.
2- برای شاگردهای خودتان برنامه ریزی مناسبی ارائه دهید به صورتیکه با استفاده از جلسات تدریس خصوصی و با کمک شما نتیجه مطلوب را بگیرند.
3- برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی آگهی خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

4- نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد و برای آن برنامه داشته باشید تا شاگردهایتان ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند.
5- با افزایش کیفیت جلسات تدریس خصوصی خودتان به تدریج هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را افزایش دهید تا درآمدتان بیشتر گردد.
6- در همین سایت آگهی تدریس خودتان را از حالت رایگان به ویژه تغییر دهید تا اختمال جذب شاگرد شما بیشتر شده و تعداد تماسهایتان افزایش یابد.
7- کلاسهای تدریس خصوصی ای را بردارید که به محل سکونت شما نزدیکتر باشد تا اکثر وقت شما برای رفت و آمد تلف نشود و در طول روز بتوانید کلاسهای بیشتری داشته باشید.

برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در مرحله اول باید سعی کنید خوب شاگرد جذب کنید و یا اگر در حال حاضر شاگردهایی دارید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. برای جذب شاگرد و یا افزایش تعداد شاگردهایتان راهکارهای زیادی وجود دارد. در سایت (ایران مدرس) توضیحات کاملی در این زمینه ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی یا مقاله چگونه بیشترین درآمد را از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ را مطالعه نمائید. با افزایش تعداد شاگردهایتان درآمد خودتان از تدریس خصوصی را می توانید به راحتی افزایش دهید. البته همانطور که قبلا هم توضیح داده شده است، باید علاوه بر جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهایتان ، بتوانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. باید با برگزاری جلسات تدریس خصوصی با کیفیت و ارائه تدریس عالی شاگردهایتان را حفظ کنید و نگه دارید. برای مطالعه در زمینه تدریس موفق مقاله چگونه یک تدریس حرفه ای و موفق داشته باشیم؟ یا چه عواملی برای موفقیت در تدریس مهم است؟ را مطالعه نمائید. جلسه اول تدریس خصوصی بسیار مهم است. در جلسه اول عالی عمل کنید. برای موفق شدن در کار تدریس باید به صورت متمایز عمل کنید. باید از حد انتظار شاگردهایتان بالاتر بروید و تلاش کنید شاگردهایتان نتیجه بگیرند. اگر شاگردهای شما حس کنند که شما به کار تدریس متعهد هستید و تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن آنها به کار می بندید، ترمهای بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. خوب تدریس کنید، تسلط خودتان را بر مطالب تدریسی افزایش دهید و تا جایی که می توانید متعهدانه و دلسوزانه برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان تلاش کنید. آنگاه نتیجه کار خودتان را خواهید دید و درآمد شما به تدریج بیشتر و بیشتر خواهد شد.

درآمد تدریس خصوصی ریاضی و زمان برگزاری کلاسها: در ایام امتحانات درآمد مدرسین ریاضی و سایر دروس از کلاسهای تدریس خصوصی افزایش پیدا می کند. در ایام امتحانات وقت مدرسین پر شده و در بسیاری از اوقات هماهنگ کردن با مدرسین سخت می شود. بنابراین هزینه کلاسها هم بالاتر خواهد بود. وقت خودتان را تا حدودی برای ایام امتحانات آزاد بگذارید و با جذب شاگرد در ایام امتحانات درآمد خوبی از تدریس ریاضی و .... کسب کنید.
درآمد تدریس خصوصی ریاضی و تعداد جلسات تدریس: درآمد تدریس ریاضی به تعداد جلسات تدریس هم بستگی دارد. با افزایش تعداد جلسات هزینه برگزاری کلاسها کمتر خواهد شد ولی در عوض چون تعداد جلسات بیشتر است، درآمد مدرسین هم بیشتر خواهد بود.


دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید. اگر هنوز کار تدریس را شروع نکرده اید و می خواهید اولین قدم ها را بردارید، دروسی که می خواهید تدریس کنید را با دقت انتخاب نمائید. در زمینه هایی فعالیت کنید که خودتان به انها علاقه مند هستید. دروسی را تدریس کنید که هم متقاضی تدریس خصوصی بالایی داشته باشد (مانند ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، عربی، زیست، کامپیوتر، پیانو، دروس تخصصی رشته های دانشگاهی، انواع نرم افزار و ....) و هم خودتان بر آن دروس مسلط باشید. دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که خودتان در ایام تحصیل در ان دروس نمره خوبی گرفته اید. اگر درسهایی را تدریس کنید که به آنها علاقه مند هستید، از تدریس آنها خسته نمی شوید و در کل شاگردهای راضی تری هم خواهید داشت. همانطور که می دانید موفقترین افراد در هر شغل و حرفه ای عاشق کارشان هستند. شما نیز دروسی را تدریس کنید که خودتان به انها علاقه مند هستید.
بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و قوی کار کنید. درست است که برای موفقیت در تدریس خصوصی جذب شاگرد و تعداد شاگردهایی که دارید بسیار موثر است ولی به هر حال حفظ شاگردهایتان هم بسیار مهم می باشد. بسیار اتفاق افتاده است که مدرسین تازه کار و یا حتی مدرسین با سابقه که خوب عمل نمی کنند در جلسه اول تدریس خصوصی عملکرد خوبی ندارند و بعد از همان جلسه اول کلاسها دیگر ادامه پیدا نمی کند. شما نیز باید در این زمینه خوب عمل کنید. شاگردی را که با صرف هزینه و با هزار زحمت بدست آورده اید نباید با تدریس نا مناسب از دست دهید. دقت کنید اگر خوب عمل کنید ممکن است 3 یا 4 سال یک شاگرد را داشته باشید. پس نگویید که این نشد یکی دیگه. یک شاگرد ممکن است ترمهای متمادی با شما کار کند و دهها جلسه تدریس خصوصی با ایشان داشته باشید. برای موفقیت در تدریس خصوصی از همین اول کار بسیار خوب کار کنید. دروسی را که مطابق مطالبی قبلی به صورت مناسبی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کرده اید مطالعه کنید و 100 درصد بر آنها مسلط باشید. این تسلط شما بر مطالب تدریسی در حرف زدن شما خودش را نشان خواهد داد. اگر مسلط باشید روانتر و مسلط تر هم حرف می زنید و شاگردهایتان را حفظ خواهید کرد. پس، بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و قوی عمل کنید.
اینکه آیا کار تدریس خصوصی بازارکار خوبی دارد و می توانید روی آن به عنوان یک شغل پاره وقت و یا حتی تمام وقت حساب کنید به خودتان بستگی دارد و به کارهایی که انجام می دهید. درامدی که هر کدام از مدرسین تدریس خصوصی بدست می آورند به عوامل زیادی بستگی دارد. در مرحله اول ذهنیتی که خودتان دارید مهم است. شاید شما هم در مورد قانون باورها شنیده باشید. اگر شما سقف مشخصی برای درآمد خودتان در ذهن دارید در نهایت به همان سقف درآمد خواهید رسید. اگر باور دارید که درامد 3 میلیون تومان در ماه رویایی است و این سقف را برای خودتان در نظر گرفته اید، در نهایت پس از تلاش و کوشش زیاد به همین رقم خواهید رسید. کار خوبی که می توانید انجام دهید این است که همین مبلغی که الان در ذهن دارید و حدس می زنید برای شما قابل دستیابی است را فعلا به عنوان هدف خودتان در نظر بگیرید و بعد که به آن رسیدید هدف خودتان را بالاتر ببرید. پس همانطور که گفته شد، در مرحله اول میزان درامد شما از تدریس خصوصی و یا هر کار دیگری به ذهنیت شما بستگی دارد. فکر می کنید چقدر می توانید از کار تدریس درآمد بدست آورید. برای این ترم و یا ترم بعد آن را بر روی کاغذ بیاورید (مثلا: درآمد این ترم من از تدریس خصوصی در مجموع 6 ماه 20 میلیون تومان است) و برای رسیدن به آن تلاش کنید. برای ترمهای بعد می توانید این رقم را افزایش دهید. مثلا 25 درصد میزان درآمد خودتان را افزایش دهید. توجه کنید میزان درامد شما از تدریس خصوصی و یا هر کار دیگری بیشتر به ذهنیت و درون شما بستگی دارد تا عوامل بیرونی.
درآمد تدریس خصوصی و حفظ شاگرد: اگر می خواهید از کار تدریس خصوصی درآمد بسیار خوبی بدست آورید و پله های ترقی را به صورت مداوم و با سرعت بالا طی کنید باید تلاش کنید شاگردهای خودتان را حفظ نمائید. به این معنی که در قدم اول از هر روشی که شاگرد جذب کردید (از طریق آموزشگاه، تبلیغات تدریس خصوصی و یا هر روش دیگری) در جلسه اول تدریس خصوصی باید عالی باشید. شاید تعجب کنید که بسیاری از کلاسهای خصوصی فقط یک جلسه ادامه پیدا می کند و شاگرد چون راضی نیست معلم خصوصی خودش را می پیچاند و از ادامه جلسات امتناع می ورزد. اگر از طریق آموزشگاه شاگرد را جذب کرده باشید و همان جلسه اول تدریس خصوصی رضایت ایشان را کسب ننمائید، با آموزشگاه تماس گرفته و درخواست مدرس دیگری می کنند. به این ترتیب هم شاگرد را از دست می دهید و هم آموزشگاه دفعات بعد با احتیاط به شما شاگرد می دهد و اگر این قضیه تکرار شود از همکاری بیشتر با شما خودداری خواهند کرد. اگر هم از طریق تبلیغات تدریس شاگرد را جذب کرده باشید، راضی نبودن شاگرد در جلسه اول کلاس باعث از دست رفتن آن و زمان و هزینه شما خواهد شد. پس در یک کلام: در جلسه اول کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت وضعیت عادی خودتان خیلی بهتر و قوی تر ظاهر شوید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که باید صادقانه و متعهدانه برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان کوشش کنید و تلاش کنید آنها را به نتیجه برسانید. هیچ بهانه ای را قبول نکنید و در طول ترم میزان یادگیری آنها را ارزیابی نمائید. فرض کنید کلاسها تضمینی است و اگر شاگردهایتان نتیجه نگیرند پولی دریافت نمی کنید. به این ترتیب هم این شاگردها ترمهای بعد برای درسهای دیگرشان بر می گردند و هم به شما افراد دیگری را معرفی خواهند کرد.
همانطور که گفته شد، رمز موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی داشتن شاگردهای موفق و راضی است. اگر می خواهید خودتان در کار تدریس موفق باشید کاری کنید که شاگردهایتان در درس و تحصیل موفق باشند. وقتی شما به کار تدریس و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان احساس تعهد می کنید، این احساس تعهد در تمامی گفتار و کلمات شما خودش را نشان می دهد و شاگردهایتان و والدین آنها این را درک می کنند و به شما اعتماد خواهند کرد. دقت کنید که در همه ی روابط اعتماد حرف اول را می زند. اگر شاگردهای شما به شما اعتماد کنند دیگر حاضر نخواهند بود با مدرس دیگری کلاس داشته باشند. اگر شاگردهای شما موفق و راضی باشند، ترمهای بعد برای دروس دیگرشان هم با شما تماس خواهند گرفت و حتی فامیل، دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد. در کار تدریس خصوصی حفظ شاگرد اگر از جذب شاگردهای جدید مهمتر نباشد کم اهمیت تر نیست. در هر کاری وقتی شما درآمد خوبی خواهی داشت که مشتری های شما (که در کار تدریس خصوصی همان شاگردهای شما هستند) دوباره برای دریافت خدمات پیش شما برگردند. در کنار تلاش برای جذب شاگردهای بیشتر و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی و امتحان کردن انواع روشهای جذب شاگرد، باید خیلی حواستان به شاگردهای فعلی هم باشد و رضایت انها را به صورت کامل کسب کنید.
جلسه اول تدریس خصوصی عالی عمل کنید: در بسیاری از موارد وقتی مدرس خصوصی در جلسه اول کلاس خوب تدریس نمی کند کلاسها کنسل خواهد شد. این  اتفاق بارها و بارها برای مدرسین مختلف حتی مدرسین با سابقه افتاد است. ممکن است خودتان هم حداقل یک بار این حالت را تجربه کرده باشید. در جلسه اول تدریس خصوصی بهترین عملکرد خودتان را داشته باشید و عالی تدریس کنید. مطالعه کنید: کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی با ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس
کیفیت کلاسهای خودتان را همواره حفظ کنید: درست است که جلسه اول کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی به نسبت سایر جلسات مهمتر است ولی به هر حال سعی کنید در طول برگزاری کلاسها هم کیفیت جلسات را حفظ کنید و حتی ارتقا دهید. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید جلسات تدریس مفید و موثری داشته باشید که برای شاگردهایتان نتیج خوبی داشته باشد.
روشهای جدید و راهکارهای موثرتر تدریس را آموزش ببینید: سعی کنید به تدریج پیشرفت کنید. درجا نزنید. اگر بخواهید امروز هم مثل 5 سال قبل تدریس کنید عقب می افتید. روشهای تدریس موثر و پربازده را یاد گبیرید. در کارگاههایی که برای مدرسین برگزار می شود شرکت کنید. به صورت مداوم به فکر این باشید که شیوه تدریس خودتان را به روز و موثرتر کنید.

کار کردن روی تبلیغ و بهبود مداوم ان : بعد از ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس و یا هر سایت دیگری ان را به حال خود رها نکنید. مدرسینی که در کار تدریس خصوصی جدی هستند متن تبلیغات خودشان را کامل و قانع کننده می نویسند. شما نیز به صورت مداوم روی متن آگهی تدریس خودتان کار کنید تا جذب شاگرد بیشتری داشته باشید. تمامی دروس تدریسی، سوابق تدریس و رزومه کاری، نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان و .... را در متن آگهی تدریس خودتان درج کنید. به مرور که موارد جدیدی به نظرتان رسید آنها را اضافه کنید و متن آگهی تدریس خودتان را کامل و کاملتر کنید.
ارتباط گرفتن با سایر مدرسین خصوصی: راهکار دیگری که برای افزایش تعداد شاگردهایتان می توانید از آن استفاده کنید این است که با سایر مدرسین تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین در همین سایت بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. اگر مثلا شما در زمینه تدریس خصوصی زبان فرانسه فعالیت دارید و یکی از همکارانتان در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی کار می کند می توانید با ایشان در ارتباط باشید و به همدیگر شاگرد معرفی کنید. هر چه ارتباطات بیشتری برقرار کنید تعداد شاگردهای بیشتری می توانید جذب کنید.
سپردن به شاگردهایتان برای معرفی شما: در بخش های قبل گفته شد که برای جذب شاگرد بیشتر می توانید از شاگردهای فعالی خودتان با خوب تدریس کردن، دادن کارت به انها و ... کمک بگیرید. به صورت دیگر می توانید به صورت مستقیم با شاگردهایتان حرف بزنید و از انها بخواهید که اگر دوستان، آشنایان و یا فامیلشان به تدریس خصوصی نیاز داشتند شماره شما را به ایشان بدهد. حتی می توانید برای ترغیب بیشتر به شاگردهایتان بگویید که اگر شاگرد جدیدی به شما معرفی کنند 10 درصد تخفیف برای کلاسهای خودشان در نظر خواهید گرفت.
مزیت درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت همکاری با آموزشگاهها: وقتی شما از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی شاگرد جذب می کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. یعنی از هر 100 جلسه تدریس خصوصی 30 یا 40 جلسه را باید به صورت رایگان کار کنید. یا به عبارت دیگر، از هر 10 میلیون تومان باید 3 تا 4 میلیون تومان آن را به آموزشگاه پرداخت کنید. البته آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی هم برای جذب شاگرد تبلیغات می کنند و هزینه های دیگری هم دارند. ولی به هر حال، به نسبت حالتی که خودتان به صورت مستقیم بخواهید شاگرد جذب کنید، در این روش درامد کمتری خواهید داشت. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید وکل مبلغ حق التدریس را برای خودتان برخواهید داشت. ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسب می توانید اگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. وقتی خودتان به صورت مستقل و از طریق درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس شاگرد جذب می کنید، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را هم خودتان تعیین می کنید و با افزایش کیفیت کلاسها و تدریس درسهای مهمتر می توانید به تدریج قیمت کلاسها و در نتیجه درآمد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند، ترمهای بعد هم دوباره با خود شما تماس خواهند گرفت. اما اگر شاگرد را از طریق آموزشگاه تدریس خصوصی جذب کرده باشید، اگر خوب هم تدریس کنید، ترم بعد دوباره با آموزشگاه تماس گرفته می شود نه با شما. اگر به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید حد بالایی برای درآمد شما وجود نخواهد داشت و می توانید با فعالیت بهتر در زمینه تدریس خصوصی درامد بیشتری کسب نمائید.
- سعی می کنم کار خودم را گسترش بدم و با تبلیغات در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی (مانند ایران مدرس) به صورت آنلاین هم شاگرد جذب نمایم.
- با سایر همکاران خودم بیشتر ارتباط برقرار می کنم و سعی می کنم هم من به آنها شاگرد معرفی کنم و هم از آنها شاگرد بگیرم.
- روی هدف خودم متمرکز خواهم بود و به صورت شبانه روزی به آن فکر خواهم کرد. با اطمینان و اعتماد به نفس در جهت تحقق هدف خودم قدم بر خواهم داشت.
- رو دروس با متقاضی بالا کار خواهم کرد. دروسی که تقاضا برای تدریس بالاتر دارند احتمال جذب شاگرد بیشتری برای آنها وجود دارد.

می توانید علاوه بر ایران مدرس در سایتهای آگهی و تبلیغات دیگر مانند سایت www.tadris-riazi.com (تبلیغات تخصصی در زمینه تدریس ریاضی) ، سایت www.irankonkur.com (تبلیغات در زمینه تدریس کنکور)، سایت www.soodiran.com (سایت پربازدید تبلیغات اینترنتی) و .... نیز آگهی خودتان را درج نمائید. همین که هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن متعهد شوید برنامه روزانه و فعالیتهای شما هم نسبت به قبل تغییر خواهد کرد و کارهایی انجام خواهید داد که به احتمال زیاد شما را به هدف خودتان می رساند. پس رقم دقیق درآمدی که می خواهید از تدریس خصوصی در ترم حاضر کسب کنید را بنویسید، راه حلهای مختلفی ارائه دهید و با پشتکار و دید مثبت برای رسیدن به هدف خودتان تلاش کنید. درآمد فعلی شما از تدریس خصوصی هر مقداری که باشد، اگر هر ترم درامد خودتان را 50 درصد افزایش دهید، بعد از 3 یا 4 سال درآمد عالی ای خواهید داشت.

منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی