ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

چگونه از تدریس خصوصی درآمد بالایی بدست آوریم؟ در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. اگر می خواهید از کار تدریس خصوصی درامد خوبی بدست آورید در مرحله اول باید شاگردهای زیادی داشته باشید. تا وقتی که زمان شما کامل پرشود، هر چه شاگردهای بیشتری داشته باشید درآمد بالاتری از تدریس خصوصی خواهید داشت. برای جذب شاگرد روش های زیادی وجود دارد. مطالعه این مقاله در این زمینه کاملا مفید است. در مرحله بعد سعی کنید دروس پرمتقاضی را تدریس کنید، ریاضی، زبان، فیزیک و ... پرمتقاضی هستند. با آموزشگاهها در ارتباط باشید. خوب تدریس کنید تا شاگردهایتان را از دست ندهید. به شاگردهایتان بسپارید شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند. در اینترنت برای خودتان وبلاگ بزنید (مانند همین وبلاگ) و برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. گروه تشکیل دهید تا هزینه تبلیغات تدریس برای شما کمتر شود. برای کسب درآمد بالا از تدریس باید خوش بین و فعال باشید. خوش بینی به تنهایی فایده ندارد. باید فعال هم باشید. روش ها مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است آگهی بدهید. اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید در سایت www.Tadris-Riazi.com آگهی ثبت کنید. تسلط خودتان را بر دروس تدریسی افزایش دهید و با علاقه تدریس کنید. شاگردهای خودتان را به سمت موفقیت هدایت کنید. در کلاسهای خصوصی فقط تدریس کردن کافی نیست. به این جمله دقت کنید: شاگردهای خودتان را به سمت موفقیت در تحصیل و امتحان و کنکور و ... هدایت کنید. به آنها مشاوره بدهید. اگر درس نمی خوانند آنها را مجبور کنید درس بخوانند (به هر ترتیبی که شده است). موفقیت شما در کار تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از تدریس در گرو موفقیت شاگردهایتان است. کلاسهایی که خیلی دور هستند را قبول نکنید تا وقت شما در مسیر زیاد گرفته نشود. کلاسهای با قیمت خیلی پایین را قبول نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید.

چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟

بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی چیست؟


چگونه می توانم از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب کنم؟

30 راهکار برای تدریس موفق و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی

برای موفقیت در تدریس و بدست آوردن درآمد بالا از تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید در زمینه تدریس فعالیت کنید. داشتن عشق و علاقه برای موفقیت در هر کاری لازم و ضروری است.

2- از بین دروسی که می توانید تدریس کنید و تقاضای بالایی برای تدریس خصوصی دارند دروسی را انتخاب نمائید که بیشتر به آنها علاقه مند هستید.

3- بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. هر چه تسلط خودتان را بر دروس افزایش دهید فن بیان شما هم بهتر خواهد شد و بهتر تدریس خواهید کرد.

4- برای دروس تدریسی خودتان جزوات خلاصه و نمونه سوالات امتحانی تهیه کنید و به شاگردانتان بدهید. کتاب کمک آموزشی هم می تواند مفید باشد.

5- همانطور که گفته شد دروسی را تدریس کنید که علاوه بر آنکه به انها علاقه دارید متقاضی زیادی برای تدریس هم داشته باشند.

6- دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، دروس تخصصی دانشگاهی، نرم افزار و کامپیوتر و .... متقاضی زیادی برای تدریس خصوصی دارند.

درآمد کار تدریس و تسلط بر مطالب تدریسی: نکته دیگری که جزو اصلی ترین نکات است و برای بدست آوردن درامد بالا از تدریس خصوصی باید حتما آن را در نظر بگیرید این است که بر دروسی که تدریس می کنید کاملا مسلط باشید. نه اینکه فقط بخواهید درس را بلد باشید بلکه بر ان مسلط باشید. هر چه تسلط شما بر دروسی که تدریس می کنید بیشتر باشد، در نحوه تدریس شما و چگونگی انتخاب کلمات توسط شما خودش را نشان می دهد و شاگردهای شما این میزان تسلط را درک خواهند کرد. اگر درس را به صورت نصفه نیمه بلد باشید، شاید بتوانید چند جلسه درس را پیش ببرید ولی در یکی از جلسات ممکن است شاگرد شما سوالی بپرسد و یا تمرینی به شما بدهد که نتوانید به آن پاسخ دهید و در نتیجه ذهنیت منفی ایجاد خواهد شد. در کلاسهای گروهی که این نکته بسیار مهم تر هم خواهد شد. ولی به هر حال در جلسات تدریس خصوصی هم باید به صورت 100 درصدی بر درس مسلط باشید. اگر همین الان هم فکر می کنید که درس ریاضی را (به عنوان مثال) خوب بلد هستید باز هم قبل از حضور در کلاسهای خصوصی مرور مختصری داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که درس را کامل بلد هستید. با مسلط بودن بر دروس تدریسی خودتان احتمال نتیجه گرفتن شاگردها و افزایش درآمد شما از تدریس هم بیشتر و بیشتر خواهد شد.

برای موفقیت در تدریس فیزیک و کسب درامد بالا از این درس، علاوه بر خوب و مفهومی تدریس کردن عوامل دیگری هم مهم هستند. هر چند که خوب تدریس کردن و تلاش برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان در اولویت اول قرار دارد و اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند دوباره با شما کلاس برخواهند داشت و در نتیجه تعداد شاگردهایتان بیشتر و بیشتر خواهد شد، ولی به هر حال موارد دیگری هم در موفقیت در تدریس موثر است. به عنوان مثال باید در زمینه جذب شاگرد هم خوب عمل کنید. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای تدریس فیزیک اعلام آمادگی نمائید. و یا خودتان به صورت مستقل تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید. در سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی در زمینه آموزش فیزیک و سایر دروس دارد، می توانید تبلیغات تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نموده و در زمینه آموزش فیزیک شاگرد جذب کنید.

به کار تدریس خصوصی متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت قرار دهید: اگر می خواهید در بلند مدت مدرس خصوصی موفقی باشید و واقعا درامدی داشته باشید که واقعا رضایت بخش باشد، نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. همانطور که می دانید در هر کار و تجارتی گفته می شود که حق با مشتری است. در کار تدریس خصوصی مشتریان شما همان شاگردهایتان هستند. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید باید شاگردهای راضی داشته باشید. برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه ریزی خاص خودش را داشته باشید و به گونه ای درس و کلاس را پیش ببرید که شاگرد شما نتیجه بگیرد. اگر شاگرهای شما در امتحان و کنکور و ... موفق باشند، ترمهای بعد هم برای درسهای دیگرشان بر می گردند و حتی شاگردهای جدیدی به شما معرفی می کنند. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و درآمد شما هم به سرعت افزایش می یابد.

برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از تدریس و تدریس خصوصی سعی کنید برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه مخصوص خودش را داشته باشید به نحوی که حتما نتیجه بگیرد. هیچ بهانه ای را قبول نکنید. از همه ابزارهایی که در اختیار دارید برای وادار کردن شاگردهایتان به درس خواندن استفاده کنید. می توانید از والدین کمک بگیرید و یا تهدید کنید که اگر تمرینات انجام نشود کلاسها را ادامه نمی دهید. البته معمولا کلاسها ادامه پیدا می کند ولی به این ترتیب شاگردهای شما تعهد شما به کلاسها را که مشاهده می کنند خودشان هم درس را می خوانند. بنابراین کلاسهای خصوصی مانند کلاسهای گروهی نیست. در کلاسهای گروهی شما درس خودتان را ارائه می کنید و ممکن است یعضی از افراد حاضر در کلاس درس هم نخوانند و قبول هم نشوند. شما نمی توانید روی 30 یا 40 نفر کنترل داشته باشید. در کلاسهای گروهی هم باید تمام تلاش خودتان را بکنید ولی به هر حال نمی توانید کاری کنید که همه درس بخوانند و یا قبول شوند. کلاس خصوصی متفاوت است. انتظار از کلاسهای خصوصی بالاتر است. در این کلاسها باید شما علاوه بر ارائه درس شاگردهایتان را به سمت موفقیت و درس خواندن هدایت کنید و به آنها مشاوره بدهید و راهنمایی کنید.

روش دیگری که باز هم تعداد کمتری از مدرسین قدیمی شاید سالهای سال است از این روش شاگرد جذب می کنند ثبت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی در روزنامه و به عنوان مثال راهنمای روزنامه همشهری، جام جم و .... است. تعداد زیادی از افراد این کار را انجام نمی دهند چون همانطور که گفته شد می ترسند پول خودشان را از دست بدهند و نتوانند شاگرد جذب کنند. البته تعدادی از مدرسین هم شاید سالهای سال است از این روش شاگرد جذب می کنند و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. در حقیقت ثبت اگهی و تبلیغات در روزنامه به نسبت تبلیغات اینترنتی و .... هزینه بالاتری دارد. این احتمال هم وجود دارد که کسی با شما تماس نگیرد. ولی در کنار آن، این احتمال هم وجود دارد که از طریق همان یک آگهی شاگرد یا شاگردهایی جذب کنید و چندین برابر پول تبلیغات تدریس خصوصی خودتان درآمد کسب نمائید. اگر می خواهید درامد خوبی از تدریس خصوصی کسب کنید باید کمی محافظه کاری را کنار بگذارید و بعضا ریسک هم بکنید. البته به ثبت تبلیغ در روزنامه و یا در اینترنت و سایتهای اینترنتی و پرداخت هزینه کمی برای آن ریسک نمی توان گفت هر چند که اکثر افراد از آن هم اجتناب می کنند. می توانید ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در روزنامه را هم امتحان کنید و ببینید که آیا برای شما روش مناسبی است یا نه. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که تبلیغات تدریس خصوصی در بعضی از ایام بهتر جواب می دهد. مثلا در ترم اول از ابان تا اواخر دی ماه و اوایل بهمن ماه زمان مناسبی است و در ترم دوم هم از اوایل اردیبهشت تا اواخر تیر زمان خوبی می باشد. البته مدرسینی که در کار تدریس و تدریس خصوصی جدی هستند معمولا در کل طول سال تبلیغات خودشان را دارند و در زمانهایی که دیگران کمتر تبلیغ می کنند و تعداد مدرسینی که تبلیغ می دهند کم است همین مدرسین ممکن است شاگردهای خوبی جذب کنند.

در یک روز چند جلسه کلاس خصوصی می توان برگزار کرد؟ تعداد جلساتی که در یک روز می توانید برگزار کنید به توان و انرژی خودتان بستگی دارد. شاید حداکثر بتوانید 6 جلسه کلاس برگزار نمائید. بعضی از مدرسین ممکن است جلسات بیشتری هم بتوانند. اگر برای بعضی از شاگردهایتان دو جلسه را یکی بکنید و در مسیر وقت شما خیلی تلف نشود، می توانید تعداد جلسات کلاس خصوصی بیشتری در روز داشته باشید. راهکار دیگر برای برگزاری تعداد جلسات تدریس خصوصی بیشتر در روز این است که کلاسهای نزدیک به هم را پشت سر هم برگزار کنید و به این ترتیب باز هم زمان کمتری در مسیر تلف خواهد شد. تدریس خصوصی چه درسهایی درآمد بالاتری دارد؟ دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، زیست و ... جزو دروس پرمتقاضی تدریس خصوصی هستند. در زمینه تدریس هر کدام از این دروس که فعالیت داشته باشید و خوب کار کنید می توانید درآمد خوبی داشته باشید. به صورت کلی هر درسی که تدریس آن سخت تر باشد و مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را داشته باشند، هزینه تدریس بالاتری دارد. البته به شرط آنکه برای تدریس خصوصی متقاضی داشته باشد. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری احتمالا به نسبت سایر حالتها پردرآمدترین است.

همانطور که گفته شد، رمز موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی داشتن شاگردهای موفق و راضی است. اگر می خواهید خودتان در کار تدریس موفق باشید کاری کنید که شاگردهایتان در درس و تحصیل موفق باشند. وقتی شما به کار تدریس و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان احساس تعهد می کنید، این احساس تعهد در تمامی گفتار و کلمات شما خودش را نشان می دهد و شاگردهایتان و والدین آنها این را درک می کنند و به شما اعتماد خواهند کرد. دقت کنید که در همه ی روابط اعتماد حرف اول را می زند. اگر شاگردهای شما به شما اعتماد کنند دیگر حاضر نخواهند بود با مدرس دیگری کلاس داشته باشند. اگر شاگردهای شما موفق و راضی باشند، ترمهای بعد برای دروس دیگرشان هم با شما تماس خواهند گرفت و حتی فامیل، دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد. در کار تدریس خصوصی حفظ شاگرد اگر از جذب شاگردهای جدید مهمتر نباشد کم اهمیت تر نیست. در هر کاری وقتی شما درآمد خوبی خواهی داشت که مشتری های شما (که در کار تدریس خصوصی همان شاگردهای شما هستند) دوباره برای دریافت خدمات پیش شما برگردند. در کنار تلاش برای جذب شاگردهای بیشتر و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی و امتحان کردن انواع روشهای جذب شاگرد، باید خیلی حواستان به شاگردهای فعلی هم باشد و رضایت انها را به صورت کامل کسب کنید.

با توجه به مطالب ذکر شده، نکته کلیدی برای موفقیت در تدریس و کسب درامد بالا از تدریس این است که رضایت شاگردهای خودتان را جذب کنید و انها را به نتیجه برسانید. فقط خوب تدریس کردن در کلاس خصوصی ملاک نیست. شما باید نتیجه قبولی با نمره خوب را برای شاگردانتان رقم بزنید. درست است که خود شاگرد شما باید درس بخواند ولی اگر درس نمی خواند شما باید به هر روشی که شده است ایشان را در جهت درست هدایت کنید.  شاید در حال حاضر شاگردهای خیلی کمی داشته باشید و درآمد شما خیلی بالا نباشد. اوایل کار همین است. البته اگر خیلی وقت است کار تدریس را شروع کرده اید و این اوضاع را دارید باید در کار خودتان تغییراتی ایجاد کنید. اگر در آغاز راه هستید ممکن است شاگردهای زیادی نداشته باشید.

عضویت در ایران مدرس برای جذب شاگرد واقعا موثر است؟ ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. علاوه بر آن، چون این وب سایت از نظر گوگل بهینه است، متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت صفحه آگهی های مدرسین هدایت می شوند. نکته دیگر اینکه در ایران مدرس بیش از 10000 مقاله آموزشی، جزوه، سوال امتحانی، جزوه کنکوری، تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس ویژه در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهند شد. در ضمن، تعداد بسیار زیادی از مدرسین آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها (گاها بیش از 20 بار) تمدید کرده اند و نشان می دهد که ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس موثر و مفید است. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی و یا معلم خصوصی کلیک کنید. در سایت ایران مدرس یک بخش تخصصی برای ارائه مطالب کنکوی وجود دارد و آگهی های تدریس ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. همین الان عبارت تدریس خصوصی کنکور را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صدر نتایج قرار دارد. همانطور که می دانید فعالیت در زمینه اموزش خصوصی کنکور درآمد خوبی دارد و در صورتیکه در این زمینه شاگرد جذب کنید می توانید پول خوبی در بیاورید.

مزیت درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت تبلیغات روزنامه: راهکار دیگری که برای جذب شاگرد وجود دارد این است که در روزنامه و نیازمندیهای روزنامه در بخش تدریس خصوصی آگهی ثبت نمائید. درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس و در اینترنت به نسبت روزنامه مزیتهای زیادی دارد. وقتی در سایت ایران مدرس تبلیغ و آگهی درج می کنید، آگهی شما در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود و حتی از این طریق می توانید کلاس تدریس خصوصی آنلاین هم داشته باشید. تبلیغات در روزنامه محدود به شهر محل سکونت خودتان خواهد بود. نکته دیگر اینکه وقتی در روزنامه تبلیغ تدریس ثبت می کنید، آگهی شما بیش از یکی دو روز باقی نمی ماند و از بین خواهد رفت. تبلیغات در اینترنت دائمی است و تا زمانی که آگهی تدریس را خودتان حذف نکنید، باقی خواهد ماند. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد خصوصی محدودیت مکانی و زمانی ندارد و به صورت 24 ساعته و در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات تدریس در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی هدفمند است.

اگر می خواهید درامد خودتان را از تدریس خصوصی دو برابر کنید باید در زمینه های مشخصی به نسبت ترمهای قبل بهتر عمل کنید. چنانچه در شروع کار هستید و یا به صورت پراکنده تدریس کرده اید و در ترمهای قبل درآمد مشخصی از این کار نداشته اید، در این حالت دو برابر کردن درامد از تدریس خصوصی خیلی معنی پیدا نخواهد کرد و باید تلاش کنید مبلغ مشخصی را برای خودتان در نظر بگیرید و سعی کنید به ان برسید. اما اگر ترم قبل درآمد مشخصی از کار تدریس داشته اید و به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کرده اید می توانید این ترم حداقل درآمد خودتان را 50 درصد افزایش دهید و یا حتی درامد خودتان را دو برابر کنید. اگر می دانید دو برابر شدن درامد شما از تدریس خصوصی کمی بعید به نظر می رسد و ضمیر ناخودآگاه شما آن را پس می زند می توانید فعلا افزایش درآمد خودتان را برابر 50 درصد در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر ترم قبل 20 میلیون تومان از کار تدریس درآمد داشته اید، این ترم می توانید درآمد 30 میلیون تومان را برای خودتان هدف قرار دهید و یا اگر دو برابر کردن درامد مد نظرتان است 40 میلیون تومان را برای خودتان در نظر بگیرید. هر کدام از حالتها را که در نظر دارید، درآمد مورد نظرتان که قصد دارید از تدریس خصوصی کسب کنید را بر روی کاغذ بنویسید و همیشه همراه خودتان داشته باشید. متعهد شوید که این ترم درآمدی که مشخص کرده اید را از تدریس خصوصی بدست آورید.

می توانید علاوه بر ایران مدرس در سایتهای آگهی و تبلیغات دیگر مانند سایت www.tadris-riazi.com (تبلیغات تخصصی در زمینه تدریس ریاضی) ، سایت www.irankonkur.com (تبلیغات در زمینه تدریس کنکور)، سایت www.soodiran.com (سایت پربازدید تبلیغات اینترنتی) و .... نیز آگهی خودتان را درج نمائید. همین که هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن متعهد شوید برنامه روزانه و فعالیتهای شما هم نسبت به قبل تغییر خواهد کرد و کارهایی انجام خواهید داد که به احتمال زیاد شما را به هدف خودتان می رساند. پس رقم دقیق درآمدی که می خواهید از تدریس خصوصی در ترم حاضر کسب کنید را بنویسید، راه حلهای مختلفی ارائه دهید و با پشتکار و دید مثبت برای رسیدن به هدف خودتان تلاش کنید. درآمد فعلی شما از تدریس خصوصی هر مقداری که باشد، اگر هر ترم درامد خودتان را 50 درصد افزایش دهید، بعد از 3 یا 4 سال درآمد عالی ای خواهید داشت.

منبع: ایران مدرس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی