ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد بالا از تدریس زبان مطالبی ارائه می شود. اگر می خواهید زبان انگلیسی تدریس کنید و در این زمینه مهارت و توانایی دارید باید در مرحله اول به فکر این باشید که از چه روشهایی می توانید شاگرد جذب کنید. هر جای ایران که ساکن هستید در شهر محل سکونت شما حتما آموزشگاههای زبان زیادی وجود دارد. باید با این آموزشگاههای ارتباط بگیرید و رزومه کاری خودتان را به آنها ارائه نموده و درخواست شاگرد کنید. آموزشگاهها در مرحله اول مبلغ زیادی را به شما پرداخت نخواهند کرد ولی همین که وارد کار شوید و شروع کنید کم کم راهکارهای بهتری برای جذب شاگرد پیدا خواهید کرد و درآمد شما هم بیشتر خواهد شد. اگر سابقه کار ندارید خوب مسلما در ابتدای کار درآمد بالایی نخواهید داشت ولی به تدریج اگر مداومت داشته باشید بهتر خواهید شد. نباید فقط به یک روش اکتفا کنید برای جذب شاگرد. باید راهکارهای مختلفی را امتحان کنید. روش بسیار خوبی که وجود دارد این است که برای خودتان وبلاگی بزنید و مثلا اگر ساکن تهران هستید عنوان وبلاگ شما تدریس خصوصی زبان در تهران باشد و در وبلاگ خودتان مطالب آموزشی در زمینه آموزش زبان ارائه کنید و در کنار آن برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. یا می توانید در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس (ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است) آگهی تدریس خودتان را درج کنید. تگر قصد دارید از تدریس زبان درآمد خوبی کسب کنید و در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید و یا گسترش دهید، بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی