ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با آموزش پایه ای و مفهومی فیزیک با کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ... توضیحاتی ارائه می گردد. با شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک می توانید هر اشکالی که دارید را بپرسید و درس را کاملا متوجه شوید. اگر مبحثی را در کلاس اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه خوب متوجه نشده اید و فرصت برای پرسیدن سوال وجود نداشته است، در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می توانید از مدرس خصوصی خودتان هر سوالی را بپرسید. کلاسهای تدریس خصوصی به صورت کلی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفیدتر و پربازده تر است. در حقیقت فرمولهای فیزیک باید خوب توضیح داده شود و مسائلی مختلفی با استفاده از آنها حل شود تا دانش آموز یا دانشجو درس را خوب متوجه شود. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ممکن است زمان کافی برای این کار وجود نداشته باشد و یا مدرس فیزیک شما به صورت فیزیک درس ندهد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید مسائل متعددی را با کمک مدرس خصوصی فیزیک حل کنید و درس را به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید. - مطالعه کنید: چگونه درس فیزیک را مفهومی و پایه ای یاد بگیریم؟

تدریس خصوصی فیزیک و آموزش فیزیک در زمان کم: برای آموزش و یادگیری فیزیک در زمان کمتر هم می توانید از کلاسهای خصوصی فیزیک استفاده نمائید. در طول یک ترم که درس فیزیک را یاد می گیرید معمولا 15 تا 16 جلسه کلاس تشکیل می شود. همین تعداد کلاس خصوصی فیزیک را در طول یک ماه می توانید برگزار نمائید و کل کتاب را بخوانید. حتی اگر بیشتر عجله داشته باشید در عرض 15 روز هم می توانید کل کتاب را یاد بگیرید. البته وقتی این آموزش و یادگیری مفید واقع خواهد شد که بین جلسات و کلاسهای خصوصی فیزیک خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. همانطور که گفته شد توصیه می شود فیزیک را در طول ترم بخوانید و به ایام امتحانات موکول نکنید. ولی به هر حال اگر به هر دلیلی در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه غیبت داشته اید و نتوانسته اید در کلاسها حاضر باشید در مدت زمان کمی می توانید این غیبت ها را جبران کنید و درس را خوب یاد بگیرید. اگر می خواهید در زمان کمتری درس فیزیک را یاد بگیرید و اتفاقا بازدهی یادگیری شما بالاتر هم باشد، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می تواند کاملا موثر باشد. در کلاسهای خصوصی فیزیک مدرس و معلم خصوصی شما فقط با یک نفر سر و کار دارد و در نتیجه مطالب را با سرعت بالاتری می تواند ارائه نماید.
در سایت (ایران مدرس) بیش از هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و تدریس خصوصی فیزیک متوسطه، کنکوری و دانشگاهی و .... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و فیزیک به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در کنار ارائه سوابق تدریس و رزومه کاری خودشان، در متن آگهی هزینه کلاسهای خصوصی را هم ذکر نموده اند.
اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک برای شما مهم است و می خواهید این کلاسها را با قیمت ارزان داشته باشید، نکاتی را باید در نظر بگیرید. به صورت معمول مدرسین با سابقه و با تجربه و اساتید دانشگاه و مدرسین و دبیران رسمی و .... با قیمت خیلی کم کلاس برگزار نمی کنند. پس اگر می خواهید از مدرسین خوب در کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید باید حاضر باشید برای این کلاسها تا حدی هزینه کنید. البته با همین مدرسین هم می توانید حرف بزنید و سر قیمت کلاسها با قیمت مناسب به توافق برسید.
در سایت ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب، عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی، نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی و .... ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید در این زمینه مقاله کلاسهای تدریس خصوصی با بهترین قیمت و هزینه یا تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین  را مطالعه نمائید.
اگر می خواهید درس فیزیک را خوب یاد بگیرید و به صورت مفهومی آموزش ببینید در کنار شرکت در کلاسهای فیزیک مدرسه و دانشگاه خودتان هم باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. شرکت در کلاسهای فیزیک مهم است و برای یادگیری لازم می باشد. اما مهمتر از آن میزان مطالعه و حل تمرین و مسئله خود شما است. بعد از کلاسهای فیزیک جزوه را مرور نمائید و متن کتاب درسی را بخوانید. خیلی روی کتابهای کمک آموزشی تاکید نداشته باشید. کتاب اصلی خودتان را در اولویت قرار دهید و آن را بخوانید. اگر وقت کردید کتاب کمک آموزشی هم می تواند مفید باشد ولی در ابتدا کتاب اصلی خودتان را بخوانید. تمریناتی که در کلاس فیزیک حل شده است را مرور کنید و روی آنها تامل و تفکر کنید. ببینید خودتان می توانید یک بار دیگر همان تمرین را حل کنید. آیا راه حل دیگری هم دارد؟ چرا مدرس یا معلم شما این فرمول را به کار برد؟ خلاصه اینکه تمرینات را برای خودتان تشریح کنید و توضیح دهید. روی تمرینات و مسائل حل نشده فکر کنید و قبل از مراجعه به حل المسائل خودتان راه حلی ارائه دهید. در طول ترم درس بخوانید و خواندن درس فیزیک را به ایام امتحانات موکول نکنید. یادگیری عمقی و مفهومی فیزیک به زمان نیاز دارد. در ایام امتحانات تمام تلاش شما این خواهد بود که درس را تمام کنید و فرمولها را حفظ کنید. در ایام امتحانات نمی توان فیزیک را مفهومی خواند.
استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک یکی از راهکارهایی است که برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درصد بالای فیزیک کنکور از آن استفاده کنید. اما در کنار ان خودتان هم می توانید کارهای دیگری انجام دهید که در نهایت با کمک مدرس خصوصی فیزیک خودتان در کنکور فیزیک را عالی بزنید. در مرحله اول سعی کنید زودتر شروع نمائید. هر چه زودتر درس خواندن برای کنکور را شروع کنید وضعیت بهتری خواهید داشت. با خودتان رقابت کنید و سعی کنید هر روز به نسبت دیروز بهتر و بیشتر درس بخوانید. ساعتهای مطالعه و حل تمرین و تست و مرور خودتان را یادداشت کنید و سعی کنید بر تعداد این ساعتها بیفزایید. در کنار آن نحوه مطالعه و کیفیت درس خواندن خودتان را هم بیشتر کنید. با برنامه ریزی پیش بروید و خصوصا برای درس فیزیک مطالعه عمقی و مفهومی را سر لوحه کار خودتان قرار دهید. همانطور که گفته شد اگر از همان اول فقط بخواهید تست کار کنید و متن درس را خوب یاد نگرفته باشید معلومات سطحی که روی پایه ضعیفی گذاشته شده است را کسب خواهد کرد و در نهایت در کنکور خیلی برای شما مفید نخواهد بود. تست های فیزیک استاندارد کار کنید (برای دانلود رایگان تست های کنکوری و سوالات فیزیک کنکور کلیک کنید: تست کنکور فیزیک) و هر کتابی که به دستتان رسید را نخوانید. تست های کنکور سالهای گذشته بهترین منابع است. برای موفقیت در کنکور برنامه ریزی خوب و درست، مطالعه پایه ای و مفهومی دروس، کار کردن تست های استاندارد و مداومت و پشتکار کاملا مهم است. مطالعه کنید: نحوه مطالعه درس فیزیک برای آمادگی کنکور

شرکت در هر کلاسی وقتی می تواند در یادگیری شما مفید واقع شود که خودتان هم درس را بخوانید. فیزیک درسی کاملا مفهومی است و روابط ارائه شده در آن پدیده های فیزیکی واقعی را توصیف می کند. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و کلاسهای تدریس خصوصی می توانید با این روابط آشنا شوید و نحوه کاربرد آنها در مسائل مختلف را آموزش ببینید. در ادامه بعدا وقتی خودتان روی این روابط کار می کنید و تفکر و تعمق می نمائید، فرمولها بهتر برایتان جا می افتد. تا وقتی که تلاش نکنید از این روابط برای حل مسائل استفاده نمائید، مشخص نخواهد شد که آیا خوب فرمولها را درک کرده اید یا نه. وقتی تمرین و مسئله حل می کنید اشکالات شما خودش را نشان خواهد داد. فرمولهای فیزیک حفظ کردنی نیستند. این فرمولها را باید درک کنید و با پدیده های فیزیک ارتباط آنها را متوجه شوید. اگر به این شکل درس فیزیک را یاد بگیرید وقتی مسئله ی جدیدی به شما داده می شود، چون درک خوبی از روابط دارید، می توانید راه حل خوبی هم ارائه کنید. بنابراین وقتی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک مفید خواهد بود که خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. به این ترتیب، استفاده از این کلاسها برای قبولی در امتحان فیزیک هم مفید خواهد بود و نمره خوبی هم خواهید گرفت. شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک برای یادگیری این درس کاملا مفید است. در کلاسهای خصوصی فیزیک می توانید تمرینات و مثالهای زیادی حل کنید. می توانید برای رفع اشکال و پرسیدن سوالاتی که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه وقت نبوده است از این کلاسها استفاده نمائید. در ایام امتحانات بعد از آنکه درس تمام شد می توانید با کمک مدرس خصوصی خودتان نمونه سوالات امتحانی حل کنید. خصوصا در ایام امتحانات که به مدرس، معلم و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید، استفاده از این کلاسها برای رفع اشکال کاملا مفید است. توصیه می شود روز قبل از امتحان حتما یک جلسه جمع بندی در نظر بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک این مزیت را دارد که سطح کلاس با توجه به وضعیت تحصیلی خودتان تعیین می شود. اگر در درس فیزیک ضعیف هستید، مدرس خصوصی فیزیک از مباحث ساده تر شروع می کند و بیشتر توضیح می دهد.  اگر قوی هستید، سوالات و مسائل سطح بالاتری را می توانید در این کلاسها حل کنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه معلم فیزیک مطالبی را به صورت ثابت ارائه می کند که ممکن است برای تعدادی از افراد مفید، برای بعضی دیگر سخت و برای تعدادی دیگر خسته کننده باشد. در کلاسهای خصوصی فیزیک چون فقط خود شما و مدرس حضور دارید درس سریعتر پیش می رود و هر سوالی را می توانید بپرسید. - مطالعه کنید: مهمترین عوامل برای کسب درصد بالای کنکور در فیزیک
با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید درس فیزیک را به صورت پایه ای و عمقی آموزش ببینید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می تواند راهکار بسیار خوبی باشد. البته فقط به شرکت در این کلاسها اکتفا نکنید و خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. فیزیک درسی کاملا مفهومی است و برای یادگیری به زمان نیاز دارد. در نتیجه در طول ترم درس را بخوانید تا بتوانید درس را خوب درک کنید.
برای کسب درصد بالای فیزیک کنکور در مرحله اول درس را به صورت عمقی بخوانید. مطالب درسی را خوب بفهمید و درک درستی از مسائل فیزیک داشته باشید. دقت کنید که درس فیزیک فقط فرمول نیست. بلکه فرمولها و روابط پدیده های فیزیکی را توصیف می کنند. بنابراین باید آنها را خوب بفمهید. در سالهای اخیر، تست های کنکور به مقدار زیادی مفهومی شده است. بنابراین تنها با حفظ کردن فرمولها نمی توان به ناه پاسخ داد. جزوه و یادداشت برداری در کلاس تدریس فیزیک و جلسات تدریس خصوصی فیزیک کنکور و همچنین حین مطالعه کتاب فیزیک و تست زنی: یک جزوه برای یادداشت نکات مهم فیزیک داشته باشید. در دوران جمع بندی و نزدیک کنکور این جزوه خلاصه خیلی به شما کمک خواهد کرد.
در نظر گرفتن مرورهای منظم برای حضور ذهن داشتن در جلسه کنکور : در بسیاری از اوقات ممکن است شما درسی را خوانده باشید ولی در جلسه کنکور هر چقدر فکر می کنید یادتان نمی آید. دلیل این امر کم مرور کردن است. مطالبی را در جلسه کنکور می توانید استفاده کنید که کاملا برای آنها حضور ذهن داشته باشید. پس مرور را از یاد نبرید.

اگر می خواهید در درسهای ریاضی و فیزیک در کنکور درصد بالایی بزنید و در این دو درس در کنکور سراسری و آزاد موفق باشید، موارد زیر را در نظر بگیرید.
1- درسهای ریاضی و فیزیک برای یادگیری به زمان زیادی نیاز دارند. پس در همان دوران دبیرستان باید این دو درس را خوب بخوانید. اگر پایه خودتان را در این دو درس خوب بذارید و در همان دوران تحصیل خوب این درسها را بخوانید در ایام کنکور هم کار شما راحتتر خواهد بود.
2- حضور در کلاسهای ریاضی و فیزیک برای یادگیری این دو درس بسیار مهم است.تا جایی که ممکن است در کلاسها حاضر باشید و حضور فعال داشته باشید. فقط حاضر بودن در کلاس شرط نیست بلکه باید واقعا از وقت خودتان در کلاس خوب استفاده نمائید.
3- در کلاسهای ریاضی و فیزیک جزوه بنویسید. در بسیاری از اوقات وقتی معلم درس را توضیح می دهم خوب متوجه نمی شوید ولی وقتی آن را بر روی کاغذ می آورید با ارتباطی که بین ذهن و دست شما برقرار می گردد مطلب را درک می کنید. نوشتن تمرکز شما را هم بالا خواهد برد.
تست زنی به اندازه کافی و کارکردن تست های استاندارد فیزیک برای تسلط بر مباحث خوانده شده: در نهایت در جلسه کنکور شما باید بتوانید خوب تست بزنید. پس از مطالعه عمیق و مفهومی، حل مسئله و مرور حتما خوب تست بزنید. برای دانلود تست های رایگان فیزیک کنکور بر روی عبارت تست کنکور فیزیک کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی