ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین و پربازدیدترین سایت تدریس و تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) در این بخش معرفی می گردد. سایت ایران مدرس بازدید بالایی دارد. در حقیقت سایت ایران مدرس پربیننده ترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی در سایت ایران مدرس در هر زمینه دیگری می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت کنید. خصوصا برای ثبت اگهی و تبلیغ تدریس ریاضی ایران مدرس بسیار مفید و موثر است. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند (تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی جبر و احتمال، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... ) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج قرار دارد. به این معنی که اگر شما هر کدام از عبارتهای ذکر شده را در گوگل جستجو کنید، سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوو خواهید دید. به این ترتیب، متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل وقتی در گوگل خدمات تدریس خصوصی ریاضی را جستجو می کنند سایت ایران مدرس را در صدر نتایج دیده و به سمت آگهی شما هدایت می شوند.
اگر می خواهید از تدریس ریاضی درامد بالایی بدست آورید و قصد دارید در بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی ایران تبلیغات خودتان را ثبت کنید، فرصت درج اگهی در ایران مدرس را از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس پربازدیدترین و قدیمی ترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و با ارائه محیط کاملا اموزشی بهترین جایگاه را برای ثبت تبلیغات مدرسین ریاضی و سایر دروس فراهم کرده است.
اگر می خواهید برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی آگهی تدریس خصوصی درج نمائید و درآمد کسب کنید، ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معلادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج (جایگاه 1 تا 3) قرار دارد. به این ترتیب وقتی متقاضیان تدریس ریاضی در جستجوی مدرس ریاضی در گوگل این عبارتها را وارد کنند، ایران مدرس را در صدر نتایج خواهند دید و با کلیک بر روی آن به سمت تبلیغات شما هدایت خواهند شد. ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و آگهی تدریس ریاضی شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. علاوه بر موارد گفته شده، در این وب سایت بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی، مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه ریاضی و سایر دروس و .... نیز ثبت شده است و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما علاوه بر صفحه اصلی و صفحات داخلی بخش تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری هم وجود دارد و آگهی های تدریس ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور هم شاگرد جذب کنید. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی فرصت درج اگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.

بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

برای ثبت آگهی و تبلیغات موفق در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان بهترین ویژگی خودتان را بنویسید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید و یا در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا .... در عنوان آگهی بنویسید.

2- در متن آگهی اسم تمامی دروس تدریس خودتان را بنویسید. حتی اگر فقط ریاضی تدریس می کنید و مثلا توانایی تدریس هندسه و جبر و احتمال را هم دارید، در متن آگهی اسم این دروس را هم بنویسید.

3- متن آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. متن آگهی را به گونه ای بنویسید که اگر متقاضیان تدریس و یا والدین آنها آگهی شما را دیدند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.

4- در همین سایت می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید. اگر می خواهید صفحه تبلیغات تدریس ریاضی شما بازدید بالایی بگیرد ثبت جزوه هم می تواند موثر باشد.

5- از شبکه های اجتماعی، سایت و وبلاگ خودتان، فرومها و ... به آگهی تدریس خودتان لینک بدهید. به این ترتیب صفحه آگهی شما از نظر گوگل جایگاه بهتری پیدا می کند.
اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا هستید، آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. دلایل زیر نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی با بازدید بالا است.

1- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید این سایت در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود. در ایام عادی هم حدود 15000 بازدید روزانه دارد. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و .... قرار می گیرد.

2- همانطور که می دانید در حال حاضر بسیاری از افراد خدمات مورد نیاز خودشان را از طریق گوگل جستجوی می کنند. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان و .... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. بنابراین، با ثبت تبلیغات در این وب سایت متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی و تلیغ شما هدایت می شوند.

3- در سایت ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه مطالعه دروس مختلف و .... ثبت شده است ودر صورتیکه اگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی، آگهی تدریس شما در کنار این مطالب آموزشی هم به کاربران نشان داه خواهد شد. به عنوان مثال اگر در متن آگهی شما عبارت تدریس ریاضی وجود داشته باشد و در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید و آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده باشید، در کنار سوالات امتحانی ریاضی، جزوات ریاضی و ... هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد.
روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد

در این بخش در زمینه روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی مطالبی ارائه شده است. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس می توانید از روشهای زیر استفاده کنید.

1- ثبت آگهی تدریس در نیازمندیهای روزنامه: یکی از روشهای که برای تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد می توانید از آن استفاده کنید، ثبت تبلیغات در بخش نیازمندی روزنامه ها است. بسیاری از مدرسین در تهران، کرج و ... از این روش شاگرد جذب می کنند. این روش می تواند در ایام امتحانات برای گرفتن شاگرد خوب باشد ولی در ایام دیگر ممکن است مفید باشد و یا نباشد.

2- چاپ و توزیع تراکت در محلات مختلف و مدارس و دانشگاهها: این روش هم بعضا می تواند برای تبلیغات تدریس خوب باشد. البته چاپ و توزیع ترامت هزینه بالایی دارد و بیشتر آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی از این روش استفاده می کنند. شما هم اگر محدوده کمی در حد یکی دو محله را در نظر دارید و یا می خواهید در دانشگاه یا مدرسه خاصی تبلیغ کنید، می توانید از این روش استفاده نمائید.

3- چاپ کارت و دادن آن به شاگردهای فعلی: اگر شما شاگردهای راضی ای داشته باشید به احتمال زیاد خودشان برای شما تبلیغ می کنند و از همین طریق شاگردهای دیگری هم جذب خواهید کرد. اگر می خواهید به این روند سرعت ببخشید، برای خودتان کارت چاپ کنید و به شاگردهایتان بدهید تا اگر کسی به مدرس خصوصی خوب نیاز داشت کارت شما را به انها بدهند.

4- ارتباط گرفتن با سایر مدرسین تدریس خصوصی: اگر می خواهید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد بیشتر تبلیغ کنید، یکی از راهکارها این است که با سایر مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ارتباط داشته باشید. کافی است اگر شما تدریس ریاضی انجام می دهید به مدرسین تدریس خصوصی فیزیک شاگرد معرفی کنید و آنها هم به شما شاگرد معرفی نمایند.

http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است: در این وب سایت می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت کاملا رایگان درج کنید و به راحتی شاگرد جذب کنید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید. ثبت اگهی تدریس زبان، ریاضی، فیزیک، شیمی، هندسه، حسابان، جبر، عربی، زیست یا هر درس دیگری در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی ان را افزایش دهید.
راهکارهای متنوعی برای نمایش تبلیغات مدرسین فراهم شده است: در سایت ایران مدرس آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی نمایش داده می شوند. اگرآگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. در ضمن در بخش مقالات، دانلود جزوه و سوال و در بخش کنکور هم آگهی های تدریس شما نمایش داده خواهد شد. البته همانطور که گفته شد، به شرطی که تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کرده باشید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید در کنار جزوات و سوالات امتحانی و مقالات آموزشی مرتبط با زبان انگلیسی هم آگهی تدریس شما نمایش داده خواهد شد.
محیط کاملا آموزشی دارد و به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کند: در سایت ایران مدرس محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. ممکن است سایتهای آگهی عمومی دیگری وجود داشته باشد که به نسبت این وب سایت بازدید بالایی داشته باشند ولی به هر حال هیچ کدام از این سایتها به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعال نیستند و در نتیجه آگهی تدریس شما در چنین سایتهایی در بین انبوهی از آگهی های مختلف که غیر مرتبط با تدریس خصوصی هستند گم خواهد شد.
برای کسب درآمد بالا و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی تری دی مکس و انواع نرم افزارها، تدریس خصوصی دروس ابتدایی و دروس کنکوری و دانشگاهی و .... و جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارها و روشهای مختلفی وجود دارد. می توانید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید، با سایر مدرسین همکاری کنید، سایت و وبلاگ بزنید، در روزنامه و مجلات مختلف تبلیغ کنید، در مدارس و دانشگاهها و یا محلات مورد نظرتان تراکت توزیع نمائید و یا از هر روش دیگری استفاده کنید. برای مطالعه کامل در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد خصوصی مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. از بین روشهای ذکر شده، ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد است. خصوصا اگر آگهی تدریس خودتان را در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت: ایران مدرس) درج کنید، می تواند بازدهی بسیار خوبی برای شما داشته باشد و در جذب شاگرد شما کاملا موثر باشد. اینکه گفته می شود درج تبلیغات در اینترنت در زمینه تدریس خصوصی و برای جذب شاگرد ارزانترین روش است این است که در همین سایت (ایران مدرس) یا سایتهای دیگری که در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند سایتهای www.Tadris-Riazi.com که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعال است و یا سایت www.IranKonkur.com که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات کنکور و تدریس دروس کنکوری فعالیت دارد) تبلیغات تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید. آیا از رایگان ارزانتر سراغ دارید؟
درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و خصوصا در سایتهایی مانند ایران مدرس (همین سایت) که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی فعالیت دارند، به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی برای جذب شاگرد بسیار مفیدتر و موثر تر است. در حال حاضر استفاده از اینترنت کاملا فراگیر شده است و تقریبا همه ی افراد جامعه روی گوشی های خودشان اینترنت دارند. استفاده از اینترنت و تبلیغات اینترنتی به گونه ای توسطعه پیدا کرده است که استفاده از روزنامه و درج تبلیغات بر روی کاغذ دیگر توجیه چندانی ندارد. تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد و یا ارائه هر نوع کالا و خدمات دیگر کاملا موثر و پربازده است. تبلیغات در اینترنت محدودیت زمانی ندارد. آگهی خودتان را در هر زمانی و سریعتر از هر نوع تبلیغات دیگر می توانید منتشر کنید. آگهی شما در هر زمانی (حتی ساعت 2 نصف شب) قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات شما اینطور نیست که برای زمان محدودی باقی بماند و تا زمانی که خودتان آگهی تدریس را حذف نکرده اید در ایران مدرس و یا سایر سایتهای تبلیغاتی باقی می ماند. پس اگر دقت کرده باشید، تبلیغات اینترنتی به لحاظ زمانی هیچ محدودیتی ندارد. به لحاظ مکانی هم آگهی اینترنتی به نسبت انواع تبلیغات دیگر کاملا دارای مزیت است. شما ممکن است ساکن تبریز باشید و برای اموزش (به عنوان مثال) و تدریس خصوصی تری دی مکس از تهران، کرج، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگر ایران شاگرد جذب کنید و به صورت آنلاین تدریس کنید. این مزیت را نه تبلیغات روزنامه دارد و نه تبلیغات تراکت و نه هیچ نوع تبلیغات دیگری.
ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی است. ممکن است روشهای دیگری مانند تبلیغات در روزنامه، تبلیغات تراکتی، همکاری با آموزشگاهها و ... برای جذب شاگرد وجود داشته باشد ولی هیچکدام از روشهای مزبور بازدهی ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را ندارد. وقتی از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب می کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد درامد تدریس را به انها پرداخت کنید و در نتیجه درامد شما محدود خواهد شد. در ضمن در این حالت قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین نخواهید کرد. همکاری با اموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی برای شروع کار خوب است ولی در ادامه با ثبت تبلیغ در همین سایت می توانید به صورت مستقل کار کنید. درج اگهی تدریس در سایتهای آگهی عمومی هم به اندازه درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس مفید نخواهد بود. البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید. برای تبلیغات تدریس خودتان یک عکس پرسنلی مرتب انتخاب کنید. عکس در افزایش بازدهی آگهی کاملا موثر است. اگر می خواهید در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید باید برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. رزومه کاملی ارائه دهید و اسم تمام دروس تدریسی را بنویسید. از شاگردهایتان نظر خواهید کنید و نظرات مثبت انها را در متن آگهی بنویسید.
http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی