ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

جزییات و شرایط معرفی دانشجویان نمونه کشوری دانشگاه آزاد اعلام شد

دانشجوی نمونه

دومین مراسم معرفی دانشجویان نمونه کشوری دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با روز دانشجو(16 آذرماه) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا صامت مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: برای دومین سال متوالی، دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی از 7 گروه مختلف علوم پایه، فنی مهندسی، پزشکی، علوم انسانی، دامپزشکی و هنر و معماری انتخاب و همزمان با مراسم روز 16 آذر با حضور رئیس هیات موسس و امنا و رئیس دانشگاه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی افزود: دانشجویان نمونه از گروه‌های آموزشی و در مقاطع گوناگون با توجه به کسب بالاترین امتیاز و بالاترین رتبه براساس آیین‌نامه و الحاقیه مربوطه انتخاب می‌شوند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره شرایط شرکت‌کنندگان برای انتخاب دانشجوی نمونه گفت: گذراندن آزمون جامع و داشتن مدرک زبان(EPT ) و یا هر یک از آزمون‌های استاندارد زبان انگلیسی برای شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه، در مقطع دکتری تخصصی(PHD) الزامی است.

وی افزود: برای دانشجویان مقطع دکتری تخصصی پژوهش محور شرط ورود به جشنواره، پذیرش یک مقاله ISI مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با EP حداقل 5/0 در همان مقطع تحصیلی الزامی است.

دکتر صامت خاطرنشان کرد: دانشجویان مقطع دکتری تخصصی( پژوهش محور) نیز می‌توانند در جشنواره دانشجوی نمونه شرکت کنند. شرط ورود به جشنواره، پذیرش یک مقاله ISI مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با EP حداقل 5/0 در همان مقطع تحصیلی الزامی است.

دکتر صامت با بیان اینکه کسب حداقل معدل 16 در مقطع تحصیلی پیشین، برای دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی و تمام گروههای آموزشی الزامی است، افزود: در قسمت امتیازدهی پژوهشی، چاپ مقالات در مجلات معتبر خارجی، مجلات علمی پژوهشی و علمی و ترویجی، ارائه مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی، مجری یا همکاری در انجام طرح‌های تحقیقاتی، تألیف، ترجمه و گردآوری کتاب، اختراع، ابداع و نوآوری، تجاری‌سازی ایده در مقطع کنونی و تا سه سال قبل از مقطع تحصیلی کنونی نیز در امتیازدهی مورد بررسی قرار می‌گیرد.


اگر در جستجوی بهترین سایت درج آگهی تدریس دروس دانشگاهی هستید، وب سایت (ایران مدرس) بهترین گزینه برای شما است. وب سایت ایران مدرس تا دی 94 بیش از 12000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید روزانه ایران مدرس در ایام امتحانات به 20000 در روز نزدیک شده و حتی در بعضی از روزها بیشتر از 20000 در روز خواهد بود. سایت ایران مدرس برای دروس دانشگاهی بهینه ترین سایت از نظر گوگل است. به عنوان مثال اگر برای عبارتهایی همچون تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی کنترل، تدریس خصوصی مکانیک خاک، تدریس خصوصی دینامیک، تدریس خصوصی مکانیک خاک، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... در گوگل جستجو کنید، خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول و در جایگاه اول یا چند جایگاه اول نمایش داده خواهد شد (خودتان امتحان کنید). البته اگر درس دیگری هم مد نظرتان است، تدریس خصوصی +درس مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید، به احتمال خیلی زیاد دوباره یکی از سایتهایی که در صفحه اول  و جایگاههای اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید ایران مدرس است. یقینا هیچ سایت دیگری چنین جایگاهی را نداشته و بنابراین ایران مدرس بهترین سایت برای درج آگهی در زمینه تدریس دروس دانشگاهی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی